't Witte Huus

Langestraat 11 7047 AN Braamt Nederland Kaart

Over het restaurant 't Witte Huus

Sfeervol donker

In dit restaurant serveren ze mooie streekproducten, zoals vers vlees van de ambachtelijke slager uit Zeddam. Het donker in het decor en de mooie aardenwerken tegelvloer geven het een chique uitstraling. Voor groepen zijn er arrangementen als barbecue en buffetten. Lekker borrelen doe je bij de open haard in het cafe, waar je ook live voetbalwedstrijden kijkt en dart speelt.

Meer informatie over restaurant 't Witte Huus

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 14:00 - 02:00
W. V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij waren zeer tevreden, en is voor herhaling vatbaar, en wij hopen nog weer eens een keer aan te landen, de bediening was correct, en de kok had goed materiaal van de vakman slager.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Afgelopen zaterdag hier geweest met een Groupon deal voor een BBQ/ steengril/gourmet arrangement met 2 pers. om onze vakantie in te luiden.
Het viel ons tegen dat de deal aangeprezen wordt met de BBQ voorop (ze stellen een BBQ beschikbaar zeggen ze en ook het plaatje erbij suggereert stukken bbq vlees) maar het was eigenlijk een steengril/ gourmet-arrangement, alleen dan buiten op het terras. De 7 verschillende soorten vlees waren kleine (gourmet) stukjes vlees en de salade van de saladebar was een eenvoudig bakje rauwkost en een bakje met 4 bolletjes huzarensalade. Je kreeg er dan 1 stokbrood bij (vers afgebakken, dat dan wel) met 3 sausjes en een bakje friet. Niet echt bijzonder allemaal maar verder prima qua smaak.
Qua ambiance hebben we alleen het terras gezien maar dat was wel een gezellig plekje.
De service was ook goed, vriendelijk en attent.
Jaap L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het was goed verzorgd. Werden vriendelijk geholpen. Sfeer was goed. Het restaurant was goed bezet.
Er was kermis in Braamt, maar dat gaf geen overlast.
Klazina K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekker op terras. Eenvoudig, maar prima. Dicht bij Pieterpad. We hebben ook gebruik gemaakt van de B&B. Gaan we dus nogmaals doen.
jan T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
de bar zou ik afscheiden die luidruchtige mannen zit geen mens op te wachten .
Marita V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Bij aankomst was er geen parkeerplaats beschikbaar. Bij binnenkomst was het een vreemd ontvangst "u had gereserveerd?" geen "goedenavond" e.d. we werden naar onze tafel geleid en gevraagd of we alvast iets te drinken wilden. toen het drinken kwam was ons direct duidelijk dat het geen horeca dranken waren (ice-thea en Cola van de Lidl/aldi), de witte wijn was lauw net als de frites bij het hoofdgerecht, de champignons waren gebakken in suiker en er zaten gekookte spekjes door de saus, dit viel niet in de smaak.

Er was slechts een meisje aan het bedienen en af en toe kwam de kok ook even de keuken uit omdat het meisje dit niet alleen aan kon. Er kwam een groep mensen binnen die gereserveerd had maar er was geen plaats vrijgehouden voor deze groep.

Aan het einde van ons 'diner' waren we met z'n vieren tot de conclusie gekomen dat exact de zelfde Wienerschnitzel ook bij de cafetaria te verkrijgen was maar dan voor acht euro minder.

Wij zijn zelden zo verbaasd geweest over de slechte gang van zaken.
Liselore O.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
In het najaar 2016 hebben we met 4 personen een gourmetarrangement genuttigd.
Het geheel was goed verzorgd, er is voldoende keuze.
Als je nog meer van iets wilde was de mogelijkheid om bij te bestellen. Netter zou het zijn als de sauzen niet in een flacon, maar in een schaaltje opgediend werd. Staat netter anders krijg je een soort BBQ effect.
willyengelen E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
't Witte Huus is een hele fijne locatie, het eten is erg lekker en een correcte bediening,
echt een aanrader voor iedereen
Antonio75 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De ontvangst was prettig en er as een duidelijke klik. Het was op donderdagavond en een zeer rustige dag.
De gerechten waren van goede kwaliteit en de sfeer was goed. Wij willen daar nog zeker wel eens heen gaan.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten was heerlijk. Inrichting gedateerd en veel tafels waar men aan tafel steengrillen. Veel geuroverlast van. Ongedwongen sfeer
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Restaurant is zelfde ruimte als plaatselijk cafe. In cafe wordt gerookt, waar je in het restaurant niets van merkt...
Vriendelijke, leuke bediening. Eenvoudige maar smakelijke menu kaart
w B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Enorm tegengevallen, jammer dat we de AH spaaractiebon gebruikt hebben. We zaten als enige in het restaurant terwijl het zaterdagavond was, er stond een kerstboom maar een kaarsje aan op tafel was blijkbaar te veel moeite.
We hebben zelf de verwarming los gedraaid om warm te kunnen zitten. De champignons als voorgerecht waren zonder spekjes zoals wel op de kaart vermeld, het vlees en de vis smaakte wel goed, patat was met mayonaise alsof je in een cafetaria zat, en als groente alleen 3 plakjes komkommer, verder niets erbij. Dit mag eigenlijk geen restaurant heten. Het enige positieve was dat we wel van de kaart konden kiezen en geen beperkt menu hadden waardoor het duurste gerecht op de rekening stond.
Verder was er een feestje achter in een zaal waarbij alle gasten door het restaurant moesten lopen wat erg rumoerig en ongezellig was als je zit te eten. Jammer dat we de bon moesten inleveren.
Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Toen ik binnenkwam dacht: hé een kroeg. Zal niet veel zijn, maar jongens wat een lekker eten. Prijs kwaliteit verhouding? Super. Het eten was echt geweldig lekker. Bedankt en zeker tot een volgende keer.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We zijn daar 23-10-2016 geweest . Het eten was prima bediening goed en vriendelijk . Was gezellig aan de bar waar wij mee van konden genieten wat niet altijd leuk is wel als je aan de bar zit maar niet als je aan het eten ben . Misschien een tussen wand er tussen zetten .
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het is een buurt café/restaurant Dus als het aan de bar gezellig is leeft het restaurant ook mee en dat is niet altijd leuk. Zou een scheidingswand tussen gezet kunnen worden zodat je elkaar makkelijker kan verstaan . Verder heerlijk gegeten en de bediening was prima dus toch geslaagd .
Annelies A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het was een veredelde cafetaria. Duur voor hetgeen je kreeg. We hadden de AH bon vergeten en een hefstmenu genomen maar dat viel erg tegen.
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Ook wij kwamen bij t witte huus terecht via een veilingbon. De ontvangst was zeer vriendelijk.
Diner was een driegangen keuze menu van de kaart , stijl eetcafe. Het eten was prima en royaal, goede prijs kwaliteit verhouding. Natuurlijk mag je hier geen sterren verwachten, maar daar betaal je ook niet voor. Na een overnachting in een nette maar vooral schone! kamer was daar nog een prima ontbijtje, vers brood en een vers gekookt eitje.
Riena V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Wij hadden een voucher gewonnen van etentjeveilen.nl om met 4 personen te gaan gourmetten bij 'Witte Huus. Hier staat op de voucher aangegeven dat er keuze is tussen vlees en vis, dit was de reden dat ik hierop geboden heb. Toen onze tafel klaargemaakt werd constateerde ik dat er geen vis werd geserveerd. Volgens de eigenaar stond oo de voucher dat ik dat van tevoren had moeten melden. Thuis nogmaals de voucher bekeken, maar daarover stond niets op. Jammer dat zo'n persoon glashard tegen je staat te liegen. Ik heb hem gemaild hierover, maar helaas geen respons. Ook verschillende mailtjes naar etentjeveilen.nl maakte geen verschil. Ik kreeg zelfs het idee dat ik de zeikerd was, en ze dreigde mij zelfs uit te schrijven. Toch wil ik niet helemaal negatief overkomen en melden dat hetgeen wat we verder kregen best smakelijk was. Het vlees, de frietjes, het brood was erg smakelijk allemaal en het was genoeg. Het meisje wat bediende was erg vriendelijk, aan haar lag het ook niet. Vandaar dat de service nog een 4 scoort! Als dit cijfer alleen aan de eigenaar had gelegen was een 1 meer terecht geweest. Jammer dat zowel 't Witte Huus als etentjeveilen.nl zo met hun klanten om gaan!
Martijn22222 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Op 24 oktober met voucher van ticketveiling gegeten in dit restaurant dat meer weg heeft van een veredelde snackbar, d.w.z. een snackbar met een aangrenzende eetruimte. Volgens de site kun je er smullen van het zalige menu met de lekkerste streekgerechten. In werkelijkheid biedt het restaurant een keuze uit een redelijke soep, daarna kipsaté, snitzel, pangafilet of spareribs en ijs, thee of koffie na. Allemaal heel basic, dus super eenvoudig. Niet slecht maar gezien de gewekte verwachting duidelijk teleurstellend en ook wat betreft de prijs niet echt aantrekkelijk. Dat kun je allemaal beter vooraf weten. De patatbakker doet de bediening vriendelijk maar moet ook achter de frituur staan waar wij zicht op hebben. De aankleding van de ruimte is netjes en heel eenvoudig. Maar bij een restaurant stellen wij ons echt iets anders voor. De gegeven beoordeling scoort onvoldoende omdat er te veel verwachting is gewekt en daardoor valt het ons allemaal tegen.