't Wapen van Stellendam

Voorstraat 2 3251 BD Stellendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Wapen van Stellendam

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,9
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Ons 50 jarig huwelijk gevierd met buffet.Nog heerlijk op het terras kunnen zitten s'middags. Personeel was perfect,hield alles goed in de gaten.
De zaal erg gezellig.Het buffet was keurig verzorgd. Alles was heerlijk van smaak.
Na evalueren met de kinderen vonden ze de groente weinig,vooral als je later aan de beurt kwam,en het bijvullen daarvan duurde wat lang.Misschien eerder bijvullen.
Al met al een schitterende dag,........! een aanrader.
Madvanhoek .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Komen regelmatig langs voor goed en lekker eten, het eten was weer helemaal goed, wij hadden o.a. heerlijke vissoep, lekker vers en goed gevuld. Eten smaakt zoals het moet zijn, vers en met aandacht bereid, zelfs de garnituur is lekker. Service/personeel zeer vriendelijk. Goed oplettend. Van deze zaak kunnen menig collega-concurrent uit de omgeving nog veel leren.
Fijne_proever_ .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
'Wij zaten hier in de zomer met 6 personen op het terras met een fijn zonnetje. Het eten was prima. Echter zodra er iets mis gaat of een klant heeft een vraag/wens dan kan het personeel hier niet mee om gaan. Drie keer hebben wij een café-latte besteld, ook de derde was helaas niet goed.
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Het restaurant ziet er goed uit en we zijn er met een zakelijke collega wezen eten en het was zeer goed te noemen.
Met de familie komen we er ook regelmatig en ook dan worden we altijd prima geholpen!

Kortom een echte topper
E1970 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Nette brasserie, 2 jaar geleden volledig verbouwd hoorden we, aardig personeel. De sfeer is goed, en het was er gezellig druk. Met 2 personen plateschotel gegeten, en dat was prima. Geen poespas, gewoon lekker.
Robertzandstra .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Lunch gebruikt in dit restaurant op het buiten terras. Na vijf minuten komt de bediening. Willen drinken en lunch bestellen. Maar dat is blijkbaar te snel voor de bediening. Hij geeft aan dat hij het drinken zal halen en de menukaart meebrengt.
Na 10 minuten komt het drinken, menukaart weer 10 minuten later. Was niet druk op terras hooguit zes tafels bezet en twee man bediening. Lunch besteld, uitsmijter bacon/kaas op bruinbrood verder twee kroketten met bruinbrood. Na 20 minuten komt het eindelijk op tafel. Uitsmijter klopt totaal niet, bruinbrood is wit brood en bacon zit er niet bij, geheel is koud, kroketten zijn handwarm wel op juiste brood. Na de lunch koffie besteld duurt wederom 15 minuten. Bediening heeft weinig aandacht voor wat zij doen en leveren totaal geen service. Tip als je dit restaurant ziet dan gauw even gas geven en voorbij rijden. Bespaard veel ergernis. Niet terug kom waardig
Moustache .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2014
Bij binnenkomst ziet het er goed uit.
verse Jus d'orange met 2 man geluncht.
Hete kip nam mijn gast ja sorry dit kan echt niet kip met groente zal wel heet geweest zijn maar qua presentatie een 3 echt een gemiste kans.
zelf nam ik sliptong, 3 stuks deze waren redelijk heb ze veel vaker beter dan slechter gegeten maar goede presentatie.
Geen wijn gekozen hier was geen aanleiding voor, na 36,30 euro afgerekend te hebben blijft onze conclusie we hebben gegeten, de bediening was aardig, dat was het.