t Zusje Kurhaus

Meer informatie over restaurant t Zusje Kurhaus

Jouw recensie over het restaurant t Zusje Kurhaus

Peter B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben zaterdag 8 september ons 40-jarige huwelijksjubileum bij 't Zusje gevierd, Ik kan alleen maar zeggen dat we een buitengewoon fijne avond hebben gehad. Het was een prachtig feestje, zoals we ons hadden voorgesteld en gehoopt. Dat het personeel daarbij een flinke rol heeft gespeeld mag duidelijk zijn. We waarderen jullie inzet dan ook en ook alle medewerking die we hebben ervaren in de voorbereidingen, en ook op de dag zelf. Daarnaast heb ik veel gasten na afloop gehoord dat die heerlijk hebben gegeten en ook de sfeer als heel prettig hebben ervaren.
Het is voor ons dus - terugkijkend op een heerlijke avond - wel duidelijk dat we destijds na ons voorbereidend gesprek over de reservering en dergelijke, de goede keus hebben gemaakt en voor jullie locatie hebben gekozen. Alle lof voor jullie inzet en vriendelijkheid. En niet te vergeten de heerlijke gerechtjes. Een toplocatie en een topformule.
Kareltjedegrote K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gisteravond hier met 7 personen gegeten. Wat een super leuk restaurant zeg, en het eten is echt fantastisch. Lekkere kleine gerechtjes, mooi opgediend. En zeker aan te raden is om een plaatsje over te houden voor de toetjes. Die zijn zo lekker dat je ze allemaal wel wil proeven. De bediening is vriendelijk en onze gastheer van de avond, Colin is een toppertje. Een leuke gezellige jongen die ervoor zorgde dat het ons aan niets ontbreken. Hier gaan we zeker nog vaak terug komen
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Op onze huwelijksdag (19 jaar) hier gegeten, al 2 maanden van te voren gereserveerd en dat is hier echt nodig want de tent zat vol! Bij aankomst een ballon met felicitatie kaartje op onze tafel, zeer attent. Bij de toetjes een sterretje en we werden toegezongen door het personeel. Dan het eten , een diversiteit aan tapas van Hollands, Frans en Aziatisch allemaal met zorg bereid. Ook nog een aantal gerechtjes die zijn gemaakt door een 2* Michelin chef. Een aantal gerechtjes mogen wat hoger op smaak zijn zoals bijv. de pindasaus bij het sateetje en bij het gerechtje met de kabeljauw heb ik eenmalig de zoutmolen moeten gebruiken. Het personeel is attent, vriendelijk en werkt snel en adequaat. Hier komen wij zeker nog wel eens terug!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Wederom voor de 2e keer genoten van onbeperkt tapas. dit keer gekozen voor het drankarrangement van 3 uur.
Kortom compleet verzorgd. Voor ons een verrassing dat de enkele gerechten gemaakt waren door een sterren chefkok. We komen hier zeker nog vaker terug.
Shanna V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Laatst bij 't Zusje Kurhaus geweest. Zoals altijd bij het zusje was het eten super lekker. Helaas duurde het érg lang. We zaten er iets voor 18:30 en moesten om 21:30 weer weg (ivm reistijd terug naar huis). In de tussentijd helaas maar 4 lijstjes kunnen invullen.. wat betekent 8 kleine gerechtjes voor €28,80 (vaak >30 minuten wachten per lijstje..). Naar het zusje ga ik zeker vaker, maar die in Scheveningen sla ik de volgende keer toch maar over.. jammer!
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Rond 16.00 uur werden we gebeld of we wilden annuleren vanwege zieken in de keuken, met 16 man vindt je dan geen ander restaurant meer dus dat was voor ons geen optie. De consequentie zou zijn dat we dan 'iets' langer moesten wachten. Dat iets langer werd een vol uur per ronde, rond 23.00 uur was ik er wel klaar mee en heb mijn beklag gedaan. Als compensatie kregen we 10% korting, op mijn opmerking 'maak er 30 van' werd er 15% aangeboden. Uiteindelijk was het een sigaar uit eigen doos omdat we slechts 4 van de 6 gangen hebben afgenomen.
De 'ziekte' van het personeel was te wijten aan het suikerfeest, volgens mij kun je daar als bedrijf wel degelijk op anticiperen. Kwaliteit van het eten was uitstekend en het bedienend personeel was vriendelijk. De enorm lange wachttijden kon alleen echt niet, we kwamen om 19.00 uur binnen en hadden om 23.00 uur 3 gangen op.
Wat mij betreft dus geen aanrader, jammer want het concept is leuk.
macebry .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Echt lekker gegeten, restaurant zal vol, wij waren met een groep van 31 mensen en het personeel liep zich werkelijk uit de naad. Veel keus, vlees, vis, vegetarisch. Kopje koffie na afloop echt leuk met een apart doosje met melk, suiker, koekje, chocolaatje en lolly. Wij gaan zeker nog een keer hier eten.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Lekkere wereld tapas in een gezellig restaurant. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Onbeperkt genieten van de grote keuze aan gerechtjes. Absoluut een aanrader @
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het was even zoeken naar dit zusje, we hadden niet verwacht dat het daadwerkelijk in het kurhaus zou zitten, dus zichtbaarheid mag wel iets groter. Eenmaal binnen voel je je welkom en kan het genieten beginnen van de vele smaakvolle gerechtjes. Simpel concept, 2 gerechtjes per persoon per keer, kaartje neerzetten, even wachten en smullen maar. We zijn al in een andere zusjes geweest, en we weten dat we enorm genieten van de toetjes (ieder 4 per persoon), waarbij voor mij deze keer de spekkoek van banaan met karamel zeezout ijs er bovenuit stak, subliem! Van de normale gerechtjes sprongen voor mij de carpaccio, groenteloempia's, knoflookgamba's en ossenhaaspuntjes Thai stijl eruit. Bij vertrek kregen we nog een cadeautje mee. Heerlijk avondje genoten, en tonnetje rond vertrokken. Het is niet voor niets dat je ver van te voren moet reserveren, aanrader!
Gregor S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Gisteren was ik uitgenodigd hier te eten, moet zeggen ik ben meestal sceptisch bij all you can eat restaurants maar dit restaurant was op twee gerechtjes na gewoon goed. enkel de hazenpeper en de eendenbout was erg droog en eerste was zelfs erg zout.
maar dat mocht de pret niet drukken alles overige Tappas waren gewoon heel erg goed. zoals de pullen Entrecote en Hertenbiefstuk echt een aanrader . de vis was ook goed en de toetjes hmmmmm ook :)

hier ga ik zeker nog een keer naar toe een aanrader dus.

een beetje van Kritiek het is binnen erg warm ik denk 24 graden en dat is erg jammer dus kleed u niet te dik aan!
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Wat een aangename kennismaking met 't Zusje. Bij de telefonische reservering gaf ik nog enkele wensen door t.a.v. het eten en de plek in het restaurant. Geen probleem, alles is mogelijk. De ontvangst was allerhartelijkst. Wij vonden de muziek iets te hard en op ons verzoek werd de muziek zelfs uitgezet. Het restaurant zat helemaal vol en dan heeft muziek ook geen meerwaarde. We hebben genoten van de tapshapjes en de sfeer. Ze zijn hier zeer klantgericht!
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Voor het eerst gegeten bij t Zusje Kurhaus en dat is heel goed bevallen. Er was voldoende bediening aanwezig en die deden ook enorm hun best er een gezellige avond van te maken. De zaak zat helemaal vol mede door het Vuurwerkfestival deze avond in Scheveningen. De kwaliteit van de tapas is prima. Ook de seizoensgerwchten zijn een aanrader. De snelheid van de bediening was prima. Wij hebben een prima avond gehad en heerlijk Bourgondisch gegeten inhebt Kurhaus en dat op een toplocatie in Scheveningen. Is er dan niks negatiefs. Ja we vonden het binnen iets te donker dus wat meer verlichting zou fijn zijn. En de prijs van de consumpties is wel erg hoort zelfs voor een flesje Chaufontaine. Maar dat zijn de enige minpuntjes want we hebben genoten van een heerlijke avond in het Kurhaus en komen zeker terug.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Lekker gegeten, uitgebreide keuze, goede bediening, snelle bediening. Ook leuk voor met kinderen. Enige minpunt van deze locatie is de ingang. Deze is niet echt uitnodigend. De bordessen zouden wel geveegd kunnen worden!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Buitengewoon lekker en uitgebreid gegeten voor een schappelijke prijs. Keuze uit 15 voorgerechten, 29 hoofdgerechten en 12 nagerechten, onbeperkt bij te bestellen. Mooie lokatie en vriendelijke bediening. Ook de wijnen waren prima.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Vlak na de opening ben ik hier samen met mijn partner gaan eten. De kaart is lekker gevarieerd. Verwacht geen hoogstandjes, maar 'gewoon' goede, smakelijke gerechtjes/hapjes die passen bij de prijs. Zeker voor groepen is dit restaurant een aanrader.