't Zwaantje

Maandag t/m Woensdag 10:00 - 19:00
Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 10:00 - 19:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
6,5
6,4
Gbh V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Duidelijk dat er een onderbezetting van personeel was. Personeel was gestrest, en zeker niet klantvriendelijk. Het eten was van niveau slechte snackbar! Het broodje hamburger dat ik bestelde kwam regelrecht uit een 20 stuks mora verpakking. En daar durven ze €9,00 voor te vragen. Mijn tafelgast had een vegetarische maaltijd besteld. Deze werd uitgeserveerd met een plakje ham erop. Opbouwende kritiek was niet welkom. Voor ons geen Zwaantje meer!
SandraAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Het eten was niet lekker. We aten pannenkoeken, deze waren veel te dik, het beslag was te zoet voor een hartige pannenkoek (bijv met kaas). Het smaakte gewoon niet. De bediening was ok.
De wc's roken niet lekker en waren niet zo fris (de wc bril).

Rob R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Even geluncht voordat we een rondvaart gingen maken.
Erg lang moeten wachten op onze soep, die uiteindelijk niet heel bijzonder smaakte.
De soep kwam zodanig laat, dat we snel moesten eten om de geplande tijd van de rondvaart nog te halen.
Personeel niet echt vriendelijk; motto "klant is koning" was niet van toepassing.
Leek alsof juist wij blij moesten zijn dat we er mochten zitten.
Omgekeerde wereld dus.
Uitzicht maakte veel goed.