't Zusje Cuijk

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant 't Zusje Cuijk

Aniek .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Al meerdere keren heerlijk gegeten bij ‘t zusje in Cuijck! Eten is lekker, wordt warm geserveerd, de porties tapas zijn klein waardoor je niet gelijk vol zit. Uitgebreide keuze op de kaart. Zeker een aanrader!
Afke B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hadden een leuk plekje/tafeltje bij 't Zusje in Cuijk aan het begin van de zaak. Genoeg privacy en de bediening was vlot. Eten was zeer divers en goed van smaak. Rekening was prima te doen aan het eind van de avond (+- 35 euro p.p. inclusief 3 drankjes) Verwacht geen enorm spannende smaaksensaties maar gewoon gezellige avond met lekker eten in de vorm van allerlei kleine hapjes (gelukkig maar want er is zoveel te proeven!).
Esmé G.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Al met al redelijk. Met name het eten viel behoorlijk tegen, voor deze prijs meer Kwaliteit verwacht! Voor mij niet nog een keer!
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige tent.personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam als je wat slechter ter been bent.
Irislynx .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Gisteren met een vriendin bij hier gegeten, het eten smaakte prima (van zowel de gewone als de vegetarische kaart). Er werd brood, tapenade en sausjes op tafel gezet; brood smaakte prima,tapenade ook, maar er werd slechts 1 lepeltje bij de tapenade en de sausjes neergelegd. Dat vonden we beetje vreemd, moet je het lepeltje gebruiken voor alle drie varianten ? Bij navraag bleek dat zo te zijn, daarop heb ik maar mijn eigen mesje gebruikt. Voor mij had de gesmolten kaas over de Portobello niet gehoeven, maar gelukkig kon ik dit er zo vanaf halen. Het enige waarvan ik vind dat dit niet zou moeten kunnen (en al eerder in een recensie over geschreven is), is het feit dat je GEEN kraanwater kunt krijgen (in een karaf bijv.), maar dat je verplicht bent om een klein (0,25 cl) of groot flesje (0,5 cl) water af te nemen. Erg jammer.
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gisteravond heb ik voor de tweede keer bij 't Zusje in Cuijk gegeten. Deze keer waren we met een groep van 13 personen. De keuze was op 't Zusje gevallen vanwege de uitgebreide kaart, zodat groot en klein keus had.
Hoewel de kaart veel belooft, vond ik de smaken niet zeer bijzonder. De gefrituurde uiringetjes waren erg vet, de portobello smakeloos. De gehaktballetjes in stroganoffsaus waren wel lekker.

Wat mij het meest stoorde was het feit dat er geen kraanwater geschonken werd. Er konden alleen flessen water besteld worden à € 3,- per fles. Als je alleen water drinkt, vind ik het nog tot daar aan toe, maar iedereen dronk fris, wijn of bier. Een kan gewoon kraanwater op tafel is dan wel zo klantvriendelijk. Misser.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Super sfeer, super aangenaam, bediening zoals het hoort, vriendelijk, correct en met de nodige flair. Heel veel keuze , èèn voor èèn lekkere gerechten. Prijs kwaliteit correct. Komen graag terug.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Nu had ik hoge verwachtingen gezien het feit als je hier in het weekend wilt eten je ruim 3 maanden van te voren moet reserveren. Nu hebben ze zeker lekkere tapas gerechten maar de bijzonderheid aan het eten waarom mensen zo ruim van te voren willen reserveren is mij wel een beetje ontgaan. Het eten is goed van smaak en verse producten. Zeker het vlees is heerlijk mals. Jammer dat bijna overal sla bij zit (of een groot stuk brood). Iets meer variatie had het wel wat bijzonderder gemaakt. Jammer dat je om de vegetarische menukaart moet vragen en dat die niet standaard gegeven wordt. Ik miste dan ook wel op de normale kaart wat groente gerechten. De bediening is zeer vriendelijk en alert en de service gemoedelijk. Je moet hier echter niet komen als je haast hebt.
Zeker een aanrader voor hen die van tapas houden.
Felix55 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
De 1e keer viel het tegen maar de 2e keer maakte dat we ons eerste bezoek snel vergaten. Alles wat goed. De bediening, het eten, de plek waar we zaten. Perfect
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Zoveel lovends gehoord over 't zusje (in uden weliswaar) dus was benieuwd, jammer dat het eerste bezoek tegenviel.

In eerste instantie was de keuken zeer precies in het aangeven van allergenen voor een van mijn tafelgenoten, heel beleefde hostess die dit allemaal kwam navragen en uitpluizen.
Op een gegeven moment duurde het allemaal wel erg lang voordat iemand kwam uitleggen hoe het zat met het eten en de eerste bestelronde (langer dan 30min). Dit had waarschijnlijk met het uitzoekwerk te maken, maar toch jammer. Wel broodmandje gehad in die tijd.

Helaas is het de hele avond niet sneller geworden. Vooral erg vaak moeten wachten op de hapjes voor een nieuwe ronde. We hebben er uiteindelijk van 18 tot 22 uur gezeten!! En met 'maar' 5 rondes is dat vrij lang .

Opvallend : 1 van de obers die het nodig vond een paar keer in discussie te gaan en tegen te spreken over vergeten gerechtjes/aangepast gerechtjes/eetgewoontes. Je werkt in een restaurant, je gaat niet in discussie met gasten en zet ze niet 'terecht'. Doe gewoon je werk. 'Klagen' doe je maar buiten het zicht en niet in het gezicht van gasten. Ook een gerechtje in eerste instantie niet geven, vanwege de aangegeven allergie en vervolgens zeggen dat zij dan niet aansprakelijk zijn kwam vreemd over. Vooral de manier waarop het gebeurde.
Er was een vega gerechtje niet beschikbaar, maar de vlees variant wel. Op de vraag of deze dan niet kon worden gemaakt, werd er erg raar gekeken en werd gezegd dat het dan heeeeeeeeel erg lang zou duren. Ik stond er van te kijken. Waarschijnlijk pech met deze ober. Die kan wel een cursus gastvrijheid/klantvriendelijkheid/manieren gebruiken...

Verder wel prima gegeten. Persoonlijk vind ik twee gerechtjes per ronde te weinig, het zijn daarvoor te kleine tapas. Prijs - kwaliteit verhouding enigzins scheef. Voor die prijs verwacht ik echt beter eten en meer zelfgemaakt.

Op onze vraag of je meer dan 5 rondes kon bestellen ( het is immers onbeperkt) kwam als reactie 'ja dat kan wel, maar je kan ook gewoon salade en patat als extra gerechtje bijbestellen. Dan eet je ook iets meer' (oid) Erg rare reactie. Dan moet je geen onbeperkt concept voeren.
Het geheel kwam op mij over alsof ze liever hebben dat hun gasten zich vol eten aan brood, patat en sla en zo min mogelijk tapas bestellen. Immers met veel tijd tussen de gerechtjes zit je ook al sneller vol.
Serveren geen kraanwater (ook niet in combinatie met wijn, jammer).

Misschien nog eens proberen, misschien hadden we pech...maar dan niet in cuijk. Voor een maandag zat het goed vol.
Voldoende vega gerechten.
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
't Zusje is een van de concept restaurants die je in meerdere plaatsen kunt vinden. Reserveren gaat handig via de site waar je de capaciteit kunt zien. De gerechten zijn lekker en de bediening loopt vlotjes en is goed georganiseerd. Persoonlijk vind ik dit wel een type restaurant om met een groep(je) heen te gaan. Een intiem dineetje met zijn 2-en zou ik elders doen.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Het is bij het zusje in Cuijk veeeeeel beter geweest. Eerst likte ik mijn vingers af bij de gerechtjes, dat was nu zeker niet van toepassing. De gerechten waren niet genoeg op smaak. De hoofdgerechten waren niet heet maar lauw warm. Carpaccio was altijd heerlijk nu erg flauw en weinig aandacht aan opmaak. Hopelijk een tijdelijke tegenvaller en krabbelen ze snel weer omhoog.
rvbracht .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
We moesten lang wachten voordat we er terecht konden, want je kunt het maar beter laten om er op de bonnefooi naar binnen te lopen in het weekend. En het moet gezegd worden: het eten is gevarieerd en heerlijk.
Ook de entourage binnen is prima voor elkaar, alleen een airco zou wel welkom zijn, want het was nogal warm.
De bediening was ook goed, jonge vrolijke mensen. Jammer alleen dat de legen glazen meteen opgehaald werden. Dat gaf bij mij een beetje het gevoel dat men daar mee wilde zeggen: "en nu iets anders bestellen, of naar huis". Toen ik daar navraag naar deed bleek dat bij het concept van 't Zusje te horen.
We gaan er zeker nog eens een keer terug.
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Wij gaan 1 x per jaar ergens eten met broers en zussen. Dit jaar was zusje aan de beurt. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, veel variatie in de gerechtjes, die stuk voor stuk heerlijk waren. Onze reactie was volgend jaar gaan we weer naar zusjes.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
We hebben hier echt super lekker gegeten. Het restaurant zat hartstikke vol, maar daar was niets van te merken wat betreft geluid, wachttijd en kwaliteit van het eten.
De gerechtjes waren allemaal even lekker vooral de wrap pollo was echt super.
Leuk concept, je kunt heerlijk de hele avond tafelen en je hebt niet het gevoel dat je heel veel veel gegeten hebt.
De gerechtjes hebben ook precies de goede hoeveelheid.
Echt super gezellig en lekker dus. Complimenten
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Op donderdagavond gegeten bij het Zusje. Het was helemaal vol, gelukkig ruim van te voeren geboekt. Ondanks drukte geen hinder van geluid en nog steeds attente bediening.
Het concept is all you can eat tapas voor een vaste prijs. We waren vooraf huiverig dat alles hetzelfde zou smaken of niet goed klaargemaakt zou zijn, maar niets is minder waar. Heel veel verschillende smaken, goed gebruik gemaakt van de eigen smaak van de ingredienten. Goed de verschillende stijlen (van Zuid-Europees tot Aziatisch) gerespecteerd. Echt lekker gegeten. Blij verrast dat het zo gezellig was. Terecht dat het zo druk was.
ericclaudia .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Samen met 3 collega's afgelopen zondag gegeten. Het was echt genieten, ontspannen, heerlijk eten, vriendelijke vlotte bediening. Leuk concept. Ook veel keus voor vegetariërs. De ambiance is ook prachtig. Het was helemaal vol. Je hoeft niet lang te wachten voordat de gerechtjes geserveerd worden. Al met al een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug. En zullen dit zeker aanbevelen aan vrienden/familie/collega's.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Recentelijk met 2 vriendinnen hier de hele avond zitten tafelen. Het eten was superlekker. Alles proeft zelfgemaakt en smaakvol en de keuze is super. De ossenhaaspuntjes heb ik twee keer bestelt, zo lekker. Het concept is ook erg handig, gewoon per ronde je formuliertje invullen en op eigen tempo kun je bepalen wanneer de volgende ronde start door je papiertje in de houder te plaatsen. Minpuntjes: personeel had het niet druk (stond te kletsen bij de bar) maar lette niet goed op waardoor je soms lang moest wachten tot ze je formulier kwamen halen of om drankjes vroegen. Verder zou het netjes zijn als je gewoon een karafje (kraan)water kon bestellen ipv alleen bronwater per glas of fles. kan me voorstellen dat men liever niet heeft dat je alleen maar gratis water drinkt, maar als je met 3 personen al meerdere drankjes gekocht hebt, zou een flesje water bij de wijn er wel vanaf moeten kunnen lijkt me.
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Heerlijk en gezellig met collega's bij 't Zusje Cuijk gegeten. Genoten van al het lekkers met als toppers de overheerlijke carpaccio en de 3 x bestelde ossenhaaspuntjes. En dan nog die lekkere toetjes waar je bijna geen keuze uit kunt maken en daarom is dit concept zo fijn, je mag gewoon nog eens bestellen !! De locatie is top, met een gezellig interieur en ook belangrijk, je kunt makkelijk parkeren zelfs als het koopavond is. 't Zusje Cuijk ga zo door !!