Over het restaurant 't Zwaantje

Genieten in Bodegraven

Restaurant ’t Zwaantje, gelegen in Bodegraven, is ideaal voor de hele familie. Bij mooi weer hebben kinderen buiten fantastische speelruimte en ook binnen is een speciaal ingerichte speelhoek. De chef laat zich inspireren door de wereldkeuken en dit levert creatieve gerechten op met erg leuke namen. Het eten smaakt er goed en er zijn een aantal wijnen geselecteerd die perfect bij de gerechten passen. Het terras heeft een Franse uitstraling en er is ruim voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein.

Meer informatie over restaurant 't Zwaantje

• : Parkeerplaats voor 80 auto's

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag 12:00 - 23:00
Zaterdag 16:30 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jaap Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk restaurant.

De kleine AH restaurantactie kaart is beslist niet minderwaardig en wij hebben hier dan ook heerlijk gegeten.
Vriendelijke en vlotte bediening, rustige en fijne ambiance, prima gerechten. Al met al een aanrader.
Bambaum .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prettige ontvangst. Gastvrij. Gastvrouw en gastheer zijn zeer oplettend. Goede sfeer. Eten heerlijk en goed verzorgd. We komen zeker nog eens terug.
p.a.j.m.reijers .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hadden het ah restaurant diner actie. We hadden de keuze uit 4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 4 nagerechten. We hebben heerlijk gegeten en komen vast een keer terug.
AenA V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Leuke voor voorgerechten, geserveerd op een goed uitgekozen bord. Creatief omgegaan met de hoofdgerechten. klein eitjes op de varkenshaas , erg leuk. enige minpuntje was dat het dessert wat lang op zich liet wachten. Eigenaar probeerde de opmerking hierover "charmant" weg te lachen. Het is een prima locatie om terug te komen.
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Hier weer heerlijk gegeten met onze vrienden, AH actie van vorig jaar ook maar weer herhaald. Mooie porties en prima keuze menu.
galink .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gaat om AH diner. Ze hebben een keuze menu met voor elk wat wils. Er werd ook goed rekening gehouden met allergieën. En het hoofdgerecht (entrecote) was ondermeer perfect. Mijn complimenten
cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij hadden zowel vis als vlees, alles was mooi opgemaakt, en grote porties. Alles was voortreffelijk, het ijs met kletskoppen maakte de maaltijd compleet
Rien K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
heerlijk gegeten met het gezin , alleen heel lang moeten wachten op het voorgerecht , ruim een uur . De tafel naast ons kwam een stuk later en had het voorgerecht veel eerder . Eenmaal het voorgerecht op net genoeg tijd gehad om ons mond af te vegen toen kwam gelijk het hoofdgerecht al , beetje jammer !!! Bied de volgende keer een drankje aan of iets anders , nu werd er niks mee gedaan . Nogmaals wel heerlijk gegeten complimenten aan de keuken.
Adri D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Hallo,
Het eten was prima,maar er was een grote tegenvaller,er werd ons gevraagd of we garnalen bij de zalm wilde ,daar stemde wij in toe ,er werd niet gezegd of er kosten aan verbonden waren.
Wat bleek er kwam 40 euro bij voor de garnalen wat een grote tegenvaller was ,ook omdat niet gezegd werd.
Graag uitleg van de baas.
We horen het wel.
Groetjes Rina en Adri Droogh uit Nieuwkoop.
Mail:a3drooghhotmail.cpom
carla G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het AHmenu was aangepast. Dit was geen probleem, want het eten was goed.
Maar onderaan de speciale menukaart stond dat de menuprijs inclusief de 4,95 Euro was, aangezien het Zwaantje dit als reserveringskosten aan IENS moet betalen.
Verder werd ook vermeld dat het gratis menu niet door Albert Heijn, maar door Het Zwaantje gegeven wordt.
Het Zwaantje geeft zijn mening over de actie via de gast, maar wat heeft die er mee te maken?
Tenslotte is Het Zwaantje niet verplicht om aan de actie mee te doen.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
AH restaurant actie. Kaart met prima gerechten en genoeg keus. Wel vreemd dat er een hele uitleg op staat wat het restaurant af moet dragen (rekenen ze bij menuprijs) en ook dat AH niets betaald. Doe dan niet mee.
Eten prima, alleen de entrecote met taaie stukken. Jammer. Vis en draadjesvlees goed!
Kaasplankje met supplement (niet aan tafel verteld welk bedrag) was gelukkig mogelijk. Gezellige avond gehad maar wachten even tot de volgende keer.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wij zijn hier al verschillende keren geweest en de kwaliteit is altijd zeer goed. Wij bevelen dit aan en geven dit door aan al onze kennissen Wij wensen jullie goede zaken in de komende jaren (de bediening was uitstekend)
Groeten van de familie Vis en tot ziens
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima ontvangst bij "T Zwaantje
Kwaliteit voorgerecht Zalm heerlijk en goed . Hoofdgerecht draadjes vlees voortreffelijk
Nagerecht creme brulee of div soorten ijs goed
Drankjes normale prijs
We gaan snel weer een keer Aanrader !!!
geertruida R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
we bestelden stoofvlees en kregen varkenshaas van een jaar geleden weet ik hoe ze stoofvlees serveren.
de eigenaar zei dat wat we kregen het stoofvleesgerecht was . Nu was de varkenshaas vanbinnen half rouw en dat geeft niet , we zien en proeven heus wel het verschil. we hadden de dag tevoren al varkenshaas gegeten.
En nu bepaalt heel dominant de eigenaar wat wij moeten eten. Hij had zelf de bestelling opgenomen.
Het voorgerecht was lekker , maar de wachttjd was 40 minuten zalm en carpacho wel lekker. we kregen een plek aande houten stamtafel met grote plant in het midden en voelden ons armoedig.aan de andere kant van de plant mocht een ander AH stel eten. we kennen het restaurant maar de eigenaar kent ons niet meer.
Nu is er in december door familie weer gereserveerd en weten niet wat te doen dan maar a la carte we durven niet weer een stoofpotje te bestellen die een andere keer juist zo lekker was.
als het stoofvlees niet voor handen was moest dat ons gemeld worden en niet zomaar iets anders geven
Rbbrt2411 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Net zoals de vorige keer weer prima gegeten bij 't Zwaantje. Ook deze keer weer met de AH restaurantactie, maar het personeel is even vriendelijk naar ons als naar andere gasten. Er was weer genoeg keuze bij de gerechten. Bij het hoofdgerecht (varkenshaas biefstukjes) viel alleen het stoofpotje iets tegen. Dat kan een keer gebeuren, dus verder geen problemen mee.
't Zwaantje is zeker een aanrader als je lekker wilt eten. Het eten is er goed en het personeel is vriendelijk!
jpas .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We hebben lekker gegeten. Sfeer en inrichting dragen bij aan een gezellige avond samen met familie. We vonden de bediening niet heel erg voorkomend. Er werd bijvoorbeeld aan tafel geen uitleg bij de gerechten gegeven. En verder is het altijd erg gastvrij als er iemand is die je bij aankomst ontvangt en je jas aanneemt, en die je bij vertrek even uitgeleide doet. Zomaar een klein gebaar dat gastvrijheid ondestreept. Wat ons betreft kan de bediening van het Zwaantje op dit punt nog wat verbeteren.
gerda_en_simon .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij werden gastvrij ontvangen .de sfeer van restaurant doet heel huiselijk aan.bediening was heel vriendelijk en wisten wat ze verkochten. We hebben heerlijk gegeten.
Voor herhaling vatbaar
martineten .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het restaurant heeft een gezellige uitstraling, we hadden een rustig plekje. De tafels staan gelukkig niet zo dicht op elkaar, er is ruimte genoeg. In de andere zaal zat een groot gezelschap waar we geen last van hadden. De bediening was informeel en het eten was goed.
Geert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zaterdag met vrienden hier heerlijk gegeten. De ontvangst en bediening waren goed. De live pianomuziek op de achtergrond was een meerwaarde voor de gezellige avond. Er was genoeg keuze op de actie menukaart. Omdat wij allemaal een ander gerecht bestelde hebben wij bijna alle gerechten genomen. En alle gerechten waren heerlijk. Ook zagen de borden er keurig opgemaakt uit. Wij komen binnenkort weer met zijn vieren terug.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heerlijk gegeten meen deel van onze familie. De porties waren royaal, zeer royaal, de gerechten waren erg smakelijk en met zorg en aandacht bereid. De bediening was vlot en vriendelijk. Graag tot een volgende keer!