't Witte Huus

Langestraat 11 7047 AN Braamt Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

-40% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant 't Witte Huus

In dit restaurant serveren ze mooie streekproducten, zoals vers vlees van de ambachtelijke slager uit Zeddam. Het donker in het decor en de mooie aardewerken tegelvloer geven het een chique uitstraling. Voor groepen zijn er arrangementen als barbecue en buffetten. Lekker borrelen doe je bij de open haard in het cafe, waar je ook live voetbalwedstrijden kijkt en dart speelt.

Meer informatie over restaurant 't Witte Huus

6,1

Jouw recensie over het restaurant 't Witte Huus

Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Goede ontvangst, aardige bediening, lekker gegeten, een aanrader voor pieterpadlopers, vlakbij de route met bed and breakfast
Ivan M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wij zijn hier geweest via social deal. Helaas niet eerst de reviews gelezen. Wat een slechte zaak. Het zag er ook niet uit. Buiten struikel je over de peuken en binnen is her gewoon goor. Komt ook door de naastgelegen snack bar. Na de koffie die niet te drinken was en we merkten dat we voor alles wat we wilden moesten bijbetalen ( social deal kreeg de schuld ) zijn we weggegaan. We hebben ook niets afgerekend en van social deal keurig de vouchers teruggeboekt gekregen. ????.
V H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Een fijne frisse schildersbeurt en af en toe de groentebar schoonvegen zou t beter doen
Eten prima
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Prijs/kwaliteit/locatie super!! Als we voor het geheel een cijfer moeten geven is het een 8. Bediening door een heel vriendelijk meisje.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Lekker en voldoende gegeten.
Ankie S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Gezellig geborreld aan de bar en daarna van een driegangenmenu via de ahrestaurantactie genoten. Het restaurant is een klein half uurtje lopen vanaf Landalgrrenpark Stroombroek in Braamt. We logeren hier een weekje en gaan zeker nog wel een of meerdere keren terug maar het Witte Huus.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Gereserveerd via de site. Eenmaal aangekomen vertelde de eigenaar ons dat we helemaal niet konden eten, want hij had de zaak gesloten voor een feestje. Er was verder niets mogelijk en we werden niet vriendelijk te woord gestaan. Op het terras waren ook mensen aan het mopperen. Zoals dat er dingen verkocht zouden worden en die waren er helemaal niet. Kortom, wij komen hier nooit meer terug.
Mart H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede bediening. Met grote groep toch alle gerechten verschillend tegelijkertijd op tafel. Prima.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wij waren niet echt tevreden over het witte huus. De recensies gelezen te hebben waren we wel wat bezorgd over de kwaliteit van het eten.
Dat viel achteraf wel mee maar de rekenwijze was moeikijk te begrijpen. Bij de sterretjes op de simpele kaar behoorde bij de voucher en het andere moest bij betaald worden. Is nog te begrijpen maar de sorbet was € 7.00 en een Irichs coffie € 6.oo en er was een afwijking dus moest er bij betaald worden. Oke maar bij afrekenen werd er € 4.00 extra is dan toch wel afzetterij of niet??
Zonde van de tijd en benzine
Lucy P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Er was minder keuze dan we dachten voor die €10,00.
De eigenaar was wel een vriendelijke man, de bediening ging vlot.
Pluspunt was de saladebar.
Deborah R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten, met de AH actie kon je alles vrij kiezen. Bediening was goed, eten was heerlijk. Buiten de AH actie zeker nog n bezoek waard!
Freek J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding,super ontvangst gezellig terras,leuk verlicht in de avond .Zeer goede spareribs en burgers.
prima
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
De mix grill was goed van smaak. De mogelijkheid om zowel binnen als buiten te zitten.
Carin W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
We stonden net voor het
restaurant...alles dicht!! Van een naastgelegen hotel hoorden we dat de eigenaar op vakantie zit. Slecht geregeld.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Zeer slecht restaurant wat een aanfluiting wij hadden besproken met 5 personen op zaterdag via Social deal komen daar aan laten je eerst een tijd wachten dan ga je zelf vragen dat je een tafel voor 5 heb besproken krijg geen reactie dan komt later de eigenaar dat hij vol zit en geen plaats heeft terwijl je heb besproken via Social deal.
Hij geeft sociaal deal dan ook de schuld gelijk gebeld naar hun die zeggen dat meneer zelf die boekingen in de hand heeft,wij waren er helemaal klaar mee dit is absoluut geen aanrader kan je nog beter naar de Mac gaan wat e en grote tegen valler als cijfer een grote 0.
Charon S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Was een leuk en gezellig restaurantje. Was niet heel groot en dat gaf een redelijk knusse sfeer. Het eten was heerlijk en alles werd goed geregeld. Geen top restaurant, maar wel een leuk plekje om voor weinig geld een keer te eten.
scheerder48 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Afgelopen zaterdag via social deal hier wezen eten. In de omschrijving van social deal stonden de gerechten waaruit je kon kiezen, dus wij met goede moed naar het Witte huus.
Eenmaal binnen, waar het steenkoud was, bleek dat we uit maar een paar gerechtjes konden kiezen, de rest was allemaal met bijbetaling! terwijl dat op de site echt niet vermeld was. Hier hebben we uiteraard de eigenaar op aangesproken maar hij gaf als reden dat social deal het er verkeerd opgezet had en dat we gewoon moesten bijbetalen.
Vreemd wat als eigenaar controleer je dat toch, lijkt mij.
We hadden spareribs en biefstuk besteld. De spareribs was nog koud van binnen en de biefstuk was zolang doorgebakken dat het wel een schoonzool leek. De bediening erop aangesproken en de spareribs werd weer meegenomen. Even later kwam de spareribs weer terug en was idd warm. Helaas was deze nog steeds niet te eten want het vlees was absoluut niet gaar....je zou je de tanden uit de mond trekken. Kortom de biefstuk en de spareribs waren niet te eten.
Als garnituur kregen we patat, uit de naastgelegen cafetaria en sla, zo uit de supermarkt!
Het toetje, een sorbet, was ook niet lekker. Deze kwam met glas en al uit de diepvries, zonder vruchtjes en alleen een toefje slagroom uit een spuitbus erop.
Er waren ook mensen in de zaak die niet via social deal kwamen eten, deze kregen wel een vers gemaakte sorbet met vruchtjes.
Conclusie ga hier NOOIT eten, je kunt beter het geld zo weggooien want dit is echt dramatisch slecht!!!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Afgelopen zondag met vrienden gegeten. We hadden verschillende gerechten, die allemaal goed smaakten. Eenvoudig, maar lekker. Jammer dat in de zaak werd gerookt aan de bar, waar een aantal reeds behoorlijk beschonken personen nogal wat kabaal maakten. Mijn opmerking erover aan de bediening werd weggewuifd met de mededeling, dat men daar maar beter niets van kon zeggen, want dat was al sinds de middag het geval. Geen aanrader dus.
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Hebben 2 kopjes koffie gedronken
deze waren koud en oud
op de prijslijst kosten deze 2,20 per kop
als dit goede koffie was was de prijs reeel
maar voor deze 2 kopjes oude en koude koffie moesten we 5 euro betalen
dit betaal ik nog niet bij het tolhuis in Zeddam
waar ik een goed uitzicht heb en een goed terras
wij hebben even naar alle revues gekeken maar
dit restaurant kun je beter links laten liggen
meer vragen dan op de kaart staat en is ook nog eens niet te drinken
ons zien ze er nooit weer en in hoop vele andere ook
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Op de biefstuk bleken ook spekjes geserveerd te worden. Gezien mijn vrouw allergisch is voor varken aangegeven dat dit zo niet kon, vooral gezien dit volgens de kaart alleen met champignons geserveerd werd. Dezelfde biefstuk kwam nu terug met een paar spekjes eraf geraapt. Nogmaals aangegeven, maar nu kreeg ze hetzelfdena 5 min terug op een nieuw bord. Alles dus inmiddels koud en uiteindelijk dus niet opgegeten. Ok over mijn zalm was ik niet tevreden. Er zaten veel graten in een het was niet gekruid, waardoor het een smakeloos geheel was.
Toen we klaar waren werd er gevraagd of alles gesmaakt had: Nee.
Daarop heeft het meisje rechtsomkeert gemaakt en we hebben ook niemand meer gezien. Zelfs niet om te vragen of we wat te drinken wilden.
Na 20 min zijn we maar af gaan rekenen. Vreemd genoeg werd er ook hier niets meer gevraagd. Dat is ook waar ik nog het meeste pincet val, dat het het personeel niks interesseerde.
Zonde van ons geld, wij komen nooit met terug.