't Zand pannenkoek & meer

Woensdag t/m Vrijdag 14:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 22:00

KJOP .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Telefonisch gereserveerd met verzoek; een plek op het terras. Dit was geen probleem werd ons gezegd. Helaas bij aankomst (17:15u) was er geen plek vrij voor ons. Als oplossing werden we weggestopt op een terrasje achteraf wat niet schoon was. Hier zaten wij ook als enige waardoor de bediening ons niet hielp.
Van ellende maar binnen gaan zitten. Excuses kon er niet vanaf. (wel werd er gevraagd of we niet heel de avond de tijd hebben... NEE, anders had ik wel om 19:00u gereserveerd)

Hier komen wij nooit meer, de bediening is gehaast, onpersoonlijk en niet professioneel. Als afsluiter klopte de rekening niet, daar werd ook geen excuses voor aangeboden.

Over het eten ga ik het niet meer hebben, want dat is totaal niet interessant. De service is dermate slecht dat je hier gewoon niet wilt eten.
Rik111 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Gisteren avond met mijn vrouw gegeten bij 't Zand. Zij had de Saté, die was prima. Ik had de hertenstoof en die was uitstekend. Het is echt meer dan een pannenkoekenrestaurant. Je kunt hier voor een goede prijs een prima hapje eten, met of zonder kinderen. Maarten is verder een uitstekende gastheer en de tent is gezellig ingericht. Wij komen zeker nog terug.
Ingo .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten. We waren van plan voor de pannenkoeken te gaan, net als dochter, maar werden verleid door het bord aan de muur. We begrijpen nu waar het "& meer" op slaat! De ingrediënten waren goed op elkaar afgestemd.

Daarnaast is de sfeer er relaxed en is de speelkamer ideaal voor kinderen in de winter.
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Heel sfeervolle en kindvriendelijke locatie. Super leuk voor de kinderen door de speelplek buiten met veel zand en de speelkamer binnen.
Echt een aanrader
André V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Afgelopen zondag heerlijk zitten eten. Ondanks de topdrukte in het restaurant werden we toch snel en goed geholpen. Een aanrader.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Op een zondag gereserveerd voor een gezelschap van zo'n 25 personen. We waren om 16.45 uur aan tafel en krijgen onze bestelling pas om 19.30 uur. Terwijl andere gasten die na ons binnenkwamen al klaar waren met eten en naar huis konden gaan. Als excuus werd aangevoerd dat men de andere gasten niet konden laten wachten. Wat waren wij dan? Eén gast in ons gezelschap vroeg glutenvrij, dat kon. Maar nog voor we het restaurant konden verlaten had zij al een erge allergische reaktie. Niet goed opgelet dus. Zéér zeker NIET voor herhaling vatbaar!!!
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Een restaurant in een mooie omgeving, groot terras en leuk bekleed. De bediening is uitstekend en ik heb er meerdere malen lekker gegeten! TOP!
Zeker een aanrader!
Nynke W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Heerlijk op terras gezeten. Bitterballen fantastisch! Zeer vriendelijke bediening dus maar gebleven om te te eten. Vistrio zeker een aanrader!
MargrietVeldhoven .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Heerlijke luchtige pannekoekjes in beetje amerikaanse stijl.
je besteld erop wat je wil.....helemaal top...en 5 is echt vol vullend.
Ook andere gerechten prijken op de kaart.
Kipsate is uit eigen keuken (vertelde de bediening) en kei lekker.
Zeker een aanrader.
In het weekend wat druk, maar op woensdagmiddag alle ruimte voor de kids en ons.
Steef C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Ambiance is ok, dat is ook meteen het enige.
De pannenkoeken die je besteld zijn "verrijkt" met ongevraagde en vooral ook ongewenste ingrediënten zoals bijv. champignons op de pannenkoek waar op de kaart met geen woord over wordt gerept. Zo ook champignons, paprika,goedkope Aldi strooikaas EN peterselie door de pasta waar volgens de kaart heerlijke aubergine, basilicum en parmezaanse kaas op zou moeten zitten. Na meerdere klachten is de pasta van de bon geschrapt; wel was het even nodig om ons uit te leggen dat "wij ook niet alle ingrediënten op de kaart kunnen zetten en we de volgende keer maar aan moeten geven dat we niet van champignons houden..." Volgende keer? Nee hoor... Oh, bediening probeert het leuk maar vergaten ook 2x van de 3 bestellingen de helft... Dorpse charme denk ik dan maar..
Olafdijk .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Er hangt een goede sfeer en het eten is ook zeer lekker.
Je kan er naast pannenkoeken ook genoeg andere gerechten eten.
Dit is een aanrader.