't Wapen van Marion

Zeeweg 60 3233 CV Oostvoorne Nederland Kaart

Over het restaurant 't Wapen van Marion

't Wapen van Marion in Oostvoorne is een erg gezellig restaurant! Sfeervolle hoekjes, smakelijke gerechten een een gezellige, informele bar met hoge tafels als eyecatcher in het midden van het restaurant!

Je geniet hier van diverse lunchgerechten, een goed diner of smakelijke Tapas! Terwijl de kinderen zich vermaken in de speeltuin kun je wegdromen bij het rustgevende uitzicht over Oostvoorne. Wanneer het zonnetje zich laat zien is het namelijk heerlijk vertoeven op het terras. Na een stevige fiets- of wandeltocht is een goed bereide maaltijd of een borrel op zijn plek. Hiervoor kun je uiteraard ook binnen terecht in het gezellige restaurant.

Reserveer nu en geniet van het uitzicht, de rust en de lekkere gerechten bij ’t Wapen van Marion in Oostvoorne.

Meer informatie over restaurant 't Wapen van Marion

Jouw recensie over het restaurant 't Wapen van Marion

Marieke J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten van de tapasplank en dessertplank, super lekker gerechten, vriendelijke en behulpzame bediening. Leuke en duidelijke menukrant. Kortom, helemaal toppie
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Na een jaar of 10 weer eens geprobeerd.
Waardeloos!!
Lang wachten, zelfs op de drankjes, waar toch het meeste op verdiend wordt.
Salade was slap, doordat de warme kip onderop lag. Sla daardoor één kleffe massa.
Keuken kan het werk waarschijnlijk niet aan.
2 hele attente mensen in de bediening, maar de rest lag in hun idee al in bed.

Komen er nu echt nooit meer.
John H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Bediening goed,voorgercht lekker, hoofdgerecht was slecht. Geen smaak en taai vlees, gebakken aardappelen waren vet.
Taco F.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Een leuk restaurant. Heel goed eten met een ruime keuze. Zalig vlees met een eerlijk verhaal. Een aanrader om te gaan eten.
Annemiek A.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Eens maar nooit meer. Gebakken tong zag er niet als zodanig uit en de mosselen waar taai .
De tong wet wel snel teruggenomen maar het werpt wel een schaduw op ons familie uitje.
Het sterretje voor de jarige was wel Heel attent.
D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Te grote zaal, daardoor redelijk wat lawaai. Voor de rest waren wij tevreden.
Wat het hotel betreft heb ik een opmerking.
Het zwembad is amper beschikbaar voor de hotelgasten en s'morgens om 07:30 was het zwembad nog overdekt waardoor wij amper 20 minuten tijd overhielden want om 8u00 moesten wij er al uit.
Voor een hotel met zoveel kamers vind ik dit niet kunnen.
claudia239 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk met het gezin spareribs gegeten, prima sfeer, vlotte en gezellige bediening! Geserveerd op een houten plaat, meer dan voldoende ribs
familie Groeneveld
Wil J.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Gezellig restaurant met prima koffie en gebak. Wij waren hier met Happen en Trappen en de ontvangst aan de receptie was perfect.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Prima service, prima eten!
Prijs kwaliteit verhouding nagerecht ijskaart (€ 9.—!!) kan beter. We konden met 17 personen aan 1 tafel zitten!
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We kwamen in het Wapen van Marion terecht als beginpunt van "Happen en Tappen"
Dus alleen koffie met appeltaart, en een dessert gegeten.
Prima koffie en taart, en een heerlijk dessert!
Franka V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Happen & Trappen gedaan. Vriendelijk geholpen door de dame van de receptie, mooi restaurant met leuk uitzicht, vriendelijk personeel, buiten stopcontacten voor het opladen van de fietsbatterijen. Prima vertoeven hier.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
met vriendinnen een high tea gehad. heerlijke sandwiches, scones, stukjes sauzijzenbrood en heerlijke zoetigheid. onbeperkt allerlei smaken thee
Jaco B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Lekker gegeten om 2 jarig huwelijk te vieren. Onze bruiloft hadden we 2 jaar geleden ook bij het wapen van marion gehouden dus om die reden weer terug gekeerd.
Nathalie O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Genoeg keuze op de kaart.
Erg lekker gegeten .
Vriendelijke,behulpzame bediening.
Buitenspeeltuin en binnen een speelgoed.
Arlenne S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben lekker gegeten, de bediening was vriendelijk en de speelhoek was fijn voor de kleine. Kortom voor herhaling vatbaar
Georges L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Graag iets meer keuze van donkere bieren. Slechts 1 donker bier om de kaart. Dat is weinig zeker voor Belgische klanten. De menu op vrijdagavond was lekker.
V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het eten was heerlijk, maar voor mij wel veel. Ik ben niet zo een grote eter. De locatie en sfeer zijn prima. De bediening is vriendelijk en geduldig.
E.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Geheel volgens afspraak.
Betreft Tapas: we konden geheel naar eigen wens aanvullen etc. etc.
Alles prima en de Sangria was perfect.
The B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Gisteren met 6 personen écht ontzettend gezellig en lekker gegeten. We namen de tapasplanken! Wat een feest. Natuurlijk geen sterrenniveau, maar écht goed eten voor niet teveel geld. Daarna de dessertplank en wat hebben we gesmuld, niet normaal. We willen zo snel mogelijk terug!!!
Els K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten. Snelle vriendelijke bediening . Wij hadden gekozen voor tapas, echt heerlijk.
Mensen achter ons kregen de tip een plank te delen. Goede tip als je geen grote eter bent.