't Zusje Eindhoven

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant 't Zusje Eindhoven

Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hadden jaren terug al ns gegeten bij t Zusje Venray en dat was zo goed bevallen, dat we nu onze kans grepen toen we in Eindhoven waren. Onze gastvrouw Romy hebben we alleen bij ontvangst gezien, terwijl ze toch aangaf dat ze ons avond zou bedienen. Maar niet getreurd, collega's waren ook prima en hielden goed in de gaten als we weer opnieuw wilden bestellen. Concept is namelijk avondje onbeperkt bourgondisch genieten, onbeperkt 2 gerechtjes per persoon per keer bestellen. Makkelijk aangeven op een blaadje, deze in houder doen en hop daar werd het opgehaald en kwamen de nieuwe gerechtjes weer. We hadden een leuk tafeltje bij het raam gekregen, blij mee. Heerlijk gegeten, voor ons waren de uitschieters ossenhaaspuntjes op oosterse wijze, entrecote rollade met raviola en de toetjes, man alleen voor de toetjes zou je er al heen gaan. Ik heb maar liefst 4 (!!!) heerlijke toetjes op, oreo cheesecake, citroen sorbet, gegrilde ananas met limoen kwarkijs en toetje van seizoen frambozen cheesecake met bolletje frambozenijs. HEERLIJK! Ik hoop dat er snel Zusje komt in Leiden of nabije omgeving. Kan niet wachten.
Ildy H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten, maar belachelijk dat je water moet kopen, zelfs als je medicijnen moet slikken.
Het moet gewoon zijn om een glas water bij je wijn te krijgen. Een karaf water op tafel.
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We hebben vanavond echt een super leuke / fijne / lekkere avond gehad! De service was super, het eten écht lekker, het personeel was super aardig en attent. Ik kan niks anders dan een 10 geven! Hoogtepunt ; de boter vis en de risotto :) ????????
Brenda R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Maandag 31 oktober bij t Zusje Eindhoven gegeten met mijn vriend. Al vaker hier geweest en het was wederom top! Goede ontvangst, vriendelijk personeel en goede service. De kaart was recentelijk weer vernieuwd en alle nieuwe gerechtjes zijn ook weer van de kwaliteit die we gewend zijn, heerlijk! Aanrader als toetje is de luchtige kersencake!
EstherBa .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Gisteravond hier gegeten met een gezelschap van 9 personen. Mooie zaak, bediening vriendelijk en zeer professioneel. Eten was fantastisch. Niet 1 x is er wat fout gegaan, en alle 18 gerechtjes kwamen steeds keurig tegelijk op tafel. Alles zeer smaakvol. Ook fijn dat je er de hele avond kunt zitten, zonder tijdslimiet zoals in veel tapas zaakjes. Echt een aanrader !
Gerald J.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Het eten was heerlijk, zeker een aanrader voor iedereen. De bediening was goed en het eten zag er goed uit. Heerlijk!
Naam W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Leuke en sfeervol pand. We werden erg vlot geholpen, bediening zeer vriendelijk. Het was redelijk vol maar we hoefden niet lang te wachten op ons eten. Het allerlekkerste waren de gamba's pil pil, echt super en heb hem ook 2x besteld. Risotto bij 2 gerechtjes was een verbeterpuntje, smaakte eigenlijk nergens naar en we wisten in het begin ook niet echt wat het was, je kunt dan nog beter rijst erbij serveren want dit heeft geen meerwaarde. Ossenhaaspuntjes konden iets malser, de coquille was slecht, bitter en taai, niet doen dan. Meeste vleesgerechten lekker en goed gemarineerd. Ook de passievruchtsmoothie was overheerlijk, je proefde echt de passievrucht. Parfait frambozen-limoen was erg vreemd van substantie, te elastisch (?). Witte chocolademousse met bessensaus subtiel en lekker contrast tussen de frisse saus en de zachte mousse. Kortom, na alle slechte recensies gelezen te hebben was alles toch boven verwachting.
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Lekkere tapas gerechtje. Het is wel een lange zit. 3 1/2 uur. Vriendelijke bediening. Vooral de toetjes zijn doorgaans. Heerlijk kokosijs en warme brownie.
Isabella V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk gegeten met collega's. De mogelijkheid om meerdere gerechten te proeven is een briljante uitvinding. We hebben zeker meerdere rondes gedaan, was ontzettend lekker. We gaan er vaker eten
Ilhe .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heerlijk gegeten met mijn collega. Zeker voor herhaling vatbaar. Perfecte service, leuke locatie maar vooral overheerlijke gerechtjes. Aanrader als toetje: "bastogneparfait" mmmmm... top!
MAPN .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heb mijn drie collega's bij het Zusje getrakteerd en wij vonden het toppie!
Snelle en vriendelijke bediening en elk gerechtje was heerlijk.
Dit is zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar!!!
pinosos .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Onze verwachting was niet al te groot, ivm de negatieve reacties. Maar we wilden het toch zelf meemaken. En wat een verrassing vonden wij het toen binnen 10 minuten de gerechtjes op tafel stonden. Ze waren goed warm en smaakte heel goed! Wij vonden (met 4 volwassenen) dat er veel keus is, dat het goed van smaak is, dat er vriendelijke bediening rondloopt en er een leuke sfeer hangt. Wij vinden t Zusje echt een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Jantine V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We hebben afgelopen zaterdag op uitnodiging van vrienden met z'n 4'en gegeten bij dit restaurant dat, zoals hier al eerder wordt vermeld, is gevestigd in een prachtig pand aan de Vestdijk.
Wellicht heeft het management de hier eerder vermelde recensies serieus genomen en het nodige gedaan, want wij 4'en waren en zijn erg enthousiast over zowel de entourage, de bediening, het eten en de wijntjes. Het langdurig moeten wachten op de volgende gang dan wel de bestelde drankjes, is ons niet overkomen. Alles liep soepel in een aangenaam tempo voor mensen, die gezellig een avondje uiteten zijn.
Het is een leuk concept om de avond door lekkere kleine hapjes te eten, daarmee van verschillende dingen te kunnen proeven en onafhankelijk van je eetlust hoeft niemand hier met een rammelende maag te vertrekken.
Dit alles natuurlijk afgezet tegen de prijs die je hiervoor mag betalen. Als je echt méér culinair wilt eten, moet je naar een ander soort restaurant gaan, maar daar zijn de prijzen dan ook anders. Zeker ook leuk en (anders) lekker, het is maar wat je voorkeur heeft.
Kortom, wij gaan zeker nog eens terug!
Vuchie .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Op zaterdagavond met 4 volwassenen hier avondvullend doorgebracht. Decor prima, bediening attent, vriendelijk en professioneel. Concept en uitvoering zonder problemen. Kwaliteit gerechtjes goed. Je persoonlijke smaak speelt een belangrijke rol. Verwacht geen "haute cuisine", maar goed bereide, simpele schoteltjes.
Kortom, wij hebben een prima avond gehad en de rekening was in overeenstemming met het gebodene.
fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Vrij negatieve recensies als ik zo op iens kijk. Ik vond de service eigenlijk erg goed, kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was etc. Decor is gewoon goed, mooi oud pand. Eten vond ik iets minder. Allemaal wel lekker maar nergens echt goed. Helaas is dit bij de meeste All you can eat zaken zo. Maar het is een leuke zaak als je wat langer wil blijven zitten en verschillende dingen wil proberen.
RoelvdB .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Enige weken geleden eindelijk gegeten bij 't Zusje in Eindhoven. Diverse eerdere pogingen mislukten telkens: alles vol.
't Zusje is gevestigd in een prachtig pand in het centrum van Eindhoven. Van binnen is het restaurant echter niet zo mooi als van buiten. Ondanks dat het onlangs pas verbouwd/gerenoveerd is is het decor nu al op diverse plekken aan slijtage onderhevig.
De ontvangst was prima. Het personeel was erg vriendelijk en enthousiast bij binnenkomst. Er kwam een zeer vriendelijke medewerkster aan tafel uitleg geven over het concept. Ze nam tevens de bestelling voor de drankjes op. De wijn smaakte goed maar het glas was nauwelijks gevuld.
Het eten viel tegen. Eigenlijk smaakt bijna alles hetzelfde: erg zout. Dus 's-nachts 5x uit bed om water te drinken. Ook waren de meeste gerechten die warm moesten zijn net niet warm genoeg.
Bastogneparfait als dessert was wel erg lekker.
Al met al een tegenvaller. De prijs van EUR.27,80 is totaal niet gerechtvaardigd voor het middelmatige eten. Voor deze prijs zijn er genoeg betere plekken in Eindhoven om te eten.
JolandaV .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het restaurant gebruikt, pakjes, zakjes en blikjes. Het eten dat wel vers is, is of taai, doorbakken of voorzien van vers zand (in de sla). De zoutpot op tafel is overbodig omdat er ééntje is omgevallen in het eten...

Geen aanrader.
Rosauw .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Hoe kan dit concept 15 restaurants hebben? In Eindhoven hebben ze in ieder geval de plank volledig mis geslagen. Niks lijkt vers, alles is lauw maar wordt geserveerd op hete borden (die je met je handen moet aannemen?) en je moet echt super lang wachten op iedere gang. Drinken vragen ze wel vaak, maar vervolgens duurt het nog een halfuur voordat ze het daadwerkelijk komen brengen. Overigens wel een prachtig pand.
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Luisteren naar de bezoekers en flexibeler zijn. Blijkbaar mag je pas een nieuwe ronde eten bestellen als je eten op is EN is afgeruimd. Ook al zijn de medewerkers die "t drinken opneemt vrij en heb je al heel lang je eten op...je moet wachten totdat je tafel is afgeruimd.. Leuk die structuur maar dit werkt niet als je niet zo heel lang wilt tafelen en honger hebt. Na meerdere keren aangegeven hebben dat er er niet blij mee waren werd er nog steeds niks aan gedaan en bleven ze de procedures netjes volgen. Voor ons de laatste X hier.
Amanda D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Lekker en gevarieerd eten. Leuk om met een groep te eten. Goed concept alleen wordt duidelijk uitgelegd en het Is een aanvullend programma. Personeel Is vriendelijk en de locatie en het gebouw Is erg mooi.