`t Vossenhol

Oud Huizerweg 2 1411 GZ Naarden Nederland Kaart

Over het restaurant `t Vossenhol

De lekkerste pannenkoeken van de streek

Bij 't Vossenhol geniet je van de lekkerste pannenkoeken van de streek. Kom tot rust in de natuur in Kaag en omgeving en laat de kinderen in het bekende Speelpark ronddwarrelen. Naast een lekkere pannenkoek kun je hier ook kiezen voor een portie friet of een gezellige high-tea met de familie. Geniet van 't Vossenhol in Naarden!

Meer informatie over restaurant `t Vossenhol

9,1
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
De pannenkoeken waren weer heerlijk! Het personeel is erg gastvrij, ons gezelschap bleef wat lang hangen (besefte we ons later) maar daar heeft het personeel niets van laten merken :-) Omgeving is ook prachtig dus we komen van de zomer zeker een pannenkoek op het terras eten.
clarieengertjan@planet.nl R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Prima Gegeten ,Vriendelijke mensen,prima bediening
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Fijn restaurant om met kleine kinderen te dineren
Han E.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij 't Vossenhol met de AH actie.
Konden gewoon uit alles kiezen van de kaart.
Voorgerecht een bospaddestoelensoep en carpaccio. Beiden erg goed van smaak en vlot bediend.
Hoofd: beiden een klassieke pannenkoek met zoetigheid, erg lekker en niet vet!
Zaten helaas nog niet helemaal vol en hadden zin in wat hartigs, was als dessert geen probleem om nog 2 hartige pannenkoeken met kaas, ui en champignons te bestellen. Ook deze pannenkoeken erg goed van smaak en niet vet.
Uiteraard zaten we daarna wel tonnetjevol ????

Al met al een prima dinertje en komen zeker nog eens terug met meer ????????
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Allereerst ontzettend vriendelijk personeel!
Eten prima maar bord van het hoofdgerecht lag zo vol dat het onhandig werd. Misschien een idee de friet in een apart zakje/schaaltje te serveren. Heb je grote trek dan moet je hier zijn!
Enige punt van kritiek. Het was koud in de zaak en een deur naar buiten die continu open ging maakte dat het ook niet meer aangenaam werd.
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zeer leuke omgeving ,het personeel zeer vriendelijk ,het eten erg lekker , alles bij elkaar een aanrader om daar te eten wij komen zeker nog een keer terug
kth86 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gezellig restaurant met knisperend haardje, We hebben er heerlijk gegeten! Bediening was super lief en gastvrij ook voor ons zoontje van 1. Je kon uit de hele menu kaart kiezen voor het Ah 2e diner gratis. Dus voor ieder wat wils. Komen als we in de buurt zijn zeker een x terug
ajlnijenhuis .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij zijn gastvrij ontvangen en de gastvrouw was hartelijk, ook naar de kinderen!

Het eten was heerlijk en de ambiance was sfeervol en gemoedelijk.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Met vriendelijke groet,
Annet Nijenhuis
claudia N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten en super vriendelijk personeel. Erg geschikt om met kinderen heen te gaan ze hebben een speelgelegenheid en de kinderen krijgen een leuk cadeautje.
ericchalla .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het restaurant ligt in de bossen bij Naarden en de herfstkleuren zijn prachtig. We werden erg vriendelijk ontvangen en na een heerlijk bokbiertje van de tap werden de uitgekozen gerechten geserveerd.
De tomatensoep en paddenstoelensoep waren heerlijk. Daarna spareribs en sate, ruime porties en erg lekker.
Het dessert was helemaal een feest. Een flensje met ijs en warme kersen en een ijscoupe met rum/rozijnen/advocaat ijs en een grote toef slagroom. Heerlijk allemaal en ook de zeer vriendelijke bediening mag worden genoemd.
Andre W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Een super goede pannenkoekenhuis en zeer vriendelijk personeel.
Eten was formidabel en zeker de moeite waard om eens terug te gaan.
R.M. V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Zeer vriendelijk personeel. De jarige onder ons kreeg direct vuurwerk en een fles wijn. We konden kiezen uit alles van de kaart, wat lang niet overal het geval is.
Goed eten voor relatief lage prijs!
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het was erg rustig {geen schreeuwende kinderen zoals je kan verwachten in Valkeveen) De bediening was uiterst vriendelijk en attent . Mijn partner heeft een heerlijke salade gegeten . Mijn ribbetjesvlees was niet zo gaar dat het gemakkelijk van de botjes kwam maar de smaak was goed . Ons bezoek is zeker voor herhaling vatbaar .
Nathalie N.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Leuk restaurant, we kwamen wat vroeger aan maar konden gerust een tafel zoeken, heerlijke plek op het terras. Bestelling voor de drankjes werd meteen opgenomen en geëxcuseerd dat het nog wel even ging duren voor het eten ivm onze vroege komst. Dat was geen probleem voor ons.
Eigenaar reuze aardig, actief en gezellig, ze kwam regelmatig even poolshoogte nemen.
Eten was goed, lekkere pannenkoeken alleen de kip saté had wat weinig saus.
Toetjes waten heerlijk maar wel grote porties.
Al met al een leuke ervaring en heerlijk ons buikjes vol gegeten. We komen zeker terug!
anke73 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Hele vriendelijke en gastvrije bediening. Het eten was lekker, genoeg keus op de kaart. Het brood bij soep, als voorgerecht en bij salade is een aanrader!
AimeeCarlijn .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vanavond 30 juli 2016 heerlijk gegeten, 4 pk's en 3 hoofdgerechten en iedereen een toetje! Wat hebben jullie het druk maar iedereen doet zo z'n best om het alle gasten naar de zin te maken. Het is niet de eerste keer dat we hier zijn geweest ook verjaardag van onze dochter hier gevierd en wij kunnen niet anders zeggen dat elke keer wanneer we bij t vossenhol zijn worden ontvangen alsof we thuis zijn! Super lieve eigenaresse die even knuffelt met ons meisje, ze geeft voor ons gevoel alle gasten een super welkom gevoel oftewel; tot snel, tot de volgende keer en nogmaals dank.
Barry P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wij hebben hier vanavond heerlijk en vooral gezellig gegeten! De bospaddenstoelen soep was heel erg lekker en de saté was heerlijk mals. De pannenkoeken zijn erg goed. Ruime porties en lekker vers. Ook de kids hebben genoten van hun kindermemu met pannenkoek.

De sfeer en gastvrijheid was helemaal super. De eigenaresse is een hele leuke gezellige vrouw en ook de overige bediening had er echt zin in.

Wij zijn hier al vaak geweest en zullen blijven terugkomen :)
Jonneke72 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Na een heerlijk dagje spelen besloten de dag af te ronden met een pannenkoek. Altijd beetje riskant, want thuis zijn ze toch altijd het lekkerst.. Maar niet nu! Voor het eerst een echt lekkere dunne pannenkoek gegeten, die mijn dochter dan ook binnen 2 minuten in haar buik had. Normaal zijn pannenkoeken in een restaurant dikke ongare deeglappen, die door onze kinderen na 5 happen aan de kant worden geschoven, dit was nu eens perfect!!!!!!!
Ook de bediening was heel snel en heel attent, ze horen de kleine opmerkingen en spelen hierop in en dit alles met een grote glimlach.
Het verschil alleen tussen deattentie van de kado pannenkoek en de verassing bij de kinderpannekoek was erg groot, dat was jammer voor degene die de kinderpannekoek had gekozen. Blijkbaar zit het prijsverschil in de attentie en niet de pannenkoek zelf.

Levensgenieters2016 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
zojuist voor het eerst in 't vossenhol gegeten, super gastvrij ontvangen!!! Dochterlief had een glutenvrije pannenkoek en deze werd zeer smaakvol opgegeten (een 10 volgens haar). Werd ook nog in het zonnetje gezet toen men er achter kwam dat er een jarige was, kortom een geslaagd etentje. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
75e verjaardag van grootmoeder hier gevierd met de kleinkinderen. Pannenkoeken waren helaas erg dun en smakeloos. Te hoog geprijsd. Ook nog extra 2 euro betaald per pannenkoek voor 5 rozijnen extra. Vriendelijk personeel. Vroegen echter niet of het gesmaakt had. Buiten leuk terras, binnen donker. Conclusie: geen aanrader om hier pannenkoeken te gaan eten!