Meer informatie over restaurant 't Wethoudertje

9,4

Jouw recensie over het restaurant 't Wethoudertje

Welmer B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ik kom hier regelmatig een patatje en een kroketje eten. De patat is voortreffelijk!! Goed gebakken, juiste crunch. Heerlijke mayonaise, romig en een beetje zuur, precies zoals het hoort. Pindasaus is de lekkerste die ik ooit heb gehad, niet overweldigend, of the dik of te dun. Precies goed van structuur, smaak en perfect gekruid. Kroketjes zijn ook heerlijk. Personeel is alleraardigst en als je je saus iets te snel op maakt (wat logisch is want het is heerlijk) dan vullen ze gewoon bij. Decor is simpel, maar daardoor juist fijn want je ziet dat alles tot in de puntjes schoon is en het heeft daardoor een open en gemoedelijke uitstraling. Perfect, gewoon perfect!
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Na enkele keren bij het wethoudertje te hebben gegeten, per ongeluk een verkeerd kroketje geserveerd aan een allergisch persoon (melk).
Werd direct gemeld, excuses werden gemaakt, maaltijd was gratis. Hebben we in meerdere restaurants gehad, (enkele best chique trouwens), en veelal werd het niet zo netjes opgelost. Daarna kregen we nog een bloemetje thuis. Pure klasse.
Daniël D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijke biologische friet. Duurder dan normale snackbar. Vriendelijk en bevlogen personeel. Er zijn een aantal eettafels.
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Echte patat! Ja van gewone aardappelen. Goed goudbruin gebakken. Zelfgemaakte mayonaise die naar mayonaise smaakt, niet naar suiker of smaakstofellende. Heeerlijk! Bovendien kun je ook wat anders eten. Mijn favoriet: biefstuk, patat en salade. Gemengde salade wordt met lekkere dressing geserveerd en met cashewnoten. Again, patat +mayo is heerlijk en de biefstuk van goed vlees. Als je dan toch gaat snacken in Watergraafsmeer, ga dan naar deze tent! Verder prettige sfeer, inderdaad kindvriendelijk, aardige bediening, schoon etc. Normaal publiek etc. Mijn favo in Amsterdam!!!
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
T wethoudertje is voor ons de iedeale plek om van een patatje te genieten met een hoofdletter G ! De witte wijn is verrukkelijk en als je geen trek hebt in patat kun je altijd nog de dagschotel nemen ( en als dat pompoensoep is ) dan laat ik mijn patat keuze schieten.! Je bent ook nog gezond bezig want ze gebruiken biologische ingrediënten en ook de vegetarische genieters komen hier helemaal tot hun recht. Kortom, niet verder vertellen maar dit is echt een pareltje.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Afgelopen zondag weer eens friet afgehaald omdat onze kinderen er om vroegen en wij (ouders) de zelfgemaakte frieten van het wethoudertje ook altijd erg lekker vinden. Wat een teleurstelling als je dan bij thuiskomst merkt dat er vieze en veel te vette frieten op je bord liggen. Temperatuur van het vet niet goed? Jammer en hopelijk was dit eenmalig (in 6 jaar nog nooit meegemaakt).
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Vandaag met 2 kinderen hier weer eens gegeten. Was er al eens eerder geweest en toen een goede sate met hun heerlijke frieten gehad. Vandaag voor de hamburger gegaan. Die was redelijk goed van smaak maar mag wat mij betreft op een iets beter broodje dan het simple bruin kadetje waar het nu tussen lag. De salade daarentegen was voortreffelijk. Dat wordt in menig restaurant in Adam wel minder gedaan.

Verwacht geen restaurant. Het is en blijft een snackbar maar wel een hele goede. Prijzen zijn redelijk en je krijgt waar voor je geld, maar de prijzen liggen wel boven het normale snackbar niveau.
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Het is een snackbar natuurlijk. We wonen om de hoek, maar waren er in al die jaren nog nooit geweest. Want tja, ... Zelf koken is leuk, gezond en lekker. En als je een keer geen zin hebt, laat je iets komen. Maar vanavond ineens zonder speciale aanleiding hier toch iets gehaald. Wat een aangename verrassing! De lekkerste frites die we ooit gegeten hebben (zelfs vergeleken met zelf gebakken...). Superkrokant, maar niet hard, en zonder vetsmaak. De kroketten en kipsaté waren ook erg goed. We gaan zeker nog eens voor de lekkere biologische snacks.
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Van een biologische snackbar had ik iets meer verwacht dan dit.

De ganzenkroket was voortreffelijk en de kipnuggets waren heerlijke stukjes kipfilet. En de patat had een heerlijke grondse smaak en daar vers gesneden.

Echter, de braadworst was meer als een smakeloze droge albert heijn worst. De mosterd die ik er bij kreeg scheen niet biologisch (vraag me dan ook gelijk af hoeveel van hun producten daadwerkelijk biologisch is).
K J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
't Wethoudertje is een kruising tussen een biologische snackbar en een buurtrestaurant. Als snackbar beoordeeld is het een fantastische gelegenheid, met heerlijke friet en gefrituurde lekkernijen die je nergens anders aantreft, zoals oesterzamkroketten, geitenkaasmedaillons en de heerlijke holtkampkroketjes.
Als buurtrestaurant hebben ze een prima daghap, fijne salade, prima biologische wijn. De vegetariër komt bovendien uitstekend aan zijn trekken hier. Maar dan moet je wel de frituurlucht en de harde akoestiek voor lief nemen.
De bediening is nonchalant gemoedelijk, maar als het druk is wordt de bejegening wat zakelijker.
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Wij komen geregeld bij deze biologische snacksalon en zijn groot fan: overheerlijke friet en heerlijke zelfgemaakte salade, met goede sla, lekkere macademia's, smeuïige zongedroogde tomaatjes en aangemaakt met een uitstekende vinaigrette. Bovendien is de bio-wijn prima. Echt heerlijke maaltijden voor een méér dan redelijke prijs, ook de maaltijden van de dag. Maar goed dat ik er niet dicht in de buurt woon, want dan kwam ik er elke dag wat halen (elke dag friet is niet een echt verstandig idee, ook al frituren ze hier in rijstolie).
De mensen zijn heel aardig, maar toch een 7 voor de service omdat wij de oudere vrouw in de bediening missen en er wat vaker een doekje over de tafels mag. En de inrichting, tja, wat kan je verwachten van een friture, vergeleken met de gemiddelde patattent is het gezellig, maar het blijft behelpen, je zit vaak op de tocht en tegelijkertijd kom je thuis met een frituurlucht.
Joss P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Het heeft heel wat pretenties maar is een veredelde snackbar met een kille koude uitstraling. Biologische producten, dat dan weer wel, maar prijzen...2 redelijke patat op een bordje met homemade mayo en 2 flesjes water (voor 1 of ander goed doel) € 9,20? gaat wel erg ver hoor.
Verder kun je er alles krijgen wat schuin aan de overkant bij de andere (traditionele) snackbar ook verkocht wordt en dan ruik je er ook net zo naar want een goede afzuiging boven de frituur hebben ze ook al niet. Maar wel erg aardige (hippe) bediening.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Goed dat er duurzame snackbars zijn in Amsterdam. Patat saté was goed, kroket matig. Leuk dat glaasje wijn tijdens het wachten. Er wordt meer aandacht aan het eten besteed dan bij de meeste collega´s en dat is een goede reden hier naar toe te gaan.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2013
Even naar de snackbar, dachten we toen we hier de eerste keer kwamen. Paar keer teruggekomen voor grote en lekkere salades. Prima hamburger die in niets lijkt op euroknallers. Onvolprezen frieten en ook Home made mayo. Snacken op niveau dus. Vriendelijke en vlotte bediening.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Als je dan toch moet snacken, doe het dan enigszins verantwoord. De friet van 't Wethoudertje is van biologische aardappels en zelf gesneden, de mayo zelf gemaakt. Bediening aan tafel en zelfs een glaasje (bio) wijn is mogelijk! Hier ga je niet weg met een schuldgevoel! Heerlijke frites en snacks.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2013
Wij willen eigenlijk alleen nog maar patat van het wethoudertje! subliem! de maaltijdsalade is qua kwaliteit en verhouding geld ook fantastisch.
het personeel is behulpzaam en vriendelijk en probeer de witte wijn eens Hmmmmmlekker. Ben ook altijd benieuwd wat de weekschotel is van mij mag de pompoensoep op t menu blijven. Een echte aanrader dus voor t hele gezin ,vegetariers en wie nog meer.
ilovespareribs .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2013
Je komt hier maar voor 1 ding: de hamburgers! Deze zijn namelijk geweldig en lekker biologisch. De service is goed, de groene salade is goed. Verse handgesneden friet, Het zou wat gezelliger binnen mogen zijn...
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Ik kan die garnalenkroketjes maar niet uit mijn hoofd krijgen. Verrassend goed! Ook een fijne sfeer, minder schreeuwerig dan de doorsnee cafetaria. Aardig personeel.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Deze tent heeft dan wel het decor van een snackbar, het eten is geweldig. De biologische kipsate is uitstekend. Zelf heb ik dit keer een maaltijdsalade met gerookte kip genomen. In menig restaurant kan men daar nog van leren. Daarbij zijn het vriendelijke mensen, helemaal super dat er zo een snackbar in onze buurt zit!
Paapsmul .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2012
Uitstekende snackbar. Eigenlijk meer restaurant. Ik heb nog nooit een snackbar gezien waar ik een biefstuk kan eten van dit niveau en een salade van deze kwaliteit. Daar kan geen eetcafe aan tippen!
De service is voor een snackbar prima: bestellen aan de counter, bediening aan tafel. Wekelijks wisselende dagschotel op restaurantniveau. Prettig publiek, wel aanschuiven waar er plek is, veel kinderen. Een aanrader voor gezinnen en Single's die ook wel eens echt lekker willen eten. Prettige persoonlijke bediening... (Misschien niet teveel doorvertellen, anders gaat het nog aan zijn eigen succes ten onder...)