't Zusje Sint-Oedenrode

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Lucas_Bols .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Heerlijk gegeten van een zeer gevarieerde kaart, met het beproefde systeem van twee keuzes per persoon per beurt in voor-, hoofd- en nagerechten. Er zaten een aantal verrassende smaak combo's tussen.
Goede, correcte en snelle bediening. Restaurant heeft mooie indeling en je kunt zowel binnen als buiten (patio) zitten. Volop parkeerruimte op het nabijgelegen marktplein. Hebben voor een tweede keer gereserveerd.
Zeker de moeite waard om te proberen.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Super lekker gegeten met zijn 5 en bij zusje Sint-Oedenrode, echt aan te bevelen vooral als je met groep of groepje bent erg gezellig heel de avond borrelen en kleine gerechtjes heel leuk en lekker super bediening. Komen netjes vragen alles naar wens is, en anders lossen ze het te plaatse op was voor ons niet nodig, maar als mensen vragen/sugesties hebben kan dit altijd. Kortom echt aan te bevelen ook leuk om iemand kadobon te geven voor verjaardag of feest hebben ze een super leuke avond, in een gezellige sfeer het zat bomvol toen wij er waren dat verteld genoeg, dus echte aanrader !!!
Dree S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Bomvolle tent geeft wel aan dat deze gelegenheid erg populair is.
Tapaz; geen lange wachttijden of limieten snelle bediening.
Visgerechtjes zijn super een oorspronkelijk alleen daarvoor kom ik nog eens terug.
Huiswijn Italiaanse Merlot erg dun. Chardonnay van goede kwaliteit.
Prima avond gehad.
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Van een prima carpaccio tot gerookte botervis, van hertenbiefstuk tot eendenborst, van sinaasappel panna cotta tot marsmousse, "gewoon" lekker gegeten. Tel daarbij op een attente bediening en een sfeervolle ambiance en de
avond is in alle opzichten geslaagd te noemen.
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Voor het eerst bij het Zusje gegeten. De kaart was ruim en er staan lekkere hapjes op. De formule verleidt wel tot te veel eten, maar dat heb je zelf in de hand.
Ik vond het eten niet verfijnd, maar best lekker en de prijs-kwaliteitsverhouding is prima.
Het beste vond ik de tongfilet en het stoofpotje.
Ankie73vb .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Met vriendengroep hier gegeten.
Zeer ruime keuze van eten (tapas).
Eten smaakte goed, personeel was vriendelijk, ambiance gezellig.
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
voor de 2e keer hier gegeten. Eten is echt lekker. Veel keuze in lekkere tapas gerechten. Bediening is erg netjes, alleen duurde het wat langer tussen de gerechten dan de eerste keer. We komen zeker nog eens terug.