't Wapen van Marion

Zeeweg 60 3233 CV Oostvoorne Nederland Kaart

Over restaurant 't Wapen van Marion

Genieten in het groen

Of je nou zin hebt in een goede kop koffie met wat lekkers of in een uitgebreid diner; je bent altijd van harte welkom! De menukaart is gevuld met echte klassiekers en biedt voor iedereen wel wat lekkers. Terwijl je geniet van al dat lekkers zorgt de vriendelijke en attente bediening dat het je aan niks ontbreekt aan tafel.

Meer informatie over restaurant 't Wapen van Marion

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
goed eten kan je hier ! de bediening is snel vriendelijk en kundig
de uitstraling in de zaak is helaas stukken minder soort van kantine
maar dan heel groots maar nogmaals het eten is zeer zeker in verhouding
met de prijs kwaliteit
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
We hebben genoten van een heerlijke en zeer uitgebreide high tea, met de meest lekkere zoete en hartige hapjes. Heel erg gevarieerd en daarbij ook nog een chocoladefontein. Het personeel is zeer vriendelijk,behulpzaam en attent met tijd voor een praatje. Kortom, een aanrader om te doen!! Complimenten voor dit restaurant!!
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vanavond met zijn twee"en heerlijk genoten bij van Marion van het tapasplankje op het terras in het zonnetje. Daarbij een werkelijk perfecte gin-tonic.
Personeel dat alles doet om het je naar de zin te maken...top ervaring
Bram J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Het eten was heerlijk, echt genoten van de spareribs, service heb ik echter nog nooit zo slecht gezien.... Na anderhalf uur wachten hoorde ik dat het te druk was in de keuken voor ons eten, we zijn na het vragen om wat te bestellen gewoon verteld om "te wachten" op een zeer grove manier.... Het toetje wat we gister hadden een brownie met ijs was ook niet meer mogelijk om te bestellen, dus koste het toetje meer dan 15 euro omdat het dan maar voor 2 toetjes aangerekend werd, dus helaas eten prima maar de service jammer... Heel erg jammer...
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Het eten was goed verzorgd, mooi op temperatuur zag er goed uit.
Het restaurant is een ander verhaal. De aankleding ( smaken verschillen) komt mij wat kantineachtig over,kale houten tafels stoeltjes met een dun metalen frame,vloer vol vlekken.De bediening maakt dan ook nog de tafels "schoon"met een veel gebruikt vatendoekje. Dat moest Rob de Geus eens zien !!! Vieze volle stinkende asbakken op het terras . Alles bijeen maakt het restaurant een rommelige, niet schone ongeïnteresseerde indruk. Een paar planten, placemats, een lopertje op tafel , zouden al wonderen doen.
Het uitzicht is natuurlijk erg mooi, en dat maakt wel iets goed
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Hier heerlijk geluncht, op een mooie, zonovergoten zondag. Heerlijke goedgevulde pannenkoek en tosti. personeel was attent en vlot en het decor aan het strand was natuurlijk perfect, op deze mooie zomerse dag. Het interieur van van Marion is geheel gemoderniseerd en ziet er strak en mooi uit.
PeterCoby .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Op uitnodiging ter gelegenheid van een bruiloft met vele gasten hier van een heerlijk buffet genoten. Zeer vriendelijke en attente bediening. Complimenten voor de heerlijke gerechten doorgegeven aan de witte brigade. Iedereen genoot!
Één minpuntje: deur van de rookruimte stond open. In de zalen geen last maar beneden bij de toiletten wel.
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Leuke ongeving en netjes hotel. Het eten is niet erg lekker, de spareribs van het kindermenu waren vreselijk mijn dochter heeft ze niet opgegeten. Verder is de bediening nogal traag en niet heel vriendelijk. Bij het raam heb je mooi uitzicht op de mooie omgeving. Leuk speeltuintje voor de kinderen.
GoPromo R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
We zaten aan een tafeltje aan het raam met uitzicht over het groene strand en in de verte de lampjes aan de horizon van de 2e maasvlakte. We waande ons in het buitenland!
Binnen lekker warm en mooie warme sfeer met op alle tafeltjes gezellige kaarsjes wat voor een leuk effect zorgt. Het nieuwe interieur is ook heel warm ingericht en de stoelen zitten heerlijk, hier kan je makkelijk een hele avond op zitten.
Het eten was uitstekend, een heerlijk malse varkensoester met een heerlijke witte wijnsaus en mooi opgemaakt op de borden. Verse frietjes en gebakken aardappelen en sla erbij maakt het helemaal compleet. De bediening was erg vriendelijk en snel en kwamen met regelmaat vragen of alles naar wens was. Jammer dat de vruchtjes nog iets bevroren waren bij het toetje.
Ammydriessen .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
In korte tijd twee maal te gast geweest bij Hotel van Marion.
De eerste maal met een gezelschap van 8 personen een avondje uit met een 5 gangen diner, mede dank zij het bijzonder vriendelijk en gastvrij personeel in combinatie met het heerlijke eten hebben wij genoten van een top avond.
Alle gerechten waren heerlijk en smaakvol en de gerechten werden keurig netjes geserveerd.

Veertien dagen later hebben we met een ander gezelschap van 8 personen genoten van een wellness dagje, beginnend met een maaltijd salade daarna heerlijk genoten van de wellness en het prachtige zwembad.
We hebben de dag afgesloten met een heerlijk 3 gangen diner.
Wederom een heerlijke dag met alleen maar pluspunten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk gegeten hier met vrienden. De service is uitstekend. Het bedienend personeel loopt het vuur uit hun sloffen maar maakt toch gewoon tijd voor een praatje. Dit is een aanrader dus ben je in de buurt van oostvoorne ga dan zeker hier eens langs.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Uren moeten wachten op ons eten. Wij waren met 9 personen en dat is blijkbaar teveel voor de keuken. Alle kleine tafeltjes kregen hun eten eerst en wij konden wachten. Eten is goed, bediening matig.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
‘t Wapen van Marion is eind 2015 vernieuwd en het resultaat mag er zijn. Modern en toch gezellig is het geworden en heerlijk ruim.
Door middel van verschillende lichtkleuren kan er een bepaalde sfeer gecreerd worden. Hierover later meer.

Wij kozen voor een carpaccio en tomatensoep vooraf. De carpaccio was lekker dun gesneden en met mooi genoeg (dus niet te veel wat je nogal eens ziet) opsmuk.
De tomatensoep was versgemaakt, alleen zouden wij het tomatencreme noemen, er was namelijk geen stukje groente of vlees in te bekennen. Maar, prima op smaak!

De sparerib die daarna volgde was voorzien van ruim voldoende frites en - uiteraard – 2 verschilende sausjes plus mayonaise, het laatste zonder te vragen. Dat is in veel zaken anders, dan moet je bij het uitserveren altijd weer vragen om de mayonaise. Pluspuntje!
De sparerib was wel erg gekruid danwel zout, want we hebben thuis nog een paar glazen water moeten drinken.

De dagschotel was een groot bord met nasi. Er was heel veel op het bord te vinden naast de gebakken rijst: 2 stokjes sateh met pindasaus, zuur, zoetzuur, kroepoek, rendangvlees en een gebakken ei. Het geheel was erg smaakvol en eigenlijk te veel om alles op te eten.

Terwijl we zaten te eten werd op ons verzoek het licht van kleur veranderd. Groen was de tint, maar dat was van korte duur, want deze kleur maakte dat ons eten er niet meer erg smakelijk uitzag op het bord. Terug naar de licht paarse/lila kleur die al aan stond bij binnenkomst en alles was weer ok.

Inclusief 4 drankjes waren we net iets meer dan 50 euro kwijt en we kunnen zeggen dat we lekker hebben gegeten voor een nette prijs.

En oh ja, de menukaart biedt ook nog een mooi tapas-menu, dat gaan we zeker nog eens proberen!
SasP .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Even geleden heb ik hier geluncht, het was erg lekker. Het ziet er allemaal erg mooi uit met lekker veel licht. De bar midden in vind ik erg mooi. Ik had het 12 uurtje en wat een vol bord. Dikke plakken brood, niet de standaard boterham. Met een heerlijke salade, gebakken ei en een kroket van goede kwaliteit. Alles was dus erg naar wens. Van de mensen daar begreep ik dat de uitstraling helemaal was veranderd en het zag er erg mooi en fris uit! Helemaal van deze tijd.
Genietaltijd .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Wow! Wat is het restaurant ontzettend mooi geworden met het geheel nieuwe interieur en de bar met hoge tafels als eyecatcher in de zaak. Prachtig! Voor de lunch een goed gevulde Ceaser Salad gegeten en de kinderen een pannenkoek die gratis is in elke schoolvakantie, wat leuk! We komen snel weer terug!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
1e kerstdag gereserveerd voor het 7 gangen kerstdiner met het gezin.
In het vernieuwde interieur werkelijk heerlijk gegeten! Wat een mooie gerechten en heerlijk van smaak. Met de bijpassende wijnen, gezellige muziek hebben we een top avond gehad!
Iedere medewerker die daar aan heeft meegewerkt wil ik erg bedanken!
Marielle1987 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Gisteren hebben we gekeken bij het vernieuwde restaurant en gelijk een hapje met me vriendinnen en kinderen gegeten. Wat is het gezellig en mooi geworden. Een nieuwe kaart met wel de goude oude en heerlijk nieuwe gerechten waar we voor terug komen om ze te proeven. Nu hebben we carpaccio op en gerookte makreel en daarna de tapas planken vis en vlees. Ze waren heel goed gevuld en het was heerlijk vooral de spek. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in de speelhoek. Al met al weer een zeer goede eevaring
QPM .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Ik hoorde van het nieuwe decor dus wij wederom wat gaan eten; wat prachtig! Een bar in het midden waar je aan 'zonnestralen' kan zitten. Het eten is gewoon goed en met de nieuwe kaart (een krant) heel bij de tijd. Heerlijk zo'n restaurant waar een lekkere sfeer zich vermengd met lekker eten
Lekkerman .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Werkelijk heerlijk mosselen gegeten na mooie natuurwandeling. Je krijgt hier de keuze uit mosselen naturel, in witte wijn of in bier bereid, met stokbrood of friet. Wij kozen voor het mosselpannetje in witte wijn met frites. Echt om je vingers bij af te likken. Het schaaltje friet - voortreffelijk van smaak en kleur! - was wat karig voor twee personen met flinke trek, maar werd meteen aangevuld toen we erom vroegen, zonder extra kosten. Groot, modern ingericht restaurant, maar prettige sfeer. De ligging is bovendien ideaal op wandelafstand van prachtige natuur. Bediening aangenaam, met verstand van zaken en alert. Dit is een restaurant met oog voor gezond en duurzaam eten. En zeer schappelijke prijzen.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
serveerster haalde ons over om het barbecue menu ( 25euro) te nemen, er werd van alles neergezet en zag er goed uit, helaas had het niets met barbecuen te maken, stond een grote grillplaat waar wat vlees werd gebakken waarna dit werd warm gehouden in een soort trog.
Had dan ook NIETS met barbecuen te maken,WEER jammer! al met al was het toetje het lekkerst.