't Vliegertje

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 02:00

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gisteravond heel erg lekker gegeten! Black Angus burger. Zag er bijzonder mooi uit. Een uitdaging om daar je tanden in te zetten. Alles zat erop en eraan.
Goede wijn bij het eten gedronken. Hele vriendelijke bedieningik kom zeker weer eens terug.
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heb er gegeten, vond zoals al te vaak in amsterdamse horeca, de houding in dit café-restaurant ongeïnteresseerd. Je betaalt rond de 22 euro voor een half gare saté met lauwe friet. Prijs kwaliteit verhouding is zacht gezegd mager. Voor dit geldt evenmin iets van groentjes erbij, satésaus was gewoon opgewarmde pindakaas, zat vrijwel geen smaak aan, maar gezien het feit dat hier veel locals komen, past dit ook wel in het concept en doelgroep. . Inrichting zeer gedateerd en erg lawaaierig.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het eten was lekker en smaakvol. Prijs/kwaliteit prima! Personeel ook erg aardig. Wel wat rumoerig maar we zaten gelukkig in een hoekje. Voor een cafe - restaurant is het een prima aanrader.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
't Vliegertje is een leuk eetcafé met een prima kaart. We hebben hier met een groep van 6 gegeten en gebruik gemaakt van het 3-gangen diner. Met name alle voorgerechten smaakten prima. Leuke combinatie van smaken en verse ingrediënten. De hoofdgerechten waren wisselend. Met name de saté van ossenhaas was erg droog en lam werd opgediend met vlies/zeen. Desserts waren ook meer ok. Kaasplankje had iets meer variatie mogen hebben.

Het decor is zoals je het kunt verwachten in een eetcafé; eenvoudig, houten vloeren en beetje donker. Aan het eind van ons bezoek kwam er ook een grotere groep binnen, dan merk je wel dat het erg rumoerig is.

De bediening was ook wisselend. De gastvrouw was erg attent en aardig, de dame die ons aan tafel hielp was kortaf en leek geen beste avond te hebben. Vast een eenmalig iets. Al met al een prima eetcafé.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Ik wou mijn dochter mee uitnemen omdat ze haar rijbewijs gehaald heeft en t’vliegertje leek mij een geschikt restaurant/bar. Eenmaal binnen kon ik de gezelligheid al voelen, mijn dochter vond het leuk dat ik haar mee nam uit eten. Toen we eenmaal een tafeltje kregen kwam de ober naar ons toe en vroeg wat voor voorgerecht we wouden hebben we kozen voor een heerlijk Turks brood met aioli. Het brood was heerlijk vers en kwam net uit een stenenoven. Als hoofdgerecht koos ik voor sate’t vliegertje met heerlijke frietjes, Mijn dochter koos voor Ossenhaas met Noodles en Spaanse peper. Het personeel was erg vriendelijk en ook erg vlot. Wel was het erg rumoerig maar dat krijg je als er ook een bar gedeelte is. Verder waren er geen problemen, het eten was erg lekker en ik raad dit dan ook aan iedereen aan.
Rpa.janssen .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Gezellig eet cafe. Smakelijk gegeten. We waren met zijn vieren, 1 van de gerechten was de keuken vergeten, dus jammer dat 3 personen al een tijdje aan het eten waren voor de laatste zijn eten kreeg. Het desert wijntje dat op de kaart stond voor bij het kaasplankje was er ook niet, jammer. Wel netjes dat ze je een alternatief aanbieden en dat eerst laten voorproeven.
Ik ga er vast nog eens langs. Mijn vrienden die erbij waren hadden hier zelfs al 3x eerder gegeten.
Euniceblokland .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Eten is gewoon altijd top, juist zo leuk omdat je dit in eerste instantie niet verwacht bij de ambiance. De carpaccio met truffel (alleen jammer dat de eendenleverkrullen er niet meer bij zitten), saté en de spareribs zijn favoriet. Het is geen 'gewone' saté zoals je misschien gewend bent, zeker het proberen waard! Aanrader voor iedereen om een keer te gaan eten. Wij komen er regelmatig.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Eten en bediening waren goed alleen het was ontzettend stil met eters in de zaak dus een rustige sfeer wat moet er nog meer over geschreven worden als dat de bediening en eten goed waren
Thomas A.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker gegeten! Jongedame gaf bij de dame blanche wel balsamico saus ipv chocolade saus, maar dat kon de pret niet deren. Teriyaki ossenhaas is een aanrader!
Babs K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Voor nu al de 6e keer bij 't Vliegertje geweest. De spareribs blijven een aanrader. Onze tafelgenoten die voor de eerste keer bij 't Vliegertje waren hebben ook allen genoten van de spareribs. Wat ik zelf erg prettig vind is dat deze al gesneden op je bord komen. Geen geklieder dus met bestek, maar gewoon met je handen eten.
Voorgerechten zijn leuk en wisselen vaak. Nagerecht vonden wij dit keer niet super (de merengue), maar dit is een uitzondering, normaal geen problemen mee. Prijs / kwaliteitverhouding is top!
Service was een beetje traag, we moesten best lang wachten op ons eten en drankjes bestellen was soms een uitdaging.

Al met al wel weer een leuke avond gehad. Zeker met een (kleine) groep een aanrader!
Agatha S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Eerder aten we hier al heerlijk van de spareribs en ook nu waren die weer om je vingers bij af te likken! Ook de saté was prima en zo ook het (opgenoemde) kindermenu met een ruime keuze. Gastvrij ontvangen, vriendelijk geholpen én... blij verrast door de doggie-bag achteraf! We vonden het al zo jammer dat we niet alles op kregen, deze aangeboden service werd door ons dan ook zeer gewaardeerd. Wederom was dit bezoek naar volle tevredenheid, wij komen dus zeker weer terug!
Jc_degroot .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
In 1 woord geweldig! Hadden als voor gerecht de japanse beefrolletjes en capparcio. Deze smolten beide op onze tongen zo mals was het.
Als hoofdgerecht hadden we de ossenhaas saté en de befaamde spareribs. De ossenhaas was perfect gebakken en heerlijk. Ook de spareribs waren onwijs lekker.
Het dessert maakte het helemaal af. De combinatie van de zoete mango en de smaak van het limoen ijs lieten mijn smaakpupillen op hol slaan. Ook de merenge heb ik zelden zo lekker gegeten!
De bedining was erg vriendelijk en er hing een gezellige sfeer! Echt een aanrader en ik kom zeker vaker eten!
Annabel O.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De ossenhaas saté en spare ribs blijven de toppers van dit restaurant!! Alles wordt goed heet geserveerd met lekkere frieten!!
Duif56 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Met meerdere mensen gingen we hier eten. Het restaurant is gezellig ingericht. De naam komt overal terug met onder andere vliegtuigjes aan de muur en plafond. Als voorgerecht nam ik carpaccio met pesto. Die was goed van smaak. Het hoofdgerecht bestond uit Weesper lam. Dit gerecht werd begeleid door bospeen, zoete aardappel en peultjes. Het lam was goed van smaak maar helaas met teveel vet. De groenten smaakten goed. Het dessert was merengue. Dat was ondermeer met witte chocolade en mascarpone. Dat was heerlijk. De bediening was zeer vriendelijk en attent.
Ina R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Niks te klagen. We hadden haast met een groep van 8 personen. Men dacht mee, werkte mee en bleef ontzettend vriendelijk. Ik kom zeker weer eens terug.
PNieuwland .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Heerlijk gegeten, sate en ribs, riante porties, buitengewoon lekker. Ontspannen sfeer, leuke en attente bediening. We komen graag nog een keer terug voor de rest van het menu.
Logingegevens .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
We zijn voor de saté naar 't Vliegertje gegaan.
Saté van ossenhaas. Zalig en lekker sausje erbij.
Voorgerecht Japanse Rundrolletjes waren ook prima en het Turks brood met Aioli .

We waren met 4 volwassenen en 4 kinderen. Wat een goede service. Geduld en nette bediening. TOP!

Wij gaan er altijd graag heen en zijn nog nooit teleurgesteld.
Kim.gompelman .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
De sate was heerlijk! Een echte aanrader. Fijn ook dat de saus standaard apart wordt geserveerd. Leuke ambiance, leuke muziek en vriendelijke bediening.
Mdekaste .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten bij het vliegertje deze keer weer de saté gegeten was weer voortreffelijk . 300 gram heerlijke ossehaas met satésaus .
Ook de bediening was gewoon weer top en de sfeer is er altijd oke.
We komen hier beslist weer terug.
Bedankt voor de goede service dames van het vliegertje.
Sandrabonneveld .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
De nieuwe kaart heeft weer heerlijke gerechten erop staan...een ander voor en na gerecht is altijd goed maar er is voor ons maar 1 hoofdgerecht, hoe lekker de rest ook mag zijn... Spare ribs!!! Het personeel maakt de sfeer weer super gezellig en ontspannen. Gewoon een plek waar je altijd gezellig en heerlijk kan eten