't Witte Huus

Langestraat 11 7047 AN Braamt Nederland Kaart

Over restaurant 't Witte Huus

Sfeervol donker

In dit restaurant serveren ze mooie streekproducten, zoals vers vlees van de ambachtelijke slager uit Zeddam. Het donker in het decor en de mooie aardenwerken tegelvloer geven het een chique uitstraling. Voor groepen zijn er arrangementen als barbecue en buffetten. Lekker borrelen doe je bij de open haard in het cafe, waar je ook live voetbalwedstrijden kijkt en dart speelt.

Meer informatie over restaurant 't Witte Huus

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 14:00 - 02:00
6,9
Duur
Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Toen ik binnenkwam dacht: hé een kroeg. Zal niet veel zijn, maar jongens wat een lekker eten. Prijs kwaliteit verhouding? Super. Het eten was echt geweldig lekker. Bedankt en zeker tot een volgende keer.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We zijn daar 23-10-2016 geweest . Het eten was prima bediening goed en vriendelijk . Was gezellig aan de bar waar wij mee van konden genieten wat niet altijd leuk is wel als je aan de bar zit maar niet als je aan het eten ben . Misschien een tussen wand er tussen zetten .
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het is een buurt café/restaurant Dus als het aan de bar gezellig is leeft het restaurant ook mee en dat is niet altijd leuk. Zou een scheidingswand tussen gezet kunnen worden zodat je elkaar makkelijker kan verstaan . Verder heerlijk gegeten en de bediening was prima dus toch geslaagd .
Annelies A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het was een veredelde cafetaria. Duur voor hetgeen je kreeg. We hadden de AH bon vergeten en een hefstmenu genomen maar dat viel erg tegen.
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Ook wij kwamen bij t witte huus terecht via een veilingbon. De ontvangst was zeer vriendelijk.
Diner was een driegangen keuze menu van de kaart , stijl eetcafe. Het eten was prima en royaal, goede prijs kwaliteit verhouding. Natuurlijk mag je hier geen sterren verwachten, maar daar betaal je ook niet voor. Na een overnachting in een nette maar vooral schone! kamer was daar nog een prima ontbijtje, vers brood en een vers gekookt eitje.
Riena V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Wij hadden een voucher gewonnen van etentjeveilen.nl om met 4 personen te gaan gourmetten bij 'Witte Huus. Hier staat op de voucher aangegeven dat er keuze is tussen vlees en vis, dit was de reden dat ik hierop geboden heb. Toen onze tafel klaargemaakt werd constateerde ik dat er geen vis werd geserveerd. Volgens de eigenaar stond oo de voucher dat ik dat van tevoren had moeten melden. Thuis nogmaals de voucher bekeken, maar daarover stond niets op. Jammer dat zo'n persoon glashard tegen je staat te liegen. Ik heb hem gemaild hierover, maar helaas geen respons. Ook verschillende mailtjes naar etentjeveilen.nl maakte geen verschil. Ik kreeg zelfs het idee dat ik de zeikerd was, en ze dreigde mij zelfs uit te schrijven. Toch wil ik niet helemaal negatief overkomen en melden dat hetgeen wat we verder kregen best smakelijk was. Het vlees, de frietjes, het brood was erg smakelijk allemaal en het was genoeg. Het meisje wat bediende was erg vriendelijk, aan haar lag het ook niet. Vandaar dat de service nog een 4 scoort! Als dit cijfer alleen aan de eigenaar had gelegen was een 1 meer terecht geweest. Jammer dat zowel 't Witte Huus als etentjeveilen.nl zo met hun klanten om gaan!
Martijn22222 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Op 24 oktober met voucher van ticketveiling gegeten in dit restaurant dat meer weg heeft van een veredelde snackbar, d.w.z. een snackbar met een aangrenzende eetruimte. Volgens de site kun je er smullen van het zalige menu met de lekkerste streekgerechten. In werkelijkheid biedt het restaurant een keuze uit een redelijke soep, daarna kipsaté, snitzel, pangafilet of spareribs en ijs, thee of koffie na. Allemaal heel basic, dus super eenvoudig. Niet slecht maar gezien de gewekte verwachting duidelijk teleurstellend en ook wat betreft de prijs niet echt aantrekkelijk. Dat kun je allemaal beter vooraf weten. De patatbakker doet de bediening vriendelijk maar moet ook achter de frituur staan waar wij zicht op hebben. De aankleding van de ruimte is netjes en heel eenvoudig. Maar bij een restaurant stellen wij ons echt iets anders voor. De gegeven beoordeling scoort onvoldoende omdat er te veel verwachting is gewekt en daardoor valt het ons allemaal tegen.