Over het restaurant 't Zwaantje

Genieten in Bodegraven

Restaurant ’t Zwaantje, gelegen in Bodegraven, is ideaal voor de hele familie. Bij mooi weer hebben kinderen buiten fantastische speelruimte en ook binnen is een speciaal ingerichte speelhoek. De chef laat zich inspireren door de wereldkeuken en dit levert creatieve gerechten op met erg leuke namen. Het eten smaakt er goed en er zijn een aantal wijnen geselecteerd die perfect bij de gerechten passen. Het terras heeft een Franse uitstraling en er is ruim voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein.

Meer informatie over restaurant 't Zwaantje

Jan M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Tijd tussen de gerechten was veel te lang. Komt wellicht door de drukte in het andere deel van het restaurant maar was voor ons heel vervelend.
Zullen daarom daar voorlopig ook niet meer komen.
JoHanna S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Fijne avond gehad. Heerlijk gegeten. Voldoende keus met AH actie. Wel bijbetalen voor extra’s maar is goed te doen. Vlotte, aardige bediening die tafel op het juiste moment aandacht gaf.
Wel wat rumoerig ivm verjaardagsfeest in andere zaal. Perfect geisoleerd maar deur naar toiletgroep bleef vaak openstaan zodat vol geluid hinderlijk te horen was: Tip: deurdranger op toegangsdeur.
Verder heerlijke avond gehad! We komen zeker terug!
graaffdh .
m.b.a .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
prima gegeten en prettige bediening.gerechten mooi opgediend en het dessert was erg lekker.
Dit restaurant is aan te bevelen om met vrienden gezellig te praten en eten.
Betsy N.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Bij aankomst hadden wij gemeld dat wij een tegoedbon hadden van AH en t"Zwaantje heeft een mail gehad maar deze was waarschijnlijk niet ingekeken want wij stonden niet in de ontvangstagenda. Dus na afloop van het diner moesten wij het normale bedrag afrekenen omdat naar hun zeggen het niet gemeld was. Wij zijn er samen wel uitgekomen maar misschien moeten toch de mail beter inzien ze hadden hiervoor wel excuses moeten maken. Wel mogen wij t/m/november dit jaar terugkomen voor een diner en mogen dan de korting bon alsnog inleveren.
E.M. T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We hebben heel lekker gedineerd. De opgemaakte borden waren een plaatje. De drankjes waren ook goed op temperatuur. We kunnen dit restaurant erg aanbevelen.
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We komen er vaker, dus zijn bijna vaste klant. Wederom heerlijk gegeten in een gezellige sfeer! En het restaurant zat helemaal vol dus waarschijnlijk zijn wij niet de enige die tevreden zijn.
saskia N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten bij het Zwaantje was heerlijk, we hebben een fijne avond gehad met heerlijk eten met lekkere smaken . Een aanrader om er een keer lekker te eten. We komen nog een keer terug.
Wenneke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Er valt geen enkel negatief woord te geven. Alles was prima. Bediening gaf heldere uitleg over de gerechten en andere vragen
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en behulpzame bediening. Leuke avond gehad. Hier wil ik bij gelegenheid zeker terug komen.
gertjan S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij waren met de AH actie gaan eten bij het Zwaantje
Voor de AH actie vonden wij de prijs/kwaliteit verhouding redelijk. Zonder de korting zouden wij de prijs/kwaliteit verhouding voor het gerecht wat we kregen niet goed vinden. Wij hebben een gezellig avond gehad en lekker gegeten.
Letty F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, geweldig gegeten, super service! Een echte aanrader! Genoeg parkeerplek, wat ook een pre is. We gaan zeker weer terug!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij eten hier met een zekere regelmaat, de kwaliteit (in alle opzichten) is van constant niveau!!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Goed, gezellig en sfeervol. Lekkere gerechten (vlees, vis, vega, voor ieder wat wils). Goede service. Ook uitstekende parkeergelegenheid. Zeker voor herhaling vatbaar.
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We kregen een speciale AH-menukaart. Menu was 38.75pp + 1 gratis. Keuze uit 3 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 2 nagerechten. De voorgerechten waren heerlijk en het vlees/vis bij het hoofdgerecht ook. Bij alle hoofdgerechten werden krielaardappeltjes en patat geserveerd maar GEEN groenten, die kon je apart bij bestellen (zeer vreemd). Koos je voor varkenshaas, entrecote of vis dan moest je de saus er ook bijbestellen (heel raar). Bij de vis remoulade saus €2,75, letterlijk 1 dessertlepel zo karig, schandalig. Pepersaus €3,95 1 eetlepel en kruidenboter in een piep klein potje voor €1,- . Het toetje tiramisu was gewoon vies, niet het ijs en de aardbeien maar die tiramisu had een hele vreemde bijsmaakje (muf, oudbakken of misschien niet goed meer?) Dat was een afknapper. Gezegd tegen de "baas" dat het toetje wel een rare bijsmaak had, maar daar werd niet op gereageerd. Tussendoor vragen willen jullie dit of dat, allemaal proberen om een meer prijs te krijgen. Alles bij elkaar was de prijs te hoog voor wat er werd geserveerd, Advies: je kunt wel gewoon bij 't Zwaantje eten daar werd wel groeten geserveerd aan de tafel naast ons, maar niet aan te bevelen met een AH dinerbon. PS.Ook stond er op het menu dat Iens €4 .50 kreeg bij elke diner bon en zij niets. (Dat doe je toch niet als restauranthouder?????
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Bijzonder goed eten bediening en inrichting.
Anton O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Elk gerecht was opnieuw voor ons, wat is dit lekker. Voor mij de vegetarier ook heerlijk. Voor herhaling vatbaar.
Ik kan dit restaurant aan bevelen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben er heerlijk gegeten alle gerechten waren lekker, en de borden waren mooi op gemaakt.
De bediening was gezellig en je kreeg er de tijd om rustig iets te drinken zonder opgejaagd te worden.
Op het eind bij de koffie kreeg je nog koekjes en een bonbon alles heel lekker.
Cora M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017