't Zusje Eindhoven

7,2
Voordelig
Brenda R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Maandag 31 oktober bij t Zusje Eindhoven gegeten met mijn vriend. Al vaker hier geweest en het was wederom top! Goede ontvangst, vriendelijk personeel en goede service. De kaart was recentelijk weer vernieuwd en alle nieuwe gerechtjes zijn ook weer van de kwaliteit die we gewend zijn, heerlijk! Aanrader als toetje is de luchtige kersencake!
EstherBa .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Gisteravond hier gegeten met een gezelschap van 9 personen. Mooie zaak, bediening vriendelijk en zeer professioneel. Eten was fantastisch. Niet 1 x is er wat fout gegaan, en alle 18 gerechtjes kwamen steeds keurig tegelijk op tafel. Alles zeer smaakvol. Ook fijn dat je er de hele avond kunt zitten, zonder tijdslimiet zoals in veel tapas zaakjes. Echt een aanrader !
Gerald J.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Het eten was heerlijk, zeker een aanrader voor iedereen. De bediening was goed en het eten zag er goed uit. Heerlijk!
Naam W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Leuke en sfeervol pand. We werden erg vlot geholpen, bediening zeer vriendelijk. Het was redelijk vol maar we hoefden niet lang te wachten op ons eten. Het allerlekkerste waren de gamba's pil pil, echt super en heb hem ook 2x besteld. Risotto bij 2 gerechtjes was een verbeterpuntje, smaakte eigenlijk nergens naar en we wisten in het begin ook niet echt wat het was, je kunt dan nog beter rijst erbij serveren want dit heeft geen meerwaarde. Ossenhaaspuntjes konden iets malser, de coquille was slecht, bitter en taai, niet doen dan. Meeste vleesgerechten lekker en goed gemarineerd. Ook de passievruchtsmoothie was overheerlijk, je proefde echt de passievrucht. Parfait frambozen-limoen was erg vreemd van substantie, te elastisch (?). Witte chocolademousse met bessensaus subtiel en lekker contrast tussen de frisse saus en de zachte mousse. Kortom, na alle slechte recensies gelezen te hebben was alles toch boven verwachting.
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Lekkere tapas gerechtje. Het is wel een lange zit. 3 1/2 uur. Vriendelijke bediening. Vooral de toetjes zijn doorgaans. Heerlijk kokosijs en warme brownie.
Isabella V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk gegeten met collega's. De mogelijkheid om meerdere gerechten te proeven is een briljante uitvinding. We hebben zeker meerdere rondes gedaan, was ontzettend lekker. We gaan er vaker eten
Ilhe .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heerlijk gegeten met mijn collega. Zeker voor herhaling vatbaar. Perfecte service, leuke locatie maar vooral overheerlijke gerechtjes. Aanrader als toetje: "bastogneparfait" mmmmm... top!
MAPN .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heb mijn drie collega's bij het Zusje getrakteerd en wij vonden het toppie!
Snelle en vriendelijke bediening en elk gerechtje was heerlijk.
Dit is zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar!!!
Pinosos .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Onze verwachting was niet al te groot, ivm de negatieve reacties. Maar we wilden het toch zelf meemaken. En wat een verrassing vonden wij het toen binnen 10 minuten de gerechtjes op tafel stonden. Ze waren goed warm en smaakte heel goed! Wij vonden (met 4 volwassenen) dat er veel keus is, dat het goed van smaak is, dat er vriendelijke bediening rondloopt en er een leuke sfeer hangt. Wij vinden t Zusje echt een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Jantine V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We hebben afgelopen zaterdag op uitnodiging van vrienden met z'n 4'en gegeten bij dit restaurant dat, zoals hier al eerder wordt vermeld, is gevestigd in een prachtig pand aan de Vestdijk.
Wellicht heeft het management de hier eerder vermelde recensies serieus genomen en het nodige gedaan, want wij 4'en waren en zijn erg enthousiast over zowel de entourage, de bediening, het eten en de wijntjes. Het langdurig moeten wachten op de volgende gang dan wel de bestelde drankjes, is ons niet overkomen. Alles liep soepel in een aangenaam tempo voor mensen, die gezellig een avondje uiteten zijn.
Het is een leuk concept om de avond door lekkere kleine hapjes te eten, daarmee van verschillende dingen te kunnen proeven en onafhankelijk van je eetlust hoeft niemand hier met een rammelende maag te vertrekken.
Dit alles natuurlijk afgezet tegen de prijs die je hiervoor mag betalen. Als je echt méér culinair wilt eten, moet je naar een ander soort restaurant gaan, maar daar zijn de prijzen dan ook anders. Zeker ook leuk en (anders) lekker, het is maar wat je voorkeur heeft.
Kortom, wij gaan zeker nog eens terug!
Vuchie .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Op zaterdagavond met 4 volwassenen hier avondvullend doorgebracht. Decor prima, bediening attent, vriendelijk en professioneel. Concept en uitvoering zonder problemen. Kwaliteit gerechtjes goed. Je persoonlijke smaak speelt een belangrijke rol. Verwacht geen "haute cuisine", maar goed bereide, simpele schoteltjes.
Kortom, wij hebben een prima avond gehad en de rekening was in overeenstemming met het gebodene.
Fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Vrij negatieve recensies als ik zo op iens kijk. Ik vond de service eigenlijk erg goed, kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was etc. Decor is gewoon goed, mooi oud pand. Eten vond ik iets minder. Allemaal wel lekker maar nergens echt goed. Helaas is dit bij de meeste All you can eat zaken zo. Maar het is een leuke zaak als je wat langer wil blijven zitten en verschillende dingen wil proberen.
RoelvdB .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Enige weken geleden eindelijk gegeten bij 't Zusje in Eindhoven. Diverse eerdere pogingen mislukten telkens: alles vol.
't Zusje is gevestigd in een prachtig pand in het centrum van Eindhoven. Van binnen is het restaurant echter niet zo mooi als van buiten. Ondanks dat het onlangs pas verbouwd/gerenoveerd is is het decor nu al op diverse plekken aan slijtage onderhevig.
De ontvangst was prima. Het personeel was erg vriendelijk en enthousiast bij binnenkomst. Er kwam een zeer vriendelijke medewerkster aan tafel uitleg geven over het concept. Ze nam tevens de bestelling voor de drankjes op. De wijn smaakte goed maar het glas was nauwelijks gevuld.
Het eten viel tegen. Eigenlijk smaakt bijna alles hetzelfde: erg zout. Dus 's-nachts 5x uit bed om water te drinken. Ook waren de meeste gerechten die warm moesten zijn net niet warm genoeg.
Bastogneparfait als dessert was wel erg lekker.
Al met al een tegenvaller. De prijs van EUR.27,80 is totaal niet gerechtvaardigd voor het middelmatige eten. Voor deze prijs zijn er genoeg betere plekken in Eindhoven om te eten.
JolandaV .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het restaurant gebruikt, pakjes, zakjes en blikjes. Het eten dat wel vers is, is of taai, doorbakken of voorzien van vers zand (in de sla). De zoutpot op tafel is overbodig omdat er ééntje is omgevallen in het eten...

Geen aanrader.
Rosauw .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Hoe kan dit concept 15 restaurants hebben? In Eindhoven hebben ze in ieder geval de plank volledig mis geslagen. Niks lijkt vers, alles is lauw maar wordt geserveerd op hete borden (die je met je handen moet aannemen?) en je moet echt super lang wachten op iedere gang. Drinken vragen ze wel vaak, maar vervolgens duurt het nog een halfuur voordat ze het daadwerkelijk komen brengen. Overigens wel een prachtig pand.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Luisteren naar de bezoekers en flexibeler zijn. Blijkbaar mag je pas een nieuwe ronde eten bestellen als je eten op is EN is afgeruimd. Ook al zijn de medewerkers die "t drinken opneemt vrij en heb je al heel lang je eten op...je moet wachten totdat je tafel is afgeruimd.. Leuk die structuur maar dit werkt niet als je niet zo heel lang wilt tafelen en honger hebt. Na meerdere keren aangegeven hebben dat er er niet blij mee waren werd er nog steeds niks aan gedaan en bleven ze de procedures netjes volgen. Voor ons de laatste X hier.
Amanda D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Lekker en gevarieerd eten. Leuk om met een groep te eten. Goed concept alleen wordt duidelijk uitgelegd en het Is een aanvullend programma. Personeel Is vriendelijk en de locatie en het gebouw Is erg mooi.
HeinvS .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
In een gezelschap van 4 personen gegeten bij 't Zusje, vestiging Eindhoven. In een prachtig karakteristiek pand in het centrum van Eindhoven werden we vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Helaas bleek, ondanks een maand van te voren gereserveerd te hebben, dat er niet op onze komst gerekend was. Een ietwat krap tafeltje was de rest van de avond ons lot.
De formule van kleine (tapas-vorm) gerechten is weliswaar aardig echter is het lang wachten op de twee gerechten p.p. die je iedere ronde mag bestellen. De smaak van deze gerechten is wel aardig. Enkele nagerechten zijn overheerlijk, waarbij sommige hoofdgerechten wat mat/vlak van smaak zijn.
De vraag of ik een volgende keer dit restaurant weer ga bezoeken is lastig te beantwoorden. Met name door de persoonlijke benadering van het personeel heeft het restaurant een wat hogere gunfactor, maar de keukenprestaties, zowel kwalitatief als kwantitatief laten wat te wensen over. Een volgende keer kies ik toch voor een ander tapasrestaurant in Eindhoven centrum.
Karlijn01 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Vandaag bij T Zusje in Eindhoven geweest, we hadden goede verwachtingen.
Het begon goed, werden netjes ontvangen en naar ons tafeltje op de eerste verdieping gebracht.
Toen we aan tafel zaten zeiden we al met een lach, we zitten echt in een vergeten hoekje.
Dat bleek ook.
Op onze eerste gang hebben we bijna een uur gewacht, of we nog iets te drinken lussen hebben ze voor ( we voor de eerste keer eten kregen) wel 3x gevraagd; dat vult onze maag goed grapte we al, Maar toen we er dus echter kwamen dat we tussen iedere gang 45 minuten moesten wachten en ook nog eens lauw/koud eten kregen hebben we het bedienend personeel toch even aangesproken.
Uiteindelijk hebben we een gezellige avond gehad, maar het eten was zeker niet goed en de moeite waard.
Wij gaan er met de meiden niet meer terug.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wát een tegenvaller. We hebben heel ruim op tijd gereserveerd bij 't Zusje maar dat bleek niet uit de plaats die wij kregen; boven meteen om het hoekje rechts. Enorm donker. We hebben gewoon kaarsen van de tafels naast ons gepakt om de menukaart te kunnen lezen. Toen we arriveerden was het nog rustig. De gastvrouw stelde zich netjes aan ons voor en we kregen onze eerste ronde al snel, samen met brood(dat overigens erg lekker was). Dat begon goed, maar dat veranderde helaas al snel. Nadat de gastvrouw ons het concept had uitgelegd hebben we haar overigens niet meer teruggezien, dus de term gastvrouw begrijpen ze nog niet helemaal bij 't Zusje. Na die eerste gang was het goed vol en dit was te merken. We moesten steeds zelf vragen of ze ons lijstje konden meenemen en het eten liet veel, veel te lang op zich wachten. De gevraagde frietjes kwamen niet. Nogmaals aangestreept. Vervolgens kregen we koude friet. En dan bedoel ik ook echt koud! Zelfs de ondersten waren van binnen al helemaal afgekoeld. Zelfs lauw waren ze niet meer te noemen. Ook zagen we doordat het zo donker was pas veel later dat er een aparte vega menukaart beschikbaar is. Waarom heeft onze gastvrouw ons hier niet op gewezen?! Ook de gerechtjes lieten te wensen over. Deze komen niet overeen met wat op de kaart staat. Er staat op de 'normale' kaart een geitenkaasje in spek. Vervolgens krijg ik geitenkaas op een toastje (vega kaart). En blijkbaar was de hummus op, want deze ontbrak op het broodje met falafel. Ook beheerst het personeel de menukaart niet. Er wordt iets op tafel geknald 'zalm' (dit was kip!), rijst (risotto), vis (tagliatelle met champignons). Heel apart. Wellicht was het ook voor haar te donker ;-) Alsof dat allemaal al niet genoeg ergernis bezorgd, moeten we vervolgens bij het afrekenen gaan vertellen hoeveel we nog moeten betalen (i.v.m. een cadeaubon). We hadden zo kunnen weglopen terwijl er nog 2x 28 euro per pin betaald moest worden (we splitsten de rekening en 1 persoon had al contact betaald)!! In dit geval kan 't Zusje blij zijn met de eerlijke burgers onder ons. Vervolgens geen enkele begeleiding naar de jassen waar we vervolgens een beetje verloren stonden te wachten naast de garderobe. Toen we vroegen of iemand ons kon helpen bij de jassen werd er gezegd: oh pakt u ze zelf maar.. Echt belachelijk. Voor hetzelfde geld neem ik andermans jas mee, wellicht nog wel met spullen in de zakken ook. 't Zusje is voor ons echt een dikke vette no-go!