't Zwaantje

9,2
9,1
lekkerhapje69 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vrijdagavond hebben wij heerlijk gedineerd in 't Zwaantje. Wij zijn zeer aangenaam verrast door de uitstekende kwaliteit van de gerechten, de verrukkelijke smaken en de vriendelijke, ervaren bediening. De eetzaal was knus en smaakvol ingericht. Genieten!
Ymi D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Tijdens een mooie fietstocht kwamen we langs 't Zwaantje en besloten om daar de volgende dag met vrienden te dineren. De eigenaar was heel vriendelijk en legde ons uit dat we bij hen ook proeverijen konden doen vanaf drie gangen. We kozen voor de 5-gangen proeverij en dit kostte 32,50 euro p.p. Omdat we verder geen recensies hadden kunnen vinden, maar het restaurant er erg gezellig uitzag, besloten we de gok te wagen en te reserveren.
Daar hebben we bepaald geen spijt van gehad. Het eten was niet alleen tongstrelend lekker, het was ook allemaal even kunstig opgemaakt en we hebben er enorm van genoten. Omdat 't Zwaantje eigenlijk een hotel-restaurant is, (waar je ook alleen kunt eten), zijn er bijna geen recensies te vinden. Wat ons betreft mag daar wel verandering in komen, want het was in alle opzichten uit de kunst en absoluut voor herhaling vatbaar! Ook de bediening was dik in orde. We denken er met veel plezier aan terug.
houdtvanlekkereten .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Vroegen om vega menu. Geen probleem. Zeer blij verrast over prachtige borden. Erg smakelijk allemaal. Vriendelijke bediening.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
We hebben vooraf gereserveerd en een stijlvol gedekte tafel staat klaar tussen de leilindes buiten. Het is heerlijk weer en is dus een prima keuze. Met een goed glaasje Prosecco verdiepen we ons in een prima kaart. Vooraf neem ik gerookte zalm over een bolleje frisse zuurkool met gember en kerrie marinade. Lekker, maar de marinade is even zoeken. De carpaccio vnan mijn vrouw is heerlijk. Haar kalfstournedos net zo, en boter mals. Ik heb een visfilet waar ik even de naam van kwijt ben maar heerlijk, met krabsaus en groene asperges. Rijke garnering van frietes, verse mayonaise, verse smakelijke seizoengroenten en gebakken krieltjesmaken het geheel af. Een prima glas rode huiswijn en mijn Chardonnay smaken prima. We nemen een kaasdessert en koffie toe. De koffie komt vergezeld met heelijke bonbons en een bakje verse slagroom. Verwennerij! Voor het totaal betalen we een redelijke 107,- met z'n 2en. De bediening is bescheiden maar keurig. De buitenkant van dit hotel restaurant ndigt niet bepaald uit, maar ga naarbinnen of eet lekker buiten, het is de moeite waard.