't Witte Huuske

Oosterburen 1 8891 GA Midsland (Terschelling) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Witte Huuske

Rombom .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Deze aardige eetgelegenheid met terras zit aan het begin van een prachtige straat, met grote bomen aan weerskanten.
Vanwege het warme weer bestond onze lunch in de eerste plaats uit twee Weizenbier elk. Daarbij aten we een broodje oude kaas, dito cranberrypaté en een uitsmijter met kaas.
Ik had verwacht dat de cranberries in de paté zouden zitten, maar ze kwamen als een compôte er boven op. Niettemin ook lekker.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Geweldige afsluiter van een week Terschelling. Bij 't Witte Huuske voel je je direct thuis. Eten in de huiskamer en de heer des huizes is een geweldige gastheer. De hele groententuin wordt ingezet bij een eerlijke heerlijke maaltijd. Vega groentewrap was super. De snitsel met cranberry saus eerlijk lekker. 2 groentes, napperige sperziebonen en worteltjes met boter en peterselie zoals het hoort. En soesjes bij de koffie.
GertSok .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Op het terras een tosti genuttigd. Dip kwam in een voorverpakt zakje, doet geen recht aan de mooie locatie naast een begraafplaats.
Marieke76 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2013
Leuk klein restaurantje met aardige bediening. Vegagerecht Reibekuchen waren erg lekker, het vlees blijkbaar wat minder. Bijgerechten ook prima. Jammer alleen dat je voor een klein bordje patat voor 1-jarige (waar hij er maar een paar van heeft gegeten) nog 5 euro moest betalen.
Dana B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Het eten was prima. Het was fijn dat er bij het hoofdgerecht ook verschillende soorten groentes bij werden geserveerd. Bediening was netjes en niet té aanwezig. Verder een gezellige huiskamer-sfeer.