't Wapen van Haarzuylen

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Wapen van Haarzuylen

Q buzz lijn 127
  • Kom je met de auto?
    Vanaf Amsterdam A-2 afslag 5 Breukelen - Kockengen - Haarzuilens Vanaf Den Bosch Arnhem A-2 afslag 6 Maarssen Utrecht Noord -vervolgens Vleuten Haarzuilens Vanaf Rotterdam Den Haag A-12 afslag 14a Harmelen, de Meern, Vleuten, Harzuilens
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerterrein

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00
- Diner vanaf 17.00

Jouw recensie over het restaurant 't Wapen van Haarzuylen

Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hebben hier gegeten na een dagreisje. Het eten was slecht afgezaagd, aan de soep zat geen smaak, appelmoes en erwtjes uit blik en het vlees was niet te eten. Dit ging ook bij vele van het gezelschap terug na een hapje geproefd te hebben. Alleen de salade was goed te doen. Bij een snackbar eet je veel beter. Ook al moet dit een goedkoop menu zijn zou ik toch een ander menu voorschotelen. Maak er desnoods een 2 gangen menu van.
Hannah D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
De banken en stoelen buiten zaten niet zo lekker. Wel lekker gegeten, beiden een maaltijdsalade, maar een beetje weinig friet voor twee personen. Bediening heeft niet uit zichzelf kleurspullen aangeboden, maar gelukkig kwam het hoofdgerecht al snel. Afruimen liet echter vrij lang op zich wachten en de gevraagde dessertkaart nog langer.
Philip E.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Vandaag hier lekker op het terras gegeten 1 saté en een biefstuk , heerlijk mals en niet duur . Aardige en snelle bediening die regelmatig informeert of er nog extra friet o.i.d moet komen . Kortom een aanrader.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
We hebben een geweldig feest gevierd n.a.v. onze trouwdag en verjaardag. Ruimte en medewerking voor de muzikanten en cabaretgroep was prima geregeld. Fijne betrokken bediening zoals afgesproken. De kinderen hadden alle ruimte om te spelen, eten en drinken gewoon goed! Kortom we kijken terug op een geslaagd feest!
Stijn J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Zaterdag uit eten geweest met de familie, het eten was heerlijk en de keuze was erg groot. Ook mijn zus kon vegetarisch eten wat erg lekker was. Het personeel was erg vriendelijk, spontaan en behandelde ons erg goed. De eigenaar kwam zelfs nog een praatje maken wat het voor ons erg persoonlijk maakte, al met al een echte aanrader
Leender .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Met een groep ons 25 jarig huwelijksfeest gevierd. Genoten van een uitgebreid buffet. Kwaliteit was super!. De bediening was de hele avond fantastisch. Glazen werden tijdig gevuld en vragen snel en vakkundig behandeld. Ambiance is ook zeer goed. Zowel binnen als buiten en erg mooie gelegenheid. Zonder meer een restaurant dat ik anderen zal aanbevelen.
Elian S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Hier altijd heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening. Daarom hier op 22 april onze 40 jarige bruiloft gevierd met een uitgebreid buffet. Alle afspraken werden netjes nagekomen. Het buffet was heerlijk en de bediening erg vriendelijk en niets was hen teveel. Al onze gasten waren super tevreden en dit maakte onze dag nog mooier. Helemaal Top.
ElAntonio D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Gevulde champignons lekker maar te zout. uiensoep beetje waterig en weinig ui. slibtongetjes prima. geitenkaassalade ok. Biefstuk mals geslagen maar smaak was prima. Kaasfondue was ook ok.
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
We hebben hier op 4/2/17 met een groep van 19 personen gegeten. Complimenten voor de organisatie, want we waren op deze zaterdagavond niet de enige grote groep... Vlotte bediening, alle gerechten tegelijkertijd opgediend, zonder noemenswaardige vertraging. Kwaliteit van de gerechten was prima. Dank!
Aaldrik T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gezellig op het terras gegeten. Mooie setting midden in het oude dorp. Zeer attente en vlotte bediening, we zaten nog niet of er kwam al iemand voor de drankjes en het stokbrood. We hebben "de vangst van de dag" besteld. Dat was een barramundi, een vis die we Jaren terug een keer in Australië hadden gegeten en daarna nooit meer. Verrassend. De vis was goed klaargemaakt, maar de garnituren waren vrij standaard (patatjes en sla).
Hartelijk dank voor uw mooie recensie.
Leuk dat u de barramundi vis kon waarderen.We zien u graag nog eens terug.
Carla van Dommelen
Kimrmol .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Echt een geweldige High Tea hier gehad vandaag met 8 personen. Perfecte bediening en het eten was heerlijk (en veeeel!). Veel variatie. De High Tea begon met een glaasje prosecco om te proosten. Daarna kregen we een heerlijk tomatensoepje, om de eetlust te bevorderen. Vervolgens werden er etagères met sandwiches neergezet; kip/ananas, gezond, zalm en rosbief. Ook de zoetigheden kwamen op tafel; soesjes, bon bons, cakejes etc. Hier zat ik al behoorlijk vol van. Daarna volgden twee borden met scones (super!) + nieuwe schalen zoetigheden en of het nog niet genoeg was, daarna kwamen ook nog warme snacks (sausijsjes/kaasbroodjes/Kipkerrie). Wij hebben een top middag gehad!
Beste Kim,
Heel erg bedankt voor deze lovende recensie. Leuk dat jullie zo'n gezellig middag gehad hebben.
Graag tot ziens.
Carla
Corina S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Al meerder keren zo lekker gegeten hier maar gisteren een grote tegenvaller!!!
Ik had de zomerspeciaal "Big angus burger". Helaas was er niets " bigs" aan, bijna klein te noemen. Mijn broodje was waarschijnlijk ontdooit in de magnetron, niet te eten, gewoon taai!!
Mijn partner had de zomerspeciaaal "huis gemarineerde spareribs" helaas smaakte dit gewoon naar beenham! Dus de kaart is prima en het stokbroodje vooraf ook maar de zomerspecials zijn inderdaad speciaal op de verkeerde manier.
ZO JAMMER!

Beste Corina,
Wat vervelend dat het eten zo tegen gevallen is. We hebben het met het keukenteam besproken en hopen dat wij u in de toekomst toch nog eens mogen verwelkomen om te bewijzen dat het weer net zo lekker kan zijn als uw vorige bezoeken.
Carla van Dommelen
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Met vier personen voor speciale gelegenheid gereserveerd. Vriendelijke bediening en knap hoe de verantwoordelijke het ogenschijnlijk redelijk onervaren bedienend personeel aanstuurde. Nu nog wat grotere flesjes fris (wist niet dat de groothandel zulke kleintjes levert) en - aandachtspuntje - witbier drink je niet zonder schijfje citroen. Voorgerechten - De carpaccio was zoals het hoort, de garnalenkroketjes heel aardig (lagen in de schaduw van enorme bos ruccola; waarom?), tomatensoep lekker en de lauwwarme geitenkaas met vijgen, walnoten en heerlijke uienringen was niet alleen mooi opgemaakt maar ook meteen het hoogtepunt van de gerechten. Hoofdgerechten - De ossenhaaspuntjes op een spies met pepersaus waren matig, weinig aantrekkelijk gepresenteerd en smaakten vreemd. De bijhorende garnituur mag die naam eigenlijk niet hebben: bakje met hoofdzakelijk kleine blokjes komkommer. Het broodje Angus burger was een blamage: dikke bol gehakt die ongevraagd saignant en fantasieloos werd opgediend. Een drama waren de pannenkoeken Baronesse: veel te dik, niet gaar van binnen en een rommelig door elkaar gemixte spek, kaas, ui en champignons er bovenop gekwakt. Iedereen moet leren pannenkoeken bakken maar dit was een dikke onvoldoende (worden de borden wel door de chef gecontroleerd voordat ze de keuken verlaten?) Desserts - Het warme chocoladetaartje met ijs en slagroom was aardig maar doorsnee en bij het verrassings dessert (aardbeien, ijs en slagroom) sprongen de tranen ons in de ogen; niet van blijdschap maar van de naturel aardbeien die onwaarschijnlijk zuur waren.
Kortom, we hebben ons laten verrassen door 't Wapen maar dat was geen onverdeeld genoegen.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Afgelopen vrijdag (17 juni) hebben wij hier met 34 collega's van ons bedrijf gegeten. We hadden niet erg veel tijd, omdat we uiterlijk om 19.00 weer in de bus moesten zitten richting theater. Hierover hadden we vooraf goede afspraken gemaakt en het was in een woord GEWELDIG. Alles liep gesmeerd, en er was totaal geen stress. Complimenten dus voor de organisatie. En voor de kok, want het eten was ook prima!
Angelica H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Dankzij Peter, Carla en Chris hebben wederom weer een geweldig feest gehad omdat mijn man met pensioen ging.
We hebben genoten van een geweldig buffet en een fantastisch toetjes buffet.
Alles was tot in de puntjes verzorgd en de bediening was uitstekend niets was te veel.
Zeer zeker een aanrader.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We hadden hier al eens een pannekoek gegeten op het terras en nu hebben we er gedineerd. We kozen beiden voor het 3 gangen jubileum menu en dit bleek een zeer goede keuze. Voor champignons in bierbeslag met tomatensaus, was een lekker gerecht. Daarna zeer malse biefstukpuntjes met paprika, ui, spek en pepersaus. De pepersaus kon voor mijn vriendin zonder moeite worden geruild voor een champignonsaus. Er zat lekkere rauwkost en friet bij. Na een wafel met warme kersen, ijs en slagroom. We waren zeer voldaan na het eten en de service was goed! De vlotte dame die ons bediende voelde alles goed aan en was goed in haar vak. We komen hier snel weer terug!
C. W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wij hebben hier slechts alleen koffie met taart gebruikt. Zondagmiddag, buiten regent het en binnen druk. De bediening was correct en vriendelijk. Omdat we met een kinderwagen kwamen werden we in een hoekje geplaatst met aan de wand delftsblauwe tegels die vol met vieze vlekken zat. We hadden bij de koffie appeltaart met slagroom. Bij de vraag of het huisgemaakte appeltaart was werd dit bevestigd. Was echter niet zo. De slagroom kwam uit de spuitbus. Of we hier ooit terug komen???
Beste Wolha,
Jammer dat uw bezoek aan ons restaurant u is tegengevallen. De meeste gasten zitten graag aan de tafel in het oude gedeelte van onze zaak waar u met uw gezin zat.
De 118 jaar oude Delftsblauwe tegels zijn schoon.In de loop van de tijd zijn er echter tegels afgebroken en glazuur verdwenen ( er heeft lange tijd een piano voor gestaan) met metselwerk zijn de scherpe randen weggewerkt die "vegen" achter hebben gelaten. Onze appeltaart komt van onze lokale warme bakker en de verse gezoete slagroom wordt door onze koks in een spuitbus gedaan en met kidde patronen op de gewenste dikke gemaakt. Het kan echter voorkomen dat de slagroom terug loopt en de bediening de spuitbus niet voldoende heeft geschut voor gebruik waarvoor onze excuses. We hopen uw ongenoegen weg te hebben genomen en zien u graag nog eens terug.
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Op 8 januari 2015 heb ik een zeer aangename avond in dit bijzonder sfeervolle restaurant beleefd. Het was mijn eerste bezoek maar zal beslist niet het laatste zijn en dit is zeer zeker te danken aan de heerlijke gerechten die werden voorgeschoteld door de vriendelijke en professionele gastheer en gastvrouw.
Wij, mijn zoon en ik kozen voor de bitterballen van wildragout geserveerd met een bosvruchten coulis; een verrassend en erg smakelijk voorgerecht. Mijn Schoondochter heeft genoten van een mooi opgediende carpaccio
Als hoofdgerecht besloten we alle drie voor de hertenbiefstuk met kastanje-champigons en rode wijnsaus te kiezen en daar hebben we geen spijt van gekregen.
Wij kregen een leuk opgemaakt bord met daarop o.a. rode kool , spruitjes, een stoofpeertje en niet te vergeten een prachtige hertenbiefstuk met een perfecte garing...... en dit alles was in combinatie met de saus een ware smaaksensatie.
Het heerlijke eten, samen met de fijne bediening en de prachtige ambiance zijn wat mij betreft genoeg redenen om hier snel weer terug te komen.

Fred V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Komende vanuit Amsterdam hier beland met 3 personen. Was die avond erg druk daar een grote bus met toeristen binnen kwam ivm de christmas fair. Bediening was echter correct en vlot ondanks dus de grote drukte. Eten was echter zeer matig. Soep en wild plateau was redelijk op smaak. Champignons met old amsterdam was weinig smaakvol. De wildzwijn kotelet en de hertebiefstuk waren niet goed van smaak en op smaak. Zeker gezien het nog redelijke prijsniveau voor deze gerechten. Spruiten waren niet voldoende gaar. Zowel rode als witte huiswijn hadden geen aroma, en waren echte slobber wijnen. Prima adres voor een pannekoek, en een mogelijke lunch, maar voor een diner kunt u beter doorrijden.
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
In de avond met de totale verlichting ziet Het Wapen van Haarzuylen eruit als een sprookje. De parkeerplaats is nauwelijks verlicht, maar dat komt door de prachtige verlichting dit schitterende pand ten goede. Dan valt bij binnenkomst de aankleding binnen wel tegen. Daar had meer van gemaakt kunnen worden. Overigens zijn de tafels keurig gedekt., maar bar , garderobe en entrée
zijn voor verbetering vatbaar.
Het personeel doet een beetje populair, maar dat is zeker niet hinderlijk en het reageert adekwaat en is dienstverlenend ingesteld.
Het restaurant heeft itt vele restaurants in de omgeving een uitgebreide wildkaart.
Wij hebben derhalve "wild" gegeten. als voorgerecht een ree en fazantenpate. Niet alleen was die voortreffelijk, maar dit gerecht werd bovendien erg kleurrijk opgediend met veel meer extra's dan op de kaart werd aangegeven. Jammer dat de noten, die wel op de kaart werden aangegeven slechts bestond uit 1 not, die daardoor geheel in het niet bleef.
Als hoofdgerecht een trio, bestaande uit wildzwijnmedallion, hazerug filet en hertenbiefstuk.
Over het zwijn en de has niets dan lof. De hertenbiefstuk heb ik wel eens malser gegeten. Dit exemplar was wel erg stug.
Mijn partner had graved lax en was daar zeer over te spreken. Als hoofdgerecht sliptongen, die goed gebakken waren.
De borden waren weer goed opgemaakt met een veelvoud aan kleuren. De rode kool bij het wild
had wat fijner gesneden kunnen worden. Daarnaast nog spruiten en nu eens niet sla, maar komkommer. Een welcome afwisseling van een meestal gebruikelijke sla bak.
Bij dit alles een Shiraz huis wijn. Ook een Merlot was beschikbaar evenals een special voor het wild geselecteerde wijn.
Als nagerecht de gebruikelijke mogelijkheden. Niets bijzonders, behalve dan de apfelstrudel.
Wij kozen voor de sorbet als gaatjes vuller.
Al met al een plezierige avond. Wij blijven terugkomen.