't Vliegertje

Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant 't Vliegertje

Ed D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten was goed maar dat is het daar altijd bediening niets over te klagen maar het was verschrikkelijk rumoerig in de zaak werden waarschijnlijk verschillende feestjes gevierd maar ja dat moet ook kunnen het is niet elke dag geen reden om daar weer naar toe te gaan je komt tenslotte voor het eten
Yvette K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
19.00 gereserveerd, rond 19.30 hoorde we dat we aan tafel konden. We zouden met 7 man een hapje eten en dan gaan bowlen (20.30) maar uiteindelijk kregen we pas om 20.40 ons eten! Brood met smeersel waren ze vergeten en we waren pas om 21.15 bij de bowling. (Daar was al voor betaald). Enige wat ze aangaven was dat ze het druk hadden, maar dat is geen excuus. Weggegooid geld voor 7 personen bowlen, maakte het restaurant weinig uit. Eten was overigens top, maar dat mocht niet baten.
Beste Yvette, je had inderdaad gereserveerd voor 19:00uur, maar de reservering is gewijzigd naar 20:30uur. Ik kan nog niet zien hoe of waarom dat is gebeurd. Wij hebben ons best gedaan om jullie toch een tafel te kunnen bieden en dat is gelukt, alhoewel dat wel wat later was. Het was zoals je kon zien heel erg druk, want er kwamen veel mensen binnen lopen zonder reservering. Een van jouw tafelgenoten hield mij op een gegeven moment aan en vroeg waar het eten bleef en daarop ben ik direkt naar de keuken gelopen, maar dat bleek overbodig, want op dat moment kwam het eten al op tafel. Toen ik je tafelgenoot nog sprak vertelde hij lachend dat hij de bowling al had gebeld dat jullie later kwamen en dat was dus al geregeld zei hij. Ik was op dat moment dus opgelucht dat jullie niet boos waren en toch nog bij Knijn terecht konden en liet het hierbij Daarom ben ik wel verbaasd dat deze recensie nu geschreven wordt. Ik had anders zeker wel wat kunnen betekenen. Vriendelijke groeten Marcel Grooters
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima prijs kwaliteit verhouding van het eten. Vind 4 euro voor glas wijn wel aan de prijs. Verder gezellige tent voor hapje en of drankje.
Marion C.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Prima eten, niets op aan te merken. Helaas hadden wij een meningsverschil over het dessert. Drie gangen menu 29, 90, hiervan wilde een van ons liever koffie ipv een dessert. Dit was niet mogelijk. De regels waren een drie gangen menu met dessert punt. Koffie die je dan wel apart moest betalen. Het ging ons niet om die drie euro voor de koffie maar om het principe. Jammer heel jammer, prima eten slechte service. De reden was dat er dan niet meer op koffie werd verdient.
Ik had geboekt voor 7 persoenen voor mijn aanstaande verjaardag, deze reservering heb ik geannuleerd. Toen de eigenaresse hoorde dat ik dit van plan was kon het opeens wel de het dessert omruilen voor koffie.
Jammer maar dat hebben we niet meer gedaan, de sfeer was al verpest. Wij begrijpen het nog steeds niet een dessert is toch vele malen duurder dan een kop koffie ???? Advies van mij, een regelmatige uit eetster , wordt klantvriendelijker. Prima eten is, in ieder geval voor ons niet, alleen een reden om een restaurant te bezoeken, ook service hebben wij hoog in het vaandel staan.
Beste Mevrouw Centen,
Het drie gangen menu hanteren wij al een aantal jaren en in het begin gaven wij wel een kop koffie ipv een dessert als de gast daar om vroeg. Ik had dit nl niet goed besproken met mijn personeel. Het lijkt allemaal niet zo moeilijk. Maar in u geval was het een kop koffie, maar een andere gast wil nog een bacardi cola of een Irish koffie ipv een dessert. Dus deze discussie hebben wij in het verleden vaak genoeg gehad. Nog een variant is dat de ene persoon een kaasplankje neemt en de ander niet, maar die wilt dan een rode port ipv, zodat de ene gast met de kaasplank daar een rode port bij kan drinken.
Ik hoop dat u begrijpt dat wij met deze drie gangen van de kaart het moeten hebben van onze extra verkoop daarnaast. En als we dan de extra verkoop verpakken in de drie gangen, dan houdt deze drie gangen geen stand. We hebben u dat proberen uit te leggen, maar helaas wilde u dit niet begrijpen. We houden nu voet bij stuk en gelukkig begrijpt iedereen dit. Vr Gr Marcel Grooters
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Reservering was goed aangemeld tafel stond gereed eten was goed maar we waren dit gewend daar kpmen daar vaak en zeer gunstige prijzen ondanks dat er een groot verjaardagfeestje was de wachttijd redelijk komen hier weer terug
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Altijd weer een feest om hier te eten. De spare-ribs zijn verrukelijk, lekker mals en zoetig van smaak. De service is altijd goed. Na een lange zit beginnen de houten stoeltjes wel iets minder lekker te zitten. Dit is echt het enige minpuntje in een verder verrukkelijke samenstelling van omstandigheden.
John D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prima gegeten. Saté 't vliegertje een aanrader
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Lekker gegeten op een leuk plekje
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Netjes van te voren gebeld voor een reservering voor twee! Heel vriendelijk te woord gestaan en bij aankomt hartelijk ontvangen! De voor gerechten carpaccio met truffel en beef rollentjes waren subliem smakelijk en enorm mals. Hoofdgerecht buiten aan het terras verder gegeten (voorgerecht binnen) noedels met cashewnoten. Lente uitje met biefstuk en streling voor je tong! En een biefstuk met jus groente patat alles verfijnt van kwaliteit! Dessert was heerlijk een panne cotta (nog nooit gegetenen maar zo smakelijke met brownies) en een bramenmousse met limoen ijs ook zeer smakelijk! Het was een heerlijk uitje met prettige bediening!
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prima
ria S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Kom al meer dan 25 jaar in t Vliegertje. T blijft altijd gezellig met vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Genoten van een heerlijk 3-gangenmenu á la carte. Altijd weer lekker die carpaccio truffelsalsa. En de ossenhaas is zoals die moet zijn. Goed van smaak en mals. Vriendelijke bediening. We hopen snel weer terug te komen.
M V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij waren met zijn 4en de maaltijden waren groot. Vooraf hadden we alle 4 iets anders maar vonden we onvoldoende. De biefstuk was goed gebakken maar zat geen smaak aan, de jus was matig. De sliptong was droog gebakken. De spareribs waren redelijk/goed van smaak. De patat was niet goed afgebakken. De toetjes waren redelijk. Wij gaan geen 2de keer.
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het eten hier is heerlijk. Ik kom hier maandelijks en het is top. Personeel is gezellig en erg betrokken bij de klanten.
berend-bieze .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Naar ’t Vliegertje gekomen omdat ik van veel mensen gehoord heb dat de saté zeer goed is. En dit kan ik beamen, verrukkelijk bereide saté van ossenhaas. Het erg drukke restaurant dat het een luid sfeertje geeft bevorderd de ervaring. Je ziet en hoort iedereen genieten van het eten. Dat het zo druk is, is niet aan de bediening te merken alles loopt soepel en we worden vlot en vriendelijke geholpen. Ik snap nu waarom er zoveel goeds gesproken wordt over ’t Vliegertje, en ik kom hier zeker nog een keer terug.
Vera nazareth B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Excelent
Wils R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Vliegertjes, wij komen vliegensvlug nog eens terug naar jullie gezellige eetcafé, voor die hééééérlijke ribs !!!
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima gezellig eetcafe lekker alles op zn amsterdams.
Sharona V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Niks op aan te merken, heerlijk eten voor een prima prijs! Blijft overigens vreemd dat het goedkoper is om een 3-gangen menu te nemen in plaats van 2 losse gerechten :-)
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Leuk eetcafe, genoeg menu keuzemogelijkheden. Had de sate gekozen omdat die hoog aangeschreven stond, maar vond het een beetje teleurstellend.