TaarT Zaak

• : Parkeerplaats

6,2
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Leuk zaakje met een ouderwetse inrichting. De koffie was lekker en het stukje brownie dat erbij zat was smaakvol. Helaas was het personeel niet attent en langzaam. We hebben er niet ontspannen gezeten omdat om ons heen nog veel vieze vaat stond van vorige gasten. We komen hier sowieso niet terug.
Wijnglas .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Een klein zaakje in Maastricht. We hebben hier lekker ontbeten. De inrichting is wat ouderwets, maar we hebben lekker buiten gezeten. Het schijnt dat de taarten overheerlijk zijn, daar komen we de volgende keer voor terug!
Sarina W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
De bediening was ronduit slecht. Hoewel het niet vol was, moesten we heel lang wachten (ca. 45 min tot een uur) op de thee en tussen de eerste en tweede gang van de high tea. Er werd een korte uitleg van de hapjes gegeven, maar toen we vroegen welke soorten thee er waren werden we nogal onaardig verwezen naar het menuboekje. Tevens staat in de beschrijving vermeld dat je van hun taart kunt genieten (lijkt me ook vrij logisch gezien de naam van de zaak), maar in de gehele high tea geen stukje taart gehad. De hapjes smaakten op zich goed, maar waren niet bijzonder en karig gezien de prijs. Eerste gang 3 soorten sandwiches van witbrood. Tweede gang etagere met stukje quiche, bladerdeeghapje en croissantjes (I.p.v. scones?) met een gigantische bak boter en jam. Verder wat zoete hapjes zoals stukje brownie en slagroomsoes met fruit, maar zoals gezegd dus geen taart of iets dergelijks. Wij vonden het allen teleurstellend gezien de prijs, bij andere zaakjes kun je veel meer waard voor je geld krijgen. Wilde ze hier graag op aanspreken, maar na weer langdurig te hebben gewacht op personeel zijn we maar weggegaan.
Thomas W.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Eten en ambience was prima, service slecht. Een lek kopje werd afgedaan als 'oh, dan gooien we het wel weg als u klaar bent'. Personeel leek erg ongeïnteresseerd. Jammer, want verder een erg leuk zaakje.
Mister U.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Ontzettend leuke zaak, huiselijke warme en knusse inrichting. Het was best druk tijdens ons bezoek, waardoor we af en toe wat aandacht van het personeel misten. Ook bij binnenkomst bleek onze reservering te zijn vergeten en we werden niet echt ontvangen. De taartjes zijn ontzettend lekker en het betreffen smaakvolle creaties. Zeker het chocoladetaartje met stoofperen was delicaat. Kortom heerlijk genoten.
Chantalbot .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Het duurde even voordat het personeel uitgezocht had welke taarten geen gelatine bevatten. Daarna moest ik nog uitleggen wat gelatine precies was en waarom ik het liever niet eet.
De uitgekozen peer-karameltaart was verder prima, maar ondanks de aparte inrichting hing er toch een minder gezellige sfeer dan gedacht
Angelavwi .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Wat een leuke zaak! Mijn vriend en ik konden weer eens geen keuze maken tussen de verschillende heerlijke taartjes die in de vitrine stonden. De bediening stelde een proeverij voor. We kregen een etagere met allerlei punten taart. Hartstikke leuk! Wat we niet op konden mochten we meenemen.
De taarten smaakten hemels! Peer, brownie en cappucino was onze favoriet.
Wanneer we weer in Maastricht zijn komen we zeker weer langs!
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Helaas ben ik vandaag nogal teleurgesteld toen wij gingen ontbijten bij TaarT. De belangrijkste reden is de slechte bediening die geen oog voor ons had (na een kwartier vroegen we of we mochten bestellen, de serveerster zei: 'ik kom er zo aan' en ging dingen in de keuken doen en kwam alles behalve terug). Alles duurde heel erg lang. Na 45 min/1 uur hadden we ons ontbijt. Toen ik daar wat van zei bij het afrekenen, kwam er geen excuus. Hoe moeilijk is het om sorry te zeggen?
Daarnaast was het eten ook niet bijzonder. Zo'n ontbijtje kan ik zelf in 10 minuten in elkaar zetten. Ook zat er schimmel op een framboos. Kortom, blijf hier maar weg!
Lekkuh .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Voor het ontbijt vonden wij het zwaar tegenvallen. Het standaard ontbijt leek alsof het drie mini mini kant-en-klare broodjes met beleg waren. Voor € 8,45 erg gemakkelijk verdiend. Erg schraal allemaal. Op het melkschuim van de cappuccino lag een haar, het eierdopje zat nog vol met eierschaalresten van een vorige gast en het fruit was al bruin uitgeslagen. Het meisje van de bediening was vriendelijk. De eigenaresse niet. Al met al kwam het over om met zo'n min mogelijke moeite en investering in goede ingrediënten, zoveel mogelijk te verdienen. Niets mis mee, maar wel al als het invloed heeft op de kwaliteit. Die was mager, misschien wel ver beneden de maat. Geen aanrader. Ook al zit de zaak op een toplocatie.
Kelly .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Ik ben hier vandaag geweest en ik heb een cappuccino en stuk chocoladetaart besteld. Het interieur van de zaak is wat ik passend vond bij de aangeboden producten, toch vond ik het wel storend dat het een beetje een bij elkaar geraapt "zooitje" leek. Ook het serviesgoed pas niet bij elkaar, maar heeft toch zo zijn charme. De bediening is vriendelijk, het duurde echter wel een beetje lang voor de bestelling kwam. De cappuccino was goed. De chocoladetaart was lekker maar het leek wel alsof ze gewoon nutella als icing gebruikt hadden.
Marente D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Een klein puntje (100, 125 gram?) worteltaart voor 5,50 - om mee te nemen?! Schandalig aan de prijs. Worteltaart zou ik het niet eens willen noemen, de structuur was niet zodanig, het leek meer op een stukje kruidkoek met wat flintertjes wortel en 'n vette laag botercrème erop. Wortelcake wordt meestal groter afgesneden en met 'n roomkaasglazuur afgemaakt, dit leek erop alsof er nog 'n grote bak botercreme van de cupcakes over was. Vies. En dan helpt het zogenaamd hip-barokke interieur (achterhaald alweer) ook niet meer. Vooral niet omdat het personeel ongeïnteresseerd is.
Marshmallow B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Uitnodigende zaak. Mooi taarten. Ik heb een pistachetaart gegeten, een romige moussetaart, maar de pistachsmaak is in de taart niet te proeven en de slappe nootjes voegen niet veel toe.
Personeel is vriendelijk maar brengt zet blikken of blozen een heel vies theekopje neer, na verzoek werd dit omgeruild.
ChingYang .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
Leuk ingerichte zaak. Taart speelt de hoofdrol, veel zoet en eenbeetje hartig. Alles geserveerd op ouderwets servies. Lekkere porties en alles vers gemaakt. De champagne-framboos taart is een snoepje. Wat een genot.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Wij moesten hier ontbijten omdat ons hotel dat niet verzorgde.
We werden alleen een beetje verdrietig van het ontbijt bij Taart. Een paar minibroodjes en een mini croissant...2 plakjes kaas (dus 1 pp) en 2 plakjes rauwe ham (ook weer 1pp) Een ei pp, een mini bakje boter en een mini bakje jam per 2p.Een glas jus d orange en een kopje koffie.
Ook op een middag hier 2 stukken taart gekocht. Ik dacht dat de verkoper een grapje maakte toen hij zei : dat is dan 11 euro. Absurd!! En niet de lekkerste taart die ik ooit had. Hoop pretenties dit zaakje maar wat mij betreft slaat het de plank volkomen mis.
Marianka A.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
1 keer maar nooit meer ... De quich was niet slecht van smaak
Maar Voor wat je krijgt Voor 6.50 euro née dat is het niet waardt
En de sla die Erbij geserveerd werdt,kan echt niet slap Zeer weinig
Prijs/kwalitet is zo belangrijk

Christianne W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Gister ben ik wezen eten bij dit schattige zaakje. Het was een beetje vreemd binnen komen want er waren meerdere personeelsleden aanwezig maar ze keken ons niet aan en we werden niet gegroet. We zijn toen maar een plekje gaan uitzoeken.
Het was erg mooi ingericht met antiek meubilair en erg mooi gemixt servies met bloemetjes.
We konden echter op de kaart nergens de taarten vinden met prijzen erbij. Toen er ook geen bediening langs kwam, zijn we zelf naar de toonbank gelopen waar het even duurde voordat we werden geholpen. Het is leuk om te zien dat ze druk bezig zijn met bakken en dat ze dus alles zelf maken, maar wel jammer dat ze niet zo gericht leken op de klanten. Het zal vast niet altijd zo zijn, wellicht hadden ze veel taartbestellingen te verwerken.
Toen we hadden besteld, kreeg ik in eerste instantie het verkeerde taartje en werd dit gauw gecorrigeerd. Vervolgens werd ons verteld dat we op een gereserveerde plek zaten (er was nergens een bordje neergezet). Eenmaal een nieuw plekje hebben we genoten van de thee en taart. Bij de afrekening bleek echter weer iets fout te zijn gegaan. Beetje slordig, maar dit werd wel weer gecorrigeerd.
De prijzen liggen wel hoog (taart 5,50 ), maar de inrichting is wel een beleving daarentegen. Ik zie nog wel verbetering in klantgerichtheid als het vaker zo gaat.
Haute Cuisine V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
Vandaag ontbeten bij TaarT en/of de Maastrichtse Ontbijtkamer. Erg leuke en gezellige inrichting: alsof je bij je oma op de koffie bent. Prijs was prima: voor €7,95 krijg je een heerlijk ontbijtje inclusief een eitje, verse jus en een heerlijke cappuccino. Veel aandacht wordt er besteed aan de presentatie: ontbijt werd geserveerd op een etagere en we kregen onze koffie en broodjes op schattig servies met bloemetjes. Verder waren we erg tevreden over het personeel: wat een leuke, attente meiden!
We komen hier snel nog eens terug om een heerlijk taartje te eten!