't Zusje Raamsdonksveer

Levendig
Kan beter
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Op 15 december zijn we hier met een groep van het werk gaan eten, 27 man sterk. We zaten, helaas, aan 3 verschillende tafels. De wachttijden tussen de gerechten waren behoorlijk lang, 40 minuten. Vele gerechten waren lauw, niet meer lekker warm. Een aantal keren vlees ontvangen wat gewoon te gaar en dus taai was. Over het algemeen vond ik de smaken wat flauw. Buikspek en teriyaki biefstuk lagen in een vettig sausje, wat ik persoonlijk echt onsmakelijk vind om te zien. Toen een aantal collega's aangaf dat de wachttijd wel erg lang was werd hier niet vriendeijk op gereageerd. Ik hecht nogal aan vriendelijkheid, en dit was echt een afknapper. Ik ga hier niet meer heen.
EvHes .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We waren met een groep van 25 personen. Helaas is 't zusje door de mand gevallen. Wederom konden ze deze avond konden grote aantallen helaas niet aan.

Het eten was deze keer ook niet zoals het behoort te zijn......, en de gemiddelde wachttijd was veel en veel te lang. Helaas ontevreden gezichten, wat ik zelf ook niet verwacht had bij dit goed aangeschreven restaurant.

Het adverteren met onbeperkt is helaas nogal misleidend. Er word gewerkt met briefjes met daarop je bestelling die dan door het personeel bij de tafel opgehaald word. Leuk. Maar niet meer zo leuk als het een half uur duurt voor ze de bestelling ophalen. Er word wel degelijk gelet op hoeveel rondes er bij iedere tafel geserveerd word en dus echt niet onbeperkt!!!!

Conclusie is dat dit voor ons helaas geen volgende keer wordt!!!!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Ik heb verschillende keren bij ’t Zusje in Vlijmen gegeten en dit restaurant ook welverdiend als “heel goed” beoordeeld.
Ik had van ’t Zusje in Raamsdonksveer … behorende tot dezelfde keten van een stuk of 14 restaurants in midden Nederland … daarom eigenlijk een beetje dezelfde verwachtingen.

Beginnend met een positief punt; ’t Zusje Raamsdonksveer is absoluut een prachtige locatie met voldoende parkeerruimte en ook binnen is het sfeervol en gezellig ingericht.

Er stond al in een eerdere beoordeling op IENS dat de drankjes heel snel werden opgenomen en gebracht maar het brengen van het eten vaak erg lang … te lang … duurde. Dit is mijn ervaring ook.

Doordat we hier met een wat grotere groep collega’s hebben gegeten zaten er tot twaalf personen aan één tafel.
Daar er maar één bestelbon per tafel werd opgehaald (heb ik expliciet naar gevraagd) duurde het dus best lang voordat iedereen van die twaalf een keer een keuze had gemaakt.
Daarnaast hanteerde de bediening de regel dat de volgende bestelbon pas werd meegenomen bij het ophalen van alle lege borden. Ik heb de bediening gevraagd of het gezien de groepsgrootte en wachttijd mogelijk was om de bon eerder op te halen maar dit was tegen hun regel en dus niet mogelijk.
De bediening heeft even extra in de computer nagekeken en er zat “slechts” 20 minuten tussen de invoer en het uitserveren en dat was blijkbaar “best kort”.
Even snel doorrekenend; als je eten krijgt geserveerd dan doe je er … zelfs als je opschiet … zeker 10 minuten over om dat op te eten, het duurde zeker 10 minuten (vaak langer, we hebben dit uit verveling getimed) om de lege borden op te halen en de volgende bestelbon mee te pakken, en dan nog 20 minuten om de volgende ronde te serveren. Er zit dus minimaal 40 minuten tussen de uitserveringen en dan moet je ook nog eens flink opschieten met eten wat de gezelligheid niet ten goede komt.

Het eten is absoluut uitstekend … daar kan ik in die zin niets negatiefs over zeggen … het is echter heel jammer dat we zo weinig verschillende gerechtjes hebben kunnen uitproberen omdat we die domweg qua tijd niet konden bestellen.
Wel hebben we heel veel dure drankjes gedronken want die kregen we wel.

Samenvattend heb ik ’t Zusje in Raamsdonkveer ervaren als “teleurstellend” en dit restaurant heeft ook zeker niet aan mijn verwachtingen voldaan.
Ik ben vooralsnog ook niet van plan om hier nog een keer te gaan eten.

Als ongevraagd advies zou ik de bediening van ’t Zusje in Raamsdonksveer willen adviseren om hun regels m.b.t. tot het ophalen van bestelbonnen nog een keer heel kritisch te bekijken of daar een keer desgevraagd van af te wijken.
marisdb .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gisteravond zijn we er gaan eten en het was top! Bizar lekkere gerechtjes van een perfecte hoeveelheid en diversiteit. Het personeel was super vriendelijk en kwamen op het juiste moment om te vragen of we nog wat wilden drinken en of alles naar wens was. De tijd tussen het reserveren van de gerechten was ook perfect. Het enige minpuntje vonden we dat de kroonluchters te felle spaarlampen hadden, waardoor de sfeer iets minder was dan het had kunnen zijn.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Een paar weken geleden maar weer eens gereserveerd bij t zusje.
We waren met een groep van 15 personen. Helaas is 't zusje nu door de mand gevallen. Ik weet niet waar het mee te maken heeft maar deze avond konden ze de grote aantallen (veel groepen) helaas niet aan.

Over het eten was nauwelijks iets aan te merken, maar de gemiddelde wachttijd was veel en veel te lang. Helaas ontevreden gezichten , wat ik zelf ook niet verwacht had bij dit goed aangeschreven restaurant.
Fijnproever16 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Afgelopen week ben ik samen met mijn vriend gaan eten bij 't Zusje in Raamsdonksveer. We waren laat met reserveren, maar gelukkig was er nog een plekje beschikbaar.

Eenmaal daar werden we vriendelijk onthaalt en naar onze plek gewezen. Het eten was verrukkelijk! Ook was het zo dat ieder gerechtje op de kaart beschikbaar was. Dit hebben wij zelf nog niet vaak meegemaakt bij een All you can eat tapas concept.

Mijn vriend was die dag jarig dus ik had gevraagd of ze iets leuks bij het dessert konden doen. En jahoor dat deden ze! Ze kwamen met 3 man sterk al zingend aan bij onze tafel met een vuurwerkje bij het dessert. Erg leuk!

Wij komen zeker nog eens terug!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Na een bezoek aan de Efteling hier met 6 personen gaan dineren. Ondanks een donderdag zat het redelijk goed vol (groepen). Het is een tapas restaurant waarbij je de gerechten er per ronde 2 mag bestellen ongeacht wat. Het eten is goed, prima smaken. Alleen de porties zijn verschillend. Zo krijg je bijv. 2 speklapjes maar 1 satespies. De bediening is attent, netjes. Nadeel is dat je in circa 2 uur maar 4 rondes kan bestellen. Na het bestellen duurt het vrij lang voor je de gerechten krijgt. De prijs kwaliteit is prima. De inrichting is zakelijk en niet te druk. Wel staan de tafels redelijk dicht op elkaar.
L Z.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij zijn 17.30 met 3 volw. gearriveerd in een prachtig pand. Werden vriendelijk begroet en uitleg over het principe. De keuze is geweldig !! Omdat we op tijd waren was het nog niet heel druk dus het bestellen en ontvangen van het eten verliep vlot en soepel en al het personeel even vriendelijk en netjes. Hapjes waren op de portobello en frietjes na super! Portobello was erg flauw en sompig en frietjes beetje slap en van aardappelmeel, met zo'n kaart zou ik wat echte dikke boerenfrieten serveren. Later rond 19.00 begon de tijd tussen de gangen te vertragen maar toen zat ook alles vol met mensen. Tip is dus, kom vroeg of pas rond 19.45 als de eerste gasten weer weg gaan.De totaal ervaring was echt geweldig en wij waren allen erg enthousiast over de prijs kwaliteit verhouding en vriendelijke service. Dat zie je niet veel meer.
ingrids1967 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten op zich was heel goed van kwaliteit en erg lekker. Het adverteren met onbeperkt vind ik helaas nogal misleidend. Er word gewerkt met briefjes met daarop je bestelling die dan door het personeel bij de tafel opgehaald word. Leuk. Maar niet meer zo leuk als het drie kwartier duurt voor ze de bestelling ophalen. Er word wel degelijk gelet op hoeveel rondes er bij iedere tafel geserveerd word en dus echt niet onbeperkt.

Het personeel wat het drinken opnam en serveerde was vergeleken bij het personeel van het eten opvallend snel. (inkomsten!!). Personeel van het drinken was zeer vriendelijk. Personeel dat het eten serveerde leek vaak geïrriteerd en ongeïnteresseerd.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eten is wel lekker maar niet speciaal. Maar je moed ongeveer 20 min wachten tot je volgende bestelling de serves is echt slecht. Zijn niet vriendelijk vergeten vaak eten wat of na komt of niet meer komt op dagen. Mijn advies is hier niet naar toe de gaan voor mij was een keer maar nooit meer. Zijn in de buurt veel meer tapas restorants die veel maal beter zijn in de bediening waar je niet mee honger naar huis gaat
SanneFe .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
't Zusje Raamdonksveer is goed te vinden en er is voldoende (en gratis) parkeergelegenheid. Direct bij binnenkomst voelt je een prettige en uiterst gastvrije sfeer hangen. De gastvrouw stelde zich netjes voor en legde uit hoe het concept in elkaar steekt. Tevens kregen wij tips over welke gerechten er geliefd waren en welke gerechtjes absoluut het proberen waard waren. De 'loopjongens' waren ook uiterst vriendelijk. Het decor was gezellig en ruim opgezet. Er was voldoende privacy aan het tafeltje. De bediening werd wel wat trager later op de avond, maar dit was simpelweg te verklaren door het feit dat het restaurant helemaal vol zat. En terecht!

De gerechtjes die geserveerd werden, waren allen op goede temperatuur. De porties waren mijn inziens precies goed: niet te groot, niet te klein. Op deze manier heb ik veel gerechtjes kunnen proberen. Mijn persoonlijke favoriet is de miniwrap met kip en kaas. De toetjes zijn werkelijk formidabel. Graag kom ik binnenkort nog eens terug voor de Bastogne-parfait en de ijs cappuccino. Het zal een kwestie van tijd zijn wanneer we weer terugkomen: voor ons is dit restaurant absoluut een ruim halfuur rijden waard!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Gisteren ter gelegenheid van ons 26 jarig huwelijk met z' n vieren gegeten bij 't Zusje. Gratis parkeren. Ontvangst was allerhartelijkst. We werden dicht bij de keuken geplaatst, maar ondervonden daar nauwelijks hinder van. ' t Zusje zit in een prachtig pand. De tafels staan precies ver genoeg van elkaar, om voldoende privacy te hebben. Het hele restaurant zat vol, maar we werden snel en vriendelijk geholpen door de gastheer voor ons voor die avond. Ook de bestellingen gingen snel en het eten was heerlijk. Veel keuze, ook vegetarisch en een seizoenskaartje.
Mijn eerste glas jus d' orange was vers, het tweede glas leek aangelengd.
Al met al een gezellige avond gehad, vriendelijke bediening en lekker eten.
Stekker .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Wij hebben afgelopen week voor het eerst bij t Zusje gegeten. Wij vonden een ruime keuze aan tapas, voor ieder wat wils! Het werd allemaal keurig tegelijk geserveerd en het duurde max 15 min. Het is een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
marjolein29v .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
We waren met een groep van 13 personen. We werden qua bestellijst opgesplitst in 2 groepen maar ondanks dat, duurde het echt heel erg lang voor de gerechtjes geleverd waren, ongeveer 45 minuten. We waren er om half 7 en we gingen pas om 23u weg, toen hadden we 6 rondes gehad. Het eten zelf was wel lekker, maar wel echt kleine porties en als je dan lang moet wachten, ga je toch maar aan de friet zodat je geen honger hebt. Sommige gerechten mochten wat meer smaak hebben.
Conny W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Vertel ons alles over 't Zusje Raamsdonksveer! Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? Wat is je nog meer bijgebleven? Iedereen is benieuwd naar jouw recensie! Verwachtingen waren hoog, helaas de avond is voor onze familie geeindigd in een drama. Gerechtjes kwamen niet bij de personen die ze besteld hadden, werd het op tafel gezet en moesten we het zelf maar uitzoeken. Misschien leuk voor 2 of 4 personen maar niet met een groep. Totale chaos en irritaties. Er werd vanuit de bediening ook geen stappen ondernomen. Dit wordt geen volgende keer voor ons.
lieske1970 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
erg lang moeten wachten tussen de gerechtjes, soms stond onze kaart wel een half uur te wachten tot ze hem pakten en dan moesten ze nog gerechtjes halen/bereiden. Uit verveling ga je dan automatisch meer drinken en daarom stonden ze wel om de 20 minuten te vragen wat we wilden drinken. Dus je wordt volgestopt met drinken en eten ho maar. Op den duur moesten we gewoon zeggen nu willen we eerst eens wat te eten ipv weer drinken. we zaten aan een ronde tafel (wat heel gezellig is altijd) maar wel net tussen 2 ruimtes in waardoor je iedere keer gewoon net in de loop zit...Tip: meer mensen in de bediening minder mensen voor drankjes rondbrengen
Leroisoleil .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Het eten was in orde, alle gerechten smaakten goed, maar er was weinig wat er echt uitsprong. Tournedos was matig. De bediening was wel vriendelijk, maar de wachttijd tussen de gangen was erg lang, 30 tot 45 minuten. Ook moesten we telkens zelf vragen om nieuwe lijsten en stonden we regelmatig droog. Decor is wel erg sfeervol.
Tom P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Prima eten, jammer dat het bijna 50 minuten duurt tussen de verschillende gangen. Na geklaagd te hebben kwam het eten wel wat vlotter.
Andries M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk weer een keer gegeten bij UT Zusje in het veer. We blijven er terugkomen. Wat ik wel jammer vind is dat de bestellijstjes door de lichte kleine lettertjes slecht te lezen zijn en bij de gedempte sfeerverlichting niet fijn om te lezen. Vet gedrukt zou het wat prettiger maken.
Chantal L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wij hebben hier voor het eerst gegeten. Wat een prachtig pand! Ook van binnen heel erg mooi! Bediening was ook goed. Drinken werd goed bij gehouden. Vond alleen dat na 22:00 ze niet meer zo scheutig waren met eet kaartjes geven. We hebben zeker nog 20 min hier op moeten wachten en aan meerdere personen gevraagd! Maar eten zelf was super!