't Wycker Cabinet

Wijkerbrugstraat 29b 6221 EB Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant 't Wycker Cabinet

Bar in hartje 'Wyck'

’t Wycker Cabinet is een klassieke Bistrot-Bar in hartje ‘Wyck’, met haar sfeervolle straatjes en charmante boetieks. In dit stadsdeel voor fijn proevers is in een historisch pand een plek gecreëerd voor zowel dagjesmensen als de Maastrichtenaar. Een plek om te ontspannen, te borrelen met een overheerlijk glas wijn, aperitief of een Belgisch speciaal bier. Een smakelijke keuze aan fijne vleeswaren, kazen en dagverse hapjes mag daarbij niet ontbreken.

Meer informatie over restaurant 't Wycker Cabinet

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Gerben R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Een salade Nicoise met verse tonijn die ook nog eens prima gegrild is. Verder zijn ook de andere ingrediënten vers en goed op smaak. Ook de ravioli is versgemaakt, met ricotta, spinazie, verse salie en Parmezaan. Beiden zijn uitstekende gerechten.
De bediening voldoet, maar is kennelijk niet gemotiveerd het alle gasten écht naar de zin te maken. De drankjes komen héél langzaam door, zodat het bier schuimloos wordt. Jammer. Wél een erg leuke plek om op het terras van het mooie zomerweer te genieten.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wat een bijzonder aangename plek in Maastricht. Prachtige locatie met stijlvol interieur. De kaart is uitgebreid en kent genoeg keuze, ook voor vegetariërs. Onze tonijnsteak was aan de zoute kant en de spaggettini miste een sausje of wat extra's. Maar de wijn is goed en het personeel is attent. Zeker een plek om terug te keren voor de truffelspaggeti.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Onze nieuwste ontdekking in Maastricht en volgens ons de beste in Wyck! Overheerlijk vegetarisch gegeten: huisgemaakte ravioli met spinazie en ricotta. Vaak voorkomend gerecht, maar hier is het echt top! De kwaliteit/prijs kwaliteit is prima maar de portie is wat aan de kleine kant. Leuke uitgebreide kaart en erg mooi ingericht. De bediening is aardig maar zou vlotter mogen.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk ontspannen redelijk goed geregeld eettentje. Tent zat einde van de zaterdagmiddag helemaal vol toen we even wat wilde drinken met een stukje flinterdunne heerlijke pizza als borrelhap. Uurtje later teruggekomen om hier ook lekker te dineren. T- bone was heerlijk en ook de service was goed. Geen poespas, gewoon dik in orde voor een schappelijke prijs.
Enjoy-food .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Voor de eerste keer gaan eten bij 't Wycker Cabinet.
Aangenaam verrast.
Mooie moderne zaak met een eigen karakter.
Zeer goed personeel, vriendelijk, aandachtig, en vooral " locals"
Gevarieerde kaart, goede wijnen.
Redelijk aan de prijzige kant, maar, kwaliteit maakt het goed.
Mooi verzorgde gerechten, porties meer dan voldoende.
Gebruik van verse ingrediënten.
Prijs / kwaliteit op het raadkamer entourage en vriendelijkheid maken veel goed.
Zullen hier zeker nog een keer naar toe gaan.
Xandra H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Dit was de tweede keer dat wij bier kwamen. De eerste keer was echt top. Op Hemelvaartsdag was het warm en druk in Maastricht gelukkig was er een tafeltje vrij buiten op het terras. Heel gezellig. Het eten was prima. De prijs kwaliteit verhouding is zonder meer goed. De service was ondanks de enorme drukte binnen en buiten van kwaliteit, vriendelijk en behulpzaam en snel.
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Leuke zaak om even een hapje te eten. Leuk dat ze een uitgebreise aspergekaart hadden. Prima prijs-kwaliteit. Aaperges waren niet perfect geschild maar over het algemeen goed bereid. Leuke frisse inrichting en klein gezellig terrasje. Service kon beter, ondanks dat het niet heel druk was was een pannekoekje voor de kleinste te veel gevraagd en personeel was vooral druk met zich zelf. Overigens wel vriendelijk aan tafel.
Pepita .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
heerlijke lamsrack gegeten. goede, vriendelijke bediening. wel een druk restaurant, waarbij later op de avond jongelui staand een drankje komen drinken.
zeker wel een aanrader!
Maastricht1 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
We hebben vanavond met twee personen in dit restaurant gegeten. Eenmaal zeebaarsfilet met gegrilde groentes. De vis was goed, maar de groentes waren helaas net niet gaar, te hard en veel te vet. Het tweede gerecht, de burger van het huis was echt niet lekker: klein, veel te hard gebakken en erg droog. Heel jammer, want de inrichting is erg gezellig.
Ewout P.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Mooie zaak waar wij op een zondagmiddag om 16u binnenkwamen. We dachten iets te drinken met een late lunch. Drank konden we wel bestellen, maar 'door de drukte' was het niet mogelijk om eten van de kaart te bestellen. Alleen brood en bitterballen. Onbegrijpelijk! Ze hebben de planning hier duidelijk niet op orde! Jammer...
Priscilla78 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Eerlijk eten voor een leuke prijs. Erg geliefd wat het zeer druk maakt. Fijn is dat je gewoon kan blijven zitten want het restaurant veranderd langzaam in een bar. Aangename specials met zorg bereid en aardige bediening. Gewoon goed en gezellig. Doen!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Wat een gezellig restaurant, leuke entourage en dito kaart! We hebben er heerlijk gegeten. Heerlijk huiswijntje en bijzonder Maastrichts biertje. Het dessert was ook verrukkelijk, crêpes Suzette profiteroles, jammie. Ook de prijs voor al dit lekkers viel ons erg mee ???? We komen zeker terug.
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Begonnen met een goede borrel op vrijdagmidsag. Keuze te over, zowel qua drank als borrelhapjes. E.e.a. gevolgd door een smakelijk en niet alledaags voor- en hoofdgerecht; respectievelijk 'oeuf en cocotte' en een roodbaarsfilet. Helaas was de room bij het voorgerecht zo machtig dat ik een deel van het hoodgerecht heb moeten laten staan (jammer, want smaakte goed. Vooral de geroosterde groentjes waren lekker icm de baars). Verder een mooie locatie, moderne tent met dito gasten en attente bediening. Een aanwinst voor Wyck. Echt de moeite waard om uit te proberen, of nog eens terug te gaan. Let alleen op dat je niet aan de tafeltjes direct rechts van de deur terecht komt, want daar tocht het nogal.
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Gisteren gaan lunchen bij het Cabinet. Super lekkere bagel met kip en een uitsmijter zijn erg goed in de smaak gevallen. De bediening erg vriendelijk en er hangt sowieso een gezellig sfeer binnen. Een leuke ontdekking temidden van het mooie Wyck! Voor ons snel weer!
Sjors V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Voor de tweede keer hier gegeten gisteren, wat is deze hut mooi geworden tov wat het was! Witte tegelbar, gestoffeerde oude school stoeltjes en mooie elementen aan de muren. Op maandag de tent stampvol, maar de bediening was vriendelijk en snel! De over onthoud hele tafels zonder iets op te schrijven, maakt een gepast grapje aan tafel, een hele informele manier van bedienen die echt super is in deze setting. Prijs/kwaliteit is top met alle hoofdgerechten tussen de 15 en 20 euro! Een aanrader in Maastricht!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Eten van grote kwaliteit! Al meerdere gerechten geprobeerd en de meeste zijn echt lekker: Bagel met Kip, Omelet, Spaghetti, de kok weet wat hij doet. Terras op de drukke straat is een groot pluspunt, altijd wat te zien!
Sharon B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Na een lange treinreis stapten we hier binnen voor een lunch. Hippe fris ingerichte zaak met oog voor detail. Leuke confortabele stoelen. Nadat we wat te drinken hadden besteld, goede cappucino met goede volle schuimlaag, duurde het erg lang voordat onze bestelling opgenomen werd. Personeel vriendelijk, maar wat onzeker. Leuke kaart met bekende gerechtjes net even iets anders ik nam een bagel met schotse zalm en citroen mayonaise en mijn vriend een clubsandwich met goed bereide kippedijfilet. Gewoon lekker en van goede kwaliteit. Leuk zaakje!
Mathieu H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Heerlijk gegeten bij het Wycker Cabinet. De week special Mosselen is een aanrader. Ook de droge witte wijn was top. Daarnaast kun je hier ook heel gezellig borrelen. Men heeft voldoende soorten speciaal bier, al is de keuze niet reuze.
Caspar0 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Afgelopen week voor de lunch binnen gestapt bij dit super leuke hip ingerichte zaakje
Een leuke en eigentijdse invulling van klassieke gerechtjes, de ceasar salad is echt een aanrader, echt overheerlijke kip!
Daarnaast een aardig en kundig team in de bediening.
Wij komen in ieder geval snel de diner gerechten uit proberen.
FigoH .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Geweldig eten, wij hebben alleen hoofdgerecht en dessert gegeten. Ze werken met weekspecials, dus je kunt iedere keer wat anders kiezen naast een aantal vaste gerechten op de kaart. Met name de rib eye was echt heel lekker! Leuk en vriendelijk personeel en een hele mooie zaak! Een echte aanrader.