't Zusje Bergen op Zoom

Meer informatie over restaurant 't Zusje Bergen op Zoom

7,2
Cko1 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Waren met vier personen en we hadden een geslaagde avond. Zowel het interieur als de vriendelijke bediening hebben ons. De keus uit de veelheid van gerechten was groot en de gerechten waren veelal lekker. De bediening was attent en we hoefden eigenlijk nooit erg lang te wachten op de bestelde hapjes. We namen er dan ook onze tijd voor en dat is een raad die ik eventuele bezoekers zou willen geven. Als je een trein wilt halen of ergens op tijd wilt zijn, dan moet je ergens anders gaan eten. Maar als je de avond ter beschikking is een bezoek aan 't Zusje beslist aan te bevelen.
Marcello C.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Bergen op Zoom is het stiefzusje onder de zusjes. De kwaliteit van het eten is ondermaats. Het gaat soms tergend langzaam. Veel saus is de maat en als het op de drankconsumptie aankomt is men opvallend veel vlotter dan bij het ophalen van de briefjes met bestellingen. Personeel is vriendelijk. Decor is aardig. Het monumentale pand komt niet helemaal uit de verf in deze setting. Smaken verschillen uiteraard. Uitzicht door de grote deuren is schitterend. Koffiekoekjes wel lekker. Espresso ook best aardig. Toetjes zijn goed. Tijd voor verbeteringen. Over een jaar proberen we het nog eens.
Moity .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Eerder hier geweest en toen was eten en bediening dik in orde, op een kwijtgeraakte bestelling en dus lange wachttijd na. Vandaag bij Paasbrunch geweest en dit was echt een fiasco... Heel lang wachten op het ophalen van je bestelling en vervolgens op het eten, wat vervolgens erg vaak koud en soms zelfs rauw was. Dit zijn we zeker niet gewend van noch BoZ noch Oudenbosch! Zelfs een bestelling drankjes duurde 20 minuten (met excuses toen ze bij vragen van rekening toch nog kwamen met vertraging "doordat er bijgevuld moest worden". Dat terwijl de bestelde Ice Tea toch echt in flesjes zit...). Ijs was daarbij ook gesmolten en witte chocomousse was echt geen mousse. Leuk concept, normaal gesproken lekker eten en nette bediening, maar vandaag was absoluut geen reclame voor ze.
Annelies L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Mooie locatie en gezellige sfeer. Te weinig kapstokken of je moet er genoegen mee nemen dat je jas op de grond hangt. Drie maanden geleden al gereserveerd maar slechte tafel vlak bij de uitgang. De deur gaat heel vaak open en dat geeft veel tocht. Bediening is aardig. Wel te merken dat er instructies zijn om de consumpties goed in de gaten te houden. Het eten valt erg tegen. Leuke gerechtjes op de kaart maar alles wat warm moet zijn is niet warm genoeg. Bij klacht hierover kregen we de opmerking dat het schaaltje toch warm aanvoelde! Magnetron? De grootste ergernis zijn de sausjes. De meeste gerechten worden rijkelijk overgoten met saus. Je proeft dus eigenlijk niets.
Leuke toetjes maar ook hier geen juiste temperatuur. Gesmolten sorbetijs bijvoorbeeld.
Kortom gezellige ambiance maar zeker geen aanrader wat eten betreft.
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Mooi en sfeervol ingericht restaurant met over het algemeen lekkere tapas. Erg fijn dat de porties klein zijn zodat je veel verschillende smaken kunt proeven! Bediening moet er nog een beetje inkomen maar dat komt met de tijd vast goed! Met drankjes erbij niet een erg goedkope avond uit.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Als afsluiter van de kerstvakantie gingen we met vrienden uit eten. Het was even zoeken naar de ingang van het restaurant, want deze staat niet goed aangegeven. De jassen kunnen ook niet aan de kapstok (deze is vol), maar we mogen de jassen mee het restaurant in nemen. We worden vriendelijk welkom geheten en krijgen uitleg over de werkwijze. Ik kan nu nagtuurlijk alle gerechtjes (en dat zijn er heel wat) gaan opnoemen, maar dat is niet nodig. Stuk voor stuk prima smaakcombinatie en mooie hoeveelheid. Vermeldingswaardig is de gamba pil pil, voortreffelijk! Nergens zo goed op smaak geproefd als ik het vergelijk met hoe men het in Spanje maakt. Ook het hertenbiefstukje is geweldig.... Al met al aan het eind van de avond eigenlijk teveel gegeten (4 voorgerechtjes, 4 hoofdgerechtjes en 2 desserts), maar echt een aanrader. Kwaliteit en kosten (onbeperkt eten voor € 27,80) dik in orde. Wij komen zeker nog een keertje (of vaker) terug!
Knoestboz .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Schitterende zaak, vriendelijk personeel, maar het eten blijft toch wat achter bij deze dingen. Jammer gemiste kans. Ook waren de porties soms wel erg klein.
Het is zeker wel een zaak om een leuke avond door te brengen, prijs ook zeer redelijk, Maar het eten heeft dus niet de wow factor die je misschien verwacht als je binnenkomt.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Vriendelijke ontvangst, mooi ingerichte zaak, erg gezellig met oog voor details, beetje donker zodat je de gerechtjes niet zo goed kan zien maar te fel licht zou niet knus zijn.
Hier is t niet mogelijk om wat gerechtjes naar behoefte te bestellen, er is één menu met 5 rondes waarbij je op 5 bestelformuliertjes aankruist wat je per ronde wil eten, dat kun je van te voren niet zien en wij waren een beetje overdondert omdat wij nog niet eerder bij zo'n concept waren geweest; het was dus niet mogelijk om bv 3 rondes te doen, je kunt dan wel minder bestellen maar de menuprijs blijft € 28,95. De kwaliteit van de gerechtjes vond ik niet erg bijzonder, veel koud, biefstukje door en raar smaakje, geen groenten, wel vette uienringen bij diverse gerechtjes. De bediening was erg vriendelijk maar helaas kwamen er steeds andere aan tafel die elke keer Goedenavond Mevrouw, Meneer zeiden en of alles naar wens was, wel wat teveel van t goede want dan wordt toch irritant de 10de keer ondanks de goede bedoeling. We hadden eigenlijk ook een "gastvrouw voor de avond"die zich netjes voorstelde maar die we heel de avond niet meer aan tafel hebben gezien...... Zo'n gezellige zaak, bediening die wel wil, gerechtjes vielen echt tegen en je moet wel grote trek hebben anders is het menu te duur wanneer je niet alles opkunt ( gewone eter ) Het zou leuk zijn om de "tapas"naar keuze te kunnen bestellen en dan ook werkelijk daar voor te betalen en dat de gerechtjes een betere kwaliteit hebben, dit alles bedoeld als opbouwende kritiek want ze zijn net pas open gegaan.