Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38.75€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Geitenkaaskroketjes & gepofte rode biet & miso crème veg.
      Gerookte Schotse zalm & bieslook roomkaas & gefrituurde kappertjes
      Carpaccio | huisgerookte runder rib eye van dikbil & truffeldressing
  • Hoofdgerechten
    • Dagelijks wisselend visgerecht
      Mooi gebakken varkenshaas & tante Alie s stoofvlees & portsaus
      Zeer malse entrecote van dikbil
      Wisselend vegetarisch gerecht veg.
      Hoofdgerechten worden geserveerd met Vlaamse frieten | huisgemaakte mayonaise | rauwkost salade
  • Nagerecht
    • Cheesecake crème & boerenroomijs & gel van passievrucht
      Soepje van warm rood fruit & boerenroomijs ( Rote Grützen )

Over het restaurant 't Zwaantje

Genieten in Bodegraven

Restaurant ’t Zwaantje, gelegen in Bodegraven, is ideaal voor de hele familie. Bij mooi weer hebben kinderen buiten fantastische speelruimte en ook binnen is een speciaal ingerichte speelhoek. De chef laat zich inspireren door de wereldkeuken en dit levert creatieve gerechten op met erg leuke namen. Het eten smaakt er goed en er zijn een aantal wijnen geselecteerd die perfect bij de gerechten passen. Het terras heeft een Franse uitstraling en er is ruim voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein.

Meer informatie over restaurant 't Zwaantje

• : Parkeerplaats voor 80 auto's

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag 12:00 - 23:00
Zaterdag 16:30 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant 't Zwaantje

Kathelijne B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Met de ah restaurantactie hier gegeten. We hadden dit restaurant uitgekozen omdat het lam en de verse zeetong op het zomermenu ons zo lekker leken. Begrijpelijk dat je met de restaurantactie een aangepaste kaart krijgt, maar we vonden het toch een gemiste kans dat we deze specialiteiten niet konden proeven. Dat had wellicht meer indruk gemaakt. De gerechten waren verder prima bereid, maar niet echt bijzonder. Bij het voorgerecht bijvoorbeeld, geitenkaaskroketjes met gepofte biet, blijft de biet toch wel een beetje saai. We moesten vrij lang wachten op het voorgerecht en tussen de gangen. De rekening was een complete verrassing: er waren verschillende dingen extra in rekening gebracht, waarvan niet duidelijk was dat het niet binnen het menu viel en er extra voor betaald moest worden. Restaurant bieden namelijk ook weleens een hapje of iets dergelijks van het huis aan als toegift op het menu. Het toppunt was het lactosevrije toetje, waar zonder mededeling 4 euro extra voor in rekening werd gebracht, iets wat ik nergens anders heb meegemaakt. Op de mededeling dat we het gewaardeerd hadden als dit beter gecommuniceerd werd, werd niet al te positief gereageerd. Al met al is de service matig en lijkt de prijs-kwaliteit verhouding zonder het voordeel van de actie een beetje uit balans.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
'N porties champignons voor 4,50 vind ik behoorlijk duur. Een karaf wijn zijn geen 2 glazen maar je betaald dat wel.
Yvon G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Een geweldige avond gehad met z n vieren gegeten van AH actie. De gerechten waren heerlijk en een top bediening, we komen zeker terug .
A.H.F.J. K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
De service was prima en het eten zeer smakelijk. Het was prachtig weer, dus heerlijk op het gezellige terras gegeten.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Lekker eten alleen jammer dat het een aangepast menu was vanwege de actie van AH
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
De ontvangst was redelijk. Wij mochten een keuze maken uit de tafels buiten; even later mocht het maar een keuze zijn tussen drie tafels. De tafels waren nog niet ingedekt. De keuze uit het menu was prima. Het wachten tussen de gangen was, naar onze mening (soms >30 minuten), te lang. Het was op het buitenterras best druk, maar toch. Het eten was prima. Heerlijke entrecote gegeten. Precies genoeg voor ons beiden. Het uiteindelijk (wij maakten gebruik van de AH-restaurant actie) te betalen bedrag was bijna het bedrag wat wij hadden ingeschat. Zeker een restaurant om nog eens naar terug te gaan.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heel vriendelijke bediening. Er heerste een fijne ontspannen sfeer waardoor je lekker kunt genieten. Het was niet al te druk maar dat was ideaal voor ons. We hebben een leuke avond beleefd. Het eten was heel uniek en heel smakelijk.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
De eigenaar maakte een erg drukke en gestreste indruk. Op mijn feedback dat de Malbec echt niet lekker smaakte werd in het geheel niet gereageerd. Geen aanbod om deze om te ruilen voor de heerlijke Australische Shiraz die ook op hun kaart stond. Gemiste kans, wij komen niet meer terug.
Lies O.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Eten was prima. Wachttijd veel te lang. 1uur op het voorgerecht na anderhalf uur gevraagd waarom het zo lang duurt.antwoord u heeft niet gezegd dat u haast had. Tafel naast ons gelijk met ons besteld hadden het hoofdgerecht al en wij nog niets. Eigenaar kwam zeggen dat de keuken onze bestelling kwijt was. Helaas wij hadden ah bon tafel naast ons niet. Volgens eigenaar was dat niet de reden. Jammer
Lies O.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Wachttijden veel te lang tafel naast ons bestelde gelijk met ons hadden hoofdgerecht al en wij nog niets. Anderhalf uur voor het hoofdgerecht komt is veel te lang. Wij hadden ah bon zij gewoon menu. Eten was erg lekker
Nora D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het eten was heerlijk. Een minpuntje: de bediening kijkt je niet aan als je wat kritisch zegt, gaat door met de werkzaamheden en reageert met de mededeling dat het is zoals het is. Daardoor lijkt het of je niet serieus wordt genomen. Verder complimenten voor de kok. de Gerechten waren heerlijk en met zorg bereid. Toetje met cheescakemouse passievrucht en ijs was overheerlijk. Bij de koffie ook allemaal lekkernijen jammie.
Silvana B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Top restaurant. Complimenten aan de kok, bediening en een geweldige ambiance. Wijn was ook heerlijk.

Wij zijn deze kant opgekomen door de ah restaurant actie.
Dus wij komen zeker terug.

Bedankt voor de top avond, Jan en Silvana
AJ S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
vriendelijke bediening, mooie
gerechten van goede kwaliteit, sfeervol restaurant
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Aangegeven dat er best een tijdje tussen voorgerecht-hoofdgerecht en dessert mag zitten. Er is naar geluisterd, met als gevolg dat het nu ook bij de koffie werd gevraagd. Dit moet je beter aanvoelen.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening. Echt een aanrader!
Elske V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Goed eten en fijne sfeer!
Anna U.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Aspergeseizoen dus op naar 't Zwaantje om deze te proeven. Gesmuld van de asperges die goed bereid waren.
Vriendelijk personeel en een goede sfeer.
Wij komen hier zeker terug.
saskia N.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening aardig en belangstellend. Buiten de kaart gerechten zijn een aanrader.
Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Vanavond uit eten geweest bij het Zwaantje in Bodegraven. Echt een aanrader! We hebben heerlijk gegeten en ook de bediening was erg vriendelijk. We komen beslist nog een keer terug!
Yvonne Brusik
Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Vanavond gegeten bij het Zwaantje in Bodegraven. We hebben heerlijk gegeten, het waren mooie gerechten en de service was erg prettig. We hebben een goede avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar!!!
Tot ziens, Tamara Brusik