't Zusje Vlijmen

Voordelig
Lang
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met 7 personen hier gaan eten. Kwaliteit van het eten is prima. Maar de wachttijden zijn eindeloos. Nadat de eerste ronde is gebracht (duurde ongeveer een half uur) wordt het volgende briefje pas opgehaald nadat de bordjes zijn opgeruimd. Op zich niet erg, maar wel als het ongeveer 20 minuten duurt nadat de bordjes leeg zijn voordat ze worden opgehaald. Vervolgens mag degene die de bordjes ophaalt, geen briefjes meenemen. Ook degene die drankjes opneemt, mag geen briefjes meenemen. Degene die dat wel mag doen komt na weer 20 minuten eens een keer langswandelen.
Resultaat: kwalitatief prima gegeten, maar na 3 uur zitten uiteindelijk met honger naar huis.
Sjak V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gisteren met het team gaan eten om het afscheid van twee collega's te vieren. Ergens gaan eten met een grote groep is altijd tricky, omdat je met vele eetwensen rekening moet houden en daarnaast is 19 mensen gelijktijdig te eten geven best een uitdaging.
Zo niet bij 't Zusje, die konden daar prima mee overweg. Door de zeer ruime keuze, inclusief uitgebreide Vega kaart was er voor ieder wat wils en niemand heeft lang moeten wachten op zijn eten, dat ook steeds goed warm was en heerlijk van smaak.
We hadden een mooie afgeschermde hoek in het restaurant, waardoor andere gasten geen last hadden van ons en wij met een gerust hard even konden speechen en zo.
Als teamuitje prima betaalbaar, uiteindelijk was ik inclusief fooi en onbeperkt eten en drinken nog geen € 41,00 per persoon kwijt. Aanrader voor grote groepen!
Bavaria607 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Gisteren bij 't Zusje in Vlijmen gegeten met 2 volwassen personen. We hadden gereserveerd via het algemene 0900 nummer van 't Zusje. 's Middags hadden we al op de realtime last minute webpagina gekeken om de bezetting van de diverse filialen te checken. Maar dan moet je snel zijn... Eigenlijk hadden we voor Zaltbommel gekozen (met nog 28 vrije plekken). Maar toen we een half uurtje later daadwerkelijk gingen bellen stond de teller al op 1 en moesten we dus een ander filiaal kiezen. Dat werd dus Vlijmen met nog 13 plekken. Nog geen 10 minuten later stond Vlijmen ook op 0! Zo snel kan het gaan op een doordeweekse dinsdag midden in de zomervakantie. Filiaal Vlijmen kenden we nog van de tijd dat hier Juffrouw Tok was gevestigd. Een knusse locatie in het oude postkantoor van Vlijmen. De laatste paar keer dat wij uit eten zijn geweest hadden we steeds voor de all you can eat Japanner gekozen omdat wij grote eters zijn en ons dit concept wel bevalt. Maar nu wilden we toch wel een keer iets anders, maar toch wel a-y-c-e. Ik had al een keer de 'Cubaanse' tapas formule geprobeerd, maar daar zit je vast aan de beperking van 2 uur en aangezien we vandaag een keer zonder kinderen waren hadden we geen haast en leek ons de vrijheid die 't Zusje biedt van de hele avond genieten wel een keer leuk. Enigszins bevreesd voor de in reviews vaak genoemde lange wachttijden tussen de gerechten, hebben we het er toch op gewaagd. We hebben een top avond gehad. Om 17.30 waren we aanwezig en om 22.00 wandelden we voldaan naar buiten. We hadden een keurige jongeman die zich aan ons voorstelde en ons de hele avond bediende. Het aloude " I'm OK, you're OK" heeft het personeel er duidelijk in geramd gekregen want iedereen was super beleefd en vriendelijk. Het begint sowieso met een mandje versgebakken brood met aioli en bruschetta. Ondanks dat het misschien niet allemaal onder de noemer Tapas valt is de kaart zeer uitgebreid en lukt het je zeker niet om in één avond alles geproefd te hebben. Wij hebben het gepresteerd om tien rondes te halen, maar daar hadden we dan ook ruim 4 uur de tijd voor. Eerst maar eens een ronde voorgerechten, toen een ronde vlees, toen een ronde vis, toen weer vlees... niet normaal wat een keuze. Voor vegetariërs (wat wij niet zijn) is er ook volop keuze. Er is een speciale vega kaart. Elke ronde wordt ingevuld op een papieren briefje en als je het hebt ingevuld zet je het briefje duidelijk zichtbaar in een houdertje en de ober komt het halen. Natuurlijk duurt het wel even voor je gerechten gebracht worden (bij de Japanner gaat het veel vlotter) maar voor ons was het helemaal geen bezwaar tussen de gerechtjes even te wachten. Misschien met heel jonge kinderen kan dit lastiger zijn omdat die meestal na 1,5 uur niet meer stil kunnen zitten. In dat geval kom je bij 't Zusje niet verder dan een ronde of 3 a 4. Er waren trouwens best veel kinderen in het restaurant. Mijn vrouw heeft zich nog aan de nagerechten gewaagd, ik heb het bij de hartige gerechten gehouden. Ook voor toetjes liefhebbers kun je zeer aan je trekken komen (grote keus). Tevens mag je bij 't Zusje bij iedere ronde een puntzakje patat met mayo erbij bestellen (en evt een salade). Als je dat ook zou doen zit je wel een stuk sneller vol denk ik. Maar voor kids is dat natuurlijk helemaal prima. In mijn top 5 staan de tournedos, de knoflookgarnalen op spies, lauwwarme geitenkkaas, javaans sateetje, garnalen pil pil. Maar ik kan net zo makkelijk een top 15 geven hoor. Enige gerechtje waar ik even een twijfel over had was de gebakken zalm, die licht aan de muffe kant was. Maar dat heb je met zalm wel snel. En de kalfsoester was me iets te taai, maar mensen, vergeet even niet dat dit alles voor €27,80 wordt geboden. (kalfsoestertje van 150-175g kost normaal al snel €20). Om kort te gaan, wij hebben lekker gegeten en met 3 flessen tafelwater en de man nog 2 drankjes waren we nog geen €80 kwijt en wel ruim 4 uur onder de pannen. We komen zeker nog eens terug.
Gerton M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
eten is goed is niks mis mee, alleen met de toetjes vergaten ze de eerste keer de toetjes kwartier gewacht toen maar gevraagd kwamen ze alsnog. Daarna moestenwe steeds een minuut if 20 wachten voordat ze het blaadje kwamen ophalen en dan nog 15 minuten voordat het kwam resultaat dat we in 1,5 uur maar 2 keer hadden kunnen bestellen.
Verder zaten we onder een airco doe volgens de serveerster niet uit kon en het was veel te koud, toen ging ook de deur nog open zaten we vol in de tocht, nog 2 keer gemeld maar werd niks mee gedaan, erg jammer ook dat ik middels een mail dit als klacht heb neergelegd en niet eens een reactie hierop heb ontvangen, is hartstikke goed voor de naam can het zusje..,
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Samen met mijn vriendin op haar verjaardag gaan dineren bij 't Zusje in Vlijmen. Bij binnenkomst was het restaurant erg rustig, maar dit liep snel vol (zoals we gewend zijn). De gerechten volgden elkaar de eerste rondes redelijk vlot op en waren warm en lekker op smaak.

Echter liep het in het honderd toen onze bon (zo later bleek) kwijt raakte. Uit fatsoen wachtten we een tijdje, echter na ruim 20 minuten toch maar eens gaan vragen waar ons eten bleef. Dit was onze gastvrouw niet opgevallen en ons eten werd meteen geregeld. Mijn lege glas was gedurende deze tijd schijnbaar wel opgevallen, ze kwam namelijk wel meerdere malen vragen of ik nog wat wilde drinken.

Toen we door de drukte en onze verloren bon uiteindelijk behoorlijk laat het restaurant wilden verlaten vroegen we om de rekening. Dit duurde wederom erg lang. Bij navraag aan de bar bleek onze gastvrouw al klaar te zijn met werken en ze was vergeten de rekening op te maken. Deze werd alsnog opgemaakt en er werden na wat aandringen toch wel 2 hele drankjes à in totaal €4,- afgehaald. De vele excuses van de barman ten spijt denk ik nog wel 2 keer na voor ik naar 't Zusje ga. Wat een leuke avond voor mijn vriendin had moeten worden kreeg voor ons een erg wrange nasmaak.
Wigerus .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Een gezellig en mooi gestyled restaurant. Toen we binnenkwamen was het restaurant al zo goed als vol (midden in de week). Best rumoerig, maar gelukkig was er buiten nog voldoende plek om rustig te zitten.
Het tapas concept is erg leuk. Voor een vast bedrag mag je onbeperkt tapas eten (per ronde 2 tapasgerechten per persoon). Deze staan aangegeven op een lijstje waarop je de gerechten kan aankruisen. Er is ook een aparte vegetarische lijst met voldoende keuze.
Aanbod aan gerechten is heel divers, van een kipsaté tot coquille. Gerechten zijn eenvoudig (prima voor all-you-can-eat) maar heel smakelijk. Leuk om onbeperkt allerlei gerechtjes te proberen.
Een minpuntje was wel de lange wachttijd voordat de gerechtjes uitgeserveerd werden. Waarschijnlijk had dit met de drukte te maken.
De bediening was dik in orde, zeer vriendelijk en tijd voor een praatje.
Parkeren kan op het grote parkeerterrein op het Plein bij supermarkt EMTÉ (100 meter van restaurant).
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Kwamen iets voor openingstijd binnen....geen personeel te bekennen. Duurde even voordat er iemand kwam. Kregen een tafeltje net om het hoekje. Vond de kleinere tafeltjes best aan de krappe kant om met zn 3en aan te zitten. Het restaurant liep uiteindelijk snel vol en dan is het gauw rumoerig. Verder is het wel leuk ingericht. Bij tapas denk ik toch echt aan Spaanse lekkernijen...dat viel een beetje tegen toen ik de kaart zag. Geen echte Spaanse tapas maar hapjes. Er is volop keuze. Wel jammer dat gerechten lauw geserveerd werden (door de drukte). Prijs/kwaliteitsverhouding is mwah. Ben eerlijk als ik het wat prijzig vond voor het geen wat we kregen. Verder een leuke avond gehad. Personeel vriendelijk.
Misha V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Twee weken geleden hier een hele leuke avond gehad. De kaart is heel uitgebreid. Een super + dat er een speciale vega kaart is. Voor iedereen zit er wel wat tussen. Alle gerechten waren goed bereid en prima van smaak. Sommige dingen zijn lekkerder of meer je smaak dan andere maar dat lag zeker niet aan de bereiding. Ik vond de vegetarische portobello en de cheesecake super!!! Tafelgenoten waren helemaal weg van de lintpasta met vis, garnalen pil pil (lekker pittig) en bastogne parfait. Kortom een aanrader.

Wij waren met een grote groep en er werd geprobeerd alles tegelijk uit te serveren, maar soms moesten een aantal mensen lang wachten en was de rest al klaar. Wat ik raar vond is dat de voorgerechten langer duurde dan de hoofdgerechten.

Bediening qua drinken ging heel vlot. Vriendelijk personeel.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gisteravond hier gegeten en het was gezellig, lekker en het personeel was super vriendelijk. Alles was tot in de puntjes verzorgd, we hadden zelfs een eigen gastheer voor de hele avond. Het concept is leuk, tapas maar dan met Internationale gerechtjes. De gerechtjes waren lekker en kwalitatief ok. De huiswijn (sauvignon blanc) was heerlijk en niet duur. Zoiezo was de prijs kwaliteit verhouding heel goed. Het dessert tapas kaartje vonden we heel bijzonder, dat hadden we nog nooit gezien. We hebben een geslaagde avond gehad.
Mandarine5 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Voor de 5de keer bij het zusje gaan eten in vlijmen.
Erg tevreden over dit restaurant, kom hier niet voor niks zo vaak.
Het is voor mij meer als een half uur rijden, maar zeker de moeite waard.
Een ruime keuze in de kaart, en echt voor ieder wat lekkers.
Alle gerechten worden netjes opgemaakt, en de porties zijn voldoende. De bediening is erg vriendelijk, maar af en toe hebben ze het zo druk dat ze het niet bij kunnen houden wat drinken betreft. De prijs kwaliteit is ook goed.
De inrichting is ook leuk, maar dat is bij alle zusje's.
Zeer tevreden over dit restaurant
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
We hadden een familie-etentje in dit restaurant.Daarvoor is het ' all you can eat' principe natuurlijk prima. Er was echt voor ieder wat lekkers, voor jong tot oud en we hebben van 18.00 uur tot 23.00 uur getafeld! De gerechten waren buitengewoon smaakvol en de toetjes subliem!
Thodaan 8.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Heerlijk gegeten en ondanks een vol restaurant (op een dinsdag!!!) was de service ook goed! Al met een al een gezellig restaurant waar je erg lekker onbeperkt tapas kunt eten. Echt een aanrader!!!
Klaverbl I.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Voor elk wat wils in dit All-you-can-eat-restaurant: heerlijke vegetarische gerechtjes (kaas-rucolakroketje en tortellini bijvoorbeeld) en voor de visliefhebber zoals ikzelf gebakken tongfilet, knoflookgamba's en verrukkelijke sint-jakobsschelpen. Carnivoren worden op hun wenken bediend met ossenhaaspuntjes, stoofpotjes, mini-hamburgertjes en tournedos en zoetekauwen kunnen smullen van crème-brûlée, brownie, sorbetijs, chocolademousse en bladerdeegschelpjes met verse aardbeien en sabayon. Er zijn nog veel meer warme en koude heerlijkheden te noemen, die allemaal in tapasschaaltjes opgediend worden.
Bijna alles is overheerlijk en smaakvol, de bediening is vriendelijk en attent, zonder irritant te worden, dus een topper wat mij betreft. Het enige minpuntje is het gebrek aan parkeerplaatsen. Maar buiten dat is het een restaurant waar je regelmatig heen kunt, ook omdat de menukaart regelmatig verandert en er, buiten de standaardkaart, ook gebruik gemaakt wordt van seizoensgerechtjes.
En voor de prijs hoef je het niet te laten: wij hebben met vijf personen een hele avond genoten van eten én drinken en hoefden slechts vijfendertig euro per persoon af te rekenen.
03011968 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Vanavond geweldig gegeten bij 't Zusje in Vlijmen.Heerlijk eten en super vriendelijk personeel!
Aan de telefoon had ik verteld, dat wij het slagen van onze dochters kwamen vieren. Desbetreffende medewerker had dit leuk opgepakt en een suprise nagerecht voor onze dochters geregeld! Super avond gehad! Wij komen zeker nog een keer terug. Fam . Mingels uit Vught
TMas V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Mooi restaurant met heel vriendelijk personeel.
Het eten is, in dit leuke "all you can eat " concept, naar mijn idee kant en klaar.
Hele leuke kaart op het eerste gezicht.
Wij houden wel van kleinere gerchtjes. Maar..
Vitello tonato volgens mij fricandeau en geen kalfsvlees.
Zo ook de kalfssucade, het kraakbeen leek op sparerib stukje.
Duitse Bief leek een veel te zoute gehaktbal.
Tomatensoepje was zurig.
Ook waren de gerchten in de zogenoemde spitstijd voornamelijk lauw,
je kon merken dat toen het wat rustiger werd, het eten ook warmer geserveerd werd.
Mariannelouis .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Helaas staat t zusje in tilburg er nog niet op.
Maar in een woord super!!!
Geen lange wachttijden, 2 gerechten per keer is voldoende, en super leuk personeel.
Echt alles was erg lekker, ik zeg aanrader!!!!!
Ps. Ik ben echt een klant en geen personeel die de punten omhoog wil halen.
Shar O.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
In een woord:perfect!vlotte bediening, erg vriendelijk ook en heerlijk eten. Hangt een ontspannen sfeer tussen d3 medewerkers onderling,maar zijn wel professioneel. Misschien klein puntje: mijn vriend zei dat de ossenhaaspuntjes warmer hadden gemogen. Maar goed,dat is maar superklein pu tje en het is gewoon hartstikke goed! Lof aan de kok:brocollisoep was verukkelijk!
Pepijn013 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Goede bediening, vriendelijke mensen.
Het eten vonden wij tegen vallen.
Carpaccio, goedkoop niets bijzonders.
Het rundvlees was wel goed van kwaliteit.
En bv friet/schnitsel was ook niet echt lekker v smaak.
Wij hopen dat ze de kwaliteit niet uit het oog gaan verliezen(het is er nu nog erg druk)
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Het Zusje in Vlijmen maakt deel uit van een keten en zit ook in een aantal andere plaatsen waaronder Raamsdonksveer.
Daar het een erg goed ... en daardoor ook erg populair ... restaurant is moet je wel heel ver van te voren reserveren om er in een weekend te kunnen eten. Een week vooraf is vaak al te laat.

Het tapas-concept eten is er uitstekend en biedt een heel ruime keus aan allerlei kleine hapjes die allemaal even lekker zijn.
Ook de bediening is erg aardig en benaderde ons met een soort beleefde humor waardoor je het restaurant al snel als "heel gezellig" ervaart.

Zeker voor herhaling vatbaar waarbij ik wel de prijs iets aan de hoge kant vond.
De kwaliteit en gezelligheid maken dit wel grotendeels goed maar toch even rekening mee houden.
NRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Gisteren samen met mijn vriend bij 't Zusje gegeten. Hoewel de zaak compleet vol zat, was de bediening erg vriendelijk en attent. We hebben niet lang op de drankjes en rondes hoeven wachten. Eten was goed! Veel keus, ook een aparte vegetarische kaart. Sommige dingen wel een beetje vettig, maar dat is maar net waar je van houdt. We gaan zeker nog een keer terug!