't Wapen van Kennemerland

Ramplaan 125 2015 GV Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant 't Wapen van Kennemerland

In de 19e eeuw liepen talloze vissersvrouwen dagelijks van Zandvoort naar Haarlem, om daar verse vis te verkopen op de markt. Een zware baan, op de terugweg hielden zij dan ook halt bij Het Wapen Van Kennemerland voor een welverdiende neut. Nog steeds is dit restaurant de ideale bestemming voor voorbijgangers die willen ontspannen, terwijl ze genieten van een verfijnde lunch, diner of heerlijk drankje. De prachtige omgeving maakt dit mooie plaatje helemaal af.

Meer informatie over restaurant 't Wapen van Kennemerland

diner 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant 't Wapen van Kennemerland

Karin L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Jonge kok doet erg zijn best.
De saté is fantastisch!
Ruime portie ook.
Wij wilden het toetje delen waarop de kok ons persoonlijk twee keurig opgemaakte bordjes kwam brengen. Superservice.
Wij hebben genoten.
Aanrader.
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Prettige ambiance met zeer vriendelijke bediening en heerlijke , zelfgemaakt bonbons!
Locatie is prima!
J C D V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het blijft een bijzonder en leuk restaurant voor oud en jong. De bediening is vriendelijk en vlot. Bij ons te vlot want de koffie was er voor het dessert en de gerechten eerder dan de wijn. Werd keurig opgepakt.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het was rommelig en er ging een aantal zaken mis met de bestelling. Voor best prijzige gerechten was de kwaliteit niet goed.
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Prima locatie en heerlijk gegeten. Goede service.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Gezellig om wat te eten, ontspannen sfeer, smakelijk en zeer vriendelijk goed personeel in de bediening. Een aanrader!
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Opmaak van de mooie producten in de poké bowl was niet met zorg opgemaakt, jammer. Wij stelden ons een mooie bowl , en met stokjes voor en niet met een groot bestek.
Het schaaltje frites was heel miniem, wel lekker. Dat was gemeld en stond ook niet op de rekening. Heel prettig opgelost.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Restaurant had de reservering niet doorgekregen.Dus een minder plekje bij de deur gekregen.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Wederom genoten van een heerlijk hapje. De presentatie van de gerechten ziet er wat anders uit (op dit moment geen chef) maar dit doet niets af aan de smaak en het enthousiasme van de bediening.
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten , wel druk maar gezellig druk
Natasha D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Druk , tafeltjes staan heel dicht op elkaar
Anya V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Weinig keuze en kleine porties. Er zijn geen salade maaltijden op het menu. Appeltaart zeer matig
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Genoten van het parelhoen. Wat een heerlijk gerecht. Personeel is uitermate vriendelijk en klantgericht.
Harry N.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijke gerechten, alleen de kaart mag wat uitgebreider.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijke hapjes en mooie wijnen op de kaart. Vriendelijk en klantgericht personeel. Prettige sfeer.
Bedankt voor de leuke recensie Sylvia%21
Henriette S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Gezellige sfeer en heerlijk eten met bijpassende wijnen
Wat een leuke recensie!
Penelope V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Dit is de eerste keer dat wij teleurgesteld zijn. Wij hadden een paar dagen van de voren geboekt, maar waren toch aan de kant van de bar geplaatst. Hier was het erg druk, (borrel / feestje), heel moeilijk om elkaar te verstaan, en de service was helaas zeer teleurstellend. Heel langzaam van wegens de drukke bar. Uiteindelijk hebben wij maar een gerecht genomen. Erg Jammer!
Jammer om te horen dat u deze avond als vervelend heeft ervaren.
Het was deze vrijdag inderdaad erg druk met meer lawaai dan normaal. Wij proberen grote groepen in het weekend normaliter niet aan de bar te plaatsen (op dat tijdstip) maar was deze avond helaas niet het geval. Ik hoop dat u hier de volgende keer als u een bezoek brengt aan ons restaurant, hier geen last van zult hebben. Graag tot een volgende keer!
Mvg, 't Wapen (Sanne)
cornel S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Leuke locatie met sfeervolle haard, goed te combineren met een wandeling door landgoed Elswout. We zaten heerlijk in een rustige zijruimte en genoten van koffie, lunch en thee uit een grote glazen beker.
Leuk om te horen!
Mvg, 't Wapen (Sanne)
Ann B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Dit restaurant, in de volksmond van oudsher 'De Stinkende Emmer' (vanwege de vissers die er op de terugweg van de Grote Markt naar Zandvoort pleisterden en er hun lege emmers buiten moesten neerzetten) ligt geweldig, zeker het terras in de zomer. De kaart was altijd verrassend goed met heel mooie ingrediënten en originele gerechten. Alles royaal en verfijnde smaken. Helaas is dat veranderd. Wij aten stoofvlees, papadum met coquille, carpaccio en gerookte zalm. Alles was veel te zout en vet en verder inspiratieloos. Geen frites of groenten bij het vlees (werd ook net als suppletie aangeboden) zoals voorheen. Vooraf nog maar twee minibroodjes, vroeger was dat een verscheidenheid aan vers brood. Bediening is wel heel vriendelijk en correct en na onze opmerking over het zout kregen we een gratis kop koffie aangeboden. Heel aardig, maar daar kom je niet voor. Het dessert was vooral zoet, van alles wat op een bordje maar niet van hoge kwaliteit. Al met al lijkt er stevig bezuinigd te zijn en is er ook een andere chef. Heel erg jammer dit. De huiswijn (Pinot Noir) waar een glas van gedronken werd was heerlijk. Het restaurant gaat uitbreiden, zagen we aan een bouwbord. Het is al niet klein meer maar ik vrees het ergste voor de kwaliteit als er nog een heleboel tafels bij komen. Laten we hopen dat Het Wapen op zijn schreden terugkeert.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het eten en service waren prima. Alleen (natte) honden in de nabijheid iets minder prettig.