Over het restaurant 't Zwaantje

Genieten in Bodegraven

Restaurant ’t Zwaantje, gelegen in Bodegraven, is ideaal voor de hele familie. Bij mooi weer hebben kinderen buiten fantastische speelruimte en ook binnen is een speciaal ingerichte speelhoek. De chef laat zich inspireren door de wereldkeuken en dit levert creatieve gerechten op met erg leuke namen. Het eten smaakt er goed en er zijn een aantal wijnen geselecteerd die perfect bij de gerechten passen. Het terras heeft een Franse uitstraling en er is ruim voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein.

Meer informatie over restaurant 't Zwaantje

• : Parkeerplaats voor 80 auto's

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag 12:00 - 23:00
Zaterdag 16:30 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
L. V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten, prima gerechten.
Wachttijd tussen hoofd en nagerecht duurde echter te lang. We hadden het idee dat ze ons vergeten waren.
Het nagerecht was heerlijk, maar zag er ook wat rommelig uit. (Paniek in de keuken?)
Ook de piano muziek was niet onze keuze. Beter is wat algemene easy listening muziek.
Verder was het een heerlijk diner en klopte het allemaal.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Prototype van een vreetschuur. Personeel doet zn best maar de eigenaar wil duidelijk zo veel mogelijk verdienen met zo weinig mogelijk inspanning. Slechte producten fantasieloos bij elkaar geflanst met een sausje uit een pakje eroverheen. En dat voor niet mis te verstane bedragen. Misschien leuk voor de 75e verjaardag van je oudtante omdat die nou eenmaal in Bodegraven woont of zo, maar niet voor een lekker avondje uit eten. Dan zijn er voor dat geld vele, en dan bedoel ik vele, betere en minder oubollige restaurants te vinden. Eens maar nooit weer.
ceesbekker .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten goede nette bediening.
Jammer dat er in het aansluitend zaaltje een feestje met harde muziek was.
De deur naar het zaaltje was meer open dan dicht, erg onoplettend van het personeel en onrustig voor de eetgasten
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bij deze wil ik u nog bedanken voor een hele mooie avond, We hebben heerlijk gegeten en werden bediend door vriendelijk personeel. Een restaurant waar we in Nederland trots op mogen zijn! Graag kom ik nog een keer bij u eten.
Marlous R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Prima keuze van de kaart, wat een selectie is van de kaart ivm Ah actie. Bediening was snel en vriendelijk. Mooi restaurant.
Gertjan G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten , gezellig druk Piet Hein weer in topvorm, genoeg keuze van de kaart ondanks actie Albert heijn. Tussendoor een heerlijke spoon en of truffelbouillon.
Hanna T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vanavond in een goed bezet 't Zwaantje gegeten. Dat zegt wel iets en dat komt zeker niet omdat het eten te duur is of dat de bediening onvriendelijk is of omdat het er ongezellig is. Wij kijken terug op een gezellige avond en hebben prima gegeten. Prijs/kwaliteit is dik in orde. We gaan er op zeker nog eens terug!
Gasten die er prima hebben gegeten maar na discussie over de prijs de boel afkraken kunnen beter thuis blijven; zie recensie hieronder. Volledig onterecht!
moniquema.clement .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We werden bij binnenkomst niet ontvangen, zelf jas opgehangen en naar tafel gezocht. Wij hebben gegeten met de AHrestaurant bonnen. Het menu is duur EUR 38.50, en voor een sausje bij het eten moet je nog EUR 4, 50 extra betalen. Helaas waren wij met 7 personen. De 7 betaalde de volle prijs van het menu en dat is veel geld voor wat je ervoor krijgt. weinig groenten bij het hoofdgerecht en geen salade. Na het afrekenen en bij het weggaan wederom geen service.
Jaap Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk restaurant.

De kleine AH restaurantactie kaart is beslist niet minderwaardig en wij hebben hier dan ook heerlijk gegeten.
Vriendelijke en vlotte bediening, rustige en fijne ambiance, prima gerechten. Al met al een aanrader.
Bambaum .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prettige ontvangst. Gastvrij. Gastvrouw en gastheer zijn zeer oplettend. Goede sfeer. Eten heerlijk en goed verzorgd. We komen zeker nog eens terug.
p.a.j.m.reijers .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hadden het ah restaurant diner actie. We hadden de keuze uit 4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 4 nagerechten. We hebben heerlijk gegeten en komen vast een keer terug.
AenA V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Leuke voor voorgerechten, geserveerd op een goed uitgekozen bord. Creatief omgegaan met de hoofdgerechten. klein eitjes op de varkenshaas , erg leuk. enige minpuntje was dat het dessert wat lang op zich liet wachten. Eigenaar probeerde de opmerking hierover "charmant" weg te lachen. Het is een prima locatie om terug te komen.
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Hier weer heerlijk gegeten met onze vrienden, AH actie van vorig jaar ook maar weer herhaald. Mooie porties en prima keuze menu.
galink .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gaat om AH diner. Ze hebben een keuze menu met voor elk wat wils. Er werd ook goed rekening gehouden met allergieën. En het hoofdgerecht (entrecote) was ondermeer perfect. Mijn complimenten
cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij hadden zowel vis als vlees, alles was mooi opgemaakt, en grote porties. Alles was voortreffelijk, het ijs met kletskoppen maakte de maaltijd compleet
Rien K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
heerlijk gegeten met het gezin , alleen heel lang moeten wachten op het voorgerecht , ruim een uur . De tafel naast ons kwam een stuk later en had het voorgerecht veel eerder . Eenmaal het voorgerecht op net genoeg tijd gehad om ons mond af te vegen toen kwam gelijk het hoofdgerecht al , beetje jammer !!! Bied de volgende keer een drankje aan of iets anders , nu werd er niks mee gedaan . Nogmaals wel heerlijk gegeten complimenten aan de keuken.
Adri D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Hallo,
Het eten was prima,maar er was een grote tegenvaller,er werd ons gevraagd of we garnalen bij de zalm wilde ,daar stemde wij in toe ,er werd niet gezegd of er kosten aan verbonden waren.
Wat bleek er kwam 40 euro bij voor de garnalen wat een grote tegenvaller was ,ook omdat niet gezegd werd.
Graag uitleg van de baas.
We horen het wel.
Groetjes Rina en Adri Droogh uit Nieuwkoop.
Mail:a3drooghhotmail.cpom
carla G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het AHmenu was aangepast. Dit was geen probleem, want het eten was goed.
Maar onderaan de speciale menukaart stond dat de menuprijs inclusief de 4,95 Euro was, aangezien het Zwaantje dit als reserveringskosten aan IENS moet betalen.
Verder werd ook vermeld dat het gratis menu niet door Albert Heijn, maar door Het Zwaantje gegeven wordt.
Het Zwaantje geeft zijn mening over de actie via de gast, maar wat heeft die er mee te maken?
Tenslotte is Het Zwaantje niet verplicht om aan de actie mee te doen.
JoHanna S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
AH restaurant actie. Kaart met prima gerechten en genoeg keus. Wel vreemd dat er een hele uitleg op staat wat het restaurant af moet dragen (rekenen ze bij menuprijs) en ook dat AH niets betaald. Doe dan niet mee.
Eten prima, alleen de entrecote met taaie stukken. Jammer. Vis en draadjesvlees goed!
Kaasplankje met supplement (niet aan tafel verteld welk bedrag) was gelukkig mogelijk. Gezellige avond gehad maar wachten even tot de volgende keer.