't Vliegertje

Scheldestraat 79 1078 GH Amsterdam Nederland Kaart
31-206798480

Over het restaurant 't Vliegertje

't Vliegertje is al 30 jaar een begrip in Amsterdam. Bekend van de saté van 300 gram ossenhaas en de heerlijke spareribs. Door vele vaste gasten de beste van Amsterdam genoemd. Maar daarnaast hebben ze ook nog vele mooie gerechten uit eigen keuken.

Geniet hier bijvoorbeeld van terugkomende toppers zoals de Mexicaanse tortilla of van een heerlijke vegetarische salades.

Je proeft hier de sfeer van een authentiek bruin café, met zand op de vloer en een café- en restaurantgedeelte. Het restaurant is populair bij grote groepen, maar ook gezellig voor een etentje met z’n twee. Reserveer daarom nu bij 't Vliegertje in Amsterdam!

Meer informatie over restaurant 't Vliegertje

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant 't Vliegertje

Fred O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Robin W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Gisteravond na de beurs met collega's van team sailmon hier gegeten we waren een uur eerder dan gepland was maar door super werk van de bediening was er toch nog een tafel beschikbaar gemaakt. goede kwaliteit goede ambiance en sate het vliegertje een echte aanrader!!
tot volgende keer en bedankt voor de goede services en eten
Rosemary W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Excellent ribs!!!
Jacco D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Gisteren weer gegeten bij het vliegertje was erg lekker en ook niet onbelangrijk een gezellig zweertje, ik had vooraf Steak tartare en op advies van de bediening beef teriyaki ( als hoofd. ) en toe een klassieke Dame blanche ( zo als hij hoort te zijn ) met echte slagroom en warme chocoladesaus sangria en een lekkere bak koffie was TOP avond
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Met 5 vrouwen hier heerlijk gegeten van het 3-gangenmenu. Heel betaalbaar, goede bediening en leuke locatie.
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Mijn dochter heeft ons verrast met een etentje. Kregen een kaartje van de medewerksters die afkomstig was van mijn dochter. Met een glas bubbels en felicitaties, We waren 50 jaar getrouwd. Medewerkers hadden ons plekje versierd, erg leuk! Eten was heerlijk en vriendelijk personeel.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Vrolijke bediening en heerlijk eten. Wat wil je nog meer? Aanrader! Indien je naar de Johan Cruijff arena gaat. Top!!!!!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Fijne sfeer, leuke en redelijk vlotte bediening en prima eten. Het is een super locatie en het informatieve sfeertje heeft ons zeer geholpen om het een gezellige avond te maken.
Shannon S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Spareribs waren weer geniaal
Mandy L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Al jaren ons fijne restaurantje waar we graag “the best ribs in town” komen eten. Buiten dat hebben ze ook een fantastische kaart met heerlijk wisselende gerechten, een absolute aanrader dus!
André S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was erg lekker en royaal qua porties!
Henk Jan N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Maken de reputatie van goede spareribs waar.
Prijzen wat aan de hoge kant voor een eetcafe en muziek stond (te) luid.
Maar overall een gezellige gelegenheid met attente bediening.
Beste Henk Jan,
Bedankt voor je reactie en cijfers, maar ik zou toch wel even willen reageren op het feit dat je ons te duur vindt. Nergens vind je 320 gram ossenhaas voor € 22,50 En dat zijn geen ossenhaaspuntjes maar 4 stukken van 80 gram. Daarnaast kun je drie gangen van de kaart bestellen voor € 29,95 wat heel scherp is.
Wij bieden met deze keuze een aantrekkelijke prijs en dat krijgen wij ook vaak te horen. Ook de tournedos van 200 gram voor € 26,50 is niet te duur. Het grote biefstukken restaurant in Amsterdam is duurder en die zit elke avond vol ;-) Nee wij bieden mooie gerechten, die geheel in onze eigen keuken worden bereidt voor een nette prijs, Alles bij ons is huisgemaakt. Onze spareribs kun je prijzig vinden, maar wij gebruiken daarvoor ribs van een Frans varken en daar moeten wij wat meer voor betalen, maar dat komt dan weer terug in een mooi eindprodukt. Gebruik ik Duitse ribs, dan krijg ik direkt kritiek van onze vaste gasten. Ik wilde je dit nog even laten weten. Vr groet Marcel Grooters
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
lekker gegeten en gedronken met groep van 14 personen, bediening is vlot en gezellig! om 20.30 uur moesten wij de tafel vrijmaken. er werd een tafel op het terras voor ons vrijgemaakt daar nog lekker verder geborreld! Spareribs, biefstuk en sate waren weer top!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Lekker buiten gegeten bij het Vliegertje, attente en vlotte bediening.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
De bediening was heel erg vriendelijk, het eten was zoals altijd fantastisch. Echt een aanrader om van je avondje uit eten tot een geweldig gezellige en geslaagde avond te maken.
H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Gezellige en ongedwongen sfeer.
Goede kwaliteit eten van een niet te grote kaart.

Helaas was door de aanwezigheid van een paar grotere groepen veel rumoer en een gesprek bijna niet mogelijk.
Darren T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Lekker eten en goede bediening! Echt klantvriendelijk!
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Een betere prijs/kwaliteit verhouding vind je nietin Amsterdam !!
Ook de aandacht en service is top.
De keuze Op het terras of binnenin het restaurant is zeer prettig.
Ronald.L
Robert O.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten en met leuke medewerkers in de bediening. De ribs zijn een aanrader. Ook leuk met grotere groepen te gaan bezoeken.
Margriet R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Gezellig eetcafé,leuk geprijsd,goede bediening en n terras.