't Voske

Meer informatie over restaurant 't Voske

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Andries M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Daar onze vaste stek in Drimmelen verbouwd is en ondanks de vernieuwing erg tegen viel zijn we bij het Voske terecht gekomen. Genoten van de lunch op het terras. Sympathiek personeel. We gaan het zeker vaker komen om te dineren.
Goofy1234 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Gisteren hier wezen eten. Lekker buiten op het terras met uitzicht op de Amer en het biesbosch. De jonge mensen die hier in de bediening werken doen hun best! De eigenaresse die achter de bar staat, was eerst niet echt vriendelijk maar toen ik zei dat ik een recensie ging plaatsen herstelde ze zich vrij snel...
Het eten: Wij hadden voor de vis soep. Goed gevuld en lekker, maar had ook niet zouter gemogen. Het brood was eerst vergeten maar kwam eraan zonder dat wij ernaar hoefden te vragen.
Manlief had de garnalen uit de wok die hij erg lekker vond en ik had de vis plaat. Mooi opgemaakte borden met goede smaakcombinaties. Niks op aan te merken.
Na nog een lekkere koffie.
Gewoon-goed .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Wat een enorme tegenvaller! Wij bezochten het Voske voor een eenvoudige lunch. De locatie is prima met mooi uitzicht over de Amer en het personeel deed zijn best, maar wat een deceptie bij het eten. Vooral de "maaltijd" salade gamba's Piri Piri was een aanfluiting ! 4 gamba's met ijsbergsla en dat was het, zelfs om brood moesten wij de ober vragen want dit behoorde niet bij de salade, schandalig dat je hiervoor € 13,- durft te vragen! Na een opmerking hierover bij de bediening kon met dit beamen, echter deed men totaal geen moeite om deze fout te herstellen. Wij hebben hier regelmatig gedineerd en dat was prima maar naar deze ervaring begin ik toch ernstig te twijfelen over de kwaliteit van het Voske
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Prachtige locatie, mooi uitzicht over het water en een groot terras aan de voor- en zijkant van het restaurant, echt een toplocatie! Het restaurant zelf ziet er ook prima uit, mooie aankleding en gezellig ingericht.
We hebben hier mogen genieten van een redelijk eenvoudig diner, het smaakte prima maar niks spectaculairs, nogal standaard allemaal en de aankleding was middenmaats..
Hoewel de locatie veel goed maakte en het eten ook redelijk goed was zullen wij hier toch niet snel terugkomen. Het personeel leek er weinig zin in te hebben en was erg onvriendelijk.
Voorbeelden te over maar om niemand persoonlijk aan te vallen hou ik het erbij dat wij meerdere malen zeer onprofessioneel en écht onvriendelijk te woord werden gestaan. Dit was ver beneden niveau en hier hadden wij geen goed woord voor over. Wellicht had het personeel 'dr dag niet' maar van de ca. 10 personeelsleden hebben wij er niet één positief kunnen beoordelen. Wat erg jammer is want het zou écht een prima restaurant kunnen zijn.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Het uitzicht is erg mooi, de rivier met voorbijvarende scheepvaart en de Biesbos aan de overkant. De inrichting van het restaurant is sobertjes en de gerechten zijn recht toe recht aan. Geprobeerd is om de menu's wat appetijtelijk aan te kleden, maar de kwaliteit van het eten blijft eenvoudig. De bediening is vriendelijk maar lijkt niet echt geoefend.