't Zwaantje

Groesbeekseweg 106 6585 KH Mook Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Zwaantje

Bus tot Mook of Groesbeek of met Trein station Mook/Molenhoek en vandaar ongeveer 2 kilometer verwijderd.
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

9,3

Jouw recensie over het restaurant 't Zwaantje

Koka J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Dacht dat we geboekt hadden voor de AH actie. Maar daar deden zij niet aan mee. Raar....onduidelijk op de Iens site
Was leuke lokatie met lekker eten.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
hartelijke bediening en heerlijk ontbijt.
John J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Uitstekend restaurant met prima bediening. uitstekend gegeten.
Heerlijke asperges en een
bijzonder dessert. Een absolute aanrader hier te lunchen.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Personeel heel netjes en correct, het tempo zou van mij iets lager mogen. Personeel kwam om de 5 minuten vragen of we het dessert door wilden geven. Wij wilden juist even rust tussen het hoofdmenu en het dessert. Dit is het enige min puntje wat ons betreft. Zeker tot een volgende keer
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Het eten en de service waren prima, tafel die was gereserveerd, stond netjes klaar bij aankomst. Voor herhaling vatbaar.
Franca G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijke asperges met zalm gegeten. Vooraf gebonden aspergesoep. Zoals we gewend zijn is het eten lekker en de bediening gastvrij en professioneel.
Marian P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Fijne ambiance, prettige, ongedwongen, gemoedelijke sfeer en dito bediening.

(Vreemd dat recensie minstens 120 tekens moet bevatten als het ook kort en krachtig kan.)
Emil F.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Ook voor een zakelijke lunch is dit een prima plek om te verblijven. De carpacio en de club sandwich zijn aanraders. De bediening is correct en snel.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Gastvrij, hartelijk, fijne sfeer, mooie omgeving. Hondvriendelijk met water en hondenkoekjes. Heerlijk ontbijt uitgeserveerd aan tafel, echt een verwennerij.
Duco L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima ontvangst, prettige tafel, goed eten. Hier kun je altijd goed terecht.
Theo E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Super paasontbijt, sfeervolle inrichting, gastvrije bediening, kwaliteit van het ontbijt was geweldig !
Zeker voor herhaling vatbaar.
Debby J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk ontbijtje gehad! Was goed verzorgd.
Hedwich P.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in een knusse gezellige ruimte!
De bediening correct en heel vriendelijk!
Mooie omgeving en de prijzen zijn heel schappelijk
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Hebben heerlijk gegeten en een super avondje uit daardoor gehad
Teus V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
zee goed huiselijk en heerlijk
JoGrouls .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
De lunch met een groep van 8 personen was bijzonder goed verzorgd, smaakvol en ruim voldoende voor iedereen en dat alles met een opgewekte vlotte bediening. Een aanrader.
Hedwich P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Ziet er gezellig en verzorgd uit,verse bloemen op veel plaatsen !!!
pjgraven .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Vandaag uitgenodigd door onze ouders voor een paasbrunch bij het zwaantje. Ontvangen door een gastvrouw gevolgd door een kopje koffie of thee. Standaard stond er sjus d'orange, fristie, water en appelsap op een gemeenschappelijke tafel. Na de koffie/thee kon je kiezen voor een zeer kaal kopje tomatensoep uit een pakje, of een groentesoep, waarvan de indruk werd gewekt dat deze niet zelf was gemaakt (de soepballetjes zeker niet). Daarna een uitnodiging om per tafel aan het buffet voorbij te gaan. Keuze uit vis (ietwat smakeloze zalm, wel lekkere garnaaltjes en de makreel was ook ok) Naast de beenham die er goed uitzag, werd er bij mij en mijn mede-brunchers vooral de indruk gewekt om wel redelijk wat in het buffet neer te zetten, maar wat wel wat simpele keuzes waren (gebakken krieltjes, gebakken spek, scrambles eggs, etc). Het uiteindelijke dessert buffet werd zelfs met veel bombarie en zelfs applaus vanuit de zaal aangekondigd, maar kon dit niet geheel waarmaken! Als je als tafel een beetje op de helft zat , vond je een beetje zielig uitziend buffet op de te ruime tafels, vooral de sobere keuze! Deze werd ook nog eens slecht aangevuld!
Kortom de kwaliteit was niet slecht, alleen de kwantiteit in combinatie met de keuze was voor een bedrag van bijna € 30,- echt ondermaats.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het verrasingsmenu was lekker, maar de wijnkeuze sloot helaas daar slecht op aan. De rode wijnen bij hoofd en nagerecht waren een regelrechte mismatch. De bediening was vriendelijk maar plichtmatig.
nathalielekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Ben hier een paar jaar geleden eerder geweest en dat was zeker voor herhaling vatbaar. Helaas vond ik het Zwaantje ditmaal tegenvallen. Het 4-gangen verassingsmenu begon goed met een lekkere carpaccio met mierikswortel, simpele kloppende smaken. Dit werd gevolgd door smakelijke gekonfijte kwartel met daarbij een kwartelbouillonetje waar echt geen eer aan te behalen viel. Het hoofdgerecht zorgde voor verwarring; speenvarken en eendenborstfilet (waarbij de velkant naar mijn mening niet lang genoeg gebakken was waardoor wat slobberig en taai) met een zeer goede morieljesaus. Netjes gepresenteerd ook waardoor ik de accompagnerende schaal friet met en kant-en-klare mayonaise niet echt kon rijmen. Het niet zelf bereiden van een simpele mayonaise vind ik eigenlijk echt een no-go. Het dessert was goed maar de smaakcombinatie van joghurt-bosbessenijs met een mango puddinkje vond ik niet zo geslaagd, misschien dat een kokosijs of een vruchtensorbet een beter optie was geweest. Het chocolade staafje leek kant-en-klaar en geen aanvulling want dit proef je, wellicht de chocolade zelf temperen of anders gewoon weglaten.
Al met al een nette maaltijd maar niet echt bijzonder, voor dat bedrag verwacht ik zeker meer.