't Zwaantje

Groesbeekseweg 106 6585 KH Mook Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Zwaantje

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 21:00
- Ontbijt 08:00 - 11:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Pjgraven .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Vandaag uitgenodigd door onze ouders voor een paasbrunch bij het zwaantje. Ontvangen door een gastvrouw gevolgd door een kopje koffie of thee. Standaard stond er sjus d'orange, fristie, water en appelsap op een gemeenschappelijke tafel. Na de koffie/thee kon je kiezen voor een zeer kaal kopje tomatensoep uit een pakje, of een groentesoep, waarvan de indruk werd gewekt dat deze niet zelf was gemaakt (de soepballetjes zeker niet). Daarna een uitnodiging om per tafel aan het buffet voorbij te gaan. Keuze uit vis (ietwat smakeloze zalm, wel lekkere garnaaltjes en de makreel was ook ok) Naast de beenham die er goed uitzag, werd er bij mij en mijn mede-brunchers vooral de indruk gewekt om wel redelijk wat in het buffet neer te zetten, maar wat wel wat simpele keuzes waren (gebakken krieltjes, gebakken spek, scrambles eggs, etc). Het uiteindelijke dessert buffet werd zelfs met veel bombarie en zelfs applaus vanuit de zaal aangekondigd, maar kon dit niet geheel waarmaken! Als je als tafel een beetje op de helft zat , vond je een beetje zielig uitziend buffet op de te ruime tafels, vooral de sobere keuze! Deze werd ook nog eens slecht aangevuld!
Kortom de kwaliteit was niet slecht, alleen de kwantiteit in combinatie met de keuze was voor een bedrag van bijna € 30,- echt ondermaats.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het verrasingsmenu was lekker, maar de wijnkeuze sloot helaas daar slecht op aan. De rode wijnen bij hoofd en nagerecht waren een regelrechte mismatch. De bediening was vriendelijk maar plichtmatig.
Nathalielekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Ben hier een paar jaar geleden eerder geweest en dat was zeker voor herhaling vatbaar. Helaas vond ik het Zwaantje ditmaal tegenvallen. Het 4-gangen verassingsmenu begon goed met een lekkere carpaccio met mierikswortel, simpele kloppende smaken. Dit werd gevolgd door smakelijke gekonfijte kwartel met daarbij een kwartelbouillonetje waar echt geen eer aan te behalen viel. Het hoofdgerecht zorgde voor verwarring; speenvarken en eendenborstfilet (waarbij de velkant naar mijn mening niet lang genoeg gebakken was waardoor wat slobberig en taai) met een zeer goede morieljesaus. Netjes gepresenteerd ook waardoor ik de accompagnerende schaal friet met en kant-en-klare mayonaise niet echt kon rijmen. Het niet zelf bereiden van een simpele mayonaise vind ik eigenlijk echt een no-go. Het dessert was goed maar de smaakcombinatie van joghurt-bosbessenijs met een mango puddinkje vond ik niet zo geslaagd, misschien dat een kokosijs of een vruchtensorbet een beter optie was geweest. Het chocolade staafje leek kant-en-klaar en geen aanvulling want dit proef je, wellicht de chocolade zelf temperen of anders gewoon weglaten.
Al met al een nette maaltijd maar niet echt bijzonder, voor dat bedrag verwacht ik zeker meer.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Gisteren gegeten bij 't Zwaantje. Zoveel lekkere gerechten op de kaart dat ik maar koos voor het 4-gangen verrassingsmenu inclusief wijnarrangement. Mijn man ging voor 'n ouderwetse tomatensoep en varkenshaas met champignonroomsaus.
Ik kreeg een mooi garnalentaartje met 2 grote tempura garnalen, gedroogde tomaatjes met stukjes tonijn vergezeld door een redelijk vlakke rueda. Daarna een (te) zware doperwtensoep met een spannende sancerre. Derde gang was een gerecht met kalf en lam op een bedje van witlof (iets te gaar) en een mooie portsaus. Lekkere salade en een aardappelgratin die goed op smaak was. Lekkere rode Chileense wijn. Geen frietjes maar als je die vraagt dan krijg je ze erbij zonder dat het op de rekening wordt gezet. Dan heb je echt genoeg na drie gangen. Mijn 4e gang omzetten naar een irish koffie was geen probleem. Hier is nooit iets een probleem. Super. Vooraf lekker broodje, hondje water en een lekker brokje (hij was ook uit eten!). Goede oplossing en een idee voor meer restaurants : honden mogen wel in het cafedeel maar niet in het 'echte' restaurant. Wijnarrangement is goedkoper dan per glas bestellen.
Over een maand asperges... op naar Limburg of is het Gelderland ?
Hasteggerda .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
We hebben hier afgelopen week heerlijk gegeten. Buiten op het terras aan de zijkant was het geweldig toeven.
De bediening was vriendelijk en behulpzaam, en het eten was echt lekker. Het verassingsmenu was geen allegaartje van op de kaart voorkomende gerechten. We hebben hier een Top avondje beleeft. Ook het wijnarrangementje was OK en vooral niet al te duur.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Gastvrij ontvangst met leuke uitleg over de historische plek! Een meer dan gastvrije gastheer: we voelden ons bijzonder welkom. Aandacht voor alles... Bijzonder! Het eten was heerlijk : prijs-kwaliteit is super! Groesbeekse wijn maakte het plaatje compleet. Er was geen enkel minpunt.. Dank voor een mooie avond en de verrassings-PX! We komen zeker terug.
Ivo T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Goed en lekker gegeten. Heerlijk buiten in het zonnetje gezeten, hierdoor wel een beetje buiten de radar van de bediening. Eten was prima, garing en smaak was in orde. Geen opsmuk, niks bijzonders, gewoon goed gegeten voor iets meer dan 50 euro. Hiervoor hadden we een aantal drankjes, 2 hoofdgerechten en koffie en thee.