'T Zusje Nijmegen

31-247200884

Meer informatie over restaurant 'T Zusje Nijmegen

Twan V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ben met gezelschap in 't Zusje in Nijmegen geweest. Het eten was wederom wat je gewend bent van 't Zusje heerlijk! Waar ik niet over te spreken was het afkopen van de drank. Allereerst werd het toen er reeds consumpties op tafel stond aangegeven wat in het pakket zat. Er waren toen al mannen uit gezelschap die iets aan het drinken waren wat er niet bijhoorde. Daarnaast viel me tegen het beperkte aanbod wat in het pakket zat. Bv Hugo betaal je volledige prijs terwijl op kaart staat dat het in categorie huiswijn valt. De bediening was zeer hectisch en regelmatig werd verzocht of men nog wat kon bestellen. Zaten lang zonder drank. Als laatste viel me tegen dat bv alleen koffie en thee in pakket zat. Als je dan cappucino bestelde mocht je het bedrag van de cappucino betalen in plaats van verschil. Alles bij elkaar zou ik mensen welke afkopen afwegen dit NIET te doen. Je betaald nm niet verschil maar volledige bedrag.
kees W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Recent twee maal hier gegeten. De eerste keer klopte alles. Bij de tweede keer ging redelijk veel mis bij de bestelde gerechten qua logistiek. De kwaliteit is goed. De entourage is erg goed. Een prachtige oud chalet met veel sfeer een mooie ruimtes. We gaan zeker voor de derde keer.
Maes L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Pand is super mooi en het eten was heerlijk, service viel wel echt tegen (zijn veel beter gewend in het zusje Uden).
4x verkeerde bestelling. Personeel was bot.
Jan.carin .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wij zijn gisteravond op 1 oktober in het zusje wezen eten met vrienden en de service was uitstekend en het eten was super relaxed en lekker warm dus alleen maar lof voor dit gezellige sfeervolle restaurant.
Henrietterobbertsen .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Vanavond daar gegeten. Het was in 1 woord SUPER!
De bediening was zeer vriendelijk, gaf aan dat ze onze gastvrouw was.
Wij waren al voor de 5e keer bij een van de 't zusjes restaurants, onze vrienden voor het eerst. Zij waren helemaal enthousiast !
De locatie is geweldig, het lijkt wel of je in een museum zit te eten.
De gerechten waren heerlijk, warm die warm moesten zijn en de koude waren precies op temperatuur.
De bediening was super aardig en behulpzaam en we hebben niet lang hoeven te wachten op een volgende ronde.
Wij komen zeker, graag, nog een keer terug in Nijmegen
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Hartstikke leuk pand. Stijlvol ingericht. Maar dan heb je het ook wel gehad. Je moet super lang wachten op je eten vervolgens is het eten of koud of veel te ver/droog. Geen aanrader dit!!!
Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Viel bar tegen. Oubollige inrichting bruin en donker. Ongezellig geen muziek met fluisterende mensen. Reserveren alleen via een 0900 nummer met een iritant muziekje om je nog meer op kosten te jagen. Op een enkele uitzondering na waren de tapas niet lekker met lange wachttijden. Flesje water voor 3,80. Zal hier zeker niet meer terugkomen.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Vorige week met een gezelschap van 6 wezen eten. Het eten was erg goed, evenals de bediening. Tot het laatste uur, borden stonden langer leeg op tafel en ook de bediening kwam minder vaak langs waardoor we ook langer met lege glazen zaten en onze briefjes werden " vergeten" op te halen. Dit was jammer en had zeker niet gehoeven want er liep genoeg personeel, maar kregen geen ook contact of dergelijke waardoor we het personeel moesten roepen. Aandachtspuntje!!!
RG1983 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
We hebben afgelopen vrijdag gegeten met een grote groep. Plusminus 20 personen. Hoewel het idee om ons gezelschap op te delen in 3 groepen tactisch leek, bleek dit in de praktijk een totale mislukking. De bediening leek het overzicht compleet kwijt te zijn. Door alle chaos duurde bestellingen veel te lang, werd ons te weinig gevraagd naar drankjes en liepen de irritaties hoog op. Niet alleen aan onze tafel bleek uit een later gesprek met iemand aan een andere tafel. Ook hier liet de service te wensen over. De inrichting van het retaurant is prima, prijs kwaliteit kan net. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Yvany .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Ontvangst goed, zeer correct. We kregen een mooie tafel toegewezen. Tot zover het positieve. Eten ver onder de maat. Carpaccio was uitgedroogd vast geplakt aan het bordje. Rauw ham bij de meloen was uitgedroogd. Varkenshaasje was een schoenzool. Aardappelgratin leek opgewarmd. Jammer zoveel goede reacties gehoord.
Corné O.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Ter gelegenheid van 50 jarige verjaardag ruim van gereserveerd bij dit tapas restaurant. Werden keurig ontvangen en naar onze tafel begeleid. Duidelijke uitleg over het concept. Hebben ruim 3 uur getafeld en ons tegoed gedaan aan de heerlijke tapas. Zonder uitzondering waren ze allemaal heerlijk. Tapas waren goed bereid, goed van smaak en goed gepresenteerd. Personeel is erg goed op elkaar ingespeeld en service gericht. Wij raden dit restaurant zeker aan om eens te bezoeken.
Mikascm .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Het is gezellig ingericht en de tafels staan lekker ruim opgesteld zodat je geen overlast hebt van de andere gasten. De bediening is netjes en wijst op lekkere gerechten.
Ik vind dit een tapas restaurant van hoge klasse. In tegenstelling tot enkele ander tapas restaurants waar veel gerechten kaal geserveerd worden is hier elk gerecht een gerecht op zich, mooi aangekleed met eventueel groente, pasta, risotto, aardappel of iets anders.
De keuze is echt reuze en voor ieders is er wel wat bij. Of nu van van vis, vlees houdt of vegetarisch bent.
Ook de keuze bij de nagerechten is goed. Een echte aanrader is de Bastogneparfait die je zelfs thuis kunt namaken met het gerecht op hun site.
We komen hier 100% zeker nog eens terug.
Sandra O.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Het is mooi ingericht , de muziek niet te luid, niet te dicht op elkaar.
Eten is goed, niet echt fijntjes .
De biediening is niet echt een gastvrouw /gastheer en weten ook niet precies hoe
uit te serveren.
Jammer dit is geen zelfbediening maakt dus uit in de beleving!
Wij vieren vonden dit echt beneden maats.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Gisteren hier ter ere van een feestje gegeten met een groep en dit is redelijk bevallen.
Het concept van onbeperkt tapas eten voor een vaste prijs is erg leuk. De keuze in de tapas is erg uitgebreid. Het feit dat er ook een speciale kinder- en een vegetarische kaart is, is erg netjes. De ‘kaart’ maakt dan wel onderscheid in voor-, hoofd- en nagerechten maar je mag zelf kiezen waar je mee begint en vervolgt, erg leuk. De smaak van de tapas is over het algemeen goed en smakelijk al vonden wij meerdere tapas niet zo bijzonder.

Het personeel is rustig en attent maar laat hier en daar wel wat (basis)steken vallen. Uitserveren over het bord heen van een andere klant aan tafel is niet netjes.

De ambiance is netjes maar niet heel bijzonder voor een tapas restaurant. Het oogt allemaal vrij donker en het ‘mist’ een bepaald sfeergevoel. De tafels zijn zodanig geplaatst dat het wel een bepaalde privacy biedt, erg prettig. Qua rolstoeltoegankelijkheid scoren ze matig. Pluspunt is dat ze een rolstoeltoilet hebben en dat het redelijk berijdbaar is met een rolstoel. Nadeel is het grind buiten, de hogere drempel bij binnenkomst en de drempel de eetzaal in/uit. De keuze van het type tafel past wel binnen het concept maar zijn voor een rolstoeler slecht onderrijdbaar.
Al met al een redelijke ervaring maar voor ons niet direct voor herhaling vatbaar.