Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38.75€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Geitenkaaskroketjes & gepofte rode biet & miso crème veg.
      Gerookte Schotse zalm & bieslook roomkaas & gefrituurde kappertjes
      Carpaccio | huisgerookte runder rib eye van dikbil & truffeldressing
  • Hoofdgerechten
    • Dagelijks wisselend visgerecht
      Mooi gebakken varkenshaas & tante Alie s stoofvlees
      Zeer malse entrecote van dikbil
      Wisselend vegetarisch gerecht veg.
      Hoofdgerechten worden geserveerd met Vlaamse frieten | huisgemaakte mayonaise | rauwkost salade
  • Nagerecht
    • Cheesecake crème & boerenroomijs & gel van passievrucht
      Soepje van warm rood fruit & boerenroomijs ( Rote Grützen )

Over het restaurant 't Zwaantje

Genieten in Bodegraven

Restaurant ’t Zwaantje, gelegen in Bodegraven, is ideaal voor de hele familie. Bij mooi weer hebben kinderen buiten fantastische speelruimte en ook binnen is een speciaal ingerichte speelhoek. De chef laat zich inspireren door de wereldkeuken en dit levert creatieve gerechten op met erg leuke namen. Het eten smaakt er goed en er zijn een aantal wijnen geselecteerd die perfect bij de gerechten passen. Het terras heeft een Franse uitstraling en er is ruim voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein.

Meer informatie over restaurant 't Zwaantje

• : Parkeerplaats voor 80 auto's

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag 12:00 - 23:00
Zaterdag 16:30 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant 't Zwaantje

Ton R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het geheel is fantastisch wel erg jammer dat de kleine bijgerechten broodje/champignons zo erg duur zijn. Voor de rest prima.
Jeske D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
J. V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Wij komen er graag, voor welke gelegenheid dan ook, het eten is er altijd erg goed, mooi gepresenteerd, bijzondere smakelijke combinaties van producten van goede kwaliteit. De eigenaar bediend hier nog zelf en heeft daarin een heel eigen stijl
JOHN G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wij vonden het eten verrassend lekker; mooi opgemaakt en een vriendelijke bediening.
Met name de carpaccio was een voltreffer.
De hoeveelheid was heel goed afgestemd op ons (75+).

John& Thea
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Eten was echt heerlijk
Ee V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Boven verwachting lekker en gezellig! Hier via de AH-restaurantactie gereserveerd. Zonder die actie waren we hier nooit terecht gekomen. Ondanks dat er grote feesten mogelijk zijn, zit je toch gezellig in het restaurant. De AH-actie bood een keuze-menu met vier keuzes voor de hoofdgerechten. Alles was lekker en de borden waren mooi opgemaakt.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten, prima wijnen en een vriendelijke service. Een aanrader
Valda S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Heerlijk eten, goed bediening en leuk sfeer. Genoten.
De tafel van Erica E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten.
Vriendelijk personeel.
Komen snel weer!
Martin V.
We hebben er weer lekker gegeten. Het restaurant zag er goed uit. De bediening was prettig. We komen terug
Adrie P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Ben vrijdag 26 oktober met 4 personen wezen eten.
Ontvangst was zeer hartelijk en behulpzaam met de jassen.
We werden netjes begeleid naar onze tafel die ik zelf kon uit kiezen.
Bediening niks anders dan lof, zeer vriendelijk en netjes en ook alles goed uit gelegd.
Wij hadden wild genomen en was heeeeeeeeeerlijk.
Tempo en ruimte tussen de gangen was perfect.
Wijn keuze ruim voldoende en ook de aanbevolen wijn paste heel goed bij het gerecht.
Tot het einde toe was dit en perfecte en heerlijke avond waar wij zeker weer terug komen.
Wij kunnen niet anders zeggen, ga zo door.
Natuurlijk ook voor de kok, man/vrouw wat kan jij koken.

Adrie Poot.
J.H. K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Wederom een zeer uitmuntend diner!
R H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Lang moeten wachten op ons diner , 5 kwartier. Extra moeten betalen voor sausjes en champions. Gezien de prijzen, is dit vreemd. De champions hadden ook nogeens te lang opgestaan en waren bijna zwart en oneetbaar, maar stonden gewoon op de rekening. Het was de eerste maar ook de laatste keer dat wij hier gaan dineren.
Nora D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Een aanrader. Er wordt veel aandacht besteed aan de gerechten. Voortreffelijk. Alles smaakt heerlijk. Minpuntje is de haastige bediening (personeelstekort?) , wat zonde is van het totaalplaatje. Pas op met bestellen van sausjes e.d. bij de maaltijden want die zijn erg duur.
H.kaspers K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten met de ah restaurantactie.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Prima, lekker gegeten, waar voor je geld.
Ad L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Boeking was 18.00 uur. Drankje werd gelijk geleverd....maar...na 1 uur en 5 minuten wachten (en gevraagd) kregen wij ons voorgerecht.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Het eten was prima, vriendelijke bediening. Enige kanttekening is dat er op de site bij het AH menu staat dat er bij de varkenshaas en stoofvlees een portsaus zou worden geserveerd en er aan tafel een AH menukaart wordt gegeven waarbij je alle sauzen en supplementen extra moet betalen. Toen ik de eigenaar het zelfs op de site liet zien dat de portsaus in ieder geval bij het gerecht op de AH actie hoorde zei hij slechts FOUTJE dan.... Uiteindelijk werd er € 7.90 gerekend voor onze twee sausjes. Persoonlijk zou ìk het zó nooit opgelost hebben!
Verder was alles echt heerlijk!
M.R. V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Snelle, zeer vriendelijke bediening.
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Prima gegeten met heerlijke bijpassende wijnen. Jammer dat bij het afrekenen in eerste instantie moeilijk werd gedaan over het feit dat we EUR 10 korting met Yums hadden én een deel van de rekening met een VVV-cadeaucheque wilde verzilveren. De eigenaar gaf aan dat je eigenlijk geen geen twee kortingsacties mag combineren, maar maakte uiteindelijk voor ons een uitzondering. Volgens ons is een VVV-bon geen kortingsactie.
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Lekker gegeten, fijne sfeer en gastvrij.