't Wapen van Markelo

Grotestraat 1 7475 AZ Markelo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Wapen van Markelo

Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Tijdens een fietstocht een korte lunch op het zonnige terras met lekkere stoelen. Uitsmijter Royaal is primadeluxe en supercompleet, wijn is basis maar prima voor het geld en de grote fles koud water is gratis! Dat zie je niet vaak meer, en dat geeft een omfietsnotering!
Bediening dame en heer allebei erg aardig en behulpzaam, ook bij het opladen van de fietsaccu's.
Echt een leuke ervaring. Gaan we zeker weer eens doen!
Henkjoke .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
17 november 2015 gegeten bij het wapen van Markelo. Voorgerecht een heerlijk wildsoepje met paddenstoelen daarna hertenbiefstukjes. Supermals. Tongfilet ook prima. De garnering van prei was ook super evenals de gebakken aardappeltjes en de frites. Kortom heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Kom zeker terug
Janwibbelink .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Een gezellig sfeervol restaurant met een vriendelijke bediening. Het eten is hier normaal altijd goed, maar deze keer was het echt fout.
De Biefstuk van de Haas was een prima stuk vlees, maar dubbel gezouten en werd geserveerd met stroganoffsaus in plaats van pepersaus. Op de salade was smaakloos. Uiteraard hebben wij het kenbaar gemaakt. De Dame van de bediening zou het door geven aan de keuken en dat was het dan. Wij hopen dat het veranderd wordt en het eten weer smaakvol wordt bereid zoals we dat gewend waren.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Lekker gegeten bij het Wapen van Markelo. Wij hadden gekozen voor de gebakken tongfilets en de vegetarische wrap. Lekker eten voor een prima prijs! Het was mooi weer dus we konden buiten op het terras eten.
De bediening is erg vriendelijk en attent.