't Zoete Genot

- High Tea 09:00 - 17:30

Jouw recensie over het restaurant 't Zoete Genot

Anne O.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima zaak. Geen bijzonderheden qua aankleding maar top gerechten. Het eten was echt zo goed dat je al snel vergeet dat je om kinderbestek moet vragen of de saus toch op je vlees lag ipv in het apart verzochtte schaaltje... En niet duur ook. wat wil je nog meer. behalve n deurdranger op de eeuwig openstaande gang/hal/wc deur...
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Een gezellige zaak met vriendelijk personeel en een vlotte bediening. Mij vrouw koos een gepaneerde gebakken schol met krokante frites en salade en ik lamsvlees van de gril met frites en gewokte groenten. Beiden werden snel gebracht en smaakten uitstekend. De rode huiswijn, een Merlot, was ook goed en voor € 3,80 kreeg je een groot glas. Als dessert namen we crème brûlée en die was zalig. Ook het bijgaande ijs en slagroom waren verrukkelijk. Een heerlijke maaltijd afgesloten met koffie een borrel, het was perfect. Zeer aan te bevelen voor betaalbare prijzen.
Laurens B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Heerlijk Bourgondisch genoten van een perfecte Burger, mijn co-eter had de schnitzel gegeten en ook deze was zeer naar wens. De bediening was vlot en uiterst vriendelijk. De bierkaart is uitgebreid, echt Limburgs! Algemeen is de kaart lekker groot, verschillende gerechten voor een niet al te grote tent. Spijtig zaten we al te vol voor een desert, maar ook deze zagen er uitermate goed uit.
kokkie1978 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
We hebben hier tijdens onze vakantie gegeten. Limburgse gastvrijheid op een mooie locatie. We hebben van de kipsaté genoten tezamen met een lekker Limburgs biertje. Heerlijk!
Hemmesm .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
We waren hier op de dag dat er ook een sfeer markt plaats vond. De markt viel tegen even als het zoete genot. De bediening was redelijk, het eten matig en het uitzicht op het plein werd teniet gedaan door de al eerder genoemde markt. Indien er geen markt aanwezig is er een leuk uitzicht op het dorpsplein. Het eten (een saté en varkenshaasje) was niet bepaald aan de warme kant. De patatjes idem. Mogelijk veroorzaakt door de grote drukte op die dag?