't Zusje Oudenbosch

• Af te huren
Erg kort
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
8-10-2016 met mijn vriendin naar het Zusje.Heerlijke voorgerechtjes,hoofdgerechten en desserts,af en toe was het vlees of de vis niet geheel warm.Dit zijn peanuts ! Personeel zeer attent en vriendelijk,zelfs toen ze een bestelling vergeten hadden door te spelen naar de keuken,werd dit eerlijk vermeld.Meestal zijn deze all-you-can-eat restaurants : vreetschuren,echter het Zusje in Oudenbosch zit in een zeer sfeervolle entourage,een oud kloostergebouw,met hoge plafonds en met stijl ingericht.Kom ik zeker nog een keer terug,dit was e tweede keer.????
Lian B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Voor ons was het de eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Wat een mooie ambiance! We zijn met z'n drieën geweest. Mijn man,mijn dochter en ik. Een verlaat etentje voor de verjaardag van onze dochter. Voor ons was alles nieuw maar wat hebben we lekker gegeten en genoten. De vis was heerlijk, super lekkere saus erbij en mooi opgemaakt. Ook oma's stoofpotje was heerlijk. Echt ouderwets klaargemaakt. De seizoensoep was garnalen soep en echt nog nooit zo'n lekkere soep op. Ook de bediening was super!!! Onze complimenten. Er was een nogal lange jongeman het eten aan het serveren en deed dat met zo'n plezier en zo'n allure. Geweldig gewoon. De hele avond een big smile op zijn gezicht!! De juffrouw die ons bediende was geduldig en legde alles duidelijk uit en was uitermate vriendelijk! Vroeg ook nog of we iets te vieren hadden en ja, onze dochter was jarig geweest. Dus aan het eind vd avond werd ze verrast met vuurwerk op tafel. Geweldig!!! Ook de toetjes waren heerlijk. De Sjoom, het citroenijs, butterscotch ijs, bastogne parfait, om je vingers bij af te likken. Eigenlijk teveel om op te noemen. Wij zijn in ieder geval heeeeel tevreden over het zusje Oudenbosch en ons zullen ze hier zeer zeker vaker zien. Dikke complimenten van de Fam. Bredewolt
MoVeKo .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Heerlijk gegeten in dit tapas-restaurant. Doordat het kleine hapjes zijn kun je eens iets proberen wat je normaal niet zou kiezen. Kwaliteit erg goed, personeel top!, decor erg mooi en sfeervol en ook de rekening viel reuze mee. 4 uur op ons gemak zitten eten en drinken en dat voor 40 euro pp. Ik kom snel nog eens terug. In het weekend altijd vol, dus optijd reserveren!
P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Met 5 volwassenen gegeten. Voor mij voor het eerst. Wat een keus. Heerlijk gegeten. Voor ieder wat wils. De seizoenskeuze was asperge. Ondanks de drukte werd alles toch redelijk snel uitgeserveerd. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Ursdon .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Diepvrieskroket is niet het eerste waar je aan denk als je tapas gaat eten. Maar bij het Zusje is dat de gewoonste zaak van de wereld. En ik denk dat er heel wat uit de diepvries komt. Jammer, want het personeel is heel vriendelijk. Daar ligt het zeker niet aan. Het is er ook heel donker, maar gelukkig bood het licht op mijn mobiel de mogelijkheid om de kaart te lezen. De stoelen zitten lekker. Jammer genoeg had ik voor het flensje gekozen en wist nu niet of ik de verpakking at of het flensje, het proefde naar plastic en ook de structuur was zo. Het bastogne desert was wel weer lekker.
Tjiepie .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
De ambiance bij dit Zusje is prima. Zalen met muren van 5 meter hoog, gezellig ingericht met veel kunst en kitsch aan de muur. Het eten is prima maar door het systeem van bestellen waarbij er telkens een lijstje de hele tafel rond moet voordat die naar de keuken kan gata het wel wat traag.
Maar voor een vaste prijs mag je de hele avond eten. En wanneer je met een leuke groep bent hoeft het ook noet zo snel te gaan.

t Zusje is geen sterrenrestaurant maar wel voor herhaling vatbaar.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Erg leuk concept om met een grotere groep (familie of vrienden) gezellig uit eten te gaan. Vind het voor een romantisch etentje voor twee personen minder geschikt. Er is voor elk wat wils en een ruime keuze aan tapas gerechtjes. Het is een all-in prijs en je mag zoveel gangen bestellen als je zelf wilt. Wel per gang maximaal 2 gerechtjes per persoon. De gerechtjes komen snel door en de keuze is meer dan genoeg. Allemaal smaakvol en meest vers gemaakt. Gelukkig weinig gefrituurde dingen... zoals je wel eens bij andere formules voorgeschoteld krijgt. Vriendelijke, maar niet echt spontane bedieding. Ze moeten ook echt tempo draaien om alle tafeltjes snel te bedienen. Erg leuke locatie tegenover de Basiliek. Warme inrichting met veel ornamenten, oude schilderijen en heel veel kroonluchters. We komen zeker nog een keer terug.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Heerlijk gegeten!!!!alles was toppie wij gaan zeker regelmatig terugkomen!!!!mooie locatie en heel gezellig ingericht muziek op de achtergrond was zeker ook gezellig!!!
Richardleenheer .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Een uitstekend restaurant op een fijne locatie in het centrum. Goede, vriendelijke bediening. Eten op tapas manier. Ruime keuze en het eten is van zeer goede kwaliteit. Gezellige sfeer. Een aanrader!
Miranda O.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Wij hebben hier met zijn 2en heerlijk gegeten.

Na het lezen van de recensies over de bediening en de lange tijd tussen de gerechten waren wij benieuwd.
Kregen bij binnenkomst de gereserveerde tafel voor 2 toegewezen. Het hele restaurant zat vol, alle tafels bezet, dus benieuwd wat de wachttijden zouden zijn.

Heel snel hadden we ons eerste drinken en het mandje met brood en sausjes. en werd ons eerste kaartje opgehaald.
En vrij snel hadden we onze eerste voorgerechtjes.
En verder hebben we heel de avond (op 1x na) de hapjes binnen een (zeer) acceptabele tijd op tafel gehad.
De gerechtjes waren leuk opgediend en goed van smaak.

Wij hebben er een heerlijke avond gehad, in een leuke omgeving, met lekker eten en goede bediening.
Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Aanrader!
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Bij 't Zusje hebben ze een grote variatie aan kleine voor-, hoofd- en nagerechten, waaruit je zo veel en zo vaak kunt kiezen als je wil. Het is een uitstekend idee en vooral geschikt voor gezinnen, families en andere gezelschappen - iets minder geschikt als diner-voor-twee, denk ik.
De service was vlot en vriendelijk, ook al zat het hele restaurant vol (op donderdagavond!).
Er heerste een gezellige, gemoedelijke sfeer. Het mooie uitzicht op de basiliek was een bonus.
ErwinHo .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Heel leuk concept en een mooi restaurant met een rustieke sfeer tegenover de baseliek van Oudenbosch. Je hebt de keuze uit vele heerlijke gerechtjes uit diverse keukens van Hollands tot Asiatisch. Je kan zoveel gerechtjes bestellen als je wil, maximaal 2 per ronde, maar het aantal rondes bepaal je zelf. Dat geldt zowel voor het voor, hoofd als nagerecht . De pekingeend kroketjes zijn een aanrader. De service is prima, alles wordt in alle rust uitgelegd. Al met al een zeer positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
Lars G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Leuk voor een keer, maar ik zal er niet zo snel meer heen gaan. Ik begrijp ook niet zo goed waarom een restaurant als dit al 2/3 maanden vooraf vol zit.

Ontvangst: Aan het eind van een hele lange gang stond iemand ons op te wachten, hij bracht ons naar de tafel. Bij binnenkomst valt meteen de leuke en gezellige inrichting op. Eenmaal bij onze tafel aangekomen was het een verassing wat komen ging, we werden tenslotte enkel naar onze tafel gewezen maar of er zo iemand bij ons kwam, of dat degene die ons weg bracht nog terug kwam werd niet duidelijk. Doordat het best even duurde voor er iemand aan onze tafel kwam werd dat gevoel nog eens versterkt.

Nadat het concept ons werd uitgelegd en we wat te drinken hadden besteld werd het tijd om de eerste gerechtjes te bestellen. De gerechtjes zijn opgedeeld in voor- hoofd- en nagerechtjes en je mag er 2 per ronde bestellen. Ik besloot de eerste ronde te kiezen voor carpaccio en Hollandse nieuwe met bietensalade. Beide leuk opgediend, maar jammer genoeg smakeloos. Het viel ons beide op dat 80% van de koude voorgerechten die we bestelde smakeloos waren dus besloten we gauw door te gaan naar de warme gerechtjes, hier hadden we gelukkig betere ervaringen. De spareribs waren erg lekker, net als de pulled pork en gevulde portobello. Wel jammer dat men niet in staat is om een lekkere hamburger te maken, het kleintje usa zoals het op de kaart heet smaakte als een dun en droog lapje vlees van vergelijkbare kwaliteit als de hamburgers bij een fastfoodketen.

De service is wisselend, 1 dame was vol enthousiasme en had zichtbaar plezier in haar werk. Haar collega's leken te doen wat ze doen omdat dat hun opgedragen werd. Op deze website las ik voor ik reserveerde een ervaring dat de bediening na 20.30 minder snel en alert is, die ervaring heb ik ook.

Ik ben me er van bewust dat ik niet bij een culinair hoogstaand restaurant heb gegeten en ik voor de prijs ook geen hoge verwachtingen mag hebben. Echter ontbrak het hier regelmatig aan zulke eenvoudige dingen, dat kan ieder restaurant op orde hebben.

Al met al aardig gegeten, het was leuk voor een keer, maar terugkomen doen we niet meer.
René K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Voortreffelijke avond gehad (met elf pers) in Oudenbosch. Restaurant op mooie locatie en ook van binnen heel sfeervol. De formule van steeds twee kleine gerechtjes bestellen is super. Dit kan zo vaak je wilt. En er is een prachtige kaart meer dan veertig keuzes !!! En allemaal ECHT lekker met ook aandacht voor de opmaak. Voor mij (ons) was het de eerste keer bij 't Zusje,
maar er komt zeker een volgende keer. Tijdig reserveren is wel een pre , want zeker in de weekenden is het vol. Op dit moment is dit voor mij het beste restaurant wat ik heb bezocht de afgelopen twee jaar . Complimenten aan heel het team !!!!
Eem D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Superleuke zaak als je binnen komt. Mooi hip en erg gezellig ingericht! Voor het eerst bij Zusje komen eten op dinsdagavond.
Bediening was in eerste instantie erg snel. Kim vertelde "kort en krachtig" wat het concept in hield en toen konden we beginnen. Het eten was prima, niks op aan te merken. Klein puntje, botervis was erg droog. Snelheid van bediening en eten liet zich na 20:30/21:00 erg afweten. Hoe alert en bedachtzaam ze begin vd avond waren, was halverwege niets meer van te zien. Uiteindelijk zelf maar om een drankje gevraagd, aangezien niemand aan de tafel meer wat drinken had. Ook duurde onze 2e gang hoofdgerecht zo'n drie kwartier. Daarna de gang voor het dessert duurde ook weer een half uur. Dit maakte dat wij weinig tijd hadden voor een extra gang, waar we eigenlijk wel zin in hadden.
Op zich best een leuke ervaring, maar ik zou dit zeker niet in het weekend willen doen, als het bommetje vol zit!
Gordon-Ramsay .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
leuk tapas concept, waarbij je per keer 2 lekkere gerechtjes mag kiezen, bediening en de keuken hebben de vaart er lekker in zitten. smakelijke hapjes, kinderkaart en vegetarische kaart.. helemaal leuk
Eboroek .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Samen met mijn ouders (84 en 80) vrouw en zoon heerlijk gegeten. Mijn moeder speelde toen ze klein was in dit broederhuis en in de tuin, haar huis je stond en staat er nog steeds vlak naast. Voor haar was het een nostalgische avond, een geweldige beleving. Daarbij was het eten heerlijk, de bediening uiterst vriendelijk en attent en de sfeer prima. Het is heel opvallend dat het ondanks dat het vol met gasten zat niet lawaaierig is, maar juist rustig. Alle gerechten waren bijna lekker en de afwisseling en kleine porties maakt dat je aan het eind van de avond voldoende maar niet te veel gegeten hebt. Ook al neem je nog een aantal toetjes na. Na de eerste keer met een vrien, was het oom deze ker weer een lekkere ervaring om hier te eten. We komenzeker terug.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
We hebben hier met een flinke groep gegeten. Het systeem waarbij je telkens 2 gerechtjes kunt bestellen via een kaart werkte goed. Ieder koos wat hij zelf lekker vond. De kleine gerechtjes werden vlot geserveerd. Er was voldoende personeel zodat er geen lange wachttijden ontstonden. De kwaliteit van de gerechtjes vond ik redelijk goed. Soms zat er iets bij wat ik minder vond. Zo waren de spareribs niet zo gaar dat ze van het bot vielen en was het sausje volgens mij uit een fles van een bekend merk. Een nagerechtje, hangop met frambozen, smaakte echt heerlijk. De zalm met daarbij een garnalenkroketje was daarentegen te ver doorgegaard. Dit kwam de smaak niet ten goede. Over het algemeen waren de gerechtjes redelijk tot goed van smaak zoals je in een dergelijk groot restaurant mag verwachten. Gezien de grote hoeveelheden die uit de keuken moeten komen(het zat hier weer helemaal vol) is dit denk ik ook het maximaal haalbare. Leuk concept, zeker met een groep, redelijke kwaliteit, redelijke prijzen. Als je intiem wilt dineren moet je hier niet naar toe gaan, daarvoor is het veel te massaal.
Robinvanemmerik .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
't Zusje. Of dit nu in Uden, Oudenbosch is of Vlijmen is het is gewoon altijd goed. Het decor van het zusje straalt echt gezelligheid en warmte uit. Je word ontvangen met een mandje brood met dip en er word uitgelegd (mocht daar behoefte aan zijn) hoe het concept in elkaar zit. Je krijgt wat kaartjes op tafel met daarop je tafelnummer en mag per ronde per persoon 2 gerechtjes uitkiezen. De gerechten zijn stuk voor stuk heerlijk. Eigenlijk heb ik nog geen gerechtje gehad die niet lekker was. De bediening is ook ontzettend vriendelijk. Sommige toetjes zijn echt 'je tanden breken uit je bek' zoet maar dat is misschien puur persoonlijk.

Wij kwamen vaak bij het zusje in Uden toen we nog in Nijmegen woonden maar nu zijn we verhuisd naar Rotterdam. Toch pas nog een stukje (uur) onderweg geweest naar Oudenbosch. Dat hebben we er zeker voor over.

Zusje, kom naar de randstad en ga zo door !!
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Afgelopen zondag met zijn 4-en wezen eten bij 't Zusje in Oudenbosch.
Super veel keuze in Nederlandse tapas gerechten.
Ieder gerechtje even lekker en met zorg bereid. Ondanks dat het helemaal vol zat hoefde je niet lang te wachten op je eten.
Zou er zo weer een hapje gaan eten.