't Wapen van Marion

Zeeweg 60 3233 CV Oostvoorne Nederland Kaart

Over het restaurant 't Wapen van Marion

't Wapen van Marion in Oostvoorne is een erg gezellig restaurant! Sfeervolle hoekjes, smakelijke gerechten een een gezellige, informele bar met hoge tafels als eyecatcher in het midden van het restaurant!

Je geniet hier van diverse lunchgerechten, een goed diner of smakelijke Tapas! Terwijl de kinderen zich vermaken in de speeltuin kun je wegdromen bij het rustgevende uitzicht over Oostvoorne. Wanneer het zonnetje zich laat zien is het namelijk heerlijk vertoeven op het terras. Na een stevige fiets- of wandeltocht is een goed bereide maaltijd of een borrel op zijn plek. Hiervoor kun je uiteraard ook binnen terecht in het gezellige restaurant.

Reserveer nu en geniet van het uitzicht, de rust en de lekkere gerechten bij ’t Wapen van Marion in Oostvoorne.

Meer informatie over restaurant 't Wapen van Marion

Jouw recensie over het restaurant 't Wapen van Marion

Arie D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Franka V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Happen & Trappen gedaan. Vriendelijk geholpen door de dame van de receptie, mooi restaurant met leuk uitzicht, vriendelijk personeel, buiten stopcontacten voor het opladen van de fietsbatterijen. Prima vertoeven hier.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
met vriendinnen een high tea gehad. heerlijke sandwiches, scones, stukjes sauzijzenbrood en heerlijke zoetigheid. onbeperkt allerlei smaken thee
Jaco B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Lekker gegeten om 2 jarig huwelijk te vieren. Onze bruiloft hadden we 2 jaar geleden ook bij het wapen van marion gehouden dus om die reden weer terug gekeerd.
Nathalie O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Genoeg keuze op de kaart.
Erg lekker gegeten .
Vriendelijke,behulpzame bediening.
Buitenspeeltuin en binnen een speelgoed.
Arlenne S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben lekker gegeten, de bediening was vriendelijk en de speelhoek was fijn voor de kleine. Kortom voor herhaling vatbaar
Georges L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Graag iets meer keuze van donkere bieren. Slechts 1 donker bier om de kaart. Dat is weinig zeker voor Belgische klanten. De menu op vrijdagavond was lekker.
V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het eten was heerlijk, maar voor mij wel veel. Ik ben niet zo een grote eter. De locatie en sfeer zijn prima. De bediening is vriendelijk en geduldig.
E.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Geheel volgens afspraak.
Betreft Tapas: we konden geheel naar eigen wens aanvullen etc. etc.
Alles prima en de Sangria was perfect.
Buckets T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Gisteren met 6 personen écht ontzettend gezellig en lekker gegeten. We namen de tapasplanken! Wat een feest. Natuurlijk geen sterrenniveau, maar écht goed eten voor niet teveel geld. Daarna de dessertplank en wat hebben we gesmuld, niet normaal. We willen zo snel mogelijk terug!!!
Els K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten. Snelle vriendelijke bediening . Wij hadden gekozen voor tapas, echt heerlijk.
Mensen achter ons kregen de tip een plank te delen. Goede tip als je geen grote eter bent.
D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Gerechten zeer lekker maar wijn beter verzorgen !! de witte wijn was niet koud genoeg twee avonden na elkaar het zelfde probleem en voor 28 euro per fles kan dit zeker beter . Ook het personeel beter scholen in verband met bediening wijn . Echt een aandacht punt en zal ook alles naar hoger waarde brengen.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Wij waren als 8 volwassenen plus 8 kinderen in de leeftijd van 3 t/m 16 jaar te gast voor de zondagse high tea. Op ons verzoek was de chocoladefontein als extraatje geplaatst op het ruim gesorteerde high tea buffet, wat wij bijzonder op prijs hebben besteld (en de kinderen nog veel meer uiteraard). Al met al een bezoek aan van Marion wat zeker nog eens zal worden herhaald.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Blij met de leuke opvang van de kleine kinderen en het originele idee van de paas Food-market. Hoewel ik me stoor aan die Engelse term. Hoe lijkt u Eetkeuze-festijn?
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
DE Tapas, ziet er op zich goed uit maar de verschillen tussen de gerechten onderling kwalitatief te groot, als voorbeels vonden we het kip/kerry gerecht te droog (niet echt direct vers bereid). De overige gerechtjes goed.
V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
het was verrassend en erg lekker .indien nieuwe actie met strippenkaart graag melding zodat w hier weer opnieuw van kunnen genieten
coby V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
De 91e verjaardag mijn moeder hier gevierd met een bbq. We waren met 50 personen en alles was super geregeld! Het was weer heerlijk
edingvisser .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Het eten was echt heerlijk. De ontvangst correct maar niet warm. We kregen wel een tafeltje vlak bij de speelplaats, terwijl we dat niet hadden aangegeven tijdens het reserveren.
S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
wij hebben eigenlijk geen echte klachten.
goed ontvangen, gezellige plaats aan het raam.
fijn eten van de strippenkaart.
eten was perfect.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Kort vantevoren gereserveerd, toch nog een tafeltje aan het raam. Bediening is uitermate vriendelijk. Voor alle doelgroepen geschikt.