't Wapen van Marion

Zeeweg 60 3233 CV Oostvoorne Nederland Kaart

Over het restaurant 't Wapen van Marion

't Wapen van Marion in Oostvoorne is een erg gezellig restaurant! Sfeervolle hoekjes, smakelijke gerechten een een gezellige, informele bar met hoge tafels als eyecatcher in het midden van het restaurant!

Je geniet hier van diverse lunchgerechten, een goed diner of smakelijke Tapas! Terwijl de kinderen zich vermaken in de speeltuin kun je wegdromen bij het rustgevende uitzicht over Oostvoorne. Wanneer het zonnetje zich laat zien is het namelijk heerlijk vertoeven op het terras. Na een stevige fiets- of wandeltocht is een goed bereide maaltijd of een borrel op zijn plek. Hiervoor kun je uiteraard ook binnen terecht in het gezellige restaurant.

Reserveer nu en geniet van het uitzicht, de rust en de lekkere gerechten bij ’t Wapen van Marion in Oostvoorne.

Meer informatie over restaurant 't Wapen van Marion

Jouw recensie over het restaurant 't Wapen van Marion

P M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
High Tea met familie (17 pers incl kinderen). Ruim voldoende en goed gevarieerde High Tea en super vriendelijke ontvangst en bediening. We waren er voor de 2e keer en een 3e keer staat zeker weer op de planning. Top!!
V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Wederom gebruik gemaakt van de Strippenkaartactie en met mijn ervaringen van de vorige keer met nog meer succes. Dit keer iets langer gewacht, maar er werd tijdig een smakelijke hamburger met friet en sla geserveerd. De sla was iets minder lekker dan de sla die de vorige keer geserveerd werd bij de saté; waarschijnlijk was de dressing iets te zuur. Maar afgezien daarvan is er alleen maar sprake geweest van verbetering. Deels komt dit natuurlijk ook voort uit het feit dat de kinderen in het hotel rustiger zijn nu de sinterklaasperiode achter de rug is. Maar over de inzet van het personeel ben ik zeer tevreden. Dat heeft mijn bezoek ook dit keer tot een succes gemaakt.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Personeel was erg vriendelijk,ondanks dat ze het erg druk hadden. Weinig personeel voor zoveel gasten.
Erg genoten. Komen zeker terug. Strippenkaart is erg leuke aktie!!!!
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Was met een vriendin, hebben de Tapas genomen. De 8 gerechten waren genoeg voor ons. Zou klein beetje meer Spaans mogen, maar het was wel lekker. Een lekker glas sangria er bij met heerlijk veel fruit.
Daarna de Tapas toetjes plank genomen, die kregen we echt niet op.
De vaste zaken niet opgegeten, die konden in een doggybag mee. :-)
Weer een gezellige avond bij de kerstboom gehad.
L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Wij vonden het in het wapen van Marion super geregeld en goede ontvangst
Het eten was ook heel lekker en goed verzorgt en de bediening en hoe je kon reserveren
Dat was ook prima geregeld
Wij geven jullie een flinke 9 als cijfer
Groeten Fam Legierse
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Hoeveelheid was meer dan goed, bereiding heerlijk, bediening supervriendelijk en we hadden veel geluk deze zondagmiddag, life muziek gespeeld door een big band. Het weer buiten was somber maar binnen was het warm, gezellig, heerlijk eten en niet te vergeten goed betaalbaar.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wij, mijn zus en ik, hadden het 5 gangen menu. Alles zag er super uit, kregen ook nog een overheerlijke amuse vooraf, en alles smaakte ook heerlijk. Was een goed uitgebalanceerd menu en het was ook zeker genoeg. Ook voor de grote eter want bij het hoofdgerecht zaten voldoende gebakken aardappelen en friet mocht je aan de andere gerechten niet genoeg hebben gehad.
S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Zaterdagavond onverwacht naar Het Wapen van Marion in Oostvoorne. Wij kozen voor het 5 gangen Avondje uit Menu. Alle gangen smaakten goed en werden met gepaste tussenpozen geserveerd.
De bediening was vriendelijk, komen zeker eens terug.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
De burgers, de spareribs en de mosselen werden allemaal lekker gevonden. Er was voldoende vriendelijk personeel aanwezig. We hebben voor een hele leuke prijs (met de strippenkaart) een lekkere en gezellige avond gehad.
V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
De Prijs-kwaliteitsverhouding was erg gunstig dankzij gebruikmaking van de Strippenkaartactie. Van deze actie heb ik met mijn moeder gebruik gemaakt van het satégerecht met frites; dit gerecht is eerder goed bevallen, maar dit keer was het vlees nog malser; daarmee is de kwaliteit van het gerecht zeer goed in plaats van goed. Wel was het even wennen dat reserveren nu via de website gaat, maar dat wees zich vanzelf. Bij aankomst om 16:30 viel het me op dat er meer kinderen in het restaurant waren dan gebruikelijk; vanwege de Zwarte Piet bij het Paviljoen aan de overkant van de Zeeweg was me duidelijk dat dit in verband met een festiviteit was. Toch viel het mee in hoeverre het geluidsniveau hierdoor hoger lag; dit was nog steeds goed. Daarom was er niet zo heel veel ruimte voor verbetering; ik heb gezien dat de kwaliteit van het hotel/restaurant goed onderhouden wordt en kan dus aanbevelen zo door te gaan.
Emile C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Ik vond het alleen jammer dat je 1.50 meer moet betalen voor je bolletje ijs bij de afpfelstrudel. Je had natuurlijk wel de keus maar het voelde vreemd. Vorig jaar zat het er gewoon bij.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Vlotte en goede bediening, lekker eten. In de wintermaanden aantrekkelijke strippenkaartactie
Prijs kwaliteit erg goed..
N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wij hebben genoten van een heerlijke 5 gangen diner, was echt lekker en vriendelijke bediening. Onze schoondochter Wilma Noordam-Brugman werkt ook bij jullie en ze had ons gezegd dat we daar een keertje moesten gaan eten, en dat hebben we dus gedaan en het is ons heel goed bevallen.
K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Ik was met mijn dochter die MS heeft. Ze mag niet alles eten. Daarmee is rekening gehouden. We aten maaltijdsalade. Die was prima. Door de strippenkaart ook financieel zeer gunstig
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Strippenkaart, 2 gangen diner met vrienden. De verschillende gerechten waren heerlijk klaargemaakt. Ik heb weer een goeie beurt gemaakt bij onze vrienden. Wij komen zeker terug.
Jaap Q.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Prima restaurant, helaas deden ze al heel lang niet meer mee met de AH restaurant actie terwijl dat wel op de website vermeld staat en wij daar op gerekend hadden.
Heel erg teleurstellent!!!!!!!!!!!!!
Nathalie O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Met mooi weer een leuke speeltuin voor de kids bij slecht weer ook wel een speelhokje..
Lekker eten!
O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het was de bedoeling om gezamenlijk wat te eten en te drinken en dat is goed geslaagd dank daarvoor groeten van Fam Oudwater uit Zwartewaal
enitnoel .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk bediening. In verband met andere afspraak hadden we niet zoveel tijd, maar daar werd prima rekening mee gehouden.
Wj W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Prachtige locatie met mooi uitzicht. Lekker ruim en licht. Uitstekend gegeten. Vooral het verse warme brood vooraf was geweldig! Gevolg is wel dat het je honger snel doet afnemen en dus geen voorgerecht bestelt...lekkere en goedkope optie voor de klant. Goede prijs-kwaliteit verhouding