't Vliegertje

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 02:00

Ed D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Reservering was goed aangemeld tafel stond gereed eten was goed maar we waren dit gewend daar kpmen daar vaak en zeer gunstige prijzen ondanks dat er een groot verjaardagfeestje was de wachttijd redelijk komen hier weer terug
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Altijd weer een feest om hier te eten. De spare-ribs zijn verrukelijk, lekker mals en zoetig van smaak. De service is altijd goed. Na een lange zit beginnen de houten stoeltjes wel iets minder lekker te zitten. Dit is echt het enige minpuntje in een verder verrukkelijke samenstelling van omstandigheden.
John D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prima gegeten. Saté 't vliegertje een aanrader
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Lekker gegeten op een leuk plekje
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Netjes van te voren gebeld voor een reservering voor twee! Heel vriendelijk te woord gestaan en bij aankomt hartelijk ontvangen! De voor gerechten carpaccio met truffel en beef rollentjes waren subliem smakelijk en enorm mals. Hoofdgerecht buiten aan het terras verder gegeten (voorgerecht binnen) noedels met cashewnoten. Lente uitje met biefstuk en streling voor je tong! En een biefstuk met jus groente patat alles verfijnt van kwaliteit! Dessert was heerlijk een panne cotta (nog nooit gegetenen maar zo smakelijke met brownies) en een bramenmousse met limoen ijs ook zeer smakelijk! Het was een heerlijk uitje met prettige bediening!
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prima
ria S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Kom al meer dan 25 jaar in t Vliegertje. T blijft altijd gezellig met vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Genoten van een heerlijk 3-gangenmenu á la carte. Altijd weer lekker die carpaccio truffelsalsa. En de ossenhaas is zoals die moet zijn. Goed van smaak en mals. Vriendelijke bediening. We hopen snel weer terug te komen.
M V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij waren met zijn 4en de maaltijden waren groot. Vooraf hadden we alle 4 iets anders maar vonden we onvoldoende. De biefstuk was goed gebakken maar zat geen smaak aan, de jus was matig. De sliptong was droog gebakken. De spareribs waren redelijk/goed van smaak. De patat was niet goed afgebakken. De toetjes waren redelijk. Wij gaan geen 2de keer.
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het eten hier is heerlijk. Ik kom hier maandelijks en het is top. Personeel is gezellig en erg betrokken bij de klanten.
berend-bieze .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Naar ’t Vliegertje gekomen omdat ik van veel mensen gehoord heb dat de saté zeer goed is. En dit kan ik beamen, verrukkelijk bereide saté van ossenhaas. Het erg drukke restaurant dat het een luid sfeertje geeft bevorderd de ervaring. Je ziet en hoort iedereen genieten van het eten. Dat het zo druk is, is niet aan de bediening te merken alles loopt soepel en we worden vlot en vriendelijke geholpen. Ik snap nu waarom er zoveel goeds gesproken wordt over ’t Vliegertje, en ik kom hier zeker nog een keer terug.
Vera nazareth B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Excelent
Wils R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Vliegertjes, wij komen vliegensvlug nog eens terug naar jullie gezellige eetcafé, voor die hééééérlijke ribs !!!
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima gezellig eetcafe lekker alles op zn amsterdams.
Sharona V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Niks op aan te merken, heerlijk eten voor een prima prijs! Blijft overigens vreemd dat het goedkoper is om een 3-gangen menu te nemen in plaats van 2 losse gerechten :-)
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Leuk eetcafe, genoeg menu keuzemogelijkheden. Had de sate gekozen omdat die hoog aangeschreven stond, maar vond het een beetje teleurstellend.
jos V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
lekkere niks aan de hand tent met uitmuntende sate en een over heerlijke carpacio
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Toplocatie, bediening snel en erg vriendelijk. Hadden de Zalm en Saté als hoofdgerecht heerlijk.!! Toetje redvelvetcake, nou alle 4 hebben we echt overheerlijk gegeten en gedronken.! Sfeer is ook top. Gaan zeker nog eens terug.!!
mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met 7 personen een heel gezellige avond gehad. Heerlijk eten en vriendelijke bediening.
O.a. gegeten:
Voorgerechten:
Heilbot en Japanse beefrolletjes.

Hoofdgerechten:
’t Vliegertje staat er bekend om: Spareribs. Een kommetje met water had ik niet nodig. Ik likte mijn vingers helemaal schoon :) .
Mijn man nam de Black Angus hamburger van 200 gram. Een flinke hap, maar overheerlijk.

Nagerechten:
Mousse van mandarijn en kaasplankje. Gesmuld.

Al met al, heerlijk gegeten. Kom er zeker terug.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Hier na de voorstelling van Disney on Ice naar toe gelopen met onze 3 kids (11, 9 en 7 jaar). We wilden informeel maar gezellig en lekker een hapje eten. Dat is helemaal gelukt! Heel vriendelijke bediening in een no-nonsens eetcafe omgeving. Het eten was heerlijk, van het verse knapperige turkse brood met saus, tot de Black Angus Beef met stamppotje en voortreffelijke, malse en royale sate. De kids hebben hun vingers opgegeten bij de Spare ribs en hadden zelfs geen plekje meer voor een dessert. De afsluitende espresso was sterk en heet, zoals dat hoort. Ook de huiswijn (valpolicello) was heerlijk. Kortom: genoten van ambiance en eten. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.