't Wildryck

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant 't Wildryck

Onno V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Op zoek naar een goed pannenkoekhuis in de buurt van Diever fietsten we naar Wildryck. Op de website stond een uitgebreide menukaart met pannenkoeken. Het pannenkoekenhuis bleek niet meer te bestaan - het is nu een gewoon restaurant, met nog maar vier soorten pannenkoek op de kaart. Aan de website wordt gewerkt, vertelde de bediening ons desgevraagd. Deze kleine teleurstelling was de opmaat voor een grotere; na een kwartier hadden we nog geen bediening op het terras gezien, dus gingen we zelf binnen poolshoogte nemen. Daar stonden een aantal leden van de bediening met elkaar te keuvelen. Op onze vraag of we konden bestellen wilde er één wel met ons meelopen om de bestelling op te nemen. Om een lang verhaal kort te maken: na drie kwartier was onze lunchbestelling nog steeds niet geserveerd. Een andere serveerster kwam melden dat het de eerste dag van haar collega was, en dat die helaas vergeten was de bestelling aan de keuken door te geven. Kan gebeuren, maar wel vervelend dat ze er pas na bijna een uur achter komen dat er een groep van 5 op een heel rustig terras nog niks te eten heeft. We kregen een drankje van het huis - wat een prima tegemoetkoming was - en de verzekering dat het eten nu snel zou komen. Toen het eenmaal kwam was het eten echter ook geen onverdeeld genoegen. De kaaspannenkoek was heel dik en niet goed doorbakken. Een taaie deegbal, bedekt met volledig smakeloze kaas. Voor de kinderen waren ongevraagd - want stonden niet op de kaart - kinderpannenkoeken gebracht. Op zich prima zodat zij niet ook zo'n deegtaart voor zich kregen, en dit kinderformaat was maar liefst 1 euro goedkoper (zo bleek) dan de normale variant. Je betaalt duidelijk niet voor de hoeveelheid beslag. Ik had zelf een tosti maar ook die was matig. Gemaakt van een groot plat brood - het leek enigszins op een Turkse pide, maar heel dik - dat ook weer niet goed geroosterd was. Daardoor was het droog en brokkelig, in plaats van knapperig en sappig - zoals je van een tosti mag verwachten. We hebben gemeld dat we de pannenkoek weleens beter gehad hadden, maar de bediening (een derde lid alweer) wist niet goed wat hij daar mee aanmoest. Hij zou het in ieder geval doorgeven aan de kok.

Het is enorm zonde. Deze locatie is schitterend, een mooi terras, met een restaurant met allure, grenzend aan een speeltuin - dus je zou er heerlijk kunnen zitten en eten. Nou ja, het zitten was fijn. Maar met zijn aankleding, de (nieuwe) kleine menukaart en ook de manier waarop 't Wildryck gespeld is heeft het restaurant een pretentie die het totaal niet waarmaakt. De bediening heeft de boel niet onder controle; misschien was het voor de kok ook de eerste dag. Maak op deze plek dan de beste pannenkoeken en tosti's van Drenthe, zou je zeggen. Nu is het een matig eetcafe - neem er vooral iets te drinken.
Joke .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
2e paasdag voor een brunch met 7 personen bij 't Wildrijck geweest.
Wat een leuk pand op een leuke lokatie.
Bij binnenkomst werden onze jassen (3 stuks) aangenomen. Bleek de kapstok in de hal vol te hangen, werd gevraagd of onze jassen op de grond mochten worden gelegd. Pardon??!!?? In de eetruimte hadden wij een kapstok zien staan die niet vol hing. Goede binnenkomer....
De inrichting ziet er prima uit, het is helaas wel rumoerig ws door de hoge plafonds.
De brunch was niet bijzonder, maar alles wat er was was wel prima.
Een wat oudere dame liep rond met koffie en thee (en mandje met suiker en melk). Rest van drinken melk, karnemelk, jus 'd orange (uit pak) konden we zelf inschenken. Melk en karnemelk waren verwisseld in de kannen, in de kan van melk zat karnemelk en andersom.
Waarom niet zelf koffie en thee inschenken zodat de gebruikte borden iets sneller van tafel gehaald worden? Er liep nog een mannelijke bediende rond die op een gegeven moment lege tafels aan het afruimen was en bij ons de vuile borden / schaaltjes liet staan. Slordig!
Het eten op zich was niet slecht, helaas maar 1 soort soep. En niet iedereen houdt van tomatensoep (welke ook nog te zout was).
Bediening was verder vriendelijk.
S K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Prima gegeten. Pannekoeken zijn smaakvol en voldoende vullend. De sate met bijgerechten was oke. Opvallend vriendelijk en behulpzaam personeel. Ideaal voor met kinderen vanwege speeltuin met aanliggend terras. Ook binnen wat te spelen.
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We hadden best trek, maar helaas gaat het pannenkoekhuis pas om 14:00 uur open. Wel jammer, want volgens mij kunnen ze beter om 11:00 uur open gaan zodat ze laat ontbijt en lunch kunnen aanbieden. Nu dus een late lunch, maar wel erg lekker. Pannenkoek Frans (brie, hazelnoten en honing) en Pannenkoek met ham, kaas, paprika en champignons (ipv ui, dit was geen probleem) waren goed gebakken en rijkelijk belegd. Wij komen zeker terug, want we hebben onze vakantiebestemming voor dit jaar gevonden.
bymaiko .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
We hebben ruim een uur op ons eten moeten wachten. Een schnitzel, een hamburger en een pannenkoek met appel. Toen we vroegen of er ook ui en champignons bij de schnitzel zaten werd ons verteld dat, dat niet kon. Gewoon een kale schnitzel. Satésaus of een stukje citroen kon op verzoek wel.

Toen we het eten kregen, zat er tot onze verbazing bij de hamburger wel champignons en ui. Het was dus wel aanwezig!!! Nou dan heb je het bij mij verpest.. of de bediening is gewoon niet slimmer...

Het eten was wel oke. Geen hoogstandje maar de prijs en kwaliteit was prima.

na afloop krijgt ieder kind een leuk cadeautje, dat is wel attent.

maar ik kom er niet nog een keer.

Inekedegraaf .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Na slechte ervaring van jaren geleden toch maar weer eens besloten iets kleins te gaan lunchen. De kaart zag er goed uit, dus 2x 2 kroketten met witbrood besteld. helaas..... Kregen bevroren brood met daarbij cupjes becel boter waarvan de inhoud zo ver gesmolten was dat het alleen nog olie was. Bergje ijsbergsla was bruinig. Nog steeds niets veranderd dus, jammer want met dezelfde inspanning kan het gewoon goed zijn!!
koertvanderlaan .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Een illusie armer. afgaand op eerdere recencies besloten om hier met ons drieen pannekoeken te gaan eten. We hadden alle drie een pannenkoek met shoarma besteld. Na een half uurtje wachten met wat drinken, kwamen onze pannenkoeken er aan..... Goed gevuld?.....Na het verwijderen van de enorme hoeveelheid sla bleek er een klein beetje shoarma te liggen welke bij het bij elkaar brengen niet meer dan een kwart van de pannenkoek bedekte. Shoarma was trouwens erg hard gebakken en stevig gekruid. Ik vond het bedrag wat je hier voor moest betalen niet opwegen tegen de hoeveelheid shoarma op de pannenkoek. Drie eetlepels shoarma voor een bedrag van €12,50 vind ik fors.
Hier is maar een advies.....niet heengaan.
deVries1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Wij zijn afgelopen zomervakantie een week op Landgoed 't Wildryck geweest.
Het restaurant hebben wij meerdere malen bezocht. Overheerlijke pannenkoeken en enorm vriendelijke bediening. Een menukaart met veel keus. Zeker een aanrader.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Gezellig pannenkoekenrestaurant in mooi omgeving. Pannenkoeken smaakten prima en de bediening was vriendelijk en attent.
gerritsen-12 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
wij wonen in de buurt van 't wildryck. en gaan regelmatig er op uit in de omgeving, en eindigen vaak bij 't wildryck. Op een mooie zonnige dag zitten we lekker buiten op het terras, en slechter weer lekker weer binnen, even bij de openhaard, en dan lekker pannenkoeken eten. goed gevulde pannenkoeken, maar ook de schnitzels zijn super en super groot. Attente bediening die als je wat anders wil echt hun best voor je doen.