't Wapen van Bunnik

Dorpsstraat 9 3981 EA Bunnik Nederland Kaart

Over het restaurant 't Wapen van Bunnik

Heerlijk eten in het centrum van Bunnink

Gelegen in het oude centrum van Bunnik. De Franse keuken is de basis en dit levert een keur aan smaakvolle, verfijnde gerechten op. Het attente personeel adviseert je graag een passend glas wijn. Wat een heerlijke avond!

5 & 6 november Wildweekend: “Natuurlijk uit de Natuur”
Online reservering uitsluitend voor wilddiner

25 & 26 december Kerstdiner
Online reservering uitsluitend voor kerstdiner

Meer informatie over restaurant 't Wapen van Bunnik

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant 't Wapen van Bunnik

Magriet V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Midden in het restaurant is een ongelukkig opstapje, waardoor twee van ons zijn gevallen. Ondanks dat hebben we een hele gezellige avond gehad in het Wapen van Bunnik. We hebben er heerlijk gegeten, en zullen zeker weer terugkomen.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellige sfeer en persoonlijke bediening. Nieuwe gerechten op de kaart, was smullen. Er mogen wat meer groenten bij geserveerd worden
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het eten is goed, maar je zit er niet echt gezellig meer. Zaten tegen een plantenbak aangeplakt, en je kon het eten van de buren van hun bord pakken.
john D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Hier afgelopen weekend wezen eten. Viergangen diner. Eten is goed maar niet bijzonder. Lekkere wijnen die er goed bij passen. Zeker de moeite waard om langs te gaan maar niet de moeite waard om ervoor om te reizen. Wederom geef ik het toch een ruime voldoende.
Brigitte R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Tijdens het carnavalsweekend hebben we hier gegeten.
Drie jaar geleden waren we iets minder enthousiast over de kwaliteit van het eten. Nu zagen we op de kaart aparte, lekkere gerechten.
Zeker de eendenborst en de zeewolf waren erg smaakvol. Opvallend is ook dat de prijs-kwaliteit verhouding van de wijn goed was.

En de gastvrijheid van de eigenaar maakte ons diner helemaal af.
Gisèle T.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
leuke kaart, eten kwalitatief goed, attent personeel.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Ik wilde hierbij een reactie toe voegen, er is naar tevredenheid een oplossing geboden door dat er wat misverstanden waren dus zijn tevreden
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Wij hadden gereserveerd voor het Valatijns menu echter bij binnenkomst wist de ober niet wat dit was. Daarnaast kregen wij geen prosecco vooraf ondanks dat in bij het menu stond het vooraf was karig maar goed het vlees was voortreffelijk en voldoende de bediening was wel vriendelijk maar niet volledig op de hoogte en de wijn was duur t.o.v. van het gevulde glas te duur daarnaast konden wij niet betalen met de restaurant kaart terwijl dit wel staat aangegeven. Dus wij denken dat wij niet terug komen je zou toch zeggen als ze zo'n aanbieding hebben dit ook in de zaak moeten aangeven geen enkele folder stond er ook geen kaart dit vinden wij erg dom.
Lieteke V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gezellig Café restaurant. Warme inrichting. Lekker geluncht. Royale porties. Carpaccio was prima, maar wat veel sla onder het vlees, terwijl het geen salade was. Prima akoestiek. Je kunt elkaar goed verstaan en hebt geen last van het gesprek van de buren.
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De porties (voor de lunch) waren aan de kleine kant (wel erg lekker) en het duurde allemaal zeer lang. Het vergeten zijn van de toetjes werd weggewuifd met de mededeling dat iedereen zijn eten tegelijk wou en de ober z’n best toch deed.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima locatie.Sfeervolingericht en een goede gastheer. Valentijnsdiner met verscheidene kleine hapjes vooraf. Nagerecht dito. Hoofdgerecht runderbavette. Ruim voldoende voor twee personen.
Pfaff M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
een goed restaurant met een zeer chique uitstraling. bediening empatisch en correct. parkeer gelegenheid is in orde. kaart is beperkt maar de producten zijn meer dan in orde. je kan hier met vrienden en familie ruimschoots en hele avond genieten.
Kneel H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben vanavond hier na een wandeling met 2 personen gegeten. De kalfsribeye was goed, de gratin was lekker, maar voor de prijs een wat magere hoeveelheid. Het bord was voor de helft opgemaakt, maar de andere helft waren ze “ vergeten”. De prijs en kwaliteit hiervoor kan veel beter. Het personeel was aardig, maar vergat dat het om de klant draait. Dit kan zeker beter.
m.alberti .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Goed gegeten, voorgerechten waren fantastisch! Biefstuk had beter gekund, was een beetje taai. Compliment voor de zeer aardige en klantvriendelijke serveerster!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Weer prima bevallen gisteren bij het Wapen van Bunnik, wachttijden zijn kort, eten prima verzorgd en sfeer was weer prima. Gr Claudia Visser
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Genoten van onze lekkere avond. Mooie sfeer in het pand, fijne bediening en erg lekker eten. Het was rustig in het restaurant (maandag). Goed pluspunt was dat ze tussen de gangen vroegen of wij wilde wachten of gelijk de volgende gang wilde hebben.
Renata J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten en genoten van bijzonder klaargemaakte gerechten ( stoofpotje ree met zoethout en krokante ontbijtkoek, rode kool met appeltjes) in een gezellig sfeervol restaurant. Complimenten voor de kok!
Germen H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Lekker eten, wisselende kaart maar met behoud van een paar paradepaardjes. Service is zeer klantgericht. Sfeer moet je liggen.
Carla I.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Voorgerecht duif lauw/koud moet warm zijn, hoofdgerecht hert weinig smaak en veel witte bonen.
Puntzak met frites/sausje niet geserveerd ( ook niet meer naar gevraagd) Bij reservering om tafeltje met lage stoelen verzocht, pas na dat een tafeltje vrij kwam inderdaad op verzoek verplaatst.
Zaal naast ons met groot diner landmacht dus druk maar wij waren er al om 18.00 uur!
Lang geleden dat wij hier goed gegeten hebben, zal lang duren voordat wij het misschien nog een keer willen proberen en blijft niet onbesproken. Michiel Cornelissen
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Verrassingsmenu was ook echt een verrassing. Lekkere gerechten. Drankjes nogal prijzig.