`t Vossenhol

Oud Huizerweg 2 1411 GZ Naarden Nederland Kaart

Over restaurant `t Vossenhol

De lekkerste pannenkoeken van de streek

Bij 't Vossenhol geniet je van de lekkerste pannenkoeken van de streek. Kom tot rust in de natuur in Kaag en omgeving en laat de kinderen in het bekende Speelpark ronddwarrelen. Naast een lekkere pannenkoek kun je hier ook kiezen voor een portie friet of een gezellige high-tea met de familie. Geniet van 't Vossenhol in Naarden!

Meer informatie over restaurant `t Vossenhol

Voordelig
Claudia N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten en super vriendelijk personeel. Erg geschikt om met kinderen heen te gaan ze hebben een speelgelegenheid en de kinderen krijgen een leuk cadeautje.
Ericchalla .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het restaurant ligt in de bossen bij Naarden en de herfstkleuren zijn prachtig. We werden erg vriendelijk ontvangen en na een heerlijk bokbiertje van de tap werden de uitgekozen gerechten geserveerd.
De tomatensoep en paddenstoelensoep waren heerlijk. Daarna spareribs en sate, ruime porties en erg lekker.
Het dessert was helemaal een feest. Een flensje met ijs en warme kersen en een ijscoupe met rum/rozijnen/advocaat ijs en een grote toef slagroom. Heerlijk allemaal en ook de zeer vriendelijke bediening mag worden genoemd.
Andre W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Een super goede pannenkoekenhuis en zeer vriendelijk personeel.
Eten was formidabel en zeker de moeite waard om eens terug te gaan.
Baika2001 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Zeer vriendelijk personeel. De jarige onder ons kreeg direct vuurwerk en een fles wijn. We konden kiezen uit alles van de kaart, wat lang niet overal het geval is.
Goed eten voor relatief lage prijs!
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het was erg rustig {geen schreeuwende kinderen zoals je kan verwachten in Valkeveen) De bediening was uiterst vriendelijk en attent . Mijn partner heeft een heerlijke salade gegeten . Mijn ribbetjesvlees was niet zo gaar dat het gemakkelijk van de botjes kwam maar de smaak was goed . Ons bezoek is zeker voor herhaling vatbaar .
Nathalie N.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Leuk restaurant, we kwamen wat vroeger aan maar konden gerust een tafel zoeken, heerlijke plek op het terras. Bestelling voor de drankjes werd meteen opgenomen en geëxcuseerd dat het nog wel even ging duren voor het eten ivm onze vroege komst. Dat was geen probleem voor ons.
Eigenaar reuze aardig, actief en gezellig, ze kwam regelmatig even poolshoogte nemen.
Eten was goed, lekkere pannenkoeken alleen de kip saté had wat weinig saus.
Toetjes waten heerlijk maar wel grote porties.
Al met al een leuke ervaring en heerlijk ons buikjes vol gegeten. We komen zeker terug!
Anke73 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Hele vriendelijke en gastvrije bediening. Het eten was lekker, genoeg keus op de kaart. Het brood bij soep, als voorgerecht en bij salade is een aanrader!
AimeeCarlijn .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vanavond 30 juli 2016 heerlijk gegeten, 4 pk's en 3 hoofdgerechten en iedereen een toetje! Wat hebben jullie het druk maar iedereen doet zo z'n best om het alle gasten naar de zin te maken. Het is niet de eerste keer dat we hier zijn geweest ook verjaardag van onze dochter hier gevierd en wij kunnen niet anders zeggen dat elke keer wanneer we bij t vossenhol zijn worden ontvangen alsof we thuis zijn! Super lieve eigenaresse die even knuffelt met ons meisje, ze geeft voor ons gevoel alle gasten een super welkom gevoel oftewel; tot snel, tot de volgende keer en nogmaals dank.
Barry P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wij hebben hier vanavond heerlijk en vooral gezellig gegeten! De bospaddenstoelen soep was heel erg lekker en de saté was heerlijk mals. De pannenkoeken zijn erg goed. Ruime porties en lekker vers. Ook de kids hebben genoten van hun kindermemu met pannenkoek.

De sfeer en gastvrijheid was helemaal super. De eigenaresse is een hele leuke gezellige vrouw en ook de overige bediening had er echt zin in.

Wij zijn hier al vaak geweest en zullen blijven terugkomen :)
Jonneke72 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Na een heerlijk dagje spelen besloten de dag af te ronden met een pannenkoek. Altijd beetje riskant, want thuis zijn ze toch altijd het lekkerst.. Maar niet nu! Voor het eerst een echt lekkere dunne pannenkoek gegeten, die mijn dochter dan ook binnen 2 minuten in haar buik had. Normaal zijn pannenkoeken in een restaurant dikke ongare deeglappen, die door onze kinderen na 5 happen aan de kant worden geschoven, dit was nu eens perfect!!!!!!!
Ook de bediening was heel snel en heel attent, ze horen de kleine opmerkingen en spelen hierop in en dit alles met een grote glimlach.
Het verschil alleen tussen deattentie van de kado pannenkoek en de verassing bij de kinderpannekoek was erg groot, dat was jammer voor degene die de kinderpannekoek had gekozen. Blijkbaar zit het prijsverschil in de attentie en niet de pannenkoek zelf.

Levensgenieters2016 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
zojuist voor het eerst in 't vossenhol gegeten, super gastvrij ontvangen!!! Dochterlief had een glutenvrije pannenkoek en deze werd zeer smaakvol opgegeten (een 10 volgens haar). Werd ook nog in het zonnetje gezet toen men er achter kwam dat er een jarige was, kortom een geslaagd etentje. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
75e verjaardag van grootmoeder hier gevierd met de kleinkinderen. Pannenkoeken waren helaas erg dun en smakeloos. Te hoog geprijsd. Ook nog extra 2 euro betaald per pannenkoek voor 5 rozijnen extra. Vriendelijk personeel. Vroegen echter niet of het gesmaakt had. Buiten leuk terras, binnen donker. Conclusie: geen aanrader om hier pannenkoeken te gaan eten!
JKW .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Lang geleden dat ik in een restaurant zo'n lekkere pannenkoek heb gegeten! En hij stond vlot op tafel. Mijn complimenten! Ik miste alleen de verschoontafel in de toiletten.
Mijn-mening .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Super lekker gegeten! Het was erg druk dankzij het lekkere weer, maar er werd hard gewerkt om in alle vriendelijkheid de klanten zo snel mogelijk van heerlijke pannenkoeken te voorzien! En met succes! Onze complimenten voor dit geweldige team!
S .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Heerlijke pannenkoeken!
Zoals een pannenkoek hoort te zijn.
Ook de andere gerechten zagen er smakelijk uit.
Proeven doen we de volgende keer!

Gastvrije ontvangst en vlot geholpen.
Zeer kindvriendelijk.

Komen snel een keer terug!
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Onlangs met de familie pannenkoeken gegeten. De pannenkoeken voor volwassenen (spek/appel en appel/rozijn) waren ietwat dun, maar smaakten erg goed. De kinderpannenkoeken ook, maar ze waren voor alle kinderen (3, 6 en 9 jaar) echt veel te dun. Dus we hebben maar een tweede ronde besteld. Mijn zoon noemde het terecht crepes ipv pannenkoeken. Ze serveren traditionele ijscoupes in dito maten, dus dat maakte het voor een aantal volwassenen die nog trek hadden, weer goed. De inrichting is zoals hij hoort te zijn in een pannenkoekenhuis: een beetje oubollig. De bediening was redelijk vlot.
Kaas G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Goeie vraag, fijn dat je 'm stelt: waarom een negen geven aan eten in een pannenkoekenrestaurant? Omdat, in tegenstelling tot wat veel mensen geloven, een goede pannenkoek serveren een hels karwei is. De koek is al snel te dik/niet gaar/te klein/te groot/verbrand, laat te lang op zich wachten of de kaart van betreffend restaurant bevat onzin als een 'pannenkoek shoarma'. Nee, een goede, recht toe, recht aan spek-appel pannenkoek is hogere kookkunst. En die beheersen ze, wat betreft pannenkoeken, bij 't Vossenhol tot in de puntjes. Komt bij dat men goed is ingesteld op eten met een grote groep waarvan de helft uit kinderen bestaat, waardoor de pannenkoek vlot op tafel staat. Vriendelijk personeel reageert attent en adequaat, ziet je als je wat wilt bestellen. Dat het interieur wat oubollig is doet daar allemaal niets aan af. Wij komen er graag en volgend jaar weer.
Hermine W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Voor 't eerst hier gegeten. Gewoon prima pannenkoeken!! En lekker ijs na. Bediening was bijzonder vriendelijk en enthousiast, zowel de zgn 'schoomeisjes' als ook de bediening die deze leeftijd al gepasseerd was. Gezellige locatie. Wij gaan hier absoluut vaker komen
Christianne L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Vorig jaar zomer was een succes bij 't Vossenhol, dus dit jaar in de herhaling. Familiereunie. Eerst de dag doorgebracht in de speeltuin en daarna met 13 volwassenen en 8 kids een buffet in aparte ruimte van 't Vossenhol. Deze ruimte is netjes verzorgd. Het buffet was wederom simpelweg heerlijk. Stokbrood met aioli en kruidenboter, gemengde salade met honing-mosterddressing, zalmsalade, vleessalade, saté en frietjes. Drankjes erbij, voor de kids een ijsje na, voor de volwassenen koffie. Hele vriendelijke service. Wij komen volgend jaar weer!
Thea1950 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Laatst na een fietstochtje weer eens neergestreken bij 't Vossenhol. Wij verheugden ons al helemaal op de bitterballen, werkelijk de beste die wij ooit geproefd hebben. Wij eten daar vaker omdat de pannenkoeken en saté ook zo lekker zijn. In de winter gaan wij daar regelmatig stamppot eten. De medewerkers verdienen een pluim voor hun vriendelijkheid. Kortom een restaurant waar het gaat goed toeven is met een mooi, zonnig terras.
Familie van Houten, Huizen