't Zusje Tilburg

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant 't Zusje Tilburg

Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Vanavond heerlijk gegeten. Dit is mede mogelijk gemaakt door de super vriendelijke, gezellige bediening van Celine!!! Bij haar ben je geen nummer maar echt een gast. Dank je wel Celine voor de top avond!!! En natuurlijk ook een compliment voor het keukenpersoneel! Super!!!
Corinne J.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Afgelopen zaterdag met vrienden gaan eten,
we hadden twee voorgerechtjes gekregen en het derde kaartje stond in de houder al een hele tijd te wachten, komt de medewerkster vragen of we niet zo snel wilde bestellen want er liggen twee kaartjes in de keuken en zo kan de keuken dit niet bijhouden, of we niet zo snel wilde bestellen. we waren om 19:00 uur aangekomen en dit vondt plaats om 20:30, zoveel hadden we nog niet gegeten naar onze mening,. Toen ik de medewerkster terug riep met de melding dat we nog maar aan ons derde kaartje bezig waren dat ook al een tijd in de houder stond te wachten zei ze heel onvriendelijk dat ze het zou doorgegeven aan een college, vervolgens kregen we om 20:50 het derde gerechtje,.
ik vind het echt lang wachten, kunnen nog veel leren daar. ga maar in Oosterhout bij Merlijn eten daar zijn ze een stuk vriendelijker en meer keuze en weet men de klant te waarderen. wat ons betreft nooit meer.
Lisa L.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Service altijd geweldig! Warme ontvangst. Zonder gehaast genieten. Sfeervol ingericht. Alle gerechtjes waren met liefde opgemaakt. We komen graag terug!
Natascha L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
HAAR IN ETEN BAH NOOIT MEER! Wij zijn met een gezelschap van 12 personen gaan eten. Bij het eerste gerecht zat er een lange dikke haar in de soep, dit hebben wij gemeld (kan misschien weleens gebeuren) echter de manier waarop er met onze klacht werd omgegaan is NIET klantvriendelijk. Wij hebben meerdere pogingen ondernomen om gehoord te worden maar heeft tot niets geleid.
Daarnaast zijn de wachttijden niet te doen meer dan 1 uur tussen de gerechten door, gerechten werden niet gebracht. Ook de kwaliteit laat te wensen over. Wij gaan hier nooit meer naar toe! Bediening probeerde wel hun best te doen maar als de organisatie niet klopt dan wordt het hun ook erg moeilijk gemaakt!
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Hoewel de prijs voor deze all-you-can-eat formule wat hoger is dan elders, is het de prijs meer dan waard.
De verschillende gerechtjes zijn uitstekend klaargemaakt. Ook de gerechten die wat kritisch zijn, zoals bijvoorbeeld de biefstuk en de eendenborst. Beide sappig, het ene rood en het andere rosé, Prima te eten. Erg goede nagerechten te kust en te keur. De gerechtjes zijn niet te groot en de wachttijd tussen het opdienen daarvan was goed. Niet te lang en niet te snel.
Bij het afrekenen kregen we een tasje met cadeautjes overhandigd. Erg attent met deze kerst.
Een adres om terug te gaan.
gerdarobert .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
een gezellig restaurant met heerlijk eten en de toetjes waren super een aanrader wij gaan zeker nog eens wij waren met zijn vijf personen en hadden een ronde tafel erg gezellig en je kon ruim zitten de bediening was aardig en correct
els van de ven .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Prachtige entourage! Smaakvol ingericht! En smaakvolle gerechtjes.
Het heerlijke van deze formule is dat je makkelijker iets besteld waarvan je niet precies weet of het jou "ding" wel is. Normaal speel ik graag op safe met bestellen. Hier van alles geprobeerd,
en alles zag er even smaakvol uit. Wat het ook was. Echt een aanrader. Wij waren met 2 personen. Maar ook leuk om met grote groepen te doen.
Lekker eten en avondvullend. Wij gaan zeker binnenkort terug, om nog veel meer lekkers te proeven.
csa .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij zaten voor de eerste keer in deze uitspanning welke een goede indruk qua sfeer op ons maakte .
We mochten naar boven met uitzicht op de trap en de keuken , en buiten zagen we de achterkant van de kerk.
De entourage was leuk en gezellig ingericht , echter de kwaliteit van de luchtverversing liet te wensen na , het voelde warm en benauwd , we gingen af en toe buiten een luchtje scheppen, later op de avond werdt er een buitendeur opengezet.
Het eten is divers echter , de tomaat creme soep kwam mij erg bekend voor van een gerennomeerd blikmerk,
De kipvleugels , de speklapjes waren duidelijk overgaar , not done!

De champignons die werden geserveerd bij sommig vlees wederom zelfde karakter als de soep.

Over het algemeen is bij ons de indruk dat er veel niet vers gemaakt is maar zo kant en klaar wordt opgewarmd.

Uit een van mijn ooghoeken zag ik de juffrouw die ons vriendelijk ontving bij het binnenkomen snel een stukje vlees uit een van de au bain marie pannetjes grissen en op eten, not done!

Later toen het drukker werd liepen er zelfs ook obers de keuken in om de kok te ontlasten en pakten van alles uit de au bain marie ( zonder handschoenen ) terwijl de koks deze wel aanhadden , not done !

Voor ons , gewoontjes maar wij houden het hier bij.
Valerie H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Afgelopen zaterdag hebben wij heerlijk gegeten bij 't Zusje. Zonder te reserveren hadden ze gelukkig nog een plekje kunnen creéren. De bediening was erg prima, vooral Sjors blonk erg hierin uit. Verder waren alle gerechtjes lekker en zelfs een beetje karamelsaus in de ijscappuccino was geen probleem.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Leuk pand, lekker ruim en gezellig gedecoreerd. Uitgebreide kaart en redelijk veel vegetarische gerechten. Bediening was super vriendelijk en de prijs prima....we komen zeker terug!
apoloniabakker .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Geen culinair hoogstandje, maar prima voor een keer. Het leuke is dat het avondvullend is.
Onhandig dat het te donker is om de kaart, die ook nog eens uit kleine lettertjes bestaat, te lezen.
Wijn is slecht en er worden zeer kleine glazen wijn geserveerd, twee slokken en je glas is leeg.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Gisteren bij 't zusje Tilburg gegeten. Even wennen aan het donkere interieur. Het kwaliteit van het eten was zeer goed, porties waren redelijk groot en de toetjes waren over heerlijk. Ze zien ons zeker nog een keer terug. Een aanrader!
0106 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
met vrienden wezen eten, geweldig mooie entourage, veel keuze wat eten en drinken betreft,
vriendelijk personeel, en n geweldige gastvrouw. Erg lekker was de ravioli met rivierkreeftjes, de kalfsoester, de beide soorten saté, de varkenshaas met champignonsaus, en t vegetarisch gerecht met aardpeer, nu ook flink wat aspergegerechtjes, heerlijk. Toetjes zijn ook geweldig lekker, al met al zou ik hier iedere week wel willen eten, super!
ReneTa .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Van ontvangst tot vertrek heerlijke avond gehad. Bediening erg vriendelijk en attent. Gerechtjes niet groot maar het is ook tapas hè. Verder werden de moeders aan onze tafel verrast met een leuke attentie ivm Moederdag; een leuk tasje gevuld met een flesje Hugo, een zakje met kaneelblokjes en een zakje met 3 schuimkoekjes. ERG ATTENT!!!! Voor ons een dikke pluim!!!
aboutbloom .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Het decor krijgt van mij een 10! Het is een prachtig pand en mooi ingericht. Het was knus en gezellig. Het eten vond ik goed. Er zat genoeg variatie in de menu kaart, waardoor er voor de moeilijke eters ook wat te kiezen was. Het concept klinkt leuk, twee gerechtjes per ronde. Het idee is denk ik dat de gasten lekker rustig aan kunnen tafelen. Het drinken was een klein beetje aan een dure kant. Maargoed het komt er op neer dat het een all-you-can-eat tent is, zodoende wordt er toch winst gehaald? Je kunt duidelijk zien dat de personeel vriendelijk is, maar in professionaliteit net niet goed opgevoed. Dat was een kleine tegenvallertje. Over het algemeen was het goed.
GWielen .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Na een klacht ingediend te hebben gaf men aan dat ik het concept nog moest begrijpen en ze mij na een teleurstelling toch nog graag terug zouden zien!
Dit keer met 25 collega's. Het begon dat we eigenlijk maar 1 kaart voor 25 personen kregen wat in onze beleving niet correct was. De tijd die je dan bezig bent met bestellen is lang! We kregen direct te horen dat dit NIET de bedoeling was en vriendelijkheid was ver weg. Er kwam een andere medewerker en het werd alsnog goed en vriendelijk opgelost.
Het eten: De varkenshaas was zo taai dat het niet te eten viel, diverse warm bedoelde hapjes waren koud, en het excuus is dan dat het druk is???? Daar kunnen wij niets aan doen, deze zaak neemt toch de tafels aan? We kregen eten van andere tafels, de bonnen werden niet opgehaald op gegeven moment deze maar zelf gaan brengen! Het was oprecht verschrikkelijk.
De slotconclusie is dat ik er iig niet meer kom, collega's hier ook niet meer komen en dit is geen goede reclame! Het is te duur voor hetgeen je krijgt en ik denk dat als de hype voorbij is dat deze zaak geen lang leven beschoren is als er niets wordt gedaan aan de problemen!!!
Graag wil ik opnieuw van 't Zusje weten hoe zij over de kwestie denken....
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Wat een tegenvaller. De eerste ronde kwam vrij snel daarna moesten we steeds erg lang wachten. De gerechtjes waren niet warm maar lauw.
Prijs is veel te hoog, drankjes zijn mijns inziens ook pittig geprijsd.
Het pand is wel mooi maar alles bij elkaar genomen zie ik geen reden om nog eens terug te komen.
Mr. Anthony A.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Veels te kleine porties, en ze noemen het een all u can eat formule.
Je mag maar 2 gerechtjes bestellen per ronde.
Prijs kwaliteit is zeer scheef en had beter bij een prijs van 19,95 gemoeten.
Ze serveren geen kraan water, wat zeer klant en milieu onvriendelijk is.
De hoofd gerecht porties zijn even klein als de voor gerechten, wat op neer komt dat je een minuscuul tournedo krijgt.
Voor dit geld ga ik echt onbeperkt eten of lekker een brasserie pakken.
markdfs .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
We hebben bij 't zusje met een groep gegeten. We zaten boven, mooie ruimte met kroonluchters en romeinse beelden. Het was er erg donker, je kon de kaarten amper lezen en de bestellijst was al helemaal lastig te lezen en in te vullen. We deden met onze smartphone de zaklamp aan om de bestellijst in te kunnen vullen (wel grappig om te zien).
Ik had me verheugd op de tapasformule, uiteindelijk 3 keer 2 tapas (voor +hoofd) besteld en voor het nagerecht 2 keer 2 (mag maar twee per keer), omdat het lang duurde voordat de volgende bestelling kwam, tja dan bestel je nog maar wat te drinken. Het eten viel erg tegen, leek uit de diepvries te komen? lauw, smaakloos en weinig te maken hebben met echte tapas. Zeer kleine porties, bv de gehaktballetjes in stroganoffsaus waren 2 kleine gehaktballetjes met wat saus (uit een fles?) en een taai klein krielaardappeltje. De apfelstrudel (zeer smalle slice) met klein mini-bolletje kaneel was lekker van smaak, maar taai, oud en het bladerdeeg leek niet goed gebakken geweest.
We hebben uiteindelijk 60 euro per persoon af moeten rekenen. 28, - voor de all you can eat formule en 32,- voor het drinken. We hadden vooral water (alleen per fles te bestellen) en een paar alcoholische drankjes (2/3 de man) besteld, niet echt spannend. Als het drinken net op was haalde de bediening gelijk de lege glazen weg en vroeg of we weer iets te drinken wilde (waarschijnlijk instructies gekregen om het te stimuleren meer te bestellen?).
Het waren minimale porties, op zich niets mis mee, als je meer tapas gelijk zou kunnen bestellen. Nu was het hap/slik/weg en moest je weer lang wachten voor het volgende gerechtje. Ik had leuk gezelschap bij me en feitelijk, maakte dat de avond geslaagd.
Evie E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
De bediening komt vaak langs om te vragen voor iets drinken. Dit is een groot pluspunt! Het decor is voor sommige mensen minsschien wat donker maar ik vond het gezellig. Het ingevulde lijstje wordt echter niet altijd gezien. Daarbij duurde het eten erg lang. We hebben soms 45 minuten moeten wachten op de gerechtjes. De laatste twee rondes kwamen tegelijk waardoor ik hoofdgerechten en desserts tegelijk op tafel kreeg. Aan het eind van de avond leek het alsof er een aantal mensen van het personeel even pauze gingen houden omdat er ineens bijna niemand meer rondliep terwijl het nog wel vol met gasten zat. Ik vind de prijs echt te hoog voor de kwaliteit van het eten. Veel van de gerechtjes vond ik te eenvoudig en niet goed van smaak. Bijvoorbeeld de kaasstengel met een plak gerookte zalm vond ik niet passen in een all you can eat concept waar je 28 euro voor betaalt. Bij de carpaccio (die mij toch vaak wel smaakt, waar ik 'm ook eet) vond ik de saus en kaas niet lekker. Lekkerste gerechtjes waren de spare-ribs en de Surinaamse kip. Dit laatste gerecht zag er, in tegenstelling tot veel andere hapjes, uit of het wel echt zelf en met aandacht gemaakt was. Jammer want ik had er goede verhalen over gehoord en hoor nog steeds veel enthousiaste mensen maar ik zou hier zelf geen tweede keer tapas gaan eten.