't Wellse Veerhuis

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Lida V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
mayonaise in een zakje. Voor een restaurant hoort dat zeker niet! sandwich zalm niet bijzonder. Veel fruit eromheen en niets van een lekker sausje op het ene slablaadje.
Klaverbl I.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Op een warme vrijdagmiddag met vijf dames geluncht op het terras, gelegen niet ver van de oevers van de Maas. Helaas was het grootste (en mooiste) gedeelte afgesloten vanwege een feestje (waarvan nog steeds niemand aanwezig was toen we weer vertrokken, dus een beetje vreemd...). We werden aan de zijkant geplaatst, maar helaas was dit precies de op- en afrit voor auto's die met een boot of waterscooter kwamen en gingen. Door het warme, droge weer hadden we zo een beetje last van het opstuivende zand en ook van de 'pluimende' bomen.
De service was keurig en vriendelijk en de lunch smaakte ook goed, maar het was niet verfijnd. Ik had bijvoorbeeld een paar stukjes kaas, die niet netjes in blokjes waren gesneden.
Anke G.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Gaan hier regelmatig eten. Het bevalt elke keer weer. Zo ook vandaag.
Ook gaan we er regelmatig met onze gasten heen, nooit iets negatiefs meegemaakt.
Ben dec 2012 met mijn vrijwilligers geweest voor een Kerstdiner. In 2013 wilden ze hier weer naar toe en ze verheugen zich ook dit jaar weer op het Kerstdiner bij het Wellse Veerhuis.

Bij het maken van een fietstocht in de Bommelerwaard is dit adres een fijne onderbreking voor koffie en/of fris met een lekker stukje gebak.

Ook bestaan er fietstochten "happen en trappen" waarbij je op de route op verschillende adressen iets nuttigt. Bel voor meer informatie even met het Wellse Veerhuis. (aanrader)
Javo .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Heerlijk en sfeervol gegeten bij het Wellse Veerhuis. De bediening is persoonlijk, maar niet opdringerig. Attent, niet te vlug of te langzaam. Alle producten waren heerlijk vers en alle gerechten zagen er goed uit en smaakten prima. Prachtige locatie, lekker eten en betaalbaar: echt een aanrader!
Aries1972 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Ben hier een aantal jaren klant geweest..Ondertussen is er een andere eigenaar gekomen.De kaart is al een tijdje niet echt veranderd en heel uitgebreid is de kaart ook niet. Ik vind het de laatste tijd vrij sfeerloos. Zal hier niet zo snel meer gaan eten..erg jammer