't Vonder

6,4
6,9
Foco .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
't Vonder heeft een kleine kaart die culinaire verfijning suggereert maar dat is een pijnlijk misverstand. Met de voorgerechten, carpaccio en mosterdsoep met zalmsnippers, was niks mis. Maar de hoofdgerechten: die worden van elders aangevoerd (zoals werd bevestigd!) en in de keuken opgewarmd en afgemaakt. Het gevulde flensje is een kledderige derrie op een bordje. De pannekoek (geen flensje!) is niet gaar, de vulling bestaat uit spinazie a la creme met een plak vette kaas. Zeer onsmakelijk. De op de huid gebakken snoekbaarsfilet is droog en volledig smaakloos, zelfs niet modderig! De filet ligt op een laagje groente, vers gewokt.
Het personeel is vriendelijk en redelijk snel. Het culinaire dieptepunt, het gevulde flensje, werd niet in rekening gebracht. Het bier, de koffie, de wijn: prima.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Belachelijke prijs voor het gerecht "foon on wood"!! 6 plakjes vleeswaren, wat zongedroogde tomaatjes en een pistoletje voor €15,-!! De bediening wilde er niks mee doen omdat er dan ruzie met de baas zou ontstaan... Voor ons een reden om hier nooit meer te komen en ook geen mensen meer door te sturen
Lonneke1981 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Heerlijk geluncht, vanwege het weer in de leuke serre, maar met mooi weer gaan we zeker op het terras zitten. Leuk uitzicht op alle langskomende bootjes. Broodje pittige kip is een aanrader. Personeel is vriendelijk
Geachte Gast,

Bedankt voor de lovende woorden.
Wat leuk om te horen dat u zo heeft genoten om ons verhoogde terras!
In de toekomst bent u natuurlijk van harte welkom om samen gezellig te komen genieten van het uitzicht en de heerlijke hapjes en drankjes.

Graag tot ziens!
Team 't Vonder
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Hier gegeten met vriendin en 3 kinderen. Dit was het enige restaurant in de omgeving dat geopend was op een vrijdag in de herfstvakantie. Uitzicht over de gracht, mooie lokatie. Zeker wanneer je buiten kunt zitten. Redelijk goed gegeten, niet heel bijzonder. Glazen wijn werden goed vol geschonken en waren lekker. De cappuccino vond ik wat minder smaakvol.
Kinderen aten een tosti welke aan het servetje geplakt zat (beetje jammer; servet op bordje, onder de tosti, niet zo'n goede keuze), maar tosti was wel smaakvol.