't Zwientje

Zutphensestraat 89 6971 EJ Brummen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Zwientje

Romazoba .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Als het lekker weer is kan je goed vertoeven op het terras buiten waar je dan ook van de tafelbbq gebruik kunt maken, beslist een pluspunt! ook hier wel even zelf onder de tafel duiken om de gasstand van de bbq wat hoger te zetten, ook hier staat hij aan de lage kant ( dus minder eten natuurlijk ). Het is mijn heilige missie dat als ik met mijn disgenoten aan kom de kok al een beetje paniekerig in zijn koelkast kijkt of hij wel genoeg in huis heeft en wat zenuwachtig begint rond te kijken.. Jammer dat de kinderstoel reeds vergeven was aan een kindje van 6 jaar oud en ergens anders een voor onze dochter van 1 1/2 moest worden gehaald, die na ongeveer 45 minuten werd gebracht.. Wel fijn dat er in ieder geval de moeite is genomen om een kinderstoel te halen! Wel nu het eten, volgens de site is er een zeer grote keuze aan vlees etc. De keuze is groot maar niet zo groot als de site doet vermoeden.. Wel fijn is dat enige tijd geleden het vertrekken van een mandje per brood per tafel is los gelaten, het was in het verleden ook niet mogelijk tegen betaling bij te bestellen maar nu kan er zelf gepakt en afgesneden worden.. De salade's zijn niet zelf gemaakt maar het deksel is wel zelf van de emmer gehaald, op zich niets mis mee je kan niet alles hebben natuurlijk.. De smaken van het eten zijn voldoende van kwaliteit, ik heb wel eens slechter gehad. Ik, we, gaan hier zeker nog wel eens heen en zijn hier al meerdere malen geweest ( ong. 6 maal ). een vegetariër moet van te voren bij het reserveren aangeven dat er geen vlees en vis wordt gegeten anders blijft het bij knabbelen op een stokbroodje.. Vooral in de zomer bij mooi weer aan te raden en dan lekker buiten gaan zitten!
Meliha R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Ik had samen met een vriendin bij groupon een voucher. Bij binnenkomst vond ik alles heel rommelig. Aan de andere kant van het pand zat een cafe. Dat kon je ook merken aangezien ze de hele tijd het restaurant binnen liepen. Eenmaal aan tafel werd ons alles uitgelegd alleen kregen bijna niets mee aangezien de serveerster heel zacht en binnenmonds praatte. M'n vriendin nam als eerste een soepje die duidelijk niet zelf gemaakt was en een rare smaak aan zat. Ook het vlees was allemaal hetzelfde gekruid, een aparte smaak. Er zou zalm zijn maar die stond er niet. Ook de gamba en pangafilet smaakte hetzelfde als het vlees. Aan de varkenshaas zat allemaal vet, wat ik dus niet hoef. De steenplaat werd natuurlijk een beetje vies en aangekoekt dus vroegen we om een z'n houte krabber om het schoon te maken maar ze hadden niks dus hebben we het met onze vorken gedaan. Met het afrekenen is geen aandacht besteed, heb 10 minuten moeten wachten tot ze klaar was met een praatje met haar collega voordat ik het bonnetje had. Kort samengevat: een hele slechte ervaring, en komen zeker niet terug! Als ze meer moeite doen voor de marinade en het vlees/vis/salade, en natuurlijk de werknemers een cursus laten doen klantvriendelijkheid, zou het een leuk restaurant zijn om te gaan steengrillen
Ruud3010 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Met z'n vieren, via vakantieveiling, onbeperkt bbq buffet gehad.
Het aanbod was ruim voldoende en gevarieerd, voorgerecht met stokbrood, verder soep,salades, en voldoende keus in vlees, vis en zelfs vega.
De sfeer, interieur ( op eerste verdieping) vonden we erg gezellig, zuid amerikaans. Het is geen 4 sterren gebeuren maar dat kun je inschatten als je gaat boeken en ga dan niet met die verwachting er naar toe. Bediening met betrekking van drank kan iets vlotter maar voor de rest hebben we een zeer gezellige avond gehad.
Plc .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
De indruk die 't Zwientje heeft achter gelaten is een gemiste kans.
We zijn hier via vakantieveilingen gekomen. Vlees/vis redelijk. Salades weinig variatie en werden niet aangevuld. Met de sausen bijzonder karig. Bij navraag was het niet mogelijk, ook niet tegen betaling extra stokbrood te krijgen. (????????)
Helaas was er maar 1 bedienend personeel wat hierdoor lege glazen opleverde.
Ga je hier eten neem je eigen stokbrood mee en sauzen.....o ja en een flesje water!
Aart D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
We hebben hier op een warme zomeravond (2 aug.2014) met 4 personen heerlijk gegeten in het BBQ-restaurant. Prima kwaliteit, van alle aangeboden vleessoorten voldoende aanwezig, goede bediening. Kortom: een restaurant waar je in ongedwongen sfeer en een goede prijs - kwaliteitverhouding een gezellige avond kunt beleven. We hebben ons prima vermaakt en lekker gegeten en komen zeker nog eens terug.
We hadden vooraf al wel diverse recensies gelezen, maar nu we ons zelf overtuigd hebben van hetgeen 't Zwientje biedt, is het echt onvoorstelbaar, dat sommige bezoekers zo negatief kunnen oordelen. Het is echt de moeite waard en er is echt voldoende van goede kwaliteit aanwezig. Wat zeuren sommige mensen toch !!!
De bediening (Essa) was heel snel en vriendelijk. De vleessoorten en salades staan in een andere ruimte en worden goed gekoeld. Zeur toch niet over het feit dat er geen pindasaus is: er staan diverse sausen op tafel
Naast ons zat ook een ouder stel, wat overal commentaar op had: gewoon irritante lui. (die gelukkig na een half uur verdwenen) Wij hadden de keuze uit dezelfde salades en vleessoorten en waren wel tevreden. We gaan zeer regelmatig uit eten en zien heel wat verschillende restaurants.
't Zwientje biedt goede waar voor je geld en je kunt er met een gerust hart een avond vertoeven met een lekkere irish coffee tot besluit.
Wij komen zeker nog eens terug!
Irmaaalbers .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
we hebben met vier personen via groupon gegeten. De ontvangst is prima, we kregen een korte uitleg over de steengrill en het versbuffet. De beloofde schaal tapas hebben we niet gezien. Het turks brood moeten we zelf snijden op een simpel plankje die in een grote kruimelberg ligt. De salades zijn simpel en werden helaas niet meer aangevuld terwijl er nog veel mensen net waren begonnen met eten. Het vlees is goed, echter de beloofde spiezen op de site zijn ingeruild voor frikandellen, voorgebakken hamburgers en simpele worsten. De enige saus is Aioli en mayonaise voor bij de frites, die pas na drie kwartier wordt geserveerd. Er is geen pindasaus of rode saus. Na een half uur aan tafel worden de servetten gebracht als we de gamba's al gepeld hebben, bah! Als de biefstukspiezen op zijn en we vragen of dit nog aangevuld wordt, is het antwoord van de serveerster, tja weet ik niet dan moeten ze nog even ontdooid worden. Je weet toch hoeveel gasten erkomen ! Met enige regelmaat is het personeel lange tijd in geen velden of wegen te bekennen. Bij dorst tappen we dan maar een glaasje water bij het toilet. Kortom het is het allemaal net niet, dit was voor ons de eerste en tevens laatste keer. Het is het geld absoluut niet waard !
DriesjedeRuiter .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
We waren afgegaan op de goede recensies, maar het viel ons erg
tegen.Keus uit vlees en vis is ruim voldoende maar over de versheid hadden wij onze twijfels.Salades vonden wij zeer simpel
maar absoluut niet lekker en de sausjes waren zeer eenvoudig.
Ook de voorgerechtjes waren niet smakelijk en zeer beperkt.
De ontvangst was hartelijk maar daar hield het ook op, de bediening was zeer onervaren en kon ons niets uitleggen hoe het
werkte, had totaal geen produktkennis en als we nog iets wilden
drinken moesten we echt ons best doen om contact met ze te krijgen, ze waren onvriendelijk en zeer gestrest en hadden duidelijk geen horecaervaring. Jammer, hier komen wij nooit meer.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Als voorgerecht worden kleine tapas geserveerd die erg lekker zijn. Daarna kan het barbecuen beginnen. Het vlees is goed gemarineerd en mals en de grote keuze met soms exotische soorten zoals zebra en kangoeroe is erg lekker. De service is goed, er wordt snel gezorgd voor nieuw drinken wat bij de prijs in zit en salades en frietjes worden constant aangevuld.

Zeer goed eten voor een zeer goede prijs in een huiselijke, gezellige omgeving.