't Zusje Venray

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Lang
Karea .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Hier op 14 oktober 2016 gegeten. Schrijf niet meer zoveel op Iens omdat het vaak herhaling van zetten is en Iens wat strakkere regels heeft voor recensies. Op uitnodiging van dochter en schoonzoon hier gegeten. Ambiance is prima, bediening door gastvrouw (Lotte) alert, attent en vriendelijk. Het proeven van verschillende gerechten in kleine porties is best lekker en leuk. Over het algemeen heel lekker, maar bij deze verscheidenheid zal het altijd een keer gebeuren dat je iets krijgt dat minder lekker is. Wel varieerde de kwaliteit en kwantiteit heel erg. In het begin van de avond een keer ossenpuntjes gegeten, later op de avond nog een keer en het laatste portie was duidelijk taaier......Omdat een tafelgenoot een naar verhouding redelijk groot portie spareribs kreeg en het stukje dat ik mocht proeven heerlijk smaakte bestelde ik ook een schaaltje, later op de avond. Ook hier: kleiner portie en veel taaier. Heb het idee dat gerechten in de middag worden bereid en tot laat in de avond op 80 graden worden warm gehouden, wat op den duur de kwaliteit niet ten goede komt. De hoeveelheid die je mag bestellen heet onbeperkt te zijn maar wordt afgeremd door een maximum van twee gerechtjes per bestelling, een volgende bestelling wordt pas in behandeling genomen als de tafel leeg is en het is lang wachten op een volgend portie. Samenvattend: leuk adres met lekker eten, als je met een klein groepje bent en er veel te kletsen valt een prima gelegenheid. We waren rond 19.30 binnen en verlieten het restaurant rond 23.15 met een toch wel voldaan gevoel.
F_Proever .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Bij dit prijsnveau moet alles wel kloppen en dat deed het niet. Een half uur wachten op de volgende gang is teveel. De helft van de tafel de gerechtjes en de andere helft na nog eens twintig minuten wachten kan echt niet. Onze gastvrouw was meestal buiten roep- of zwaai-afstand. Toen we hierover klaagden bij de grote baas, deed die het af met het feit dat we niet vooraf dieetwensen hadden doorgegeven. Van enige tegemoetkoming was geen sprake.
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Wederom een heerlijke avond gehad. In totaal heb ik vandaag hier 13 verschillende gerechten geproefd en krijg je echt een goed idee wat de keuken te bieden heeft. Twee maal heel erg verrast. Das was de gerookte forel als voorgerecht en het schuimtoetje met Limoen ijs. Maar overal mooie verzorgde kleine gerechtjes. De bediening is ontzettend zorgzaam en reageert erg vriendelijk. In totaal waren we €70 kwijt met twee man. Wat prijs/kwaliteit erg goed is. Ga zeker nog een keer hier heen en zal
Vrienden hier ook toe aanmoedigen.
Bonnie H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gezellige entourage voor lange avond tafelen. Vriendelijk persoon en snelle vlotte bediening. Eten was erg lekker, maar niet super bijzonder. Pluspunt de ruime keus aan desserts.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
de gerechten waren redelijk. overigens niet alle gerechten waren op temperatuur ofterwijl lauw. De seizoensoep spande de kroon. Deze was zo vast dat er een lepel rechtop in bleef staan. Het had wel iets weg van Olvarit babyvoeding onverwarmd. We gaven dit aan bij de bediening en de reactie was best grappig. Dit hadden ze wel vaker gehoord maar de soep was in het begin van de avond altijd vrij stevig en in de loop van de avond was deze wat dunner.
De aankleding van het restaurant is netjes maar Iets aan de donkere kant. De akoestiek is matig waardoor het erg rumoerig is in het restaurant.
De keuze van de gerechten is ruim en gevarieerd. Al met al denk ik dat de prijskwaliteit verhouding goed is. Je kunt immers zoveel eten als je maar wilt.
MTheeuwen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heerlijke tapas gerechtjes gegeten. Smaak is top. Meer dan genoeg keuze in voor-,hoofd-, en nagerechten. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Portie grote is voldoende. Meerdere gerechtjes te bestellen in een ronde. Bieding was erg vriendelijk en behulpzaam. Lokatie en ambiance is perfect. Zeker voor herhaling vatbaar!
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Het eten was redelijk. Brood met saus uit een flesje, ipv tappanade en kruidenboter, vond ik geen goed begin. Bij sommige gerechten moest ik de smaak 'zoeken' anderen aren erg lekker. Ook de toetjes.
Bediening was wat gehaast af en toe. Mensen diet net iets re hard hun best doen. Dat hoeft niet.
Kleine verbeterpunten: graag de garderobe niet naast de open keuken. Nu ruikt mijn jas sterk naar eten.
En graag war minder donker, ik kon de menukaart nét lezen.
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Heerlijke tapas gerechtjes. Voldoende keuze op de kaart. Zelfs een speciale kinder- en vegetarische kaart. Bediening is top! Ben hier in totaal drie keer geweest en alle keren was het weer top verzorgd!
AntonenIne .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Wij hadden al goede verhalen gehoord over 't Zusje, maar alles overtrof onze stoutse verwachting. Een geweldig sfeervolle locatie, Gezellig druk (en dat op een maandag), lekker eten, een warm ontvangst en spontane bediening. Alles klopte. Geweldig, een beleving! Voor ons een 10 met griffel! Ga zo door!!
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
eten 8

service 8

decor 8

Terwijl we ons haasten door een gigantische hoosbui krijgen we een warm welkom in het Zusje. Zelfs op dinsdagavond is het goed vol. Het concept is dan ook goed. Voor 27,80 euro pp onbeperkt Tapas eten waarbij je telkens 2 gerechtjes per persoon kunt bestellen. Naast de ruime tapaskaart is er ook een klein kaartje met enkele seizoensgerechten. Je geeft op een strookje aan welke gerechtjes je wilt, zet het in een standaard, bediening neemt het mee en vervolgens komen na enige tijd je gerechtjes. Wij hebben heerlijk gegeten, waarbij voor ons vooral de volgende tapas er positief uitsprongen: Surinaamse kip, Pulled Pork met Arabisch brood, Wrap pollo en het kleintje Tournedos. Als je niet voor eten wilt terugkomen, dan kom je zeker terug voor de nagerechtjes! Wij hebben gesmuld van de warme brownie met vanille ijs, marsmousse, witte chocolade mousse en de bastogne parfait. TIP/VERZOEK voor het zusje: open snel een filiaal omgeving Leiden!

Kokkie3 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Geweldig goed restaurant !
Bediening super vriendelijk en houd alles netjes bij.
Lokatie is prachtig.
Echt heerlijk gegeten, super aanrader!
Corhermans .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Siezoensgerechtje: spinaziesoep en ook sateetje was bijzonder lekker. Bediening attent: ober hield goed in de gaten of we nog iets te drinken hadden, en kwam op gezette tijden vragen of alles nog in orde was. We zaten in de zogenaamde burgemeesterskamer, waar maar enkele tafeltjes stonden. Het zag er gezellig uit.
Nicolien R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
lekker eten
was hier al eens eerder geweest en ook ditmaal viel het eten niet tegen
erg lekker en voor ieder wat wils
waren alleen vergeten dat je maar 2 gerechtjes per persoon mocht bestellen op de kaart
we werden hier dan ook door 2 verschillende personen op aangesproken
ook hadden we niet zo heel veel tijd dus als er een kaartje onder weg was ging de volgende op de standaard ( hebben er zon 2 uur gezeten dus was al een langer ruk )
na 2 keer gevraagd te zijn of we niet al een kaartje onderweg hadden
en de 3de keer nadat ik nog netjes zei tegen een personeel lid dat er al iets onderweg was en dat
hij blijk baar het kaartje nog niet mocht meenemen
en een ander personeelslid het kaartje bijna uit zijn handen had getrokken
hadden we er toch wel een beetje genoeg van
erg jammer van een anders leuke en sfeervolle avond

Jurbrabant .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Fantastische sfeer we hebben beneden gezeten, muziek was er goed. De bediening een dame van een jaar of 25 was erg vriendelijk en hielp ons vlot en correct. heerlijk gegeten alles was goed op smaak en we hebben genoten van de seizoenssoep. Echt een aanrader voor iedereen!
Proever024 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Wij zijn al eerder bij 't Zusje geweest in Uden en Cuijk. Dit keer hebben wij 't Zusje in Venray bezocht; lekker gegeten en de bediening was prima. Sommige gerechten waren beter dan andere maar de prijs/kwaliteit verhouding was ook hier dik in orde.
Richette N.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Super aardig personeel. Lekker eten. Ik zou het aan iedereen aanraden!! Ik ga er zeker vaker terug komen. Goede tijd tussen de gerechtjes echt een avond vullend programma
Wianne93 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Op tweede paasdag gegeten bij 't zusje in Venray. Leuk tafeltje aan het raam, rest van het restaurant ziet er mooi uit! De verschillende tapas gerechten waren heerlijk. Voor ieder zat er wel iets tussen. Wel miste ik wat echte Spaanse tapas zoals patatas bravas. De bediening was prima, af en toe wel wat laat met het ophalen van het kaartje. Al met al vier uur gezeten en genoeg tapas kunnen proeven. Leuke ervaring en, als we in de buurt zijn, gaan we zeker nog een keer eten bij 't zusje.
Opstals .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Gereserveerd bij "t Zusje met familie. Wat een deceptie lang wachten slechte bediening.
Zeker geen aanrader. Mooie entourage maar dan heb je ook alles gehad. Ze hebben geprobeerd nog iets goed te maken dmv een nagerecht aan te bieden tussen de gangen door maar hiermee sloegen ze de plank volkomen mis.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Goede verhalen gehoord, en daarom dus ook gekozen voor dit restaurant.

Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen. Echter bij onze tafel aangekomen bleken we als groep opgesplitst te zijn in twee groepen terwijl de ruimte groot genoeg was om samen te kunnen zitten. Na dit zelf dus maar even verbouwd te hebben werden we ook hartelijk ontvangen door onze gastvrouw. Drankjes werden goed in de gaten gehouden gedurende de avond, dorst hebben we dus ook zeker niet gehad. Helaas kan ik dit niet zeggen over het eten. In 2.5 uur, twee rondes gehad! Wanneer wij dit probleem zelf wilde oplossen door de briefjes meteen af te geven wanneer de ronde op tafel kwam (we waren met een grote groep dus enigszins begrip voor een kleine vertraging), werd ons verteld dat dit pas opgehaald zou worden wanneer iedereen zijn/haar bordje leeg had. Ik kan dit enigszins begrijpen... wanneer er inderdaad niet 2.5 uur gewacht hoeft te worden op 2 rondes. Natuurlijk hebben wij dit aangegeven bij de bediening, deze wist ons brutaal tegen te spreken (les 1 in de horeca: leer omgaan met negatieve feedback) door aan te geven dat dit niet juist was en er welgeteld 24 minuten tussen de rondes zaten. Vreemd als je in 2.5 uur twee rondes hebt gehad... Na nogmaals aangegeven te hebben dat dit niet was wat we hadden verwacht, ging het tempo flink omhoog. Uiteindelijk ook nog eens een bon kwijt geraakt, maar gelukkig toch weer gevonden, leidde dit wel tot wat oponthoud. Het eten was over het algemeen smaakvol, enkele gerechten (zoals gebakken zalm, scampi's en spareribs, wat je verwacht dat warm geserveerd wordt) was koud, helaas!

Ondanks het aanbod van een gratis koffie/thee na, hebben we toch een vervelende (lees zeer teleurstellende) nasmaak over gehouden aan deze avond.
MendyvProoijen .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Heerlijk gegeten! Zelfs de zuurkoolstampot was overheerlijk! Kregen snel eten en de service ook helemaal niets over te klagen!