't Wapen van Bunnik

Dorpsstraat 9 3981 EA Bunnik Nederland Kaart

Over restaurant 't Wapen van Bunnik

Heerlijk eten in het centrum van Bunnink

Gelegen in het oude centrum van Bunnik. De Franse keuken is de basis en dit levert een keur aan smaakvolle, verfijnde gerechten op. Het attente personeel adviseert je graag een passend glas wijn. Wat een heerlijke avond!

5 & 6 november Wildweekend: “Natuurlijk uit de Natuur”
Online reservering uitsluitend voor wilddiner

25 & 26 december Kerstdiner
Online reservering uitsluitend voor kerstdiner

Meer informatie over restaurant 't Wapen van Bunnik

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 10:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Anneliesklokke .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Geweldige bediening. Wij hadden slechts anderhalf uur tijd om te dineren. Daar werd fantastisch rekening mee gehouden. Verrassingsmenu was boven verwachting. Chapeau voor de witte en zwarte brigade.
Wil.ienvandervelden .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We vonden de samenstelling van de kaart maar heel beperkt. Weinig vlees gerechten. Verder prijsstelling boven gemiddeld. Vlotte bediening die ook afstemde wanneer we de volgende gang zouden willen hebben.
Sunairda01 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten was goed alleen de bavette was wel erg rauw. Je kunt merken dat je hebt geboekt voor de AH restaurantactie. We drinken beide geen wijn en ze lieten goed merken dat ze hier niet blij mee zijn.
Anjali S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
gerechten zijn zeer klein, je krijgt zeer weinig voor je geld, Ook zat er veel vet aan het vlees. Kwaliteit van de gerechten kan veel beter. En de muziek mag wel wat zachter.
An Ne V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten
De wachttijd was kort
Wij zullen hier vast nog eens terugkomen
Verder hebben we er niets over te melden
123456klein_artis .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
prima eten maar de gerechten waren klein plus dat je patat apart moest bestellen en betalen
en voor deze prijs kan er wel een zak patat bij.
ontvangst was heel gejaagd voor dat we zaten vroeg ze al wat we wilde drinken
en de kaart werd gelijk onder je neus geduwd.
erg gericht op wijn bij elk gerecht staat een wijn advies.
personeel had er niet echt zin in.
kunnen nog heel veel leren van brasserie vink [oud de berenkuil]
N S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Er is op individuele wensen goed ingegaan. We hebben lekker gegeten en de bediening was heel aangenaam/ vriendelijk. Fijn vondt ik ook dat er gevraagd is of het toetje meteen na het hoofdgerecht geserveerd mocht worden of liever wat later. Het parfait van vijf specerijen was verrukkelijk!!! Nadat ik aan de bediening vroeg om mijn compliment door te geven aan de kok kreeg ik wat later nog een extra portie :))) We hebben genoten.
Lidy_Lindgreen .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Over het algemeen prima en het merendeel heeft heerlijk zitten eten. Een enkeling mistte wat 'gewone/gangbare' gerechten als tournedos. De gemiddelde leeftijd van ons gezelschap lag rond de 70. Wij kwamen voor de AH-actie. Een driegangenmenu was de aanbieding, maar dat is gewoon teveel voor kleine eters. Dan moet er dus de gelegenheid zijn om in plaats van het nagerecht koffie te bestellen.
De gerechten (voor/hoofd/na) waren iets te groot voor een driegangenmenu.
Laura1982 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten! Goede hoeveelheden, niet te veel, maar ook zeker niet te weinig. Vooral het kaasplankje na was erg goed afgestemd. Fijn dat de bediening rekening kon houden met een snel naderende vertrektijd. Leuke bijkomstigheid de ah-spaaractie geeft je een korting op de nota van €32,50 en verder ben je vrij om uit de normale kaart te kiezen!
Ingrd G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
goede locatie, ook voor vergaderen. Eten fantastisch zowel lunch als diner. Wel jammer van soep in borden, dan koelt het erg snel af.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De sfeer bij het Wapen van Bunnik is altijd ontspannen. Het eten super lekker!! De kindermenu's zijn erg goedkoop. Enige minpunt: er zit totaal geen groente bij. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Vrienden met gluten-dieet werden correct geadviseerd in hun keuze. Wij komen hier regelmatig, het bevalt altijd zeer goed.
Greet S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker gegeten, porties voldoende. Jammer dat het andijviestamppotje bij koud geserveerd werd.
Bij de reservering duidelijk aangegeven dat 1 gast suikerziekte heeft, helaas werd hier geen rekening meegehouden zodat het kiezen van een nagerecht niet mogelijk was voor deze gast. Wel sportief dat de AH korting in mindering werd gebracht op de rekening ondanks dat er eigenlijk niet aan de voorwaarden was voldaan.
Jaap W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
1,5 uur van tevoren gereserveerd, toen we aankwamen stonden we niet op de lijst. Of we voortaan ook even wilden bellen... Daarnaast vergaten ze de wijn te brengen, ijsje van 1 vd kinderen vergeten, personeel had arrogante houding, karige porties. Kortom een tegenvaller voor ons.
Bertmid .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een prima avond met uitstekend eten. Ook de bediening was top. Bij thuiskomst bleek de rekening te laag. Dit gaan we vandaag rechtzetten.
ErikT-D .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Mooie gerechten, mooi opgediend. Specials naast de kaart zijn de moeite waard. Porties ruim, maar niet te overdadig waardoor er weinig teruggaat naar de keuken. Als het vrij vol is, dan kan het lawaaierig zijn, maar verder is de ambiance prima. Personeel is vriendelijk en attent.
Myrthe M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Super vriendelijke en goede bediening. Heerlijk gegeten, verse groenten en mooi opgemaakte borden. Erg leuk om mee te kunnen kijken in de open keuken! Mijn complimenten.
Famar .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. Er is een speciaal 3-gangen menu voor € 32,50, één persoon betaalt dan. Of men kan 3 gangen van de kaart bestellen en er wordt dan € 32,50 in mindering gebracht. Goede oplossing dacht ik.
We hadden als voorgerecht Vitello Tonato van € 12,00 / Hoofdgerecht gemarineerde Kalfshaas € 21,50 . Niet de voordeligste gerechten van de kaart . Alle desserts kosten € 7,00. Ik gaf aan dat ik als dessert liever Irish Coffee had dit kost € 6,50. Dat was niet mogelijk, dan zouden we niet de maximale korting krijgen. Ik vond dat erg kinderachtig. Het verschil was € 0,50. Het eten werd ons ook in sneltempo geserveerd. Al met al heb ik niet het gevoel dat men daar blij is met gasten die gebruik van de AH kaarten
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Binnen de AH-restaurantactie met schoonouders (negentigers) bij het Wapen van Bunnik gegeten.
Het was ronduit een succes. Ondanks hun gehoorproblemen konden wij elkaar goed verstaan.
Het verrassingsmenu is een aanrader.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Waren met AH boekje...konden kiezen : of verrassingsmenu 32.50 of kiezen van de kaart wat veel duurder uit kwam van de hele rekening werd dan 1x 32,50 afgetrokken
Drankjes duur ong 4,00 en fles water 4 euro...niet gedaan dus...
1e gang was soort risotto met garnering , plakje vlees en saus
2e gang: weer risotto met veel saus, garnering en vis (lekker)
3e gang: heerlijk en mooi opgemaakt toetje
koffie
toen de rekening: 45.95....en daar was 32.50 al van afgetrokken!

hier gaan we dus nooit meer eten...goed verdiend !