't Zilt

31-517419307

Meer informatie over restaurant 't Zilt

Rozemarijn12345 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij strandpaviljoen 't Zilt! We hebben genoten van een soepje vooraf en vervolgens een ontzettend lekkere Fish & Chips! Bediening was vriendelijk en spontaan! Gezellige sfeer en zeker een aanrader.
Wij gaan hier zeker terug komen!
Stev D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
een strandtent op een plek waar je het niet zou verwachten. verscholen achter de zeedijk ligt 't zilt met een prachtig uitzicht over de wadden. relaxte sfeer, eenvoudige kaart en een spontane bediening.
Beste Stev57
Wat leuk te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad in ons strandpaviljoen.

Graag zien wij u snel weer eens terug om lekker te genieten van het eten, drinken en het uitzicht

Met vriendelijke groet,
Team 't zilt
Heerlijktafelen .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Het personeel hier heeft geen enkel horeca gevoel. Bij binnenkomst wordt je al duidelijk dat een beetje vriendelijkheid teveel gevraagd is. we hoorden het personeel onderling zelfs negatief over de gasten praten om vervolgens heel opzichtelijk te kijken en te lachen. Wat een triestheid om je gasten zo te behandelen. toen we de rekening kregen, bleek ook nog eens dat we erg veel moesten betalen, zelfs voor extra bestek werd 3 euro gevraagd.
Beste Heerlijktafelen,

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven.
Wat vervelend te lezen dat uw bezoek u zo is tegengevallen.
Wij gaan uw bovengenoemde feedback bespreken met het team, om dit in de toekomst te voorkomen.
Wel vinden wij het uiterst merkwaardig dat er €3,- is gerekend voor bestek, dit doen wij namelijk nooit en kunnen dit niet eens in ons kassasysteem onderbrengen waardoor het vrijwel onmogelijk is dat dit op uw bon staat. Wij betreuren het ten zeerste dat u dit niet heeft gemeld bij het afrekenen zodat u hierdoor een negatieve ervaring heeft gehad.

Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen om deze negatieve ervaring om te zetten naar een positieve.

Met vriendelijke groet,
Team 't Zilt

Charlotteeeh .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Afgelopen weekend heerlijk genoten bij t Zilt, Prachtig uitzicht en alhoewel het erg druk was werden we toch snel en vriendelijk geholpen. Het eten was erg goed de biefstuk was mals en de zalm was perfect gegaard. De patat en salade konden we zelfs nog een keer kosteloos bijbestellen. Al met al heerlijk genoten van dit prachtplekje
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Genoten van een prachtige zonsondergang op het terras van 't Zilt. Personeel is niet heel toeschietelijk, maar de gerechten en huiswijn zijn prima. Je kunt er gelukkig ook vegetarisch eten, al is de keuze daarvoor beperkt tot één vrij eenvoudig hoofdgerecht. Leuk om een keer geweest te zijn.
Renske Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Een prachtige plek. Heerlijk op het terras gezeten met een wijntje en genoten van de zon. Op de menukaart staan drie hoofdgerechten: vlees, vis en vegetarisch. Daar heb ik geen problemen mee. Het belangrijke is wel dat die drie gerechten dan in ieder geval heel goed moeten zijn. De kok maakt ze aan de lopende band, dus daar reken je als klant op. Wij bestelden allebei de sliptong (19,50 p.p.). Het eten was erg vet. De olie lag nog als een plas in m'n bord toen ik alles op had. De aankleding van het bord vond ik minimaal. Een blaadje sla en twee tomaatjes. We kregen er een soort chips-patat bij (opnieuw erg vet) en salade. Door de salade zat erg veel munt, wat ontzettend overheersend is. Persoonlijk houd ik niet van munt, dus ik vond het niet lekker. Je hoopt toch als er maar twee schaaltjes bij een gerecht worden geserveerd, dat die vrij neutraal zijn, zodat iedereen dat sowieso lekker vindt. Al met al vond ik het voor die prijs dus ontzettend tegenvallen. Ik wou er iets over zeggen toen de borden werden opgehaald, maar er werd niet gevraagd of het had gesmaakt. Hoewel de manager er netjes uit zag, vond ik de bedrijfskleding van de rest van de bediening soms niet echt kunnen. De broekjes waren wel heel erg kort en zo warm was het nou ook weer niet. Verder is men niet erg oplettend en moesten wij, en de tafels om ons heen, echt oogcontact zoeken en wenken voor ons eerste drankje en de menukaart. Alles bij elkaar genomen heerlijk genoten van het uitzicht en de wijn, maar voor het eten en de service kom ik niet meer terug.