't Wapen van Bunnik

Dorpsstraat 9 3981 EA Bunnik Nederland Kaart

Over het restaurant 't Wapen van Bunnik

Heerlijk eten in het centrum van Bunnink

Gelegen in het oude centrum van Bunnik. De Franse keuken is de basis en dit levert een keur aan smaakvolle, verfijnde gerechten op. Het attente personeel adviseert je graag een passend glas wijn. Wat een heerlijke avond!

5 & 6 november Wildweekend: “Natuurlijk uit de Natuur”
Online reservering uitsluitend voor wilddiner

25 & 26 december Kerstdiner
Online reservering uitsluitend voor kerstdiner

Meer informatie over restaurant 't Wapen van Bunnik

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant 't Wapen van Bunnik

Erik R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Verrassingsmenu was ook echt een verrassing. Lekkere gerechten. Drankjes nogal prijzig.
Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker eten, en vlotte en gezellige bediening. Veel keuze uit open wijnen! Ook lekkere bieren op de tap. Cornet van de tap smaakt echt veel lekkereer dan uit de fles.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Prettige bediening door vriendelijke mensen.
tessa B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Samen met oma (100!) geluncht. Het Wapen van Bunnik is eigenlijk vaste prik. Sinds kort eet ik plantaardig maar zag dat álles met vlees/vis of kaas was, zelfs de soepen. Bij navraag heeft de kok een lekkere salade gebouwd met allerlei noten en pitten en een soort humus dacht ik te proeven bij wat sneedjes brood. Top dat ze dit aanboden. Hoop dat ze op termijn ook wat op de kaart hebben met meer fantasie. Humus, avocado, bonen, pasta, gegrilde aubergine? Oma kan altijd los op uitsmijter, kroketten of gebakken vis; iets wat ze in het tehuis niet snel voorgeschoteld krijgt. Voor de omni’s een uitgebreide kaart!
P. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Waren hier met de AH restaurantactie. Vlotte service gerichte bediening. Gezellige inrichting, alleen het tafeltje voor 2 wat aan de krappe kant. Een fles water voor 4 euro is niet van deze tijd, veel restaurants zetten gratis een karaf water met ijs op tafel. Wij kozen voor het verrassing menu van de kok en dat was gewoon lekker.
Gonny T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Met AH actie voor het surprisemenu gekozen.. Gewoon lekker en goed ! tafell aan het raam waar we redelijk rustig zaten. Goed eten voor een Lieke prijs.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Kwaliteit van de gerechten is goed, maar de hoeveelheid kan iets meer, 3 gangenmenu, maar zonder extra friet is de hoeveelheid matig.
De prijs van de drank is wel een bijkomstigheid van € 65,- voor 4 personen!!!!
Wilbert H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten op een leuke locatie. Keuze uit mooie gerechten, inclusief wild. Handig is dat er een koppeling van het menu naar de wijnkaart is en dat je ook veel duurdere wijnen per glas kunt bestellen. Het is dat het voor ons niet naast de deur is, anders zouden we zeker nog een keer terug gaan.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Jammer dat Het Wapen van Bunnik andere regels hanteren voor deze AH actie! We hadden een we hadden een verrassingsmenu van €32 en 4 wijn, 2 koffie en een fles water van €4.
Totaal moesten we voor 2 personen  €57 afrekenen. Best aan de prijs.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Met collega's lekker gegeten. Het voorafje en dessert waren bescheiden van formaat, maar wel erg lekker. Het hoofdgerecht was wel royaal. In totaal ruim voldoende en heel lekker gegeten.
Bediening is ook goed, attent en vriendelijk. Dankzij AH korting was het ook goed betaalbaar.
M.T T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten (verrassingsmenu) was heel verzorgd, mooi opgediend en erg lekker. De bediening was vriendelijk, de serveerster gaf goede uitleg over de gerechten.
anouk.middelkamp .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was goed, lekkere gerechten. Wel jammer dat je friet apart moet bestellen en betalen. Prijs-kwaliteitverhouding niet helemaal juist: voor 60 euro per persoon verwacht je meer. Vooral qua service: de serveerster had er duidelijk geen zin in en was gehaast en niet netjes. We kregen geen uitleg over het eten en de samenstelling van de kaasplank. Ook kwamen de drankjes bij het dessert ná het dessert. Geen excuus of tegemoetkoming. Jammer!
Lies P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Vind de tafels voor 2 personen erg krap is niet uitnodigend. De gerechten waren heerlijk en mooi opgediend.
Magriet V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij hebben heerlijk en heel gezellig gegeten bij het wapen van bunnik. Wij komen zekernog een keer terug.
De bediening was erg plezierig. Het enige min-puntje betrof de akoustiek.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Eten smaakte goed en werd verzorgd opgediend. Het is jammer dat geen karaf water kunt krijgen: er is voor € 4 een fles Sourcy te koop, nota bene water dat in Bunnik uit de grond wordt gehaald en daar ook gewoon uit de kraan komt
Carla L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker eten, prettige bediening. Er is maar één minpunt en dat is de muziek: onrustig en niet passend bij een restaurantsfeer.
John W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij hebben erg genoten van een gezellig avond uit in een vertrouwde omgeving met lekker eten en wijn. Er zijn veel open flessen en duidelijk suggesties bij elk gerecht.
mjwerker .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Verrassingsmenu was echt goed. Mooi gepresenteerd, Goede balans in de samenstelling van de ingredienten, subrile van smaak. Echt een aanrader.
An B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We hadden er toch iets meer van verwacht. Een fles water kost € 4,--- en wordt gelijk op tafel gezet.
Patat apart bijkopen als je het verrassingsmenu neemt.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Lekker genoten van het eten, erg vriendelijke bediening. Gezellig restaurant. Rustige muziek, we konden in de nette, schone keuken kijken. Allemaal prima