't Wildryck

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
S K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Prima gegeten. Pannekoeken zijn smaakvol en voldoende vullend. De sate met bijgerechten was oke. Opvallend vriendelijk en behulpzaam personeel. Ideaal voor met kinderen vanwege speeltuin met aanliggend terras. Ook binnen wat te spelen.
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We hadden best trek, maar helaas gaat het pannenkoekhuis pas om 14:00 uur open. Wel jammer, want volgens mij kunnen ze beter om 11:00 uur open gaan zodat ze laat ontbijt en lunch kunnen aanbieden. Nu dus een late lunch, maar wel erg lekker. Pannenkoek Frans (brie, hazelnoten en honing) en Pannenkoek met ham, kaas, paprika en champignons (ipv ui, dit was geen probleem) waren goed gebakken en rijkelijk belegd. Wij komen zeker terug, want we hebben onze vakantiebestemming voor dit jaar gevonden.
Bymaiko .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
We hebben ruim een uur op ons eten moeten wachten. Een schnitzel, een hamburger en een pannenkoek met appel. Toen we vroegen of er ook ui en champignons bij de schnitzel zaten werd ons verteld dat, dat niet kon. Gewoon een kale schnitzel. Satésaus of een stukje citroen kon op verzoek wel.

Toen we het eten kregen, zat er tot onze verbazing bij de hamburger wel champignons en ui. Het was dus wel aanwezig!!! Nou dan heb je het bij mij verpest.. of de bediening is gewoon niet slimmer...

Het eten was wel oke. Geen hoogstandje maar de prijs en kwaliteit was prima.

na afloop krijgt ieder kind een leuk cadeautje, dat is wel attent.

maar ik kom er niet nog een keer.

Inekedegraaf .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Na slechte ervaring van jaren geleden toch maar weer eens besloten iets kleins te gaan lunchen. De kaart zag er goed uit, dus 2x 2 kroketten met witbrood besteld. helaas..... Kregen bevroren brood met daarbij cupjes becel boter waarvan de inhoud zo ver gesmolten was dat het alleen nog olie was. Bergje ijsbergsla was bruinig. Nog steeds niets veranderd dus, jammer want met dezelfde inspanning kan het gewoon goed zijn!!
Koertvanderlaan .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Een illusie armer. afgaand op eerdere recencies besloten om hier met ons drieen pannekoeken te gaan eten. We hadden alle drie een pannenkoek met shoarma besteld. Na een half uurtje wachten met wat drinken, kwamen onze pannenkoeken er aan..... Goed gevuld?.....Na het verwijderen van de enorme hoeveelheid sla bleek er een klein beetje shoarma te liggen welke bij het bij elkaar brengen niet meer dan een kwart van de pannenkoek bedekte. Shoarma was trouwens erg hard gebakken en stevig gekruid. Ik vond het bedrag wat je hier voor moest betalen niet opwegen tegen de hoeveelheid shoarma op de pannenkoek. Drie eetlepels shoarma voor een bedrag van €12,50 vind ik fors.
Hier is maar een advies.....niet heengaan.
DeVries1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Wij zijn afgelopen zomervakantie een week op Landgoed 't Wildryck geweest.
Het restaurant hebben wij meerdere malen bezocht. Overheerlijke pannenkoeken en enorm vriendelijke bediening. Een menukaart met veel keus. Zeker een aanrader.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Gezellig pannenkoekenrestaurant in mooi omgeving. Pannenkoeken smaakten prima en de bediening was vriendelijk en attent.
Gerritsen-12 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
wij wonen in de buurt van 't wildryck. en gaan regelmatig er op uit in de omgeving, en eindigen vaak bij 't wildryck. Op een mooie zonnige dag zitten we lekker buiten op het terras, en slechter weer lekker weer binnen, even bij de openhaard, en dan lekker pannenkoeken eten. goed gevulde pannenkoeken, maar ook de schnitzels zijn super en super groot. Attente bediening die als je wat anders wil echt hun best voor je doen.