'T Weurden

Weurden 1 7101 NG Winterswijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 'T Weurden

Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Het was er gezellig en het eten was goed en ruim voldoende. Het stokbroodje kruidenboter mocht wel gehalveerd want daardoor past het hoofdgerecht bijna niet meer. Vriendelijke bediening. 1 aanmerking misschien dat de tafeltjes achterin iets te dicht op elkaar staan...
Nic V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Tijdens korte vakantie in winterswijk twee keer hier gegeten omdat alles zo lekker is. Perfect visje gegeten en tweede dag een overheerlijke entrecot. De prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed. Vriendelijke bediening
IBG .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Heerlijk gegeten. Geen haute-cuisine, maar lekker, simpel eten van uitstekende kwaliteit en voor een hele goede prijs. De bediening was ontzettend aardig en behulpzaam. Kortom: bijzonder tevreden, wij komen terug!
Mariet63 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Gisteravond met een groep van 16 personen hier lekker gegeten.
Goede bediening, sfeervol restaurant en Achterhoeks potje is lekker! Goed restaurant om met een groep heen te gaan!
Joost1969 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
We hadden al eens eerder met plezier gegeten bij 't Weurden. Dus nu in de meivakantie verlieten we de camping weer eens voor een eenvoudige, doch smakelijke maaltijd.
Bij 't Weurden ga je niet eten vanwege de culinaire hoogstandjes. Maar vanwege de gezellige sfeer en de rchttoe rechtaan Hollandse maaltijden. Wij namen een Winterswijks Potje, op basis van malse varkenshaas. Gewoon lekker, twee soorten lekkere verse groenten erbij. Veel en okee. Kopje koffie toe. En het weer was goed dus we zaten buiten. Voor iets meer dan veertig euro waren we klaar.
Als we weer in de Achterhoed zijn, zouden we zomaar wéér eens bij 't Weurden kunnen zitten.