't Zusje Cuijk

Meer informatie over restaurant 't Zusje Cuijk

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige tent.personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam als je wat slechter ter been bent.
Irislynx .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Gisteren met een vriendin bij hier gegeten, het eten smaakte prima (van zowel de gewone als de vegetarische kaart). Er werd brood, tapenade en sausjes op tafel gezet; brood smaakte prima,tapenade ook, maar er werd slechts 1 lepeltje bij de tapenade en de sausjes neergelegd. Dat vonden we beetje vreemd, moet je het lepeltje gebruiken voor alle drie varianten ? Bij navraag bleek dat zo te zijn, daarop heb ik maar mijn eigen mesje gebruikt. Voor mij had de gesmolten kaas over de Portobello niet gehoeven, maar gelukkig kon ik dit er zo vanaf halen. Het enige waarvan ik vind dat dit niet zou moeten kunnen (en al eerder in een recensie over geschreven is), is het feit dat je GEEN kraanwater kunt krijgen (in een karaf bijv.), maar dat je verplicht bent om een klein (0,25 cl) of groot flesje (0,5 cl) water af te nemen. Erg jammer.
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gisteravond heb ik voor de tweede keer bij 't Zusje in Cuijk gegeten. Deze keer waren we met een groep van 13 personen. De keuze was op 't Zusje gevallen vanwege de uitgebreide kaart, zodat groot en klein keus had.
Hoewel de kaart veel belooft, vond ik de smaken niet zeer bijzonder. De gefrituurde uiringetjes waren erg vet, de portobello smakeloos. De gehaktballetjes in stroganoffsaus waren wel lekker.

Wat mij het meest stoorde was het feit dat er geen kraanwater geschonken werd. Er konden alleen flessen water besteld worden à € 3,- per fles. Als je alleen water drinkt, vind ik het nog tot daar aan toe, maar iedereen dronk fris, wijn of bier. Een kan gewoon kraanwater op tafel is dan wel zo klantvriendelijk. Misser.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Super sfeer, super aangenaam, bediening zoals het hoort, vriendelijk, correct en met de nodige flair. Heel veel keuze , èèn voor èèn lekkere gerechten. Prijs kwaliteit correct. Komen graag terug.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Nu had ik hoge verwachtingen gezien het feit als je hier in het weekend wilt eten je ruim 3 maanden van te voren moet reserveren. Nu hebben ze zeker lekkere tapas gerechten maar de bijzonderheid aan het eten waarom mensen zo ruim van te voren willen reserveren is mij wel een beetje ontgaan. Het eten is goed van smaak en verse producten. Zeker het vlees is heerlijk mals. Jammer dat bijna overal sla bij zit (of een groot stuk brood). Iets meer variatie had het wel wat bijzonderder gemaakt. Jammer dat je om de vegetarische menukaart moet vragen en dat die niet standaard gegeven wordt. Ik miste dan ook wel op de normale kaart wat groente gerechten. De bediening is zeer vriendelijk en alert en de service gemoedelijk. Je moet hier echter niet komen als je haast hebt.
Zeker een aanrader voor hen die van tapas houden.
Felix55 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
De 1e keer viel het tegen maar de 2e keer maakte dat we ons eerste bezoek snel vergaten. Alles wat goed. De bediening, het eten, de plek waar we zaten. Perfect
Voyager19 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Heerlijk gegeten bij 't Zusje Cuijk. Geweldig leuke tent waar je door een gastvrouw ontvangen wordt en naar je tafel wordt gebracht. Na een goede uitleg over de werkwijze werden de tapa's gebracht. Ik heb er geen gehad die niet lekker was. Vooral de seizoens soep was heerlijk. Geen lange wachttijd en een vriendelijke bediening hebben ons een geweldige avond bezorgd. Niemand in ons gezelschap had een klacht en allen hebben heerlijk maar vooral voldoende gegeten. Dit komt natuurlijk ook omdat je telkens 2 gerechtjes kunt bestellen die je zelf uit kiest. Iets wat je niets lijkt bestel je simpelweg niet. Ook bij het verlaten van de zaak is er alle aandacht voor je. Al met al voor herhaling vatbaar.
Bartje88 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Na een lange tijd weer eens naar het zusje in Cuijk gegaan. de 1e keer liep al niet vlekkenloos, maar ach dachten wij: '' het zal wel los lopen''. na 1,5 uur hadden we pas 2 ronde s gehad. het zat er bommetje vol. drankjes werden steeds vergeten, na zolang wachten steeds wisten wij op den duur niet meer of er al een kaartje in de keuken lag, of dat we nog moesten aankruisen.

met de kaartjes waren ze ook karig. En het '' snelle serveren'' wat we gewend zijn, is ook terug gelopen. Wij hoorden al van verschillende mensen dat het zusje kariger en terughoudende begon te worden met het uit serveren van de tapas. na een vette rekening zijn we met een honger gevoel naar huis gegaan. we moesten op het eind tegen de klok in eten wat de hele avond heeft bedorven. ik heb een klacht na vele omwegen kunnen indienen bij de eigenaar.

die heeft alles uitgezocht en die vond dat wij genoeg hadden gegeten. Huh? de eigenaar VIND dat mensen genoeg hebben gegeten na een paar rondjes tapas? Hij beweerde dat wij met 4 personen 75 tapas hadden gegeten. Nou lijkt mij overdreven veel na lange wachttijden tussen de rondes in. van 19:00 tm 20:30 hadden wij pas 2 rondjes gehad!! hij kon wel vertellen wat je gegeten hebt, maar toen wij vroegen wat wij die avond hadden gedronken, kon hij dat niet vertellen. erg raar. maar in ieder geval kunnen wij met klem zeggen dat wij nooit en te nimmer 75 tapas hebben gegeten.

Hij zei er nog achteraan, dat als je jezelf vol wilt proppen, dat je maar naar een restaurant moet gaan waar je in 2,5 uur dat wel kunt voor 1 prijs. Nou wij wisten niet wat we hoorden!!
het zusje is bedoeld om een gezellige avond te dineren. ik wees hem erop dat tapas kleine hapjes zijn , en geen compleet diner is!! voor ons was de kous af.

en daarmee ook een eind gekomen aan het uit eten bij het zusje.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Zoveel lovends gehoord over 't zusje (in uden weliswaar) dus was benieuwd, jammer dat het eerste bezoek tegenviel.

In eerste instantie was de keuken zeer precies in het aangeven van allergenen voor een van mijn tafelgenoten, heel beleefde hostess die dit allemaal kwam navragen en uitpluizen.
Op een gegeven moment duurde het allemaal wel erg lang voordat iemand kwam uitleggen hoe het zat met het eten en de eerste bestelronde (langer dan 30min). Dit had waarschijnlijk met het uitzoekwerk te maken, maar toch jammer. Wel broodmandje gehad in die tijd.

Helaas is het de hele avond niet sneller geworden. Vooral erg vaak moeten wachten op de hapjes voor een nieuwe ronde. We hebben er uiteindelijk van 18 tot 22 uur gezeten!! En met 'maar' 5 rondes is dat vrij lang .

Opvallend : 1 van de obers die het nodig vond een paar keer in discussie te gaan en tegen te spreken over vergeten gerechtjes/aangepast gerechtjes/eetgewoontes. Je werkt in een restaurant, je gaat niet in discussie met gasten en zet ze niet 'terecht'. Doe gewoon je werk. 'Klagen' doe je maar buiten het zicht en niet in het gezicht van gasten. Ook een gerechtje in eerste instantie niet geven, vanwege de aangegeven allergie en vervolgens zeggen dat zij dan niet aansprakelijk zijn kwam vreemd over. Vooral de manier waarop het gebeurde.
Er was een vega gerechtje niet beschikbaar, maar de vlees variant wel. Op de vraag of deze dan niet kon worden gemaakt, werd er erg raar gekeken en werd gezegd dat het dan heeeeeeeeel erg lang zou duren. Ik stond er van te kijken. Waarschijnlijk pech met deze ober. Die kan wel een cursus gastvrijheid/klantvriendelijkheid/manieren gebruiken...

Verder wel prima gegeten. Persoonlijk vind ik twee gerechtjes per ronde te weinig, het zijn daarvoor te kleine tapas. Prijs - kwaliteit verhouding enigzins scheef. Voor die prijs verwacht ik echt beter eten en meer zelfgemaakt.

Op onze vraag of je meer dan 5 rondes kon bestellen ( het is immers onbeperkt) kwam als reactie 'ja dat kan wel, maar je kan ook gewoon salade en patat als extra gerechtje bijbestellen. Dan eet je ook iets meer' (oid) Erg rare reactie. Dan moet je geen onbeperkt concept voeren.
Het geheel kwam op mij over alsof ze liever hebben dat hun gasten zich vol eten aan brood, patat en sla en zo min mogelijk tapas bestellen. Immers met veel tijd tussen de gerechtjes zit je ook al sneller vol.
Serveren geen kraanwater (ook niet in combinatie met wijn, jammer).

Misschien nog eens proberen, misschien hadden we pech...maar dan niet in cuijk. Voor een maandag zat het goed vol.
Voldoende vega gerechten.
Bjorn63 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
We komen er regelmatig. En ook afgelopen donderdag weer gegeten. Ze hadden een nieuwe kaart met daarop onder andere hertenbiefstuk met zuurkool. Die was geweldig. Helaas zijn hopelijk tijdelijk de knoflook gamba's van de kaart verdwenen. Bediening erg vriendelijk. Wij hebben in ieder geval weer een gezellige avond gehad.
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
't Zusje is een van de concept restaurants die je in meerdere plaatsen kunt vinden. Reserveren gaat handig via de site waar je de capaciteit kunt zien. De gerechten zijn lekker en de bediening loopt vlotjes en is goed georganiseerd. Persoonlijk vind ik dit wel een type restaurant om met een groep(je) heen te gaan. Een intiem dineetje met zijn 2-en zou ik elders doen.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Het is bij het zusje in Cuijk veeeeeel beter geweest. Eerst likte ik mijn vingers af bij de gerechtjes, dat was nu zeker niet van toepassing. De gerechten waren niet genoeg op smaak. De hoofdgerechten waren niet heet maar lauw warm. Carpaccio was altijd heerlijk nu erg flauw en weinig aandacht aan opmaak. Hopelijk een tijdelijke tegenvaller en krabbelen ze snel weer omhoog.
Rvbracht .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
We moesten lang wachten voordat we er terecht konden, want je kunt het maar beter laten om er op de bonnefooi naar binnen te lopen in het weekend. En het moet gezegd worden: het eten is gevarieerd en heerlijk.
Ook de entourage binnen is prima voor elkaar, alleen een airco zou wel welkom zijn, want het was nogal warm.
De bediening was ook goed, jonge vrolijke mensen. Jammer alleen dat de legen glazen meteen opgehaald werden. Dat gaf bij mij een beetje het gevoel dat men daar mee wilde zeggen: "en nu iets anders bestellen, of naar huis". Toen ik daar navraag naar deed bleek dat bij het concept van 't Zusje te horen.
We gaan er zeker nog eens een keer terug.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Na heel veel positieve verhalen uit de omgeving moesten we toch echt een keer gaan eten bij 't zusje. De verwachtingen lagen hoog!
Eerlijk is eerlijk. We vonden het decor erg gezellig, knus en mooi ingericht maar ook vrij donker. We konden soms lastig lezen wat er op de menukaart stond en ook de ingrediënten op ons bordje/schaaltje waren soms lastig te zien.
Maar het eten en de service, WAUW!!! Wat heerlijk zeg! Het ene gerechtje was nog lekkerder als de ander! De topper van de avond was toch wel oma's sukade met hete bliksem en appelcompote, de spies van tongfilet in witte wijn saus en de sjoom!!! Jummie!!!!
En de service. Ontzettend vriendelijk personeel en toen de serveerster er achter kwam dat ik zwanger was kwam ze gelijk met een blaadje waarop stond wat ik wel en beter niet kon eten. Complimenten!
We hebben zo'n heerlijke gezellige avond gehad dat we als laatste de deur uitliepen :) zeker voor herhaling vatbaar!!! Tot snel dus!
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Wij gaan 1 x per jaar ergens eten met broers en zussen. Dit jaar was zusje aan de beurt. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, veel variatie in de gerechtjes, die stuk voor stuk heerlijk waren. Onze reactie was volgend jaar gaan we weer naar zusjes.
Margreth H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Eerste keer met zijn zessen hier geweest, afgelopen week met een vriendin, ik kan alleen maar zeggen dat de volgende woorden zeker betrekking hebben op 't zusje": genoeg keuzes, mooi geserveerd, huiselijke uitstraling, correcte ontvangst/bediening. Zal ook niet de laatste keer zijn, mijn man nog zo gek krijgen dat hij mee gaat, weet zeker dat hij dan een nieuw favoriet restaurantje heeft. Zou zeggen tegen alle medewerkers: ga zo door!!
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
We hebben hier echt super lekker gegeten. Het restaurant zat hartstikke vol, maar daar was niets van te merken wat betreft geluid, wachttijd en kwaliteit van het eten.
De gerechtjes waren allemaal even lekker vooral de wrap pollo was echt super.
Leuk concept, je kunt heerlijk de hele avond tafelen en je hebt niet het gevoel dat je heel veel veel gegeten hebt.
De gerechtjes hebben ook precies de goede hoeveelheid.
Echt super gezellig en lekker dus. Complimenten
MoniekHendrix .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Na een eerder bezoek aan 't Zusje Uden nu voor het eerst bij 't Zusje in Cuijk gegeten. Bij binnenkomst direct een gezellige, warme sfeer. Onze jas werd aangenomen en we werden naar onze tafel gebracht. Daar stond al een mandje met stokbrood en diverse sausjes klaar. De bediening is snel en vriendelijk, en zorgt ervoor dat er aan niets ontbreekt. De menukaart is uitgebreid en biedt voor ieder wat wils. Alles is even lekker, dus kiezen is alles behalve makkelijk. We hebben een heerlijke avond gehad, en 't Zusje is een echte aanwinst voor Cuijk.
Mdisveld .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Gisteren heerlijk gegeten bij "t zusje, super veel keus in Taps variëteiten in een mooie zaak. Gerechten worden lekker warm en van een goede smaak geserveerd. Lekker ontspannen sfeer, zeer goede en snelle bediening, personeel heeft oog voor detail. Echte aanrader voor een gezellig avondje uit. Een Tip: Misschien standaard een karaf water serveren, ik weet dat er op de drank moet worden verdient maar het is net dat kleine beetje extra service dat een zaak naar een nog hoger peil kan brengen. Vandaar de 9
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Op donderdagavond gegeten bij het Zusje. Het was helemaal vol, gelukkig ruim van te voeren geboekt. Ondanks drukte geen hinder van geluid en nog steeds attente bediening.
Het concept is all you can eat tapas voor een vaste prijs. We waren vooraf huiverig dat alles hetzelfde zou smaken of niet goed klaargemaakt zou zijn, maar niets is minder waar. Heel veel verschillende smaken, goed gebruik gemaakt van de eigen smaak van de ingredienten. Goed de verschillende stijlen (van Zuid-Europees tot Aziatisch) gerespecteerd. Echt lekker gegeten. Blij verrast dat het zo gezellig was. Terecht dat het zo druk was.