't Zonnetje

Strandweg 5 2761 DM Zevenhuizen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Zonnetje

Patrick R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Vanavond daar gegeten en gedronken met een grote groep mensen maar jammer dat ze het niet aan kunnen de kok niet en de bediening niet, we werden in het begin heel vriendelijk geholpen maar toen de tijd voorbij begon te schuiven leek het wel of de bedienig er niet echt blij mee was dat het zo druk was, het eten laat ik me niet over uit want smaken verschillen maar de bediening is nou niet zo je van het en werd steeds sjaggerijniger omdat er een paar dingetjes met de bestelling niet goed ging, toen wij de toetjes op hadden wilden we eigenlijk nog wat drinken maar er werd met een grote boog om onze tafel gelopen en zo kregen we de indruk dat we niet meer echt welkom waren en stonden we al 20 minuten met lege glazen, toen hebben we maar besloten om af te rekenen meer dan 500,00 Euro en dan maar geen fooi ook en daar werd onderling ook gelijk over gesmoest , heel erg jammer want we wilden eigenlijk met zijn allen nog tot in de late uurtjes willen blijven dus dan had de rekening nog hoger geweest, ben nu ook zwaar teleurgesteld in wat een leuke avond en gezellig had moeten worden toch in het water is gevallen maar scheinbaar vinden ze de vaste klanten groep genoeg, het is voor mij ook de eerste en laatste keer dan ik daar geweest ben, jammer ook voor de kale man die het wel heel gezellig probeerde te maken en heel vriendelijk was en dan bedoel ik niet de zanger maar personeel of eigenaar.
Joop010 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Met 3 personen gegeten in dit restaurant, we hadden een slibtong besteld, deze was matig. Zacht en doorweekt. Ik vind het niet erg om wat langer te wachten op mijn eten maar dan verwacht ik wel iets goeds, dit was erg matig, leek net een slecht bereid diepvries product. De locatie is verder prima, voor een biertje is het goed te doen.
Mootje72 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Voor ons de 2e keer hier.
Gisterenmiddag geluncht. Het terras zat vol er was evenement (men of steel) aan de gang. Liepen slechts 2 mensen in de bediening die niet erg vlot waren. Na 20 minuten zelf maar om drankje gaan vragen. Eten was lekker, sate met brood en omelet kaas/ham/spek. Stokbrood was helaas gesneden toen het nog warm was dus zat als dikke homp aan elkaar geplakt. Bruin brood was er niet 'want dat eet bijna niemand '.
Prijs kwaliteit verhouding is ok, maar iets snellere/geïnteresseerde bediening zou leuk zijn....
Sssssandra .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Wordt eens tijd voor een recensie ( sept.2008 de laatste) Mijn man, hond en ik streken na een wandeling om de plas neer op het terras en genoten van de eerste zonnestralen.
Het terras en het gebouw is een beetje vergane glorie, hoog tijd voor een flinke schoonmaak/opknapbeurt. Ze kwamen niet buiten bedienen, we bestelden appeltaart en koffie. De appeltaart en verse slagroom smaakte wel, alleen de automatenkoffie was niet lekker, prijs voor zo een simpele koffie was te duur, ook de bediening kon geen lachje vanaf, dit misschien omdat Feyenoord had verloren? ogen waren gericht op de beamer.
Beau90 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2012
Van de week even wat gegeten in deze brasserie. Vond het er gezellig uitzien en was er nog nooit geweest.

Gekozen voor de kipsate met brood. Opzich prima te doen in combinatie met de prijs. Jong en onervaren jongen in de bediening, maar deed heel erg zijn best en was zeer beleefd naar de gasten toe.

Prima lunch plek aan het water, al moeten ze echt iets doen aan de spelfouten op de lunchkaart want dit is echt zonde..
Dorine A.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Op een zeer warme avond hier op het terras neergestreken, we hadden gereserveerd, garantie over buiten zitten kon niet worden gegeven maar er was plek zat. We zagen dat er aan de zijkant van het terras een grote groep mensen bijelkaar stond, later bleek dat dit een groep was met arrangement/buffet. dit was een van de problemen van de avond. Deze mensen kregen voorrang, de bediening was hier duidelijk niet op voorbereid danwel ingespeeld, na ons drankje te hebben gekregen en uitiendelijk na al wat wachten onze keus hadden doorgegeven, begon het lange wachten. Na bijna een uur maar eens vragen waar ons voorgerecht bleef, personeel legtde uit dat er een buffet was, sorry, het kwam er aan. Dat gebeurde uiteindelijk en was op zich prima, tempura salade, lekker, (mosselen, gamba's en asperges in japans deegpapje gefrituurd), maar miste "beet" door gebrek aan japanse sojasaus. De vis mix met toast was prima. Daarna het wachten op hoofdgerecht, viel uiteindelijke mee, kwam redelijk vlot erna, maar inmiddels waren er mensen al weggelopen! Hoofgerechten lekker maar karig aan de groenten, dit moet beter. De bediening is van goeie intenties en en maakten het goed door de koffie aan te bieden met nogmaals excuses. We hebben het de hele avond zien gebeuren, zonder lijn en duidelijkheid zaten mensen lang te wachten en werd er op momenten door 2 mensen een tafeltje schoongemaakt...?!
Niet handig. Het is lekkere plek aan het water, eten is goed met wat kleine schoonheidsfoutjes maar door de wat knullige bediening heb je het risico dat je een minder goeie avond hebt. Wij waren er iets op voorbereid door vorige resencies.