't Zwaantje

Dominee T.O. Hylkemaweg 1 8355 CD Giethoorn Nederland Kaart

Over het restaurant 't Zwaantje

Met passie en humor voor het vak, goede inkoop en verse producten zorgt 't Zwaantje in Bodegraven voor overheerlijke gerechten! Dit kan aangevuld worden met vrolijke wijnen.

Kom genieten bij 't Zwaantje voor de ambiance en de gastvrijheid, in het buitenverblijf of op het terras. Voor de kleintjes is er een trampoline in de tuin aanwezig, voor ieder wat wils!

Meer informatie over restaurant 't Zwaantje

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant 't Zwaantje

Bep G.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Eens maar nooit weer. Gezellig lunchen tijdens een dagje uit liep uit op een teleurstelling. Cola zonder prik (na klagen kreeg ik wel een nieuw glas), smakeloze patat en een kroket die droog was en naar karton smaakte op het verder lege bord. Het had zoveel fijner geweest met kwalitatief betere producten (in plaats van het allergoedkoopste) en een beetje meer aandacht voor de presentatie
scrapelle .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
kroket op brood, gebakken ei op wit brood was geen keuze. vis en vlees zonder saus, vis vol met graten, vlees doorbakken, droge tonijnsalade. lang wachten op extra patat wat pommes duchese werd. te weinig mayonaise. kinderen die als laatste hun eten kregen terwijl we voor hun eerder hadden besteld. niet eens wat te kleuren voor de kinderen. Drankjes en eten duurde erg lang. zowel bij lunch en diner.
de rondvaart was goed vandaar nog 2 punten.
absoluut geen aanrader om wat te nuttigen.
Ronnie W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Een regelrechte teleurstelling, eens maar nooit weer. Voldoende personeel maar bar weinig oog voor de klant. Prijs-/kwaliteitverhouding is niet goed, schamele hoeveelheid friet en slechts wat salade er bij. Nee, dit doen we niet weer.
Varkenssate smaakte overigens wel prima.
Gbh V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Duidelijk dat er een onderbezetting van personeel was. Personeel was gestrest, en zeker niet klantvriendelijk. Het eten was van niveau slechte snackbar! Het broodje hamburger dat ik bestelde kwam regelrecht uit een 20 stuks mora verpakking. En daar durven ze €9,00 voor te vragen. Mijn tafelgast had een vegetarische maaltijd besteld. Deze werd uitgeserveerd met een plakje ham erop. Opbouwende kritiek was niet welkom. Voor ons geen Zwaantje meer!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Het eten was niet lekker. We aten pannenkoeken, deze waren veel te dik, het beslag was te zoet voor een hartige pannenkoek (bijv met kaas). Het smaakte gewoon niet. De bediening was ok.
De wc's roken niet lekker en waren niet zo fris (de wc bril).

Rob R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Even geluncht voordat we een rondvaart gingen maken.
Erg lang moeten wachten op onze soep, die uiteindelijk niet heel bijzonder smaakte.
De soep kwam zodanig laat, dat we snel moesten eten om de geplande tijd van de rondvaart nog te halen.
Personeel niet echt vriendelijk; motto "klant is koning" was niet van toepassing.
Leek alsof juist wij blij moesten zijn dat we er mochten zitten.
Omgekeerde wereld dus.
Uitzicht maakte veel goed.