Over het restaurant 't Zwaantje

Genieten in Bodegraven

Restaurant ’t Zwaantje, gelegen in Bodegraven, is ideaal voor de hele familie. Bij mooi weer hebben kinderen buiten fantastische speelruimte en ook binnen is een speciaal ingerichte speelhoek. De chef laat zich inspireren door de wereldkeuken en dit levert creatieve gerechten op met erg leuke namen. Het eten smaakt er goed en er zijn een aantal wijnen geselecteerd die perfect bij de gerechten passen. Het terras heeft een Franse uitstraling en er is ruim voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein.

Meer informatie over restaurant 't Zwaantje

• : Parkeerplaats voor 80 auto's

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag 12:00 - 23:00
Zaterdag 16:30 - 23:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige, gezellig sfeer.
Jammer dat we soms iets langer moesten wachten.
Maar het was erg druk. Dus daar hebben we begrip voor.
Teunis H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
fam.hoek .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk genoten. Lekker eten. Wel apart keuzemenu voor de AH actie. Geen a la carte. Keuze uit diverse gerechten. Nette bediening, vriendelijk en vlot.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Mooie locatie, leuke sfeer, goede bediening en bovenal uitstekend eten. Voor ons was het met onze 2 kinderen een mooie avond geworden.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
om te beginnen ruime parkeergelegenheid leuke ontvangst heerlijk gegeten en gedronken leuke entourage ook het terras prijs kwaliteit zeer gunstig komen zeker terug. Ina
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk op het prachtige terras gezeten, van binnenuit werden we verwend met live pianomuziek vanuit de openstaande deur. Het speciaal samengestelde menu was heerlijk.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Na erg lange tijd weer eens bij 't Zwaantje gegeten met de AH restaurant actie.
Het eten was erg lekker, en doordat we nu met deze actie weer eens gegaan zijn, zullen we zeker weer eens vaker langskomen!
Bedankt voor een geslaagd etentje!
J J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het restaurant is er een van doe maar gewoon,de producten zijn vers,en vooral de vis,de bediening is uitstekend,vooral als je door Mevr zelf geholpen wordt,zo gezellig,de sfeer is huiselijk en erg gezellig,of je thuis zit,alles kan,en je kunt van alles vragen,ze doen heel veel moeite voor je,een dikke tien voor alles.
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gisteravond voor de vierde keer heerlijk gegeten met mijn man. Deze mensen verdienen niets minder dan een dikke 10: op het eten werkelijk niets aan te merken. Tussendoor hadden wij de aspergesoep, geweldig. Dit restaurant doet voor ons niets onder aan een sterrenrestaurant. Enige wat hier verschilt is dat de gastheer en vrouw hier nog wél persoonlijke aandacht aan hun gasten willen schenken. Top!
Famdrogt .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Eten is voortreffelijk,vlotte bediening.waren met AH kaarten,goede keuze uit diverse voor,hoofd en nagerecht,voor herhaling vatbaar ,maar komen helaas niet uit de omgeving .
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten compliment voor de kok en voor de bediening.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Na een hartelijk ontvangst, werden wij naar buiten begeleid en konden op dat moment nog zelf een tafeltje uitkiezen. Later op de avond kon dit niet meer omdat bijna alle tafeltjes bezet waren, wat den ik een goed teken is. Na het kiezen van ons menu werd het eten snel en vakkundig gebracht en waren de medewerkers allen vriendelijk.
Het eten was van prima kwaliteit en wij hebben dan ook genoten.
wattingen .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
we hebben hier met de albert heijn actie gegeten en het eten was erg lekker.
als tussen gerecht er wel nog een irisch koffie bij genomen maar was weer helemaal top
Linda U.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Vanavond heerlijk met zijn tweeën gegeten bij restaurant 't Zwaantje! Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en kregen we de keuze om buiten of binnen te dineren. Ondanks het mooie weer kozen wij om binnen te gaan zitten, hier kregen wij de keuze uit vier tafeltjes. Wij dronken deze avond een shiraz, de hidden rock. De gastheer en tevens eigenaar liet de wijn netjes voorproeven. Tijdens het bestuderen van de menukaart kregen wij alvast wat brood met kruidenboter. Als voorgerecht kozen wij voor een frisse aspergesalade, deze was rijkelijk gevuld en smaakte erg goed! Als hoofdgerecht hadden we de varkenshaas welke echt perfect gegaard was, hier bovenop lag een stukje brie gerold in seranoham. Als bijgerechten kregen we meer dan genoeg en dit kon zelfs nog bijgevuld worden! De toetenkaart was erg veelzijdig en bestaat uit leuke en verassende combinaties. Wij kozen voor een toetje met aardbeien, crème de cassis saus, roomijs en boterkoek. Veel maar machtig lekker dat je het niet kan weerstaan! De bediening is erg vriendelijk en neemt de tijd voor je om het naar wens te maken. Het restaurant is erg leuk ingericht en aangepast op het seizoen van het jaar. Wij bevelen dit restaurant zeker aan en zullen hier binnenkort snel nog eens gaan eten! Bedankt voor deze culinaire avond!
Dario L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Het was weer eens lekker uit eten!
Het Eten was top en het personeel top!!
Wij komen binekort weer gezellig eten bij t zwaantje
Ga zo door !!
martin D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Matige ervaring in het Zwaantje! We waren met 2 stellen. De kaart is onoverzichtelijk! Rare kreten als: u bent in het toetjescircuit beland geven op de kaart aan waar de nagerechten staan. De heer in de bediening, tevens de eigenaar prijst zn dagmenu dusdanig aan dat de meeste mensen daarvoor kiezen. Er is niet echt verbinding of een echt vriendelijk woord. Alles gaat op de automatische piloot. Het eten was heel erg vet en eenzijdig. Bij alle gerechten van de tafelgenoten zowel vis vlees en asperges bleef er vet op de borden achter. De prijs is behoorlijk aan de hoge kant, wij vinden het geen aanrader. .
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Werkelijk niets dat ik als verbeterpunt zou kunnen opgeven. Geweldig eten, fantastische service en zowel buiten in de zomer als binnen in de winter een gezellige sfeer. Erg prettige gastheer (eigenaar).
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wij komen graag in dit restaurant; het is altijd gezellig en de service is goed, zelfs als er grote gezelschappen zijn.
We hadden carpaccio (heel goed), kip tapas (erg lekker) en asperge met huisgerookte zalm en salade. Deze laatste was enigszins teleurstellend: de asperges vielen in het niet naast de overheersende smaken van de zalm en Granny Smith-dressing. De zalm was erg lekker!
Oma's Toppertje was een succes, zo ook de 3 soorten rundvlees. De kalfs rib-eye is een aanrader: supermals vlees. De gewokte (julienne) groente was niet mijn favoriet.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Eerlijkgezegd viel ons dit keer het eten wat tegen en dan bedoel ik het hoofdgerecht. Ikzelf had een gerecht van biefstuk en varkenshaas. Geserveerd werd een bord vol met voornamelijk champignons en paprika (niet genoemd op de kaart, dus je moet er ook nog eens van houden) en her en der wat hele kleine stukjes varkenshaas. Totaal niet mooi gepresenteerd, meer iets voor een simpel eetcafé. Een moment dacht ik zelfs nog dat ik het verkeerde gerecht geserveerd gekregen had. Bij de vraag of het gesmaakt had, heb ik gevraagd of dit nou inderdaad het goede gerecht was en of dit met biefstuk was. Na nogmaals vragen, werd dit bevestigend beantwoord. Ik had geen zin in een discussie aan tafel in gezellig gezelschap, maar vind dit wel een bezwaarlijk punt. Een ander hoofdgerecht was minder smaakvol, de varkenshaas was niet gelijk gegaard (ene kant medium, andere kant richting rare) en niet smaakvol. Aangezien de voorgerechten en desserts wel goed waren, heb ik niet 'teleurstellend' als waardering gegeven.