't Zusje Zaltbommel

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant 't Zusje Zaltbommel

Aniek .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Op mijn verjaardag heerlijk gegeten bij ‘t zusje. Ons tafeltje was iets minder, we zaten redelijk in de “loop”. Een uitgebreide kaart, de porties zijn niet te groot waardoor je niet gelijk vol zit. Erg vriendelijk personeel, absoluut een aanrader!
anneloes M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Geen tapas maar hapjes en helaas weing origineel!, meer bistro eigenlijk. Na alle drankjes en een fles water vroeg ik op het laatst nog een klein glaasje kraanwater voor mijn zoontje, maar dat kon absoluut niet! we moesten nog maar een fles bestellen.. Er ontstond een hele nare discussie. Het draait alleen maar weer om geld. Ik vond het een tegenvaller.
Liselotte J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij waren hier met een groep voor kerst. Gezellige sfeer binnen, maar eten was helaas behoorlijk teleurstellend. Het eten duurde per ronde steeds langer, en de kwaliteit van het eten was zeker niet het wachten waard. Er zijn maar weinig gerechten die redelijk waren. Een van ons is veganist, maar de veganistische gerechten waren zeer inspiratieloos (anno 2017 verwacht je wat meer), en gewoon echt niet eetbaar. Helaas geen aanrader dus.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Een aantal keer wezen eten, elke keer leuke en gastvriendelijke bediening gehad. Eten van goede kwaliteit. Leuke ambiance en precies genoeg tijd tussen de gerechten. Wil je je snel vol eten moet je ergens anders naar toe gaan. Wil je rustig lekker eten en een gezellige avond hebben zit je hier helemaal goed.
foodzfusi .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Een tijdje geleden geweest. Leuke sfeer en het eten is acceptable voor de prijs die je betaald. Het duurde soms wel lang voordat je je eten kreeg.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Veeeeeeel te lang moeten wachten op ons eten. We waren om 17.45 uur aanwezig en zijn uit pure frustratie om 20.45 uur maar weggegaan. Vijf keer kunnen bestellen. Op de klacht werd gereageerd dat ze voldaan hadden aan de maximale wachttijd van 20 minuten. Maar ja als het dan ook nog 20 minuten duurt voordat je bestelling meegenomen wordt, kun je dus in 3 uur maximaal 5 keer bestellen. Tja, niet mijn ding dus.
leon T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Hier voor de 2e keer gegeten.Bediening is vriendelijk en snel, maar zodra het restaurant voller zit moet je iets langer wachten.Black Angus-kroketje met truffelmayo is heerlijk.Ook de Soft-shell krab is heerlijk.
J J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Tweede paasdag er gegeten met groep van 10 mensen. Alles duurde veel te lang. Tussen de gerechtjes hadden we een wachttijd van ruim 25 minuten. Manager aangesproken. De manager was onvriendelijk en kortaf. We zitten binnen de tijd zegt hij. Ook zaren we aan een lange tafel op een bank. Als de eerste naar de wc moest moeten er 4 andere mensen uit de bank schuiven. De keuken kon het gewoon niet aan. Volgende keer kiezen we een restaurant waar de klant wel centraal staat.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Erg leuk, eigentijds ingericht restaurant met dito menukeuze. Ideaal voor grotere gezelschappen, families, vriendengroepen etc. Ruime keuze qua gerechtjes. Vriendelijk ontvangst bij binnenkomst en een gezellige ronde tafel voor ons vijven. Ruime keuze aan voor - hoof en nagerechtjes. Via een kaart kan je per 'ronde' twee gerechtjes per persoon bestellen. In principe kan je zoveel bestellen als je wilt. Gerechtjes komen vlot door en de bediening is erg vriendelijk. Naast de hoofdkaart is er ook nog een seizoenskaart. Inrichting van de zaak is erg gezellig en je voelt je er snel thuis. Vooral de 'toetjes' vielen bij ons in de smaak.. en we hadden nog wat extra 'bestel' kaarten gevraagd. Leuke avond voor de verjaardag van m'n schoonvader die 70 geworden was. Parkeren kan gratis 'naast de deur'... voor herhaling vatbaar!
yvette V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten.Keuze uit veel diverse gerechtjes. De bediening is vriendelijk en de ambiance super. We komen snel weer terug.

Piet E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ten eerste: dit restaurant heeft niets met tapas te maken. Hier worden gewoon 'kleine' gerechten geserveerd. Smaak en temperatuur totaal niet op orde. Tonijn was zurig en lauw, er zijn tevens wat dingen terug naar de keuken gestuurd die niet warm waren maar gewoonweg koud! Hier zie je mij nooit meer terug, kwaliteit van het eten is dramatisch slecht. Wat ooit in Uden als recept voor deze franchise is begonnen, is na pakweg 8 jaar zwaar in kwaliteit ingeboet. Jammer.
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
lekker gegeten maar matig op smaak ziet er wel goed en verzorgd uit.
jammer dat er in een Tapas bedrijf geen sangria te krijgen is -puntje verder vriendelijke bediening
en niet dat traditionele tapas. wanneer de producten wat hoger op smaak waren hadden ze een hoger cijfer gekregen maar een 8 is ook verdiend.

gaan zeker terug komen,
Toos J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
prima ontvangen door vriendelijk personeel,op het eten is niets aan te merken.we waren met 6 personen en waren zeer tevreden en we zijn wel wat gewend met onze eetclub.wat wij wel storend vonden dat is de muziek op de achtergrond te hard staat en eentonig gezang van een artiest,een instrumentaal muziekje rustig op de achtergrond voldoet beter,toch komen we terug.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Een feestje in Zaltbommel. Met ons hele gezin bestaande uit vader 54, moeder 53, twee zoons van 21 en 24 (helaas verkering uit) en vriendin jongste zoon in een bomvol restaurant gegeten. Sfeer was top, knappe :) en vooral snelle bediening gezien bezettingsgraad. We hadden maar 1 Latijns Amerikaanse tapas concurrent recent bezocht, en Het Zusje steekt op alle fronten met kop en schouders boven de collega uit. Alle gangen waren perfect bereid, en door de gezellige blijvende drukte hebben we ruim drie uur op feestelijke wijze doorgebracht. We komen graag nog eens terug,

Logima Advies

Fam. J.Ph. Schoondermark, Arkel
ChrisDR .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Leuk concept met tapas. Personeel is vriendelijk en attent. Ze letten goed op en maken het je makkelijk. Het eten was wel aardig. Niet bijzonder smaakvol. Tapas spareribs en pollo wrap waren echt uitgedroogd (te lang opgewarmd?). Thais beefpuntjes en de tonijn carpaccio zat heel weinig smaak aan. Jammer.
Maar de lamsvleesspiesjes en het geitenkaasje in spek waren heerlijk smaakvol. De chocolademousse was zalig, maar het seizoensdessert (mojito panna cotta) had weer weinig smaak en de passievruchtenparfait was bevroren...
Dus goede en slechte dingen. Maar het is een gezellig restaurant met leuke inrichting. Ik zou het fijn vinden als de kwaliteit van eten zou verbeteren. Opwarmen van tapas is logisch in dit soort restaurants, maar hou het toch zo vers en smaakvol mogelijk.
Pollux15 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Het was vroeg reserveren om met een groep te reserveren bij 't Zusje - Zaltbommel. Maar het was het wachten helemaal waard !! Wat hebben we heerlijk gegeten en genoten van alle tapasgerechten, service en ambiance.
Wat een keus en variëteit in gerechtjes. Heel goed, dat ook de nieuwe feiten van de Schijf 5 meegenomen waren. En daarnaast was het geweldig dat alle bestelde gerechtjes ook voor iedereen in 1x uitgeserveerd werden. Persoonlijk vond ik het geitenkaasje, de portobello en de javaanse saté de absolute toppers. Maar zoals gezegd, alles was om te smullen !

We gaan zeker hier een keer terugkomen. Als ik 1 klein minpuntje mag noemen, was dat later op de avond de kaart slecht te lezen was voor sommige tafelgenoten. Dit komt doordat de lichtpunten niet overal even goed verdeeld waren. Maar de zaklamp op de telefoon bood uitkomst.
leon T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Gisteren hier wezen eten.
De bediening had het nogal al druk.
De tafelgasten die er als eerst waren , hadden netjes drinken.
De mensen die later kwamen moesten zelf vragen aan de bediening of ze wat drinken konden bestellen.
Het eten was lekker. Vooral de pekingeend krokettjes. Alleen duurde het wel lang wanneer het eten kwam.
lovegoodfood_78 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Vandaag voor het eerst bij 't Zusje in Zaltbommel gegeten. Hadden hoge verwachtingen gezien de vele positieve reacties. Wij werden bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid en kregen een duidelijke uitleg over de systematiek. De drankjes stonden tevens al heel snel op tafel. Ook de sfeer, desondanks dat het een behoorlijk grote tent is, is warm en sfeervol. Over sommige decorstukken valt te discuteren...
Maar dan het eten...tja, wat valt daar over te zeggen. Onder de streep waren we helaas erg teleurgesteld over de kwaliteit van bijna alle gerechten. Achteraf gezien, als ik naar de grootte van de kaart kijk, kan het ook niet anders. Je proefde bij alle gerechten dat deze ver van tevoren waren bereid en dan a la minute af werden gemaakt. Verre van vers dus. En dat proef je helaas. Als voorgerecht carpaccio besteld. Deze lag al dusdanig lang op het bord dat deze letterlijk eraan vast was geplakt. Helemaal hard en uitgedroogd. Alle bordjes worden ook heel herkenbaar met vrolijke, uitgedroogde slaplukjes gedecoreerd, niet echt charmant en smaakvol.
De kabeljauw met ham en groene asperges leek meer op drooggekookte kip met kapot gekookte asperges.
De eerlijkheid gebied het wel te zeggen dat de toetjes lekker waren.
Al met al denk ik dat we helaas niet terug zullen komen. Voor twee volwassenen en twee kinderen € 100+ afgerekend en dat staat voor mij niet in verhouding met de kwaliteit die geleverd wordt.

rudi V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Met een groot gezelschap van 20 man (incl een stel kinderen) zijn we voor het eerst bij het zusje geweest. Ik was onder de indruk van de kaart. Ik ben eerder bij een la Cubanita geweest. Deze is goedkoper maar de kaart is ook iets minder exclusief. Het was er erg druk maar de bediening had alle tijd voor je. Ook gingen ze heel goed om met de groep kleine kinderen die er bij waren. Ze stonden open voor tips en het eten was kwalitatief hoogwaardig. Het duurde af en toe wel even voor het eten kwam. Hierdoor hadden sommige aan de tafel aan het eind van de tafel niet een voldaan gevoel. Ook als je maar met zn 2e er even gaat eten kan het een lange avond zijn, maar als je het met een groep gezellig hebt komt dat goed.
Dennis1988 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Dit keer voor de 2e keer gaan eten bij het zusje op een zondag.
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en werden gelijk begeleid naar onze plaatsen.
De bediening was jong maar wel vriendelijk en vlot.
Wat ons opviel is dat de gerechten dit keer een stuk sneller kwamen dan de vorige keer,
ondanks dat het weer vol was, een goede vooruitgang!
Heerlijke avond gehad en de gerechten waren erg smakelijk.