't Wapen van Marion

Zeeweg 60 3233 CV Oostvoorne Nederland Kaart

Over het restaurant 't Wapen van Marion

Genieten in het groen

Of je nou zin hebt in een goede kop koffie met wat lekkers of in een uitgebreid diner; je bent altijd van harte welkom! De menukaart is gevuld met echte klassiekers en biedt voor iedereen wel wat lekkers. Terwijl je geniet van al dat lekkers zorgt de vriendelijke en attente bediening dat het je aan niks ontbreekt aan tafel.

Meer informatie over restaurant 't Wapen van Marion

Jouw recensie over het restaurant 't Wapen van Marion

martin M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
De gerechten waren niet bijzonder wat smaak en kwaliteit betreft maar door de strippenkaart normaal geprijsd. Het personeel was erg vriendelijk en vlot. Het restaurant is keurig netjes met misschien een beetje te veel licht om echt gezellig te zijn.
Len V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Zo als altijd !!,hebben wij weer heerlijk gegeten Onze kleinzoon kan er heerlijk spelen , en de nieuwe speeltuin was echt een feestje!!! ..het ziet er prachtig uit
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gezellig en ruim restaurant waar we heerlijk gegeten hebben . Zeer uitgebreiden menukaart. Met snellen bediening . Komen zeker snel weer terug.
Roelof V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Na een gastvrij ontvangst ,heerlijk gegeten. Na een lekker soepje (ossenstaart),een vleesspies genuttigd .
Het vlees was precies goed bereid,garnering prima.
Ook het dessert was een verrassing ijs met speculaas.
Ook mijn tafelgenoten waren content over het eten.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het was in een gezellige en leuke omgeving heerlijk lunchen met vrouw, kinderen en kleinkinderen.
We komen hier zeker nog een keer.
Tonnie S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Was vergeten high wine aan te klikken bij on line reservering, was echter geen probleem. Geweldig keuken en overig personeel.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mooie locatie. Heerlijk eten, vlotte bediening. Aardig personeel.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Vandaag bij aankomst terras stoelen schots en scheef. Tafels helemaal niet opgeruimd van restanten. Moesten vragen om een doekje voor de tafels en kussens voor op de stoelen.
Het eten en drinken zeer slecht de latte was koud. Deze nam de bediening wel meteen terug. De pannekoek met kaas was heel vies de pannekoek was niet gaar met plastic kaas erop rauw erop gelegd. De tosti geitenkaas met spek was erg droog oud brood en de geitenkaas was ook uitgedroogd.
Dit doorgegeven aan de bediening deze hebben het wel goed opgelost en kregen excuzes van de keuken
Echter gaan wij hier noooiitt meer naar toe. Zonde van zo mooie locatie
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
We hebben genoten van een heerlijke en zeer uitgebreide high tea, met de meest lekkere zoete en hartige hapjes. Heel erg gevarieerd en daarbij ook nog een chocoladefontein. Het personeel is zeer vriendelijk,behulpzaam en attent met tijd voor een praatje. Kortom, een aanrader om te doen!! Complimenten voor dit restaurant!!
Teun B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vanavond met zijn twee"en heerlijk genoten bij van Marion van het tapasplankje op het terras in het zonnetje. Daarbij een werkelijk perfecte gin-tonic.
Personeel dat alles doet om het je naar de zin te maken...top ervaring
Bram J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Het eten was heerlijk, echt genoten van de spareribs, service heb ik echter nog nooit zo slecht gezien.... Na anderhalf uur wachten hoorde ik dat het te druk was in de keuken voor ons eten, we zijn na het vragen om wat te bestellen gewoon verteld om "te wachten" op een zeer grove manier.... Het toetje wat we gister hadden een brownie met ijs was ook niet meer mogelijk om te bestellen, dus koste het toetje meer dan 15 euro omdat het dan maar voor 2 toetjes aangerekend werd, dus helaas eten prima maar de service jammer... Heel erg jammer...
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Het eten was goed verzorgd, mooi op temperatuur zag er goed uit.
Het restaurant is een ander verhaal. De aankleding ( smaken verschillen) komt mij wat kantineachtig over,kale houten tafels stoeltjes met een dun metalen frame,vloer vol vlekken.De bediening maakt dan ook nog de tafels "schoon"met een veel gebruikt vatendoekje. Dat moest Rob de Geus eens zien !!! Vieze volle stinkende asbakken op het terras . Alles bijeen maakt het restaurant een rommelige, niet schone ongeïnteresseerde indruk. Een paar planten, placemats, een lopertje op tafel , zouden al wonderen doen.
Het uitzicht is natuurlijk erg mooi, en dat maakt wel iets goed
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Hier heerlijk geluncht, op een mooie, zonovergoten zondag. Heerlijke goedgevulde pannenkoek en tosti. personeel was attent en vlot en het decor aan het strand was natuurlijk perfect, op deze mooie zomerse dag. Het interieur van van Marion is geheel gemoderniseerd en ziet er strak en mooi uit.
PeterCoby D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Op uitnodiging ter gelegenheid van een bruiloft met vele gasten hier van een heerlijk buffet genoten. Zeer vriendelijke en attente bediening. Complimenten voor de heerlijke gerechten doorgegeven aan de witte brigade. Iedereen genoot!
Één minpuntje: deur van de rookruimte stond open. In de zalen geen last maar beneden bij de toiletten wel.
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Leuke ongeving en netjes hotel. Het eten is niet erg lekker, de spareribs van het kindermenu waren vreselijk mijn dochter heeft ze niet opgegeten. Verder is de bediening nogal traag en niet heel vriendelijk. Bij het raam heb je mooi uitzicht op de mooie omgeving. Leuk speeltuintje voor de kinderen.
GoPromo R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
We zaten aan een tafeltje aan het raam met uitzicht over het groene strand en in de verte de lampjes aan de horizon van de 2e maasvlakte. We waande ons in het buitenland!
Binnen lekker warm en mooie warme sfeer met op alle tafeltjes gezellige kaarsjes wat voor een leuk effect zorgt. Het nieuwe interieur is ook heel warm ingericht en de stoelen zitten heerlijk, hier kan je makkelijk een hele avond op zitten.
Het eten was uitstekend, een heerlijk malse varkensoester met een heerlijke witte wijnsaus en mooi opgemaakt op de borden. Verse frietjes en gebakken aardappelen en sla erbij maakt het helemaal compleet. De bediening was erg vriendelijk en snel en kwamen met regelmaat vragen of alles naar wens was. Jammer dat de vruchtjes nog iets bevroren waren bij het toetje.
ammydriessen .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
In korte tijd twee maal te gast geweest bij Hotel van Marion.
De eerste maal met een gezelschap van 8 personen een avondje uit met een 5 gangen diner, mede dank zij het bijzonder vriendelijk en gastvrij personeel in combinatie met het heerlijke eten hebben wij genoten van een top avond.
Alle gerechten waren heerlijk en smaakvol en de gerechten werden keurig netjes geserveerd.

Veertien dagen later hebben we met een ander gezelschap van 8 personen genoten van een wellness dagje, beginnend met een maaltijd salade daarna heerlijk genoten van de wellness en het prachtige zwembad.
We hebben de dag afgesloten met een heerlijk 3 gangen diner.
Wederom een heerlijke dag met alleen maar pluspunten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk gegeten hier met vrienden. De service is uitstekend. Het bedienend personeel loopt het vuur uit hun sloffen maar maakt toch gewoon tijd voor een praatje. Dit is een aanrader dus ben je in de buurt van oostvoorne ga dan zeker hier eens langs.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Uren moeten wachten op ons eten. Wij waren met 9 personen en dat is blijkbaar teveel voor de keuken. Alle kleine tafeltjes kregen hun eten eerst en wij konden wachten. Eten is goed, bediening matig.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
‘t Wapen van Marion is eind 2015 vernieuwd en het resultaat mag er zijn. Modern en toch gezellig is het geworden en heerlijk ruim.
Door middel van verschillende lichtkleuren kan er een bepaalde sfeer gecreerd worden. Hierover later meer.

Wij kozen voor een carpaccio en tomatensoep vooraf. De carpaccio was lekker dun gesneden en met mooi genoeg (dus niet te veel wat je nogal eens ziet) opsmuk.
De tomatensoep was versgemaakt, alleen zouden wij het tomatencreme noemen, er was namelijk geen stukje groente of vlees in te bekennen. Maar, prima op smaak!

De sparerib die daarna volgde was voorzien van ruim voldoende frites en - uiteraard – 2 verschilende sausjes plus mayonaise, het laatste zonder te vragen. Dat is in veel zaken anders, dan moet je bij het uitserveren altijd weer vragen om de mayonaise. Pluspuntje!
De sparerib was wel erg gekruid danwel zout, want we hebben thuis nog een paar glazen water moeten drinken.

De dagschotel was een groot bord met nasi. Er was heel veel op het bord te vinden naast de gebakken rijst: 2 stokjes sateh met pindasaus, zuur, zoetzuur, kroepoek, rendangvlees en een gebakken ei. Het geheel was erg smaakvol en eigenlijk te veel om alles op te eten.

Terwijl we zaten te eten werd op ons verzoek het licht van kleur veranderd. Groen was de tint, maar dat was van korte duur, want deze kleur maakte dat ons eten er niet meer erg smakelijk uitzag op het bord. Terug naar de licht paarse/lila kleur die al aan stond bij binnenkomst en alles was weer ok.

Inclusief 4 drankjes waren we net iets meer dan 50 euro kwijt en we kunnen zeggen dat we lekker hebben gegeten voor een nette prijs.

En oh ja, de menukaart biedt ook nog een mooi tapas-menu, dat gaan we zeker nog eens proberen!