Over het restaurant 't Zwaantje

Genieten in Bodegraven

Restaurant ’t Zwaantje, gelegen in Bodegraven, is ideaal voor de hele familie. Bij mooi weer hebben kinderen buiten fantastische speelruimte en ook binnen is een speciaal ingerichte speelhoek. De chef laat zich inspireren door de wereldkeuken en dit levert creatieve gerechten op met erg leuke namen. Het eten smaakt er goed en er zijn een aantal wijnen geselecteerd die perfect bij de gerechten passen. Het terras heeft een Franse uitstraling en er is ruim voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein.

Meer informatie over restaurant 't Zwaantje

• : Parkeerplaats voor 80 auto's

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag 12:00 - 23:00
Zaterdag 16:30 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant 't Zwaantje

Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten vanavond, erg goede kwaliteit. Ook was de sfeer erg gezellig door het prachtige kerstinterieur. We komen er graag nog vaker terug.
Shade S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Erg teleurstellend. Gister zijn we hier geweest. We hadden een soort diner bonnen, toen veranderde de sfeer. Meneer zou geen geld krijgen voor de diner bonnen en daardoor waren er gelijk geen mogelijkheden meer. Daardoor voelde we ons niet meer hee l ' welkom '. Het eten was wel erg lekker.
De tafel van Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Eten was lekker, bedieni gvriendelijk. Kortom we komen nog eens terug.
Cees N.
Ik vond de ontvangst fijn, de bediening heel gezellig, het eten heerlijk, voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Kwam hier vroeger veel vanuit mijn werk gaan nu een keer per jaar met familie dit was de derde keer altijd weer
een toppertje fijne bediening en heerlijke gerechten zelfs mijn zwager gaat hier graag naar toe en dat wil wel wat zeggen vindt niks lekker wat ons betreft een dikke 10 gr fam Middag IJsselstein.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De bediening was echt niet netjes, weinig geinteresseerd en we moesten steeds heel erg lang wachten. Hier gaan we echt nooit meer eten.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten, sfeer e.d was goed, maar het bevreemd mij dat bij de actie van AH waarbij een 2e menu gratis is de sausjes extra betaald moesten worden. Dit staat niet aangegeven. N.m.m. hoort een saus bij een gerecht. De extra kosten waren ca. €10,-.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wat ons opviel was dat het menu was aangepast, konden we eerst met ah bonnen gewoon van de kaart kiezen, nu kregen we een aangepast menu met toeslag voor alle extra's
Bovendien stond onderaan deze kaart expliciet vermeld dat ze geen vergoeding voor deze actie kregen
We ervaren dit niet als gastvrij
In de bediening was duidelijk verschil te zien als je menu van ah was of een regulier
Teleurstellend, men weet vooraf waar men aan deel neemt
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Tijd tussen de gerechten was veel te lang. Komt wellicht door de drukte in het andere deel van het restaurant maar was voor ons heel vervelend.
Zullen daarom daar voorlopig ook niet meer komen.
JoHanna S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Fijne avond gehad. Heerlijk gegeten. Voldoende keus met AH actie. Wel bijbetalen voor extra’s maar is goed te doen. Vlotte, aardige bediening die tafel op het juiste moment aandacht gaf.
Wel wat rumoerig ivm verjaardagsfeest in andere zaal. Perfect geisoleerd maar deur naar toiletgroep bleef vaak openstaan zodat vol geluid hinderlijk te horen was: Tip: deurdranger op toegangsdeur.
Verder heerlijke avond gehad! We komen zeker terug!
m.b.a .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
prima gegeten en prettige bediening.gerechten mooi opgediend en het dessert was erg lekker.
Dit restaurant is aan te bevelen om met vrienden gezellig te praten en eten.
graaffdh .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellige sfeer en heerlijk gedineerd. Zonder het gevoel te krijgen dat we met korting kwamen eten.
Hulde aan de kok! Bediening ook attent. Kortom: fijne avond gehad!
Betsy N.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Bij aankomst hadden wij gemeld dat wij een tegoedbon hadden van AH en t"Zwaantje heeft een mail gehad maar deze was waarschijnlijk niet ingekeken want wij stonden niet in de ontvangstagenda. Dus na afloop van het diner moesten wij het normale bedrag afrekenen omdat naar hun zeggen het niet gemeld was. Wij zijn er samen wel uitgekomen maar misschien moeten toch de mail beter inzien ze hadden hiervoor wel excuses moeten maken. Wel mogen wij t/m/november dit jaar terugkomen voor een diner en mogen dan de korting bon alsnog inleveren.
E.M. T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We hebben heel lekker gedineerd. De opgemaakte borden waren een plaatje. De drankjes waren ook goed op temperatuur. We kunnen dit restaurant erg aanbevelen.
H.D. D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een prettig, niet-pretentieus restaurant met een prima keuken, vriendelijke, kundige bediening en een warme, eigentijdse inrichting. Gegeven de prijs-kwaliteitverhouding een aanrader. We komen er telkens graag terug.
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We komen er vaker, dus zijn bijna vaste klant. Wederom heerlijk gegeten in een gezellige sfeer! En het restaurant zat helemaal vol dus waarschijnlijk zijn wij niet de enige die tevreden zijn.
saskia N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten bij het Zwaantje was heerlijk, we hebben een fijne avond gehad met heerlijk eten met lekkere smaken . Een aanrader om er een keer lekker te eten. We komen nog een keer terug.
Wenneke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Er valt geen enkel negatief woord te geven. Alles was prima. Bediening gaf heldere uitleg over de gerechten en andere vragen
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en behulpzame bediening. Leuke avond gehad. Hier wil ik bij gelegenheid zeker terug komen.
gertjan S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij waren met de AH actie gaan eten bij het Zwaantje
Voor de AH actie vonden wij de prijs/kwaliteit verhouding redelijk. Zonder de korting zouden wij de prijs/kwaliteit verhouding voor het gerecht wat we kregen niet goed vinden. Wij hebben een gezellig avond gehad en lekker gegeten.
Letty F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, geweldig gegeten, super service! Een echte aanrader! Genoeg parkeerplek, wat ook een pre is. We gaan zeker weer terug!