't Zusje Sint-Oedenrode

Meer informatie over restaurant 't Zusje Sint-Oedenrode

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Willem H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
bediening is prima. inrichting is gezellig het eten vind ik erg plat. weinig smaakvariatie in de gerechten niet echt een uitdaging. ik heb ze een 2e kans gegeven maar helaas...
JMAM V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Met 7 personen gegeten. Voor elk wat wils. Je kunt zelf het tempo bepalen. Alle gerechtjes die ik heb gehad vond ik even lekker, mijn complimenten. De bediening was ook prima. Ik kan het iedereen aanbevelen.
k V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar. Gezellige sfeer, goede keurige bediening, goed ontvangst en heerlijke gerechtjes! Tot Snel!
W E.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Viel tegen. Wel gevarieerde kaart. Sausjes smaken vaak hetzelfde. Tonijn doorgebakken, dus droog. Jammer. Alle gerechten koud/lauw geserveerd, geen enkele warm. Al met al geen avond waar we met plezier aan terug zullen denken.
Lucas_Bols .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Heerlijk gegeten van een zeer gevarieerde kaart, met het beproefde systeem van twee keuzes per persoon per beurt in voor-, hoofd- en nagerechten. Er zaten een aantal verrassende smaak combo's tussen.
Goede, correcte en snelle bediening. Restaurant heeft mooie indeling en je kunt zowel binnen als buiten (patio) zitten. Volop parkeerruimte op het nabijgelegen marktplein. Hebben voor een tweede keer gereserveerd.
Zeker de moeite waard om te proberen.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Super lekker gegeten met zijn 5 en bij zusje Sint-Oedenrode, echt aan te bevelen vooral als je met groep of groepje bent erg gezellig heel de avond borrelen en kleine gerechtjes heel leuk en lekker super bediening. Komen netjes vragen alles naar wens is, en anders lossen ze het te plaatse op was voor ons niet nodig, maar als mensen vragen/sugesties hebben kan dit altijd. Kortom echt aan te bevelen ook leuk om iemand kadobon te geven voor verjaardag of feest hebben ze een super leuke avond, in een gezellige sfeer het zat bomvol toen wij er waren dat verteld genoeg, dus echte aanrader !!!
Dree S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Bomvolle tent geeft wel aan dat deze gelegenheid erg populair is.
Tapaz; geen lange wachttijden of limieten snelle bediening.
Visgerechtjes zijn super een oorspronkelijk alleen daarvoor kom ik nog eens terug.
Huiswijn Italiaanse Merlot erg dun. Chardonnay van goede kwaliteit.
Prima avond gehad.
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Van een prima carpaccio tot gerookte botervis, van hertenbiefstuk tot eendenborst, van sinaasappel panna cotta tot marsmousse, "gewoon" lekker gegeten. Tel daarbij op een attente bediening en een sfeervolle ambiance en de
avond is in alle opzichten geslaagd te noemen.
ankie73vb .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Met vriendengroep hier gegeten.
Zeer ruime keuze van eten (tapas).
Eten smaakte goed, personeel was vriendelijk, ambiance gezellig.
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
voor de 2e keer hier gegeten. Eten is echt lekker. Veel keuze in lekkere tapas gerechten. Bediening is erg netjes, alleen duurde het wat langer tussen de gerechten dan de eerste keer. We komen zeker nog eens terug.