t Zusje Kurhaus

Meer informatie over restaurant t Zusje Kurhaus

Jouw recensie over het restaurant t Zusje Kurhaus

Marian J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Wat een aangename kennismaking met 't Zusje. Bij de telefonische reservering gaf ik nog enkele wensen door t.a.v. het eten en de plek in het restaurant. Geen probleem, alles is mogelijk. De ontvangst was allerhartelijkst. Wij vonden de muziek iets te hard en op ons verzoek werd de muziek zelfs uitgezet. Het restaurant zat helemaal vol en dan heeft muziek ook geen meerwaarde. We hebben genoten van de tapshapjes en de sfeer. Ze zijn hier zeer klantgericht!
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Voor het eerst gegeten bij t Zusje Kurhaus en dat is heel goed bevallen. Er was voldoende bediening aanwezig en die deden ook enorm hun best er een gezellige avond van te maken. De zaak zat helemaal vol mede door het Vuurwerkfestival deze avond in Scheveningen. De kwaliteit van de tapas is prima. Ook de seizoensgerwchten zijn een aanrader. De snelheid van de bediening was prima. Wij hebben een prima avond gehad en heerlijk Bourgondisch gegeten inhebt Kurhaus en dat op een toplocatie in Scheveningen. Is er dan niks negatiefs. Ja we vonden het binnen iets te donker dus wat meer verlichting zou fijn zijn. En de prijs van de consumpties is wel erg hoort zelfs voor een flesje Chaufontaine. Maar dat zijn de enige minpuntjes want we hebben genoten van een heerlijke avond in het Kurhaus en komen zeker terug.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Lekker gegeten, uitgebreide keuze, goede bediening, snelle bediening. Ook leuk voor met kinderen. Enige minpunt van deze locatie is de ingang. Deze is niet echt uitnodigend. De bordessen zouden wel geveegd kunnen worden!
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Buitengewoon lekker en uitgebreid gegeten voor een schappelijke prijs. Keuze uit 15 voorgerechten, 29 hoofdgerechten en 12 nagerechten, onbeperkt bij te bestellen. Mooie lokatie en vriendelijke bediening. Ook de wijnen waren prima.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Vlak na de opening ben ik hier samen met mijn partner gaan eten. De kaart is lekker gevarieerd. Verwacht geen hoogstandjes, maar 'gewoon' goede, smakelijke gerechtjes/hapjes die passen bij de prijs. Zeker voor groepen is dit restaurant een aanrader.