't Zoete Genot

- High Tea 09:00 - 17:30

Voordelig
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Een gezellige zaak met vriendelijk personeel en een vlotte bediening. Mij vrouw koos een gepaneerde gebakken schol met krokante frites en salade en ik lamsvlees van de gril met frites en gewokte groenten. Beiden werden snel gebracht en smaakten uitstekend. De rode huiswijn, een Merlot, was ook goed en voor € 3,80 kreeg je een groot glas. Als dessert namen we crème brûlée en die was zalig. Ook het bijgaande ijs en slagroom waren verrukkelijk. Een heerlijke maaltijd afgesloten met koffie een borrel, het was perfect. Zeer aan te bevelen voor betaalbare prijzen.
Laurens B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Heerlijk Bourgondisch genoten van een perfecte Burger, mijn co-eter had de schnitzel gegeten en ook deze was zeer naar wens. De bediening was vlot en uiterst vriendelijk. De bierkaart is uitgebreid, echt Limburgs! Algemeen is de kaart lekker groot, verschillende gerechten voor een niet al te grote tent. Spijtig zaten we al te vol voor een desert, maar ook deze zagen er uitermate goed uit.
Colapurist .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Ik at een twaalfuurtje (brood met kroket, ham en kaas) met daarbij een huisgemaakte Indiase currysoep. Mijn cijfer, 9, is gebaseerd op die soep, want die was echt heerlijk! Op basis daarvan kan ik dus zeggen: aanbevolen!
Kokkie1978 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
We hebben hier tijdens onze vakantie gegeten. Limburgse gastvrijheid op een mooie locatie. We hebben van de kipsaté genoten tezamen met een lekker Limburgs biertje. Heerlijk!
Juffr82 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten. Biefstuk met pepersaus was prima en de zalm met tagliatelle en hollandaise-kreeftsaus was echt verrukkelijk. De bediening was vriendelijk en vlot. Voor een dessert zou ik naar de ijssalon aan de overkant van de straat gaan.
Paddy2013 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Het voorgerecht de soep was goed. Het hoofdgerecht niet bijzonder. De bediening was om 18.30 uur al druk bezig met het schoonmaken en de tafels aan het opmaken voor het ontbijt van de volgende dag. Terwijl men open hoort te zijn tot 20.00 uur werden er zeker 5 tafels vanaf 19.00 uur weggestuurd met de mededeling we zijn gesloten en een lunchroom. Als je een lunchroom bent dan moet je niet op je bord ook diner neerzetten en van een mix-grill tot varkenshaas serveren ( varkenshaas te droog en schnitzels slap).
Bij het betalen werd niet eens gevraagd of het had gesmaakt en bij het aangeven de gang van zaken vreemd te vinden liep de serveerster gewoon weg! Een hele bijzondere ervaring vonden wij met een groepje van 6 dit.
Hemmesm .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
We waren hier op de dag dat er ook een sfeer markt plaats vond. De markt viel tegen even als het zoete genot. De bediening was redelijk, het eten matig en het uitzicht op het plein werd teniet gedaan door de al eerder genoemde markt. Indien er geen markt aanwezig is er een leuk uitzicht op het dorpsplein. Het eten (een saté en varkenshaasje) was niet bepaald aan de warme kant. De patatjes idem. Mogelijk veroorzaakt door de grote drukte op die dag?
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Leuk aangekleed restaurant, echter het eten en service viel wat tegen. Het duurde erg lang voordat de soep werd afgeruimd waardor de borden nog op tafel stonden toen het hoofdgerecht al kwam. Dit kwam niet door de drukte want de dames van de bediening hadden genoeg tijd om rond de bar te hangen. Het hoofdgerecht was ok, de friet was wel wat aan de koude kant.
Krstl .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2013
Voor Moederdag heb ik mijn moeder een High Tea bij 't Zoete Genot cadeau gedaan. Zeker een aanrader. Vriendelijk en gastvrije bediening. Lekkere kleine sandwiches, quiche, en kleine gebakjes gegeten. Allemaal lekker en voor een mooie prijs.