`t Wapen van Terschelling

7,2
6,9
Mariz S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Dit cafe heeft geen enkele pretentie.
De jongen die ons bediende was leuk.
Het eten was van matige kwaliteit maar dat was te verwachten.
Wel veel beleg op ons broodje, enorm veel vlees op een soort hamburger met taco's erbij.
Voor mensen die van de kiloknaller houden en Duitsers is dit de perfecte plek.
Ik vond het erg grappig hier.

De toiletten waren niet best, voor mij de reden om toch nooit meer te gaan.
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken bij het Wapen van Terschelling. De bediening was vriendelijk en snel. Zeker een aanrader.
Proefkonijn1984 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Het leek ons een leuk tentje om eens te gaan eten. De bediening was helaas kortaf en chagerijnig. We hoopten dat het eten beter zou zijn, maar niks bleek minder waar... Ook het eten was onder de maat, vooral de schnitzel leek wel rubber!
TD13 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Vanaf de buitenkant een zeer aantrekkelijke locatie met een mooi zonnig terras. Helaas was het personeel en het eten niet vergelijkbaar met het aanzicht. Een broodje 'uit de oven' was koud. Nadat hier iets van gezegd was kreeg ik het broodje opnieuw, de buitenkant leek iets warmer, maar de binnenkant was nog steeds koud en de kaas was niet gesmolten. Het personeel heeft niet gevraagd of het eten naar wens was en/of excuses aangeboden. Een aantal verbeterpunten dus.
Wegvandesnelweg .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Het probleem is als het eten gewoon NIET goed is er afbreuk wordt gedaan aan de andere onderdelen. Gewoon qua eerste indruk erg leuke zaak maar bij nader inzien wellicht een kok die enkel maar gewend is te stampen vanwege het massale karakter waarbij de kwaliteit gewoon ver te zoeken is. Kortom een zaak gericht op massa en de rest maakt niet zoveel uit. Zelfs tafels goed afnemen is dan een betrekkelijke noodzaak. Jammer we komen er niet weer.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
De inrichting, daar is niks op aan te merken, een gezellige bruine kroeg waar je ook kan eten. De service en de kwaliteit echter zijn verschrikkelijk. We begrijpen dat het tijdens Oerol lastig is om de kwaliteit te waarborgen, maar in de basis gaat het al mis. We aten een schnitzel met pepersaus die rauw was en zompig, de spare ribs waren koud. Toen we dit aangaven werden de borden direct weggenomen zonder enige toelichting. De nieuwe porties kwamen na lang wachten wel warm en gaar aan, maar de schnitzel was nog steeds een natte spons (ook daar waar geen saus op lag) en de spare-ribs aangebrand. Van het personeel kregen we niks geen excuses of uitleg. De groenten geserveerd bij de gerechten waren te lang gekookt, de sauzen smaakten alsof ze gemaakt zijn met poedertjes. De prijzen voor de gerechten waren gezien de kwaliteit ver boven gemiddeld. Jammer!
Pe-Pe .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Je loopt het Eet en Bierencafe 't Wapen van Terschelling binnen als in een gezellig Bruin Cafe. Na de nodige biertjes geprobeert te hebben vragen we om de kaart. Tegen de gewoonte in bestellen we allebei hetzelfde: spareribs. Na eerst salade van de saladebar opgehaald te hebben, krijgen we een groot bord vol met vier stukken spareribs en een grote hoeveelheid dikke frieten. Apart een bakje mayonaise, chilisaus en knoflooksaus. Prima. De spareribs zijn goed gemarineerd maar hadden nog een tikje "gaarder" kunnen zijn maar de smaak is prima. Ook de saladebar biedt keus voor iedereen en alles is lekker vers. Door de enorme hoeveelheid hebben we geen trek meer in een dessert en rekenen af. Een zeer schappelijke prijs valt ons ten deel.
Een leuk eetcafe met en informele bediening en een schappelijke prijsstelling en dit alles in een gemoedelijke sfeer.
Maaike P.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Hier gedronken en gegeten tijdens een weekje op Terschelling. De bediening was zeer onvriendelijk en langzaam. We hebben ruim een half uur met lege glazen gezeten terwijl ze steeds langsliepen maar niet rondkeken. Uiteindelijk is het toch gelukt om te bestellen, de dames in kwestie keurden ons (en alle andere gasten) geen blik waardig en smeten het eten en drinken op tafel. In het bier zat geen koolzuur en het eten was koud. De saladebar bestond uit een bakje met bruine sla-fantasie en vette farmersalade. Hier komen wij nooit weer.
AnvdP .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
We waren blij dat we hier nog terecht konden met een wat grotere groep zonder gereserveerd te hebben. Het was namelijk erg druk. De ossenhaaspuntjes waren erg lekker en van mijn tafelgenoten hoorde ik ook positieve verhalen. Bediening was prima, totdat we een serveerster aan tafel kregen die telkens heel kortaf en geërgerd/chagrijnig reageerde, dit was erg jammer. Gelukkig waren de andere meiden erg enthousiast en hebben we verder een leuke avond gehad.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Een lekker visje met echt verse groenten, en een saladebar die goed bijgehouden werd en daardoor appetijtelijk bleef. Geen culinair hoogstaand niveau, maar een prima plek om te eten.

Ik werd toen het hoofdgerecht opgediend werd weggeroepen, maar het was geen enkel probleem om het 3 kwartier later alsnog glimlachend geserveerd te krijgen, hulde !
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Hier afgelopen weekend met het rock en roll festival gegeten.Ondanks de enorme drukte,werden mijn vrouw en ik vriendelijk bediend.De gerechten die wij besteld hadden waren goed van smaak en de bijlagen ook.Prima eetgelegenheid en de entourage vonden wij geweldig.
Bmartena .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Dinsdag tijdens Oerol wezen eten met z"n tweeën in Midsland. We wouden graag op een terras zitten en met deze wens kwamen we al snel bij 't Wapen uit.

Het eten was niet geweldig. Gelukkig werd er lekkere verse salade aangeboden, maar anders was het gewoon een onvoldoende geworden.

De service was ook niet super. Ik snap dat het druk is voor het personeel tijdens Oerol, maar daar kan je naar mijn inziens op inspelen door simpelweg een kleinere kaart te hanteren of gewoon meer personeel op te roepen..

De inrichting van het restaurant is ondermaats. Ouderwets zonder sfeervol te zijn. Jammer.
Dana B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Het eten waren we niet zo enthousiast over. We vonden het echter wel heel leuk dat er een saladebar bij zat; zonder dit zou het een 6 waard zijn.

De service was niet super. We vonden het wel fijn dat we nog terecht konden (het was 5 voor 8 en de keuken zou om 8 uur sluiten). Er was één nieuwe medewerkster, die erg haar best deed, maar wat nog niet zo lekker liep. Bij een andere medewerkster kon er geen lachje of vriendelijkheid vanaf.

Het decor was prima in orde.