Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant 't Zwaantje

Genieten in Bodegraven

Restaurant ’t Zwaantje, gelegen in Bodegraven, is ideaal voor de hele familie. Bij mooi weer hebben kinderen buiten fantastische speelruimte en ook binnen is een speciaal ingerichte speelhoek. De chef laat zich inspireren door de wereldkeuken en dit levert creatieve gerechten op met erg leuke namen. Het eten smaakt er goed en er zijn een aantal wijnen geselecteerd die perfect bij de gerechten passen. Het terras heeft een Franse uitstraling en er is ruim voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein.

Meer informatie over restaurant 't Zwaantje

JW N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Leuke vreindelihke bediening maar de pianiste hoe goed ze haar best ook doet, is voor mij niet nodig
vianenamerongen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben goed gegeten en met 4 personen is het fijn als je een ronde tafel krijgt we zullen het T Zwaantje zeker bij anderen een aanrader noemen.
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Altijd een welkom gevoel bij het Zwaantje. Keuze menu van AH actie: voorgerecht de zalm, was echt voortreffelijk, tussengerecht soepje genomen (extra) de bouillon met truffel erg lekker. Toen hoofdgerecht. Varkenshaas met tante draadjesvlees goed, dikbil was niet zo dik en daardoor te doorbakken op de meeste stukken. Helaas was het lekkere toetje van vorig jaar van de kaart verdwenen (iets van een bosvruchten soepje) en nu dus keuze uit creme brulee of tiramisu. Dus advies: toetje terug en biefstuk biefstuk laten! Overheerlijke pinot gris gedronken!
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. En we hebben heerlijk gegeten, echt een aanrader. Personeel heel vriendelijk. We waren met ons 4en en ieder vond zijn gekozen menu heerlijk. Er was meer dan voldoende.
Zeker komen we daar nog eens terug als we in de buurt zijn.
anneke V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wederom een prima ervaring in dit restaurant. Keurige ontvangst, hartelijk en gemeend. Mijn opmerking over voedsel intolerantie in de de reservering is zeer goed opgepakt nadat ik het nogmaals kenbaar maakte. Er is zelfs verder meegedacht en bij de vlaamse frieten is het paprikazout vervangen door gewoon zout. Dan voel je je echt gast. Porties zijn aan de grote kant van het vlees en de vis. De een is er blij mee, een ander (wij dus) hebben liever iets minder vlees/vis en wat meer groente. Smaak is van alles prima, temperatuur ook goed van het voedsel. Goed bezet restaurant op de woensdag en toch vlotte bediening, goed werk,hoor. Ik raad dit restaurant zeker aan OOK voor kritische eters. prijs/kwaliteit is zeer goed.
lucvankrieken .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
uitstekend eten, bediening heel vriendelijk, alles top, nergens iets op aan te merken,
Zo zijn er maar weinig ????
Een prachtige tuin
annaholter .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gegeten met de AH bonnenaktie.
Prima prijs kwaliteit verhouding.
Sfeervolle inrichting. Bediening is goed. Alles goed in de hand en vriendelijk. Prima dus.
Harm B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Restaurant is zeer aan te raden.
Alle gerechten zien er goed uit.
Dessert van Crème brûlée was zeer goed.
Uitstekende witte wijnen.
Prima bediening.
D D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Op een lange fietstocht (vanuit Praag) hier even binnengewipt om wat te gebruiken. Ontzettend hartelijk ontvangen door de bediening. Na het genieten van een heerlijke kop koffie in een rustieke omgeving een gezellig gesprek gehad met de serveerster die de zaak fantastisch "verkoopt". Het was een goede boost om de terugreis naar huis verder voort te zetten. Ik ga hier zeker nog eens langs om wat te eten!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Fijn restaurant met aandacht voor inrichting en gasten. Bediening is geweldig. Het eten is uitstekend klaargemaakt en geserveerd.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Jammer dat er een aparte kaart is voor de AH klanten, met keuze uit 3 voor en 3 hoofdgerechten en 2 deserts. Bovendien wordt vermeld dat de gratir gerechten van hen zijn en niet van AH
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij moesten erg lang wachten ( 3/4 uur) op ons dessert en naar onze mening was het nog bevroren ook. Als reden gaven ze op dat ze het vergeten waren om het door te geven aan de keuken maar er kon geen verontschuldiging van af.Bij het afrekenen zijden ze dat het warme eten voorrang had, foute opmerking. Wij kregen ook het gevoel van hun, het is maar een Albert Hein menu.
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten. De gerechten werden leuk opgediend in ruime porties. Natuurlijk is het bedienend personeel graag bereid regelmatig je glas bij te vullen of eventueel een tussengerecht te bestellen maar je bent er zelf bij om hier gebruik van te maken. Voor ons een echte aanrader!
Pieter G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Op zich goed gegeten. Duurde te lang voordat we de kaart kregen. Tijd tussen de gerechten veel te lang. Bedienend personeel is daar niet alert op of weet dat de keuken het niet kan bijbenen. Eigenaar/gastheer te joviaal.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het eten zag er goed uit. Leuke opmaak en goed op smaak. Er werd goed rekening gehouden met de toebereiding van het eten voor onze zwangere dochter.
Willy G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het eten en bediening is een echte aanrader echter de eigenaar iemand met weinige fatsoensnormen. Begon al bij binnenkomst. Na 't nemen van ons dessert komt meneer even zeggen dat hij gaat sluiten. Wij hadden nog een kwart fles wijn die je niet mag meenemen. Onzin! Tip voor meneer....koop een paar wijnzakken en geef gast de betaalde fles mee.
Elise T.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Mooi restaurant met fijne bediening en heerlijk eten! Leuk restaurant voor een gelegenheid of gewoon voor wanneer je een leuke restaurantervaring wil opdoen.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Super lekker gegeten. De gerechten waren van zeer goede kwaliteit en mooi opgediend. Ik kan iedereen aanraden om een bezoekt brengen aan het Zwaantje.
Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige, gezellig sfeer.
Jammer dat we soms iets langer moesten wachten.
Maar het was erg druk. Dus daar hebben we begrip voor.