't Wapen van Bunnik

Dorpsstraat 9 3981 EA Bunnik Nederland Kaart

Over het restaurant 't Wapen van Bunnik

Heerlijk eten in het centrum van Bunnink

Gelegen in het oude centrum van Bunnik. De Franse keuken is de basis en dit levert een keur aan smaakvolle, verfijnde gerechten op. Het attente personeel adviseert je graag een passend glas wijn. Wat een heerlijke avond!

5 & 6 november Wildweekend: “Natuurlijk uit de Natuur”
Online reservering uitsluitend voor wilddiner

25 & 26 december Kerstdiner
Online reservering uitsluitend voor kerstdiner

Meer informatie over restaurant 't Wapen van Bunnik

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 10:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
h.j.hengeveld .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Weer eens prima gegeten bij 't Wapen. Verrassingsmenu verraste aangenaam. Enige verbeterpuntje is dat naar ons idee voor en hoofdgerecht teveel op elkaar leken: Beide rundvlees, sukadelapje en runderhaas. Maar allebei prima klaargemaakt en geserveerd en buitengewoon goed van smaak.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het eten was goed. El weinig keus in het hoofdgerecht. Leuke bediening, verder geen , gewoon uit eten met mijn partner.om een tweede keer te doen weet ik Nieto.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Met partner en zoontje van 2 hier naar toe gegaan met de AH restaurantactie. Broodje en voorgerecht kwamen snel door, maar we hebben vervolgens ruim een uur gewacht op de hoofdgerechten, terwijl we andere tafels wel bediend zagen worden. Nadat we aan tafel en aan de bar hadden gevraagd hoe lang het nog duurde, kwam er niemand aan onze tafel om de situatie te bespreken. Na nog 10 minuten wachten hebben we onze voorgerechten betaald en zijn we weggegaan. Met een ontzettend rotgevoel, omdat ons nog even gezegd werd dat het ons probleem was, omdat we het gerechtje voor onze zoon maar bij het voorgerecht hadden moeten bestellen. We zijn lekker naar de snackbar om de hoek gegaan.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Bent u in de buurt van Bunnik gaat u dan vooral eten bij Het Wapen van Bunnik. Het is een mooie ambiance, heerlijk eten en een Fijne bediening. U kunt zowel binnen als buiten zitten.
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Leuke tent, lekker gegeten met AH-dinerbon. Stevige porties door gebruik van risotto, parelcouscous of aardappel. Lekker vers allemaal. Correcte bediening. Minpuntjes: wijn per glas wat prijzig (5 euro) en brood afbakkwaliteit met te zoet remouladesausje (?) Verder lekker gegeten in gemoedelijke entourage.
Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima malse kalfsentrecote met een heerlijk sausje, toefjes aardappelpuree, en beetgare groentegarnituur. Als dessert sorbetijs met vruchten en een kletskop. Een aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Gegeten met de AH-Bon. Zoals gewoonlijk was alles goed t/m prima. Ik zelf had als hoofdgerecht de Asperge Hollandaise - krieltjes, boerenham, scharrelei en hollandaisesaus. Wat jammer was is dat er maar 3 (dunne) plakken boerenham bij zaten. Verder was alles prima.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk buiten in het zonnetje genoten van het eten. Bediening was zeer correct. Restaurant ligt op een mooie plek. In het centrum maar geen last van centrum-overlast. Asperges waren heerlijk!!! Kortom, we komen nog eens terug.
Dibbus01 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Op het hoofdgerecht hebben we een ur gewacht omdat de bestelling xoekwas geraakt. Als we daar zelf niet iets van gezegd hadden hadden we kunnen wachten tot het restaurant sloot. En we zaten nota bene naast de keuken.
Hillieta D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Met AHrestaurantactie hier gegeten. Gekozen voor verrassingsmenu. Alleen bij voorgerecht een wat taaie vis, maar verder prima. Gezellig en lekker eten.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Met z'n vieren op 7 mei gegeten bij Het Wapen van Bunnik. We werden vriendelijk ontvangen en ons werd goed uitgelegd wat de AH-actie hier inhield. (eten van de kaart en 32,50 korting op het 2e menu óf het verrassingsmenu à 32,50, met een gratis 2e menu). We wilden ons wel laten verrassen en kozen, omdat we niet zo dol zijn op dingen uit zee of uit schalen of schelpen, voor vlees. We kregen vooraf een lekker (lang) gegaard stukje lamsvlees met een stukje krokante Serrano-ham en als hoofdgerecht een kalfsfilet met o.a. bietenbulger (het werd goed uitgelegd, maar we konden het allemaal niet zo snel onthouden). De kalfsfilet vertoonde soms wat onverteerbare stukjes, dat was jammer. Een fles Merlot van het huis en een lekker toetje van witte chocolade-vanille en pecannotenijs complementeerde het geheel. Bij het afrekenen was kennelijk niet doorgegeven dat wij twee AH-kaarten hadden ingeleverd, maar dat foutje werd snel hersteld.
Carine B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Goede ontvangst, gezellige sfeer, betrokken service, grapjes tussen bediening en gasten: erg leuk! Klantgericht: afwijken van de kaart was geen probleem! De gerechten waren heerlijk en leuk geserveerd!
Appie S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Ze een nieuwe kaart. Verrassende gerechten op mooie borden. Bediening legde de gerechten goed uit. Echt een aanrader. Juiste prijs kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug naar Bunnik.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Het eten was lekker, maar de porties waren erg klein en ik vond het te duur. Patat moet je bv extra voor betalen. Het personeel was wel erg vriendelijk en de entourage was netjes.
Anja Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een goed restaurant op een mooie plek in Bunnik, heel gezellig. De bediening was super snel en heerlijk eten! Een aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de 6de keer gegeten bij 't Wapen van Bunnik. De kwaliteit blijft constant goed tegen een acceptabele prijs. Ook de bediening en de service blijven goed.
Yaris1975 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Via de Ah bonnen gegeten bij het restaurant. De bediening was goed en de richting van het restaurant was gezellig. Het eten was heerlijk en je kon zien aan de borden dat er aandacht aan was besteed. Jammer dat Iens niet de juiste gegevens op hun website hadden staan betreft de menukaart die was veranderd sinds deze week.
Jeannette Y.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
wij waren ah-restaurantactie-klanten:
we kregen eerst een tafel in het midden van de zaak. vroegen om een ander tafeltje, werd direct geregeld!
3-gangen surprisemenu besteld, leuk voor het oog, lekker op de tong en voor de maag!
allemaal heerlijke gerechten, die deze dag voor het eerst op het menu stonden. ook werd ons gevraagd wat we niet lusten/allergieen, heel goed! dit restaurant is zeer aanbevelingswaardig!!
vera B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
vriendelijke bediening, prima verrassings menu met echt verrassende dingen, zoals gebruik van parelgort. Om nog eens te doen! Leuke ambiance. Wel sfeervolle tafel maar deze had weinig licht zodat menu slecht te lezen was. Maar wel intiem...
Gonda H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Altijd fijn om daar te gaan eten ,levendig en toch gezellige sfeer en mooi voedsel.Voldoende ruimte buiten om de auto te parkeren ,ook daar geen zorgen over.