't Zeepaardje

Strand Noordboulevard 1931 CS Egmond aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Zeepaardje

Jan W K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Op het terras een drankje en een broodje besteld die werd uitgeserveerd door een uitermate vriendelijke jonge dame, zo eentje die makkelijk contact maakt met gasten en zo op deze wijze je welkom te voelen.
Prima sandwich voor een prijs die je kunt verwachten op een strand locatie, met het uitzicht op de branding als bonus.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Heerlijk gegeten! Vers , smaakvol en een ontzettend enthousiaste, vriendelijke bediening! De entourage was sfeervol met kaarsjes en parasols.
Am.de.haan1 A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Afgelopen vrijdag was ik bij een diner ter ere van het huwelijk van vrienden. Het was heerlijk en heb erg genoten dat er erg goed meegedacht is met mijn glutenvrij dieet. Ik ben erg verwend, net als de overige gasten die alles kunnen eten. Ga er zeker weer eten!
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Genoten van een goed verzorgd diner voor twee in 't Zeepaardje. Als hoofdgerecht allebei gesmuld van een heerlijke tarbotine. Als desert voor mijn vrouw een Glaasje Lekker en voor mij een Dame Blanche. Niet heel bijzonder; wel lekker. Personeel ronduit vriendelijk en gastvrij. En uiteraard een prima locatie zo aan het strand.
Mevrouw22 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Het eten kwam snel en was opzich redelijk maar niet bijzonder. Decor is niet bijzonder, de parasollen staan erg laag waardoor je er niet onder kan staan. Bediening niet erg vriendelijk. Ze lopen met chagerijnige gezichten en ook naar de gasten wordt niet gelachen. We moesten lang wachten op het tweede drankje. Bij het afrekenen werd er een heel groot probleem gemaakt. Ik snap dat apart betalen onhandig is maar er werd wel erg onbeschoft gedaan. We hadden het eerder moeten aangeven want nu had ze het te druk. (ze liepen met veel personeel en zo druk was het niet) Daarbij hebben ze een pinapparaat waarbij je het bedrag kan in toetsen, dus zoveel werk is het niet. Vervolgens ging de mevrouw mij ook nog persoonlijk beledigen. Wij gaan hier nooit meer heen.
Eelco G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Wij hebben een korte vakantie gehad in Egmond aan Zee. In die periode hebben wij meerdere keren gegeten bij 't Zeepaardje. Dit strandpaviljoen bestaat uit een restaurant en een brasserie met elk hun eigen kaart en prijzen. Elke keer hebben wij gekozen voor de brasserie. De kaart heeft volop keuze. Tijdens onze bezoeken was het erg warm, dus erg veel honger heb je dan niet. Een hoofdgerecht volstaat dan ook. Zo heb ik genoten van varkenshaassaté deze was lekker. Mijn eega had een salade pikante kip met een verrukkelijke dressing. De tweede dag kreeg ik een hamburger die op mijn verzoek nog een beetje rosé is geserveerd. Een heerlijk sappig gerecht was het resultaat. Mijn vrouw bestelde een salade met vis. Deze was redelijk, maar we hadden er meer van verwacht. Dag drie heft mijn echtgenote gekozen voor de eerder genoemde hamburger. Ikzelf heb enorm genoten van een salade met geitenkaas en een heerlijke dressing met honing. Deze was echt heel lekker. Alle gerechten hadden ruime porties. Steeds hebben we onze gerechten gecompleteerd met een fles huiswijn rosé. Deze was heerlijk fris wat uitstekend aansloot bij het warme weer. De bediening was redelijk, maar kan beter. Het ontbrak nog wel eens aan overzicht. Het decor zo aan het strand is natuurlijk super. Al deze gerechten zijn uiteraard tijdens de lunch te bestellen. Een heerlijke locatie die niemand mag missen die naar Egmond aan Zee komt. En de zonsondergang van Egmond aan Zee is een hele mooie waarvoor iedere avond het halve dorp naar het strand trekt.
MARIAN V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Sfeervol strandrestaurant met uitstekende professionele bediening. Gerechten op niveau met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer ruime portionering en goed op smaak gebracht. Wel vooraf reserveren!
Onles .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Heerlijk binnen gegeten! Je kunt ook buiten op het strandpaviljoen!
Heerlijke kreeftsoep, carpaccio, gebakken scholletjes, en van varkenshaas heerlijke sate!
Koffie met lekkers na!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Zeer fijne ambiance! Normale prijzen! Fijne bediening!
Delicatesseproefster .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Als je aan zee wilt eten, dan is dit de beste plek! De lekkere luie trap gaat richting het Zeepaardje. Je wordt altijd vriendelijk ontvangen (na reservering). Neem het plekje op het terras bij zonsondergang en je waant je in het buitenland. Er is ruim keuze uit het menu en de zeetong is een aanrader. Ruime keus in wijnen en de kaart laat niets te wensen over. Voor elk wat wils ook voor kids. Heel leuk vakantiegevoel voor met name toeristen!
Dominique M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Heerlijke zomeravond hier gegeten, weliswaar in het brasseriegedeelte vanwege onze hond, maar prima. De kaart van het restaurantdeel is prijzig, maar de kwaliteit van het eten was prima. Zeer vriendelijke bediening en heerlijk verse tonijn gegeten. Ook de frites waren erg lekker en de Aziatische mix aan voorgerechten was een absolute aanrader om te delen.