't Zusje Helmond

Steenweg 2-4 5707 CG Helmond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Zusje Helmond

Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Geweldig geholpen door Patty.
Heerlijk gegeten.
Jammer dat Marlijn er niet was.
Maar patty heeft veel goed gemaakt.
Groetjes van ons allemaal......
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Mooi restaurant met vriendelijke bediening. Niet alles ging perfect maar alles werd dan wel goed opgelost en daar gaat het uiteindelijk om. Eerste ervaring met t Zusje maar zeker niet de laatste. Gerechten waren stuk voor stuk goed bereid. Doorlooptijd zou alleen iets korter mogen.
Joni V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij 't Zusje Helmond. Het eten is van zeer goede kwaliteit en vooral de toetjes zijn zalig. De bediening is vlot en het personeel is erg aardig. Wij zijn er drie uurtjes geweest en hebben van negen rondes (twee gerechtjes per ronde) gesmuld. Het restaurant is ruim opgezet, waardoor je veel privacy hebt. Zeker een aanrader voor een avondje lekker en gezellig uit eten!
BregjeN .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
't Zusje zat al goed vol toen we daar met drie personen binnenkwamen. Ons gereserveerde tafeltje was in een soort kamer afgescheiden door glazen wanden. We hebben heerlijk genoten van allerlei gerechtjes, waaronder geitenkaas met spek, carpaccio, pulled pork. Ruime keuze. We hoefden niet lang te wachten na het bestellen. Wel jammer dat er geen kraanwater bij een glas wijn geschonken wordt. Vaste ober, eten werd door wisselend personeel gebracht. Al met al heerlijk gegeten en lang getafeld.
Fb54 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Heel goed. Ook de kibbeling perfect. (verhouding vis/ paneerlaagje)
Tortellini is aan te bevelen!
Minpuntje: Er wordt om de haverklap gevraagd of je nog iets wilt drinken.
Yo87 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Na de vele positieve verhalen en eigen ervaringen met 't Zusje in Uden wilden we Helmond ook graag uitproberen.
De locatie, waar we hartelijk werden ontvangen, is ideaal en ziet er netjes uit.
Na een korte uitleg over het concept (onbeperkt aantal rondes, twee gerechtjes pp per ronde) konden we gaan kiezen uit de uitgebreide kaart.
De porties zijn prima qua hoeveelheid de meesten smaken goed.
Helaas bleek al snel dat we erg lang moesten wachten tot de gerechtjes kwamen, meestal tussen de 30 en 45 minuten na het invullen van het bestelformulier.
Ons drinken werd juist wel meteen gebracht en ook bij halflege glazen werd er snel gevraagd of iemand nog wat te drinken wilde.
Op de laatste gang met alleen maar toetjes hebben we ruim 50 minuten moeten wachten. Toen we de rekening vroegen omdat we het wachten beu waren stond het binnen enkele minuten op tafel.
Het was dus eens, maar NOOIT meer!