't Wissel

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Gisteren zouden we eigenlijk bij vrienden gaan eten, maar die belden op het laatste moment af. En zodoende waren we thuis en hadden niet echt een maaltijd voorbereid. Een goede reden om de dagschotel bij de buren van 't Wissel te gaan eten. Iets wat we veel vaker willen doen, maar waar het toch nog steeds niet van komt. De dagschotel was gisteren varkenshaas en kost nog steeds 9.75. Voor ons zelf hadden we afgesproken dat we alleen de dagschotel doen en één glas wijn. Dit om de kosten binnen ons budget te houden. We zaten weer heerlijk buiten op het terras met het bekende uitzicht en de bediening was ook alweer prima. De varkenshaas zelf was wat aan de zoute kant. Ook was niet gevraagd hoe we het wilden hebben en nu was het iets te doorbakken naar mijn smaak. De champignons waren vet. Maar al met al was het wel goed te eten, en zeker het geld waard. Jammer dat er alleen op de rekening ongevraagd een bakje mayonaise voor 50 cent stond. Dat hoort toch gewoon bij het eten? Voor 27 euro hadden we allebei in ieder geval prima gegeten en blijft het voor herhaling vatbaar.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Dit is het enige restaurant dat echt op loopafstand van ons huis is. Toch is het heel veel jaren geleden dat we hier voor het laatst gegeten hebben. In die tijd had men een prima dagschotel voor een prima prijs, en we waren dan ook zeker van plan om er nog veel vaker te gaan eten. Maar, niet dus ... zonder een echte reden. Inmiddels zag ik nooit meer reclame voor de dagschotel, dus ik dacht dat die van de kaart was. En vandaar dat we ook niet meer zo snel het Wissel als eerste keuze van restaurant hadden, als we in de buurt wilden eten. Gisteren was het dan eindelijk weer eens zo ver. We waren naar het circus geweest en als we dan toch naar huis liepen, konden we wel weer eens bij 't Wissel gaan eten. Bovendien kan je daar buiten zitten, en met het warme weer van gisteren was dat inderdaad uitstekend vertoeven. Al is het uitzicht ongeveer hetzelfde als vanuit onze tuin. We hebben er heerlijk ossenhaas puntjes met garnalen en sliptongetjes gegeten. Die smaakten uitstekend en waren prima bereid. Ondanks de drukte en het tekort aan personeel die dag was de bediening toch prima. Van onze buren, een tafeltje verderop hoorden we dat de dagschotel van 9.75 doordeweeks nog steeds te verkrijgen was. Ons was niets verteld en op de menukaart was dat ook niet terug te vinden. Waarom doen ze daar zo geheimzinnig over? Want het is een prima troef om ons nog vaker terug te krijgen. A la carte vind ik het net iets te prijzig voor een restaurant net even verderop en eten dat ook weer niet zo heel bijzonder is.
Marcels_mening .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
De zaak oogt netjes en fris. De kaart is niet verrassend, alle 'standaard' gerechten zijn verkrijgbaar. De service gaat vlot en gemakkelijk. Het eten krijgt een voldoende maar alles bij elkaar 'mis' ik toch nog iets.
Kortom; zeker geen slechte zaak, maar verwacht geen culinaire verrassing.
Wat nog wel een absolute aanrader is, is de royale portie creme brûlée als nagerecht. Huisgemaakt met echte vanille, iets wat helaas niet altijd meer vanzelfsprekend is.
Dos-gastronomos V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Wij hebben een paar dagen geleden met 4 personen weer eens lekker gegeten in ’t Wissel te Numansdorp. In het verleden hebben wij hier al vaak gegeten en hoewel je nooit echt verrast wordt valt er wel altijd te genieten van een smaakvolle maaltijd met constant goede kwaliteit. Ook deze keer was het gewoon weer heel lekker waarbij de proeverij als voorgerecht een hele leuke afwisseling is op de standaard voorgerechten. De slibtongetjes die we daarna geserveerd kregen smaakten weer precies zoals je hoopt, lekker.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
We hebben hier laatst gegeten met z'n zessen. Het verbouwde decor is zeker een vooruitgang voor het restaurant en heeft een leuke moderne uitstraling. De bediening is correct en attent. De opmaak van de tafel is simpel maar doeltreffend.
Het eten is gewoon prima, maar mag misschien wat spannender. Heerlijke tournedos die ook gewoon medium was gebakken, zoals gevraagd, waar andere restaurants nog wel eens moeite mee kunnen hebben. De gestoofde peren waren tevens een succes, als bijgerecht. De prijzen voor dit alles zijn conform de kwaliteit eten welke geserveerd wordt: prima dus!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
vaak hier gegeten; altijd vriendelijke en goede bediening en heerlijk eten: stokbrood met kruidenboter, tomatensoep, schnitzel met friet en groenten; verzorgde omgeving