't Waepen van Veere

Markt 23-27 4351 AG Veere Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Waepen van Veere

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

in de Juli & Aug: Maandag t/m Zondag 11:00 - 21:00, overige maanden aangepaste openingstijden.
zie: http://waepen.nl/openingstijden/ voor de juiste gegevens

• Af te huren , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Hier al regelmatig geweest. Het is een blijft een pracht zaak!

We kwamen hier op een dinsdag (marktdag) terras en binnen zat het afgeladen vol. wij kregen een tafeltje aan het raam aangeboden en hebben hier heerlijk mosseltjes gegeten met een mooie fles Chardonay Santa Alvara reserva.

Eten en de bediening was top! Waar eet je nog in een toeristen stadje zonder te reserveren op deze manier? mooie wijn, linnen servet, zilver bestek... Klasse
Martijn Z.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Gisteren hier heerlijk geluncht met het kreeftenmenu. Vooraf namen wij de bisque die heerlijk van smaak was. Daarna als hoofdgerecht de halve kreeft die erg goed was klaargemaakt met koriander-limoenmayonaise. Heel smakelijk. De begeleidende chardonnay was heerlijk. Het dessert van witte chocomousse met gemarineerde aardbeien was ook uitstekend.
Enige minpuntjes waren de vele verschillende gezichten die we aan tafel hebben gekregen, en de wachttijd voor het hoofdgerecht.
Niettemin komen we alleen al voor het eten hier graag nog een keer terug.
Kettinkje .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Geweldige locatie in het mooie Veere, afgelopen weekend op het terras gegeten. De bediening is zeer vriendelijk. We waren vorig jaar zeer aangenaam verrast door de kwaliteit en vandaar een tweede bezoek. Over het eten zijn we tevreden, maar was minder verrassend dan vorig jaar en we hebben ook 2 verbeterpunten. Bij het bestellen hebben we naar het gewicht van de kreeft gevraagd, helaas kwam er ipv de beloofde 500 a 600 gram toch eerder iets van 400 gram. En de crème brulee was geschift, uiteraard hebben we dit gemeld, echter er werd alleen opgemerkt dat ze dit aan de keuken zouden doorgeven. Prima, maar wij dan?
Willemienhm .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Service helemaal perfect; foute bestelling van ons zonder problemen weer meegenomen, en hersteld! Heerlijke bol met kalfsfricandeau en tonijn!!
NathalieSa .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Hele unieke smaken. Heel attent personeel. Nadat ik ja had geantwoord op mijn huwelijksaanzoek kwam personeel gelijk met champagne. Toetje was leuk versierd voor de gelegenheid. Hier ga je echt uit eten vind ik.
Iamalittlepiggy .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Goed gegeten op het mooie terras. De zeetong was goed klaargemaakt en ook het halve kreefje was goed op smaak. Was wel een erg klein stukje kreeft voor bijna 30 euro, maar ja het is een heerlijk terras in een prachtig stadje en als het zonnetje schijn heb je eigenlijk niets om over te klagen.
Wanda C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Tweede kerst heerlijk gegeten bij 't Waepen van Veere. We gingen voor het kreeftenmenu met een lekkere wijn. Ons zoontje ging voor de huisgerookte zalm vooraf en de zeetong als hoofdgerecht. De tong werd netjes gefileerd voor hem. Als nagerecht hadden wij het kaasplankje met een glaasje port.

Er werd netjes gevraagd of we een fles water op tafel wilde hebben. Water en wijn werden met regelmaat bijgeschonken.

Bediening en eten waren prima in orde, we hebben genoten van de sfeer, de gastvrijheid en de heerlijke gerechten.
LouiseMarie .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Begin augustus 2013 hier gegeten en overnacht, was helemaal goed! lekker eten, goede service, fijne sfeer. Dus dit jaar weer terug; volgens mij hebben zij een nieuwe kok, eten viel erg tegen, basic, maar niet verfijnd zoals vorig jaar. Het lijkt wel alsof zij overal op bezuinigen. Kortom; teleurstellend. Ontbijt was ronduit sober, koffie niet te drinken! Heel anders dan vorig jaar. Jammer, mooie locatie, waren zo opgetogen over vorig jaar en nu dit. Komen hier niet meer terug; prijs-kwaliteit verhouding klopt niet meer.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Vrijdagmiddag 27 juni hier geluncht. Bediening was redelijk vlot maar niet de vrolijkste. Glas muntthee en een tonic hebben we gedronken. Geen honing bij de muntthee maar toen ik er om vroeg kreeg ik dat wel.
Mijn man had 2 kroketten brood en ik de vruchtenbol met geitenkaas, noten met annanasstukjes en honing.
Mijn geitenkaas was maar op een klein plekje warm, de rest nog koud. Het bord was mooi opgemaakt, veel walnoten en amandelen, verse salade. Prima. Ik heb toch gevraagd of de kaas wat warmer kon want geitenkaas moet wel lauwwarm zijn. Dit was moeilijk want dan werd mijn brood ook hard vertelde de dame. Ik wil geen koude geitenkaas dus dan is het maar zo. Eve later kwam mijn bord weer terug. Nu zonder de hoeveelheid noten. De salade had geen dressing en er zat nauwelijks of geen honing op de kaas. De dame gevraagd om honing en zij bracht 2 bakjes. De kroketten waren goed maar het brood niet bijzonder.
Afrekenen voor 2 consumpties en lunch 22,05 dus niet goedkoop.
Matige ervaring dus volgende keer proberen wij een andere gelegenheid.
Cees Q.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Buiten geluncht, vluchthaven voor noodweer, lees 4 juni, 14 graden en plenzende regen.
We zaten droog op het verwarmde terras, even bijkomen, een mooie zaak, mooi maar overvol terras.
Aangeklede Chiabatta met ham, mosterd, salade en tomaat.
Warm Waldcorn brood met zalm en salade.
Heerlijke La Trappe van het vat!!
Goed en lekker gegeten.