't Zusje - Apeldoorn

7,2
Duur
Mariposa12 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Eten is lekker en de bediening vriendelijk en vlot. Leuk om te zien dat ze er plezier in hebben. De prijs vond ik echter erg hoog voor een tapasmenu. Bij ons werd er wel vlot geserveerd, omdat we twee bestellingen vlak na elkaar meegaven. Kraanwater wordt nooit geschonken, ook niet bij wijn of espresso. Er zijn andere restaurants waar je net zo goed kunt eten voor een lagere prijs. Leuk voor één keer, maar niet weer.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Vanavond met zijn 3-en uit eten geweest bij 't Zusje van Apeldoorn. Leuke ambiance, vriendelijke bediening en goede buzz.

Op deze donderdag zat het restaurant vol waardoor het personeel flink aan de bak moest. Het concept is tapas, dus kleine hapjes, per gang maximaal 2 stuks te bestelen en dit , zo vaak als je wilt , tot de keuken gesloten is.

Het eten is redelijk tot goed, we hebben in 2,5 uur tijd 5 rondes gedaan.
Dit van een zoete carpaccio, heerlijke Angus kroketjes tot creme brulee.
Soms een beetje taai (javaanse sate en ossehaaspuntjes) maar gelukkig ook fris en fruitig (citroensorbet).

Al met al een leuke lekkere avond waar het tapas concept zoals 't Zusje dit hanteert prima stand houdt, wel denk ik dat de kwaliteit goed in de gaten gehouden moet worden, dat is nog niet optimaal.
QuaSSia .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
We hebben hier al een aantal maal gegeten, het eten is erg goed en netjes opgemaakt. Omdat ik hier meermaals met buitenlandse gasten ben wezen eten, is het vreemd dat er op de Engelse kaart nummers staan bij de gerechten en op de Nederlandse kaart niet, dit zorgt bij uitserveren voor nogal wat verwarring. De bediening is niet de snelste hebben wij gemerkt, hier kan men nog een grote stap vooruit zetten. Het drinken was eenmaal vergeten, en zoals bij andere opgemerkt kan het soms lang duren voordat de gerechten gebracht worden. De atmosfeer in het restaurant is gezellig en voelt warm aan en alles ziet er ook netjes en schoon uit. Al met al een aanrader als je eens lekker, op je gemak uitstekende tapes wilt eten.
Italiana80 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
We moesten erg lang op ons eten wachten en "eigenlijk" mochten we bij het serveren van het eten niet alvast de volgende bestelling meegeven. Het personeel kijkt onvoldoende rond buiten. Bij 3 rondes werden er verkeerde bestellingen geserveerd en 2 keer was het eten koud. Wat de emmer deed overlopen was dat ik na mijn 4e glas wijn (en 4 biertjes en 4 Ice Tea van de anderen) geen glaasje water bij mijn wijn mocht, ongehoord! Het Zusje is overigens een duur tapas restaurant vergeleken met de anderen in Apeldoorn. Voor ons ABSOLUUT GEEN 2e keer.
Rudy I.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Eten is zeker lekker, maar portjes zijn aan de kleine kant.
Als druk is kan je in een uur niet meer dan 2 ronden van twee gerechten verwachten, het duurt te lang en je krijg uiteindelijk te veinig.
Het is waar dat geen tijd limiet verbonden is, maar voor een beetje redelijk de gerechten te kunnen proeven moet je 3,5 - 4 uur blijven zitten en dat is te lang.
Ook veel te warm in de zaal...
Annemieke1964 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Vorige week voor het eerst gegeten bij 't Zusje. Het eten was prima. Maar er is één ding waar ik me enorm aan gestoord heb en dat is het feit dat je geen kan of glas kraanwater krijgt, nee je moet een fles spa kopen! Je mag toch verwachten dat als je een fles wijn van 20 euro drinkt er een kan kraanwater bij geserveerd wordt. Ik vond dit echt een minpunt.
Tweeproevers .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Het is meer een vreetschuur waar voorbereid eten snel word voorgeschoteld. Gratis brood vooraf zodat je minder vlees besteld?! Vlees erg droog en taai, vis echt niet vers en niet lekker. Toetje prima, ijs komt volgens ons uit de ijssalons ernaast. Restaurant is erg lawaaiig Ivm laag plafond, dat vonden we heel erg storend omdat we een rustige avond uit wilden hebben. Al met al....voor ons geen tweede keer
Ciska K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Heerlijk gegeten en ideaal als je zwanger bent want dan krijg je je eigen kaartjes zodat ze precies weten dat ze je vlees moeten doorbakken bijv. We hebben ons aardig uitgeleefd op de kaart. En heel veel kunnen proeven. Toetjes ook erg lekker en bediening zeer vriendelijk
Frenk B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Voor het eerst gegeten bij 't Zusje in Apeldoorn. Ik moet zeggen dat wij het echt geweldig vonden. Lees hier kritiek over kleine porties. Ja dat is ook het concept van dit restaurant. Op deze manier heb je een avondvullend etentje. Wij hebben in 3 uur tijd 5 rondes gedaan. Dat zijn 15 gerechtjes! En je gaat hier ook niet met zo'n vol gevoel naar huis omdat alles verspreid over de avond gaat.
Wij vonden echt alle gerechten heel erg goed.
Een ideaal restaurant voor een heerlijk avondje uit. Top!
Marlies_w .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Lekkere gerechtjes. Wel veel saus. Vooral de geitenkaas in spek en de gevulde portobello waren erg lekker. De rosbief was erg taai.
Schranzer .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Met z'n tweeen gegeten bij het zusje op een maandagavond. Het lijkt een populair restaurant want er waren best veel gasten.
Het eten is lekker , de bediening is oké en het ziet er van binnen sfeervol uit. Vind de prijs wel iets aan de hoge kant. Jammer dat er voor een paar frietjes apart betaald moet worden.