't Zusje Zaltbommel

Steenweg 2-4 5301 Zaltbommel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Zusje Zaltbommel

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Piet E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ten eerste: dit restaurant heeft niets met tapas te maken. Hier worden gewoon 'kleine' gerechten geserveerd. Smaak en temperatuur totaal niet op orde. Tonijn was zurig en lauw, er zijn tevens wat dingen terug naar de keuken gestuurd die niet warm waren maar gewoonweg koud! Hier zie je mij nooit meer terug, kwaliteit van het eten is dramatisch slecht. Wat ooit in Uden als recept voor deze franchise is begonnen, is na pakweg 8 jaar zwaar in kwaliteit ingeboet. Jammer.
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
lekker gegeten maar matig op smaak ziet er wel goed en verzorgd uit.
jammer dat er in een Tapas bedrijf geen sangria te krijgen is -puntje verder vriendelijke bediening
en niet dat traditionele tapas. wanneer de producten wat hoger op smaak waren hadden ze een hoger cijfer gekregen maar een 8 is ook verdiend.

gaan zeker terug komen,
Toos J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
prima ontvangen door vriendelijk personeel,op het eten is niets aan te merken.we waren met 6 personen en waren zeer tevreden en we zijn wel wat gewend met onze eetclub.wat wij wel storend vonden dat is de muziek op de achtergrond te hard staat en eentonig gezang van een artiest,een instrumentaal muziekje rustig op de achtergrond voldoet beter,toch komen we terug.
Logima .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Een feestje in Zaltbommel. Met ons hele gezin bestaande uit vader 54, moeder 53, twee zoons van 21 en 24 (helaas verkering uit) en vriendin jongste zoon in een bomvol restaurant gegeten. Sfeer was top, knappe :) en vooral snelle bediening gezien bezettingsgraad. We hadden maar 1 Latijns Amerikaanse tapas concurrent recent bezocht, en Het Zusje steekt op alle fronten met kop en schouders boven de collega uit. Alle gangen waren perfect bereid, en door de gezellige blijvende drukte hebben we ruim drie uur op feestelijke wijze doorgebracht. We komen graag nog eens terug,

Logima Advies

Fam. J.Ph. Schoondermark, Arkel
ChrisDR .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Leuk concept met tapas. Personeel is vriendelijk en attent. Ze letten goed op en maken het je makkelijk. Het eten was wel aardig. Niet bijzonder smaakvol. Tapas spareribs en pollo wrap waren echt uitgedroogd (te lang opgewarmd?). Thais beefpuntjes en de tonijn carpaccio zat heel weinig smaak aan. Jammer.
Maar de lamsvleesspiesjes en het geitenkaasje in spek waren heerlijk smaakvol. De chocolademousse was zalig, maar het seizoensdessert (mojito panna cotta) had weer weinig smaak en de passievruchtenparfait was bevroren...
Dus goede en slechte dingen. Maar het is een gezellig restaurant met leuke inrichting. Ik zou het fijn vinden als de kwaliteit van eten zou verbeteren. Opwarmen van tapas is logisch in dit soort restaurants, maar hou het toch zo vers en smaakvol mogelijk.
Pollux15 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Het was vroeg reserveren om met een groep te reserveren bij 't Zusje - Zaltbommel. Maar het was het wachten helemaal waard !! Wat hebben we heerlijk gegeten en genoten van alle tapasgerechten, service en ambiance.
Wat een keus en variëteit in gerechtjes. Heel goed, dat ook de nieuwe feiten van de Schijf 5 meegenomen waren. En daarnaast was het geweldig dat alle bestelde gerechtjes ook voor iedereen in 1x uitgeserveerd werden. Persoonlijk vond ik het geitenkaasje, de portobello en de javaanse saté de absolute toppers. Maar zoals gezegd, alles was om te smullen !

We gaan zeker hier een keer terugkomen. Als ik 1 klein minpuntje mag noemen, was dat later op de avond de kaart slecht te lezen was voor sommige tafelgenoten. Dit komt doordat de lichtpunten niet overal even goed verdeeld waren. Maar de zaklamp op de telefoon bood uitkomst.
Tinusjes .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Gisteren hier wezen eten.
De bediening had het nogal al druk.
De tafelgasten die er als eerst waren , hadden netjes drinken.
De mensen die later kwamen moesten zelf vragen aan de bediening of ze wat drinken konden bestellen.
Het eten was lekker. Vooral de pekingeend krokettjes. Alleen duurde het wel lang wanneer het eten kwam.
Lovegoodfood_78 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Vandaag voor het eerst bij 't Zusje in Zaltbommel gegeten. Hadden hoge verwachtingen gezien de vele positieve reacties. Wij werden bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid en kregen een duidelijke uitleg over de systematiek. De drankjes stonden tevens al heel snel op tafel. Ook de sfeer, desondanks dat het een behoorlijk grote tent is, is warm en sfeervol. Over sommige decorstukken valt te discuteren...
Maar dan het eten...tja, wat valt daar over te zeggen. Onder de streep waren we helaas erg teleurgesteld over de kwaliteit van bijna alle gerechten. Achteraf gezien, als ik naar de grootte van de kaart kijk, kan het ook niet anders. Je proefde bij alle gerechten dat deze ver van tevoren waren bereid en dan a la minute af werden gemaakt. Verre van vers dus. En dat proef je helaas. Als voorgerecht carpaccio besteld. Deze lag al dusdanig lang op het bord dat deze letterlijk eraan vast was geplakt. Helemaal hard en uitgedroogd. Alle bordjes worden ook heel herkenbaar met vrolijke, uitgedroogde slaplukjes gedecoreerd, niet echt charmant en smaakvol.
De kabeljauw met ham en groene asperges leek meer op drooggekookte kip met kapot gekookte asperges.
De eerlijkheid gebied het wel te zeggen dat de toetjes lekker waren.
Al met al denk ik dat we helaas niet terug zullen komen. Voor twee volwassenen en twee kinderen € 100+ afgerekend en dat staat voor mij niet in verhouding met de kwaliteit die geleverd wordt.

Rudi V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Met een groot gezelschap van 20 man (incl een stel kinderen) zijn we voor het eerst bij het zusje geweest. Ik was onder de indruk van de kaart. Ik ben eerder bij een la Cubanita geweest. Deze is goedkoper maar de kaart is ook iets minder exclusief. Het was er erg druk maar de bediening had alle tijd voor je. Ook gingen ze heel goed om met de groep kleine kinderen die er bij waren. Ze stonden open voor tips en het eten was kwalitatief hoogwaardig. Het duurde af en toe wel even voor het eten kwam. Hierdoor hadden sommige aan de tafel aan het eind van de tafel niet een voldaan gevoel. Ook als je maar met zn 2e er even gaat eten kan het een lange avond zijn, maar als je het met een groep gezellig hebt komt dat goed.
Dennis1988 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Dit keer voor de 2e keer gaan eten bij het zusje op een zondag.
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en werden gelijk begeleid naar onze plaatsen.
De bediening was jong maar wel vriendelijk en vlot.
Wat ons opviel is dat de gerechten dit keer een stuk sneller kwamen dan de vorige keer,
ondanks dat het weer vol was, een goede vooruitgang!
Heerlijke avond gehad en de gerechten waren erg smakelijk.

Thodaan 8.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Voor eerst 't Zusje in Zaltbommel bezocht; met gelukkig voldoende parkeergelegenheid vlakbij.
Erg groot pand en zat ook helemaal vol (reserveren is dus wel noodzakelijk).
Ook opvallend veel jong personeel en brigade. Qua sfeer lijkt het op eerste gezicht warm en sfeervol; toen we echter hadden geplaatsgenomen viel op dat het wat goedkoop uitzag allemaal, veel kitscherige details ook..veel grote potten en vazen en aan de muur veel nietszeggende klokken en fotolijstjes bij elkaar. Een beetje een Ikea gevoel; leuk op een afstandje maar wat gemaakt van dichtbij. Toiletten overigens wel erg schoon en netjes ingericht.

Aangesproken door een vriendelijke jongeman die het concept uit kwam leggen. Zoals ook in veel sushi restaurants rondes waarin (onbeperkt!) besteld kan worden maar dan met kleinere versies van gerechten; erg leuk. Bediening was altijd erg vriendelijk, soms bijna iets té joviaal (paar keer geïnterrumpeerd midden in een gesprek) en dus wel aanwezig, maar zeker niet onaardig bedoeld. Persoonlijk contact blijkt belangrijk in het concept; en het is dan ook niet een plek voor een romantisch diner.

Ondanks de drukte volgden de gerechten vrij snel na 'bestelling'. Qua kwaliteit lieten sommige gerechtjes wel wat te wensen over. De kleine carpaccio was erg basic, lamsvlees was taai en te doorbakken. Echter ook positieve verrassingen. Zo was de tournedos erg smaakvol, de botervis en paling vers en erg lekker. Over het algemeen alles wel redelijk smakelijk; een afwisseling van 'net niet' naar verrassend lekker.

Grote pluspunt is daadwerkelijk lang en onbeperkt kunnen tafelen zonder tijdslimiet. Bovendien erg leuk om veel verschillende hapjes te kunnen proeven. En dat voor een hele lage prijs (voor een 30/35 euro de hele avond tafelen incl drank is niet duur). Zeker leuk om eens te proberen met vrienden/collegae/kinderen en voor ieder wat wils.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Heerlijk gegeten met ons viertjes, vlotte vriendelijke bediening, prima kwaliteit eten.
Het was allemaal lekker! Favoriet: gamba's en het dessertje met sinaasappelpanacotta.
Sander en collega's, bedankt!
LittleAnyway .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Na al eens eerder bij 't Zusje in Vlijmen te zijn geweest, dit keer hier neergestreken na het ontdekken van de nieuwe kaart. Wat ons als eerste opviel was dat de locatie erg groot was, maar desondanks erg knus, sfeervol en gezellig oogde. Indrukwekkend als je bedenkt hoe groot het is.
Wij hadden enorme trek en zodra we de kaartjes in handen kregen hebben we er direct één ingevuld en meegegeven. Gelukkig hadden we ook een heerlijk brood voor ons met drie lekkere smeersels, dat helemaal opging. Onze eerste ronde beviel gelijk heel goed, ik was ontzettend blij om te ontdekken dat het geitenkaasje proportioneel was tot het crackertje eronder, waar het in Vlijmen een enorm grote bom was en moeilijk te eten. Heerlijk! En die heerlijkheid bleef aanhouden, met hier een daar een paar notities: mijn tafelgenoot vond de speklap iets te licht gebakken en mijn pasta bij de gebakken tong was hier en daar nog niet gaar. Verder is zeker de coquille een aanrader, er zit heerlijke rijst bij, de gamba's pil pil werden geserveerd met nog zo'n stuk heerlijk brood waardoor ik nog iets langer van de pil pil kon genieten en de warme brownie en scones zijn een must have. Zeker de moeite waard om te proeven!
Een enorme tegenvaller waren de gehaktballetjes in stroganoffsaus, wat smaakte alsof het uit blik kwam, en de spekkoek. De spekkoek was meer een kleffe kaneelcake dan een spekkoek, al denk ik dat je als je niet een 'echte' indische spekkoek gewend bent deze prima bevalt. Voor mij was het in ieder geval een tegenvaller en als tip voor de koks: probeer ten minste de laagjes van de spekkoek consistent te houden. Echter, het ijs dat bij de spekkoek kwam vond ik heerlijk, zeker ook omdat er stukjes noot in te vinden waren.
De bediening kon hier en daar wat vlotter, zeker tegen het einde moesten we moeite doen om aandacht te krijgen en werd onze thee per abuis vergeten. Het was dan ook druk, maar aangezien er een scheiding was van bediening voor het eten en bediening voor de drankjes wel een grote fout. Zeker aangezien wij tegenover de bar zaten.
Al met al een heerlijke avond gehad en ondanks de lange rit in de auto voor ons toch zeker weten de moeite waard. Vergeet alleen niet te reserveren, wij zagen verscheidene mensen teleurgesteld vertrekken die gewoon even aanliepen, en echt, je wil hier zeker eten!
Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Hier gegeten met een groepje van 4 personen. Mooie locatie en decor met een ongedwongen sfeer. Hier heel lang zitten tafelen. Het fijne is dat niet al het eten continu en snel achter elkaar komt, hier door heb je wat tijd om het te laten zakken, want het eten was zeer goed en gingen met een zeer volle maag weer naar huis. Zeker de moeite waard en wij zijn er vast binnenkort weer te vinden!
CiskaD .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Met 5 personen op vrijdagavond, zat vol maar alles verliep prima. Vlotte jonge bediening, erg vriendelijk. Eten was prima. Sfeer is knus, we kregen een ronde tafel wat we erg prettig vonden.
Cornee V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Gezellige en sfeervolle inrichting. Jonge maar toch vlotte en zeer vriendelijke bediening.
De tapas stonden iedere keer na 15 minuten keurig op tafel. Eten was smaakvol en heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Wij komen zeker terug
Brenda W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Heerlijk gegeten vanavond. Het eten stond binnen 15 minuten op tafel en de bediening was vriendelijk. Super dat ze dit in zo'n korte tijd al voor elkaar hebben. We komen gauw weer terug.
Vriendengroepvanzes .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Het viel ons erg tegen in Zaltbommel. We moesten ontzettend lang wachten op ons eten drie kwartier minimaal. Dit terwijl we op een woensdag gingen. Bediening daar meerdere malen op aangesproken en kregen als antwoord. ' Nee zitten jullie al zo lang te wachten dat kan niet!' Beetje vreemd. Eten was niet super. Vooral wat erbij geserveerd is zoals de risotto smaakt niet en die uienringen zaten overal bij die waren we wel zat. Volgende keer maar weer naar Vlijmen. Het is trouwens wel prachtig gestyled restaurant! Dit alles hebben we aan de bediening gemeld hopelijk gaan ze ermee aan de slag.
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
helaas is de verhouding prijs kwaliteit hier ver te zoeken. wat een slechte kwaliteit eten waarbij met name het gebruik van sauzen die echt nergens naar smaken volledig zonde zijn van het geld. Een volgestampt restaurant waar totaal geen privacy aanwezig is en waar alleen volume belangrijk lijkt te zijn.Zeker niet de moeite waard om nog eens te bezoeken.
Loutje123 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Mooie locatie. Helaas hebben wij op iedere ronden een uur moeten wachten op ons eten. Door het lange wachten waren zelfs de toetjes gesmolten. Op het moment dat wij een van de serveersters erop aanspraken dat het zolang duurde, deed ze net alsof we gek waren en logen. Wel mijn complimenten voor Claudia een hele goede gastvrouw! Wij hebben ook bij 't zusje in Vlijmen gegeten hier was alles een stuk sneller en klantvriendelijker.