't Zusje Uden

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Duur
Hester P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
In tegenstelling tot de meeste recensies, waren wij bepaald niet onder de indruk van dit restaurant. We vonden het eten onder de maat qua smaak en ook niet altijd warm genoeg. In het restaurant was het daarentegen erg (te) warm. We hebben dankzij ons gezelschap een leuke avond gehad, maar voor het eten zou ik hier niet meer naar toe gaan.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten. Hebben genoten van alle gerechten. Werden uiteraard door een vriendelijke gastheer (Jorrit) geholpen. Komen graag nog een keer terug
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Vrijdagavond 14 oktober hier heerlijk gegeten met 10 personen, 4 volwassenen en 6 kinderen. De tapas gerechten waren allemaal erg lekker voor jong en oud, een zeer gevarieerde kaart. We hadden onze eigen gastheer, Jorrit, die ons ook een geweldige avond bezorgde. Dit is echt een aanrader.
Timsorcrommert .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Ik kan kort zijn over dit restaurant, als je hier nog nooit hebt gegeten doe je je zelf ernstig te kort. Gewoonweg top en gezellig en een zeer vriendelijke en vakkundige gastheer [ Jorrit ].
Oja het eten niet te vergeten, super lekker.
Nancytje .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Voor ons de eerste keer bij het zusje. Veel goede verhalen gehoord. 3 dagen vooraf nog te reserveren, waarschijnlijk door de vakantietijd. Super vriendelijk personeel en goede uitleg gekregen over het concept. Goede service en behoorlijk snel. De ruimte is prachtig. Jammer van het eten. In eerste instantie vind ik de smaak nogal standaard en voor een allyoucaneat concept ook wel te verwachten. Na het bestellen van kabeljauw met ham en asperges, kreeg ik een explosie van zout in mijn mond. Dit gaf een heel onprettig gevoel en was haast niet weg te spoelen. Normaal laat ik nooit iets staan, alleen deze was niet weg te krijgen. Hierna meteen 1 toetje besteld om het zout weg te krijgen en we zijn daarna meteen vertrokken. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Bijna alles is lekker. Zelf vind ik vooral de voor-en nagerechten uit de kunst. De bediening is geweldig. Vriendelijk, correct, beleefd, in voor een grapje. Jammer dat het toilet zover beneden is. Vooral als je boven zit.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Gisteravond met 4 personen bij het Zusje in Uden tapas wezen eten.
De ontvangst was vriendelijk en wij konden kiezen tussen een tafel binnen of buiten, gezien het lekkere weer kozen wij voor het laatste.

De tafels binnen en buiten staan ruim opgesteld zodat je voldoende privacy hebt, ook zijn ze groot genoeg om met vieren gemakkelijk aan te eten. De stoelen zitten prettig.
Alles bij elkaar een behoorlijk groot terras waar een gezellige drukte heerst.

De bediening is vriendelijk en alert, zij houden goed in de gaten of de klant nog iets wil drinken en/of eten zonder opdringerig te zijn.

Wij hadden een fles Pino Grey besteld die helaas niet echt koud was, dit kwam de smaak niet ten goede. Ook de tweede fles was niet echt koud.

De verschillende voorafjes waren lekker alhoewel opviel dat ze geen van allen echt heet waren. Na een aantal voorafjes gingen wij over tot de hoofdgerechtjes, ook hier viel op dat ze niet echt warm waren, eerder lauw. De vis was over het algemeen goed maar het vlees was taai. Daarentegen waren de frietjes erg lekker en goed heet.
Na een paar hoofdgerechten kwamen de toetjes, hier viel weinig op aan te merken.

Wat jammer was dat tegen het einde de toetjes er uit zagen alsof ze zo in de schaaltjes waren gegooid zonder ook maar enige aandacht aan de opmaak te besteden. Naar onze mening hoor je tot op het einde netjes uit te serveren maar dat was zeker niet het geval.

Al met al een hele gezellige avond, een hele keurige bediening maar naar onze mening middelmatig eten. Misschien hadden we er ons ook teveel van voorgesteld als je de verhalen om je heen hoort. Wat ons betreft geld dat voor het eten in het algemeen in ieder geval niet.

Henricavandeweijer .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Wij zijn niet zo lyrisch over het eten als de meeste andere gasten. De voor- en hoofdgerechtjes zijn prima, maar niks bijzonders. Oma's stoofpotje was voor ons een onverwachte uitschieter naar boven en ook de seizoenstapa van dit moment, asperges met ham en ei, was erg lekker. De nagerechtjes zijn verrukkelijk. Mooi restaurant.
Adrian S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Zijn gisteren met collega's bij het Zusje gaan eten...
We werden leuk ontvangen door ons gastheer Jorrit en heeft ons alles netjes uitgelegd
Het eten was heerlijk en voor elk wat wils
Minpuntje was dat de messen niet al te scherp waren , mss in de toekomst dat er iets aangedaan kan worden
Tis een aanrader om bij Zusje in Uden te eten en Jorrit de groetjes van ons....je was top!
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Wij wilden al zo lang naar het 't Zusje in Uden, nu is het eindelijk gelukt. Wij snappen wel waarom dat iedereen daar naar toe wil. Het is een mooi gebouw en wij werden erg vriendelijk onthaald door onze super aardige gastheer Jorrit. Het was druk maar hij neemt alle tijd om alles uit te leggen en als je een wens hebt om die te vervullen. Verder kan hij erg goed onthouden en weet hij precies wat je drinkt enz.
Het eten is echt geweldig. Wat is het dan jammer dat je niet alles kunt proberen. Het smaakt allemaal voortreffelijk maar hoe dat het op je bord ligt, dat verdiend zeker een schoonheidsprijs.
Ze hebben zoveel lekkere dingen op de kaart staan en ook houden ze rekening met allergieën.
't Zusje Uden is echt een aanrader en Jorrit nog bedankt
Brin_S .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Uit eten bij 't Zusje in Uden is voor ons altijd een feest! Dit keer waren er ook nog eens allerlei nieuwe gerechten toegevoegd en hebben we extra kunnen smullen. Er is ontzettend veel keuze, ook voor vegetariers. Werkelijk alles dat ik heb gegeten was heerlijk. De ambiance is erg sfeervol, het wordt alleen soms wat warm als je vlakbij de keuken zit. Onze gastvrouw was net nieuw en maakte dus de nodige foutjes, maar ze was wel erg vriendelijk.
Jordanvd .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Ik ben hier voor het eerst met een paar vrienden wezen eten. Het smaakte allemaal erg goed, en de bediening was super! Iedereen was erg enthousiast en de sfeer in het restaurant was daardoor ook erg goed. Ook hadden wij een eigen gastheer. Jorrit. Hij deed het hartstikke goed! Zeker een aanwinst in zo'n bedrijf. Is altijd in voor een grapje maar verder wel correct en gepast. Hij weet de sfeer er wel in te houden! Goed gedaan jorrit. Bedankt voor de top avond!
Friesestabij69 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Lekker gegeten en daar wordt ook goed rekening gehouden met een voedsel allergie. Gezellige sfeer. Ook goed te doen met een grotere groep mensen
Zwagerman .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Met collega's hier een prima gezellige avond gehad. Gezellig druk op een doordeweekse avond. prima reserveringssysteem, nog mooier als dit online kan. Niet alle jassen werden aangenomen zodat de gasten deze mee naar boven namen op de banken. Jorrit een gezellige informele gastheer.
William J.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gezellige avond met de familie in een gezellige sfeer en goede gastheer Eve en gastvrouw Jaimy. Eten was zeer goed en het kwam ontzettend snel!!
AnitaMelis .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Wederom een zeer geslaagde avond gehad met dank aan gastheer Jorrit! Erg lekker gegeten, mooie diversiteit in gerechtjes. Vlot tempo en erg leuke bediening. Zeker een aanrader.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Vooral de nagerechten waren erg lekker! Verder was de rest prima,
Maar niks speciaals. Vaak een zelfde sausje.
Vlees wel goed klaargemaakt, en grootte van de gerechtjes prima. Goed eten, maar niks speciaals.
Illy90 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Diverse malen wezen eten bij het zusje. Blijft een van mijn favorieten restaurants. Het zusje is het ideale restaurant voor mensen die houden van lang tafelen (avondvullend programma) en geen haast hebben. Ben wel eens in het weekend geweest en dan kan het soms nog wel eens lang duren alvorens een nieuwe ronde tapas worden geserveerd. Daarnaast is het wel een nadeel dat je maanden van tevoren moet reserveren alvorens je in het weekend terecht kunt. Maar verder een dikke pluim voor het zusje concept!
LSLR .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Veel vegetarische keuze, mooi ingericht. Leuke sfeer en aardige bediening...als ik echter naar de prijs kwaliteit verhouding kijk snap ik niet waarom dit restaurant altijd zo vol is? Naar mijn idee waren er amper verse producten gebruikt en veel gefrituurd, overal zit quiche bij of brood wat groter is dan het hapje zelf. Ontzettend jammer! Als het je niet uitmaakt wat je eet maar het enkel om de hoeveel heden gaat dan is dit zeker een aanrader. Voor dit bedrag kun je ook een goed 3 gangen menu nemen bij een gemiddeld tot luxe eetcafe, waar de ingrediënten wel vers smaken.
Ik vind 28 euro hiervoor dan ook veel te gek en kom hier niet meer terug. Tevens is de drankprijs erg hoog naar mijn menin
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
De eet-topper van ons weekendje Eindhoven. Onbeperkt van tapas/meze genieten met maar liefst ruim 20 vegetarische gerechtjes op de kaart! Kenmerk 'Vegetarisch' zou ik dan ook zeker in de type aanduiding van dit restaurant opnemen! Gezellige ambiance en ongedwongen relaxte sfeer voor een avondvullend uitje. Heerlijk Arabisch brood met sausjes vooraf. Alle gerechtjes waren prima bereid en heerlijk op smaak. Diep respect voor de bediening die alle gerechtjes op dienbladen naar de eerste verdieping brengt. Uniek in het concept van 't Zusje is dat je ook onbeperkt in tapas vorm van de ruim 12 desserts kunt genieten. De witte chocolade mousse is een absolute aanrader. Kortom een gezellig Bourgondisch restaurant, een uitstekende prijs kwaliteit verhouding met voor elk wat wils. We'll be back!