't Witte Huus

Langestraat 11 7047 AN Braamt Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

-40% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant 't Witte Huus

In dit restaurant serveren ze mooie streekproducten, zoals vers vlees van de ambachtelijke slager uit Zeddam. Het donker in het decor en de mooie aardewerken tegelvloer geven het een chique uitstraling. Voor groepen zijn er arrangementen als barbecue en buffetten. Lekker borrelen doe je bij de open haard in het cafe, waar je ook live voetbalwedstrijden kijkt en dart speelt.

Meer informatie over restaurant 't Witte Huus

6,4

Jouw recensie over het restaurant 't Witte Huus

Lucy P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Er was minder keuze dan we dachten voor die €10,00.
De eigenaar was wel een vriendelijke man, de bediening ging vlot.
Pluspunt was de saladebar.
Deborah R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten, met de AH actie kon je alles vrij kiezen. Bediening was goed, eten was heerlijk. Buiten de AH actie zeker nog n bezoek waard!
Freek J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding,super ontvangst gezellig terras,leuk verlicht in de avond .Zeer goede spareribs en burgers.
prima
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
De mix grill was goed van smaak. De mogelijkheid om zowel binnen als buiten te zitten.
Carin W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
We stonden net voor het
restaurant...alles dicht!! Van een naastgelegen hotel hoorden we dat de eigenaar op vakantie zit. Slecht geregeld.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Zeer slecht restaurant wat een aanfluiting wij hadden besproken met 5 personen op zaterdag via Social deal komen daar aan laten je eerst een tijd wachten dan ga je zelf vragen dat je een tafel voor 5 heb besproken krijg geen reactie dan komt later de eigenaar dat hij vol zit en geen plaats heeft terwijl je heb besproken via Social deal.
Hij geeft sociaal deal dan ook de schuld gelijk gebeld naar hun die zeggen dat meneer zelf die boekingen in de hand heeft,wij waren er helemaal klaar mee dit is absoluut geen aanrader kan je nog beter naar de Mac gaan wat e en grote tegen valler als cijfer een grote 0.
Charon S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Was een leuk en gezellig restaurantje. Was niet heel groot en dat gaf een redelijk knusse sfeer. Het eten was heerlijk en alles werd goed geregeld. Geen top restaurant, maar wel een leuk plekje om voor weinig geld een keer te eten.
scheerder48 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Afgelopen zaterdag via social deal hier wezen eten. In de omschrijving van social deal stonden de gerechten waaruit je kon kiezen, dus wij met goede moed naar het Witte huus.
Eenmaal binnen, waar het steenkoud was, bleek dat we uit maar een paar gerechtjes konden kiezen, de rest was allemaal met bijbetaling! terwijl dat op de site echt niet vermeld was. Hier hebben we uiteraard de eigenaar op aangesproken maar hij gaf als reden dat social deal het er verkeerd opgezet had en dat we gewoon moesten bijbetalen.
Vreemd wat als eigenaar controleer je dat toch, lijkt mij.
We hadden spareribs en biefstuk besteld. De spareribs was nog koud van binnen en de biefstuk was zolang doorgebakken dat het wel een schoonzool leek. De bediening erop aangesproken en de spareribs werd weer meegenomen. Even later kwam de spareribs weer terug en was idd warm. Helaas was deze nog steeds niet te eten want het vlees was absoluut niet gaar....je zou je de tanden uit de mond trekken. Kortom de biefstuk en de spareribs waren niet te eten.
Als garnituur kregen we patat, uit de naastgelegen cafetaria en sla, zo uit de supermarkt!
Het toetje, een sorbet, was ook niet lekker. Deze kwam met glas en al uit de diepvries, zonder vruchtjes en alleen een toefje slagroom uit een spuitbus erop.
Er waren ook mensen in de zaak die niet via social deal kwamen eten, deze kregen wel een vers gemaakte sorbet met vruchtjes.
Conclusie ga hier NOOIT eten, je kunt beter het geld zo weggooien want dit is echt dramatisch slecht!!!
hans P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Afgelopen zondag met vrienden gegeten. We hadden verschillende gerechten, die allemaal goed smaakten. Eenvoudig, maar lekker. Jammer dat in de zaak werd gerookt aan de bar, waar een aantal reeds behoorlijk beschonken personen nogal wat kabaal maakten. Mijn opmerking erover aan de bediening werd weggewuifd met de mededeling, dat men daar maar beter niets van kon zeggen, want dat was al sinds de middag het geval. Geen aanrader dus.
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Hebben 2 kopjes koffie gedronken
deze waren koud en oud
op de prijslijst kosten deze 2,20 per kop
als dit goede koffie was was de prijs reeel
maar voor deze 2 kopjes oude en koude koffie moesten we 5 euro betalen
dit betaal ik nog niet bij het tolhuis in Zeddam
waar ik een goed uitzicht heb en een goed terras
wij hebben even naar alle revues gekeken maar
dit restaurant kun je beter links laten liggen
meer vragen dan op de kaart staat en is ook nog eens niet te drinken
ons zien ze er nooit weer en in hoop vele andere ook
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Op de biefstuk bleken ook spekjes geserveerd te worden. Gezien mijn vrouw allergisch is voor varken aangegeven dat dit zo niet kon, vooral gezien dit volgens de kaart alleen met champignons geserveerd werd. Dezelfde biefstuk kwam nu terug met een paar spekjes eraf geraapt. Nogmaals aangegeven, maar nu kreeg ze hetzelfdena 5 min terug op een nieuw bord. Alles dus inmiddels koud en uiteindelijk dus niet opgegeten. Ok over mijn zalm was ik niet tevreden. Er zaten veel graten in een het was niet gekruid, waardoor het een smakeloos geheel was.
Toen we klaar waren werd er gevraagd of alles gesmaakt had: Nee.
Daarop heeft het meisje rechtsomkeert gemaakt en we hebben ook niemand meer gezien. Zelfs niet om te vragen of we wat te drinken wilden.
Na 20 min zijn we maar af gaan rekenen. Vreemd genoeg werd er ook hier niets meer gevraagd. Dat is ook waar ik nog het meeste pincet val, dat het het personeel niks interesseerde.
Zonde van ons geld, wij komen nooit met terug.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij waren zeer tevreden, en is voor herhaling vatbaar, en wij hopen nog weer eens een keer aan te landen, de bediening was correct, en de kok had goed materiaal van de vakman slager.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Afgelopen zaterdag hier geweest met een Groupon deal voor een BBQ/ steengril/gourmet arrangement met 2 pers. om onze vakantie in te luiden.
Het viel ons tegen dat de deal aangeprezen wordt met de BBQ voorop (ze stellen een BBQ beschikbaar zeggen ze en ook het plaatje erbij suggereert stukken bbq vlees) maar het was eigenlijk een steengril/ gourmet-arrangement, alleen dan buiten op het terras. De 7 verschillende soorten vlees waren kleine (gourmet) stukjes vlees en de salade van de saladebar was een eenvoudig bakje rauwkost en een bakje met 4 bolletjes huzarensalade. Je kreeg er dan 1 stokbrood bij (vers afgebakken, dat dan wel) met 3 sausjes en een bakje friet. Niet echt bijzonder allemaal maar verder prima qua smaak.
Qua ambiance hebben we alleen het terras gezien maar dat was wel een gezellig plekje.
De service was ook goed, vriendelijk en attent.
Jaap L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het was goed verzorgd. Werden vriendelijk geholpen. Sfeer was goed. Het restaurant was goed bezet.
Er was kermis in Braamt, maar dat gaf geen overlast.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekker op terras. Eenvoudig, maar prima. Dicht bij Pieterpad. We hebben ook gebruik gemaakt van de B&B. Gaan we dus nogmaals doen.
jan T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
de bar zou ik afscheiden die luidruchtige mannen zit geen mens op te wachten .
Marita V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Bij aankomst was er geen parkeerplaats beschikbaar. Bij binnenkomst was het een vreemd ontvangst "u had gereserveerd?" geen "goedenavond" e.d. we werden naar onze tafel geleid en gevraagd of we alvast iets te drinken wilden. toen het drinken kwam was ons direct duidelijk dat het geen horeca dranken waren (ice-thea en Cola van de Lidl/aldi), de witte wijn was lauw net als de frites bij het hoofdgerecht, de champignons waren gebakken in suiker en er zaten gekookte spekjes door de saus, dit viel niet in de smaak.

Er was slechts een meisje aan het bedienen en af en toe kwam de kok ook even de keuken uit omdat het meisje dit niet alleen aan kon. Er kwam een groep mensen binnen die gereserveerd had maar er was geen plaats vrijgehouden voor deze groep.

Aan het einde van ons 'diner' waren we met z'n vieren tot de conclusie gekomen dat exact de zelfde Wienerschnitzel ook bij de cafetaria te verkrijgen was maar dan voor acht euro minder.

Wij zijn zelden zo verbaasd geweest over de slechte gang van zaken.
Liselore O.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
In het najaar 2016 hebben we met 4 personen een gourmetarrangement genuttigd.
Het geheel was goed verzorgd, er is voldoende keuze.
Als je nog meer van iets wilde was de mogelijkheid om bij te bestellen. Netter zou het zijn als de sauzen niet in een flacon, maar in een schaaltje opgediend werd. Staat netter anders krijg je een soort BBQ effect.
Alfons E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
't Witte Huus is een hele fijne locatie, het eten is erg lekker en een correcte bediening,
echt een aanrader voor iedereen
Antonio75 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De ontvangst was prettig en er as een duidelijke klik. Het was op donderdagavond en een zeer rustige dag.
De gerechten waren van goede kwaliteit en de sfeer was goed. Wij willen daar nog zeker wel eens heen gaan.