't Vuurspoor

Erg rustig
Erg kort
Casper S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Fijn restaurant. Lekker eten. Aardige mensen. Aanrader.
Vanavond heerlijk gegeten bij restaurant 't Vuurspoor in Andelst.
Mvdijk78 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Vanavond gegeten bij de Vuurspoor met mijn vrouw. Wij hebben gegeten met de glasgrill. Lekkere soep vooraf en veel keuze aan vlees, vis en salade. Daarbij krijg je brood, sauzen en patat. Goede service en goede kwaliteit in een mooi historisch pand. Echt een aanrader!!
Blikopener .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Leuk BBQ-restaurant waar je als huisgenoot wordt verwelkomd. Glasgrill was een succes met prima vlees en vis. Naast het prima eten is ook de entourage bijzonder. De oude mijnzaal van de voormalige fruitveiling is een pronkstuk, waarbij de liefde voor ons erfgoed bij de uitbaters zeker aanwezig is. Kortom een must voor liefhebbers van (agrarische) historie en goed eten.
Anne-Marie D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
wij hebben heerlijk gegeten,bbq aan tafel.Het eten was van een hoge kwaliteit.de eigenaren zijn bijzonder gastvrije mensen.Het was een topavond,Gerrit en Tanja.
groetjes Arie en Anne-Marie de Ruijter.
Lourens A.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
De meest bbq restaurants besparen op vlees, c kwaliteit, maar dat doen ze hier niet! Geweldig vlees!! En dan de enorm gastvrijheid van de eigenaren, je voelt je welkom, als of je bij ze thuis op bezoek bent.
Gewoon een hele fijne ervaring.
Bernard01 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Leuk om met grootte groep te eten. Bbq restaurant waarbij de enig aanwezige vegetariër goed werdt voorzien van intresante en bijzondere gerechten. Ook de spontane bediening met rondleiding door het gebouw is een aanrader.
Mmmmarianne .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Fantastisch restaurant in voormalig veiling gebouw. Eigenaren Gerrit en Tanja zijn bevlogen en gastvrij, geven je een fantastische avond.
Veel keus, goeie kwaliteit producten. Absolute aanrader!
Milena M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
We waren met 'n groep 8 volwassenen 8 kinderen en hebben 'n fantastische avond gehad! Het was zoals ik bij andere recensieso les inderdaad gezellig knus, alsof je bij Gerrit en Tanja thuis te gast was, idd kan je ze ook gewoon bij naam noemen!
Ik verwachtte zelf 'n redelijk standaard niveau ook Ivm het all you can eat concept maar niets was minder waar. De soep die ik eigenlijk niet bij bbq vind horen heb ik geproefd, het stond er immers toch, en was verrassend lekker. Het vlees was ook van top kwaliteit. Alles veel beter dan verwacht dus dat maakte iedereen nog enthousiaster.
Brood ook lekker ff opgepiept maar niet zo lang dat je je verhemelte bezeerd zoals vaak in restaurant's.. Gewoon goed.
Enige puntje van kritiek is dat er best wat vaker geïnformeerd mag worden of de mensen nog wat willen drinken of Patat of brood willen, dat lijkt me voor de omzet en marge (meer brood en Patat eten= minder duur vlees eten). Nu hadden we best nog wat extra Patat en brood gelusten maar als er dan ff niemand was om te vragen dan reeg je nog maar 'n extra Spies vol.
Er was 1 vegetariër in de groep, die kreeg speciaal champignon soep en in folie gewikkelde tomaten met pijnboompitten en pesto en 'n pakketje druiven-geitenkaas en nog wat, en die pakketjes konden zo op de kolen, dus die kon lekker mee bbqen met de rest.
Wij gaan vast nog een keertje terug als we weer eens in slijk Ewijk op bezoek zijn!
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Wat een geweldig gezellig en knus restaurantje. De eigenaar en zijn vrouw waren gastvrij, en hadden ook veel aandacht voor de kinderen. Grapjes met ze maken, leuke vouwrietjes in het drinken, ijsje zelf laten samenstellen. We hebben heerlijk gegeten en gaan zeker nog een keer terug. Complimenten! Echt een aanrader..
Sjonnie .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Echt een gezellig klein restaurant, met uitstekende kwaliteit eten. Het zelf BBQ'en aan je eigen tafel is echt leuk om te doen. Vlees is van uitstekende kwaliteit en ruimschoots aanwezig in vele soorten. Salades zouden iets uitgebreider mogen, maar alla, je komt natuurlijk voor het vlees! ;-)
Aanrader is trouwens ook de soep vooraf, perfect gewoon!
Uiterst vriendelijke en behulpzame bediening in een leuk authentiek gebouw. Zeker een aanrader! Prijs - kwaliteit is dik voor elkaar.
Blankie .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Vanavond een geweldige avond gehad bij het vuurspoor. Soep vooraf was al een perfecte ervaring, maar ook het BBQ buffet was absoluut ongeëvenaard.
De bediening is erg vriendelijk, zeker ook voor kinderen ondanks de eerste indruk.
Gewoon eens proberen, voor het geld hoef je het niet te laten
Els S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Gekozen voor het BBQ-arrangement. Van buiten is het een oud veilinggebouw. Was even zoeken om het te vinden maar eenmaal binnen: Gezellige aankleding. Enthousiaste eigenaars met passie voor het vak. Lekkere champignonsoep als voorafje. Supervers vlees, vis, stokbroodjes etc. Veel en gevarieerd aanbod aan voedsel. Het BBQ-en aan tafel was ontspannen en gezellig. Dit was ons eerste bezoek aan dit restaurant maar zeker niet onze laatste keer. Complimenten!
R H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2014
Restaurant 't Vuurspoor is een all you can eat BBQ restaurant. Met spiezen kun je boven de bbq je vlees bereiden. De ontvangst was zeer gastvrij door de eigenaar en zijn vrouw. Ze beloofden ons goede kwaliteit en dat was niet gelogen. Ondanks het all you can eat concept is het vlees en vis van zeer goede kwaliteit. Vooral de biefstuk (3 soorten: kogel, rib-eye en de laatste ben ik vergeten) waren zeldzaam lekker. De spiezen zorgen voor hygiene (geen zwarte stukken vlees zoals vaak bij een bbq). De ontvangst, het mooie, nette restaurant in een monumentale locatie en met name het heerlijke eten hebben voor ons voor een topavond gezorgd!