't Witte Huis

Geert Wolter Smitweg 20 8435 WG Donkerbroek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Witte Huis

Makkelijk te bereiken met de bus
  • : Voldoende parkeergelegenheid

Dagelijks 10.00 - 21.00 uur

• Af te huren , Airconditioning , Dansvloer , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant 't Witte Huis

Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
De snitsel was droog
Jenneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
prima restaurant, attente bediening, alleen werd er wel heel snel afgeruimd, terwijl mijn bestek nog in de eetstand lag, verder aan te bevelen !!
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Een lekkere Caesar salade gegeten, met verse ansjovis!
Bediening is erg vriendelijk, de inrichting wat stoffig :)
Hilbert K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Zeer goed eten voor een redelijke prijs, de bediening is heel vriendelijk en gastvrij
Marja O.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We komen hier een paar keer per maand. Altijd heerlijk
Jan en Paula T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voor een van de gasten vroegen we om medische redenen om aardappelpuree; dat bleek niet mogelijk helaas.
Geert J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Gisteravond lekker gegeten, waar voor je geld en daarnaast een prettige bediening en service in een ontspannen sfeertje.
een aanrader voor als je gewoon lekker eten wilt zonder poepas.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Vanavond heerlijk gegeten in restaurant het witte huis. Super prijs en kwaliteits verhouding. Alles vers en gekookt door een kok met liefde voor het vak. Leuk restaurant om samen uit eten te gaan of met een groep. Aanrader!
hennie D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Hier prima geluncht,vriendelijke bediening.Redelijke prijs voor het gebodene,superschone toiletgroepen.Inrichting modern maar wel gezellig.
Dansen .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Uit de gevarieerde menukaart kozen wij de sliptongetjes. We kregen drie prachtige, goed gebakken tongetjes voorzien van boterballetjes. Heerlijk van smaak. De bijgerechten zijn overvloedig, haast iets te veel, en blijken voor alle gerechten hetzelfde. Voor ons hoeft er niet zoveel warme groente en rabarber bij vis geserveerd te worden. Alleen een frisse salade is prima, naast de heerlijke gebakken aardappels en frietjes. De bediening is correct en vriendelijk. Het restaurant was op zaterdag heel goed bezet en ziet er netjes uit. Zeker iets meer dan een wegrestaurant. De toiletten zien er keurig uit. Het Witte Huis is een aanrader als je lekker wilt eten en niet op zoek bent naar een avondvullend programma.
Ton44444 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Ons favoriete lunchadresje als we op doorreis zijn: gevarieerde kaart, vlotte en vriendelijke bediening. Stijgt net iets uit boven het normale wegrestaurant. De inrichting is opvallend modern, maar wel gezellig. Goede parkeergelegenheid, nette toiletten. We moeten hier zeker nog eens 's avonds gaan eten.