Over het restaurant 't Zwaantje

Genieten in Bodegraven

Restaurant ’t Zwaantje, gelegen in Bodegraven, is ideaal voor de hele familie. Bij mooi weer hebben kinderen buiten fantastische speelruimte en ook binnen is een speciaal ingerichte speelhoek. De chef laat zich inspireren door de wereldkeuken en dit levert creatieve gerechten op met erg leuke namen. Het eten smaakt er goed en er zijn een aantal wijnen geselecteerd die perfect bij de gerechten passen. Het terras heeft een Franse uitstraling en er is ruim voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein.

Meer informatie over restaurant 't Zwaantje

• : Parkeerplaats voor 80 auto's

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag 12:00 - 23:00
Zaterdag 16:30 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wij komen graag in dit restaurant; het is altijd gezellig en de service is goed, zelfs als er grote gezelschappen zijn.
We hadden carpaccio (heel goed), kip tapas (erg lekker) en asperge met huisgerookte zalm en salade. Deze laatste was enigszins teleurstellend: de asperges vielen in het niet naast de overheersende smaken van de zalm en Granny Smith-dressing. De zalm was erg lekker!
Oma's Toppertje was een succes, zo ook de 3 soorten rundvlees. De kalfs rib-eye is een aanrader: supermals vlees. De gewokte (julienne) groente was niet mijn favoriet.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Kristina R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het is een prima plek voor bejaarden die uit willen eten. Er waren te veel 50+ aanwezig, bijna geen jonge gasten. Het voelde stoffig, het is geen hippe & stijlvolle plek.
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Een favoriet omdat onze hond ook welkom is. Zeer vriendelijke bediening. Mijn zalmvoorgerecht was heerlijk (o.a. een stukje gegrilde zalm met een gecaramelliseerde top, een verrassende combinatie). Het hoofdgerecht vond ik iets minder, rundvlees op 3 manieren, alles bedekt met gebakken ui, waardoor de verschillende kookwijzen nogal verloren gingen. Mijn man koos Oma's toppertje (3 soorten varkensvlees) en dat was een succes. De porties zijn flink, dus we hadden geen ruimte voor dessert.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en een fijne relaxte sfeer
L. V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten, prima gerechten.
Wachttijd tussen hoofd en nagerecht duurde echter te lang. We hadden het idee dat ze ons vergeten waren.
Het nagerecht was heerlijk, maar zag er ook wat rommelig uit. (Paniek in de keuken?)
Ook de piano muziek was niet onze keuze. Beter is wat algemene easy listening muziek.
Verder was het een heerlijk diner en klopte het allemaal.
ceesbekker .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten goede nette bediening.
Jammer dat er in het aansluitend zaaltje een feestje met harde muziek was.
De deur naar het zaaltje was meer open dan dicht, erg onoplettend van het personeel en onrustig voor de eetgasten
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bij deze wil ik u nog bedanken voor een hele mooie avond, We hebben heerlijk gegeten en werden bediend door vriendelijk personeel. Een restaurant waar we in Nederland trots op mogen zijn! Graag kom ik nog een keer bij u eten.
Marlous R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Prima keuze van de kaart, wat een selectie is van de kaart ivm Ah actie. Bediening was snel en vriendelijk. Mooi restaurant.
Gertjan G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten , gezellig druk Piet Hein weer in topvorm, genoeg keuze van de kaart ondanks actie Albert heijn. Tussendoor een heerlijke spoon en of truffelbouillon.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vanavond in een goed bezet 't Zwaantje gegeten. Dat zegt wel iets en dat komt zeker niet omdat het eten te duur is of dat de bediening onvriendelijk is of omdat het er ongezellig is. Wij kijken terug op een gezellige avond en hebben prima gegeten. Prijs/kwaliteit is dik in orde. We gaan er op zeker nog eens terug!
Gasten die er prima hebben gegeten maar na discussie over de prijs de boel afkraken kunnen beter thuis blijven; zie recensie hieronder. Volledig onterecht!
moniquema.clement .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We werden bij binnenkomst niet ontvangen, zelf jas opgehangen en naar tafel gezocht. Wij hebben gegeten met de AHrestaurant bonnen. Het menu is duur EUR 38.50, en voor een sausje bij het eten moet je nog EUR 4, 50 extra betalen. Helaas waren wij met 7 personen. De 7 betaalde de volle prijs van het menu en dat is veel geld voor wat je ervoor krijgt. weinig groenten bij het hoofdgerecht en geen salade. Na het afrekenen en bij het weggaan wederom geen service.
Jaap Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk restaurant.

De kleine AH restaurantactie kaart is beslist niet minderwaardig en wij hebben hier dan ook heerlijk gegeten.
Vriendelijke en vlotte bediening, rustige en fijne ambiance, prima gerechten. Al met al een aanrader.
Bambaum .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prettige ontvangst. Gastvrij. Gastvrouw en gastheer zijn zeer oplettend. Goede sfeer. Eten heerlijk en goed verzorgd. We komen zeker nog eens terug.
p.a.j.m.reijers .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hadden het ah restaurant diner actie. We hadden de keuze uit 4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 4 nagerechten. We hebben heerlijk gegeten en komen vast een keer terug.
AenA V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Leuke voor voorgerechten, geserveerd op een goed uitgekozen bord. Creatief omgegaan met de hoofdgerechten. klein eitjes op de varkenshaas , erg leuk. enige minpuntje was dat het dessert wat lang op zich liet wachten. Eigenaar probeerde de opmerking hierover "charmant" weg te lachen. Het is een prima locatie om terug te komen.
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Hier weer heerlijk gegeten met onze vrienden, AH actie van vorig jaar ook maar weer herhaald. Mooie porties en prima keuze menu.
galink .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gaat om AH diner. Ze hebben een keuze menu met voor elk wat wils. Er werd ook goed rekening gehouden met allergieën. En het hoofdgerecht (entrecote) was ondermeer perfect. Mijn complimenten
cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij hadden zowel vis als vlees, alles was mooi opgemaakt, en grote porties. Alles was voortreffelijk, het ijs met kletskoppen maakte de maaltijd compleet
Rien K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
heerlijk gegeten met het gezin , alleen heel lang moeten wachten op het voorgerecht , ruim een uur . De tafel naast ons kwam een stuk later en had het voorgerecht veel eerder . Eenmaal het voorgerecht op net genoeg tijd gehad om ons mond af te vegen toen kwam gelijk het hoofdgerecht al , beetje jammer !!! Bied de volgende keer een drankje aan of iets anders , nu werd er niks mee gedaan . Nogmaals wel heerlijk gegeten complimenten aan de keuken.