't Wapen van Bunnik

Dorpsstraat 9 3981 EA Bunnik Nederland Kaart

Over het restaurant 't Wapen van Bunnik

Heerlijk eten in het centrum van Bunnink

Gelegen in het oude centrum van Bunnik. De Franse keuken is de basis en dit levert een keur aan smaakvolle, verfijnde gerechten op. Het attente personeel adviseert je graag een passend glas wijn. Wat een heerlijke avond!

5 & 6 november Wildweekend: “Natuurlijk uit de Natuur”
Online reservering uitsluitend voor wilddiner

25 & 26 december Kerstdiner
Online reservering uitsluitend voor kerstdiner

Meer informatie over restaurant 't Wapen van Bunnik

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant 't Wapen van Bunnik

anouk.middelkamp .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was goed, lekkere gerechten. Wel jammer dat je friet apart moet bestellen en betalen. Prijs-kwaliteitverhouding niet helemaal juist: voor 60 euro per persoon verwacht je meer. Vooral qua service: de serveerster had er duidelijk geen zin in en was gehaast en niet netjes. We kregen geen uitleg over het eten en de samenstelling van de kaasplank. Ook kwamen de drankjes bij het dessert ná het dessert. Geen excuus of tegemoetkoming. Jammer!
Lies P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Vind de tafels voor 2 personen erg krap is niet uitnodigend. De gerechten waren heerlijk en mooi opgediend.
Magriet V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij hebben heerlijk en heel gezellig gegeten bij het wapen van bunnik. Wij komen zekernog een keer terug.
De bediening was erg plezierig. Het enige min-puntje betrof de akoustiek.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Eten smaakte goed en werd verzorgd opgediend. Het is jammer dat geen karaf water kunt krijgen: er is voor € 4 een fles Sourcy te koop, nota bene water dat in Bunnik uit de grond wordt gehaald en daar ook gewoon uit de kraan komt
Carla L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker eten, prettige bediening. Er is maar één minpunt en dat is de muziek: onrustig en niet passend bij een restaurantsfeer.
John W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij hebben erg genoten van een gezellig avond uit in een vertrouwde omgeving met lekker eten en wijn. Er zijn veel open flessen en duidelijk suggesties bij elk gerecht.
mjwerker .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Verrassingsmenu was echt goed. Mooi gepresenteerd, Goede balans in de samenstelling van de ingredienten, subrile van smaak. Echt een aanrader.
An B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We hadden er toch iets meer van verwacht. Een fles water kost € 4,--- en wordt gelijk op tafel gezet.
Patat apart bijkopen als je het verrassingsmenu neemt.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Lekker genoten van het eten, erg vriendelijke bediening. Gezellig restaurant. Rustige muziek, we konden in de nette, schone keuken kijken. Allemaal prima
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hadden voor Sea Breeze gekozen, de gerechtjes die aan de tafel uitgeserveerd werden waren heerlijk, het buffet viel tegen, past totaal niet bij elkaar. Het nagerecht was een lekkere afsluiting, al moest je er wel lang op wachten.
Leah B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Met het voorafje was niks mis zag er goed uit. Hoofdgerecht was een grote tegenvaller erg vet! Prijs kwaliteit is niet in orde prijs is erg hoog voor wat er geserveerd wordt. Ook de spelregels die dit restaurant hanteert wijken erg af en worden niet vooraf besproken dus vraag hier vooral na wanneer u hier eet.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
De avondbij het Wapen van Bunnik begon voor mijn partner en ik veel belovend, de carpaccio kwam redelijk vlot en de smaak was naar behoren. Daarna begon het wachten.... door een " fout" was men vergeten door te geven aan de keuken dat het hoofdgerecht klaargemaakt kon worden. Na bijna anderhalf uur kwam het hoofdgerecht op tafel en bleek koud!! Bij het het vleesgerecht werd een saus van artisjok geserveerd die ongelofelijk bitter van smaak was, kortom totaal overheersend en naar onze mening verkeerd gekozen.
De porties van het hoofdgerecht zijn klein, weinig vlees en nauwelijks groente.
De prijs / kwaliteit verhouding is compleet zoek!!!
Voor ons was het eten bij Het wapen van Bunnik een teleurstellende ervaring!
Voskuijlen .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
EEN KAPITALE BLUNDER DIE TOCH NOG GOED KWAM.
Bij reservering aangegeven: geen rode biet en/of pompoen. Wij hadden een 3 gangen menu v.d. chef.
Na lang wachten kwam het voorgerecht met, jawel rode bieten. De fout was snel ontdekt door de ober en deze
zorgde voor een nieuw voorgerecht. Toen kwam de grote teleurstelling: De kok had het vlees van het eerste gerecht, compleet met bietensap, op het nieuwe gerecht terug geplaatst.
EEN KAPITALE BLUNDER DIE EEN KOK NOOIT MAG MAKEN. Stuur de man op een bijscholingscursus!!
Gelukkig greep de ober opnieuw en daadkrachtig in. Alle lof voor de man, hij maakte veel goed. Een 10 waard!
Hierdoor verliep het vervolg nog tot tevredenheid.
H.V.
Jacqueline F.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het is altijd fijn om hier de avond door te brengen. Alles klopt: vriendelijkheid, mooie omgeving, eerlijk en lekker eten met een mooie prijs.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijke avond gehad. Uitstekend eten, prima bediening en dat allemaal op het mooie buitenterras.
Geboekt via AH Restaurantactie en daar gaat 't Wapen van Bunnik uitstekend mee om.
Sebastian B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
19 augustus hier geluncht met familie. Erg mooi en gezellig restaurant met lekkere lunchgerechten. Met name de salade met zalm en rode biet en de tom kha kai soep zijn een aanrader. de salade is wel erg groot, maar dat maakt mij natuurlijk helemaal niet uit. Goed restaurant!
Leen P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Via AH actie hier terecht gekomen, zeker geen spijt. Het was zaterdagavond gezellig druk goede akoestitiek.
Het eten was erg smakelijk. We konden kiezen uit de kaart, maar dan werd er €32,75 vanaf gehaald of je kon voor een 3 gangen verrassingsmenu kiezen, mocht aangeven vis of vlees of allebei of vegetarisch, de gerechten smaakten goed. Jammer dat er voor 4 personen, maar 1 zakje patat was, voor een tweede moest je bijbetalen, vind ik niet gepast.
Andere tafel met 2 personen kregen namelijk ook 1 zak patat.

De drankjes waren aan de prijs, 2 skuumkopjes bier €9,50 Fles Sourcy €4,00 glas wijn €4,00

Maar het belangrijkste was, dat de bediening erg attent was! Mijn schoondochter had een nagerecht gezien op de kaart, maar we hadden een verrassingsmenu, maar dit gerecht, mocht zij toch proeven, chapeau. Er werd ook gevraagd hoe snel we het volgende gerecht wilden. We hebben een gezellige avond gehad.
Als je hier zonder actie gaat eten, ben je best duur uit!
ada.meijer .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten!
Toch één opmerking nl. dat de glazen alles behalve schoon waren; vette vingers zaten erop en nog lipstick????
m D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Het verrassingsmenu was ook echt verrassend. Leuke combinatie van gerechten en allemaal verrassend anders dan je normaliter verwacht
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Vriendelijke bediening, je voelt je er goed thuis. Er is een groot terras dat bij wat minder goed weer overdekt kan worden. Het eten en drinken is er ook prima.