't Vliegertje

Scheldestraat 79 1078 GH Amsterdam Nederland Kaart
31-206798480

Over het restaurant 't Vliegertje

't Vliegertje is al 30 jaar een begrip in Amsterdam. Bekend van de saté van 300 gram ossenhaas en de heerlijke spareribs. Door vele vaste gasten de beste van Amsterdam genoemd. Maar daarnaast hebben ze ook nog vele mooie gerechten uit eigen keuken.

Geniet hier bijvoorbeeld van terugkomende toppers zoals de Mexicaanse tortilla of van een heerlijke vegetarische salades.

Je proeft hier de sfeer van een authentiek bruin café, met zand op de vloer en een café- en restaurantgedeelte. Het restaurant is populair bij grote groepen, maar ook gezellig voor een etentje met z’n twee. Reserveer daarom nu bij 't Vliegertje in Amsterdam!

Meer informatie over restaurant 't Vliegertje

• Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Altijd top!!! :)
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gewoon een top restaurant met de beste saté van Amsterdam met altijd vrolijke en vriendelijke bediening. Blijft toch mijn favoriete tent. :)
Marjoleine V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Na een congres in de Rai even snel hier gegeten. Het was superlekker (pokebowl, thaise beefsalade en hamburger) en leuke bediening. Volgende keer weer!
barbara B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening. Wij eten hier regelmatig. Een echte aanrader.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Absoluut top, uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Fantastisch gegeten.
Dit keer voor de Hertenbiefstuk ( green egg) gegaan, kan niet beter !
Zeer vriendelijke bediening. Kortom een absolute aanrader.
barbara B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk eten en Superleuke mensen in de bediening................................................... Een aanrader om te gaan eten.
Daan Z.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten met me vrouwtje we komen zeker terug bediening wast top eten ook volgende keer maar met het hele gezin hier gaan eten
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
De spareribs waren weer top. En we hadden een verrassend voorgerecht, de pokebowl; een absolute aanrader. En zoals altijd weer een hartelijke ontvangst.
Heidi Z.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
E. H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heel fijn restaurant, altijd lekker en heel gezellige bediening. De saté is fameus en de spareribs ook, maar rond de feestdagen is de hertenbiefstuk ook heerlijk. We komen er graag!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
We hebben erg genoten van de gerechten en van de gezellige sfeer die heerst in het restaurant. Dames in de bediening waren allen erg behulpzaam een vriendelijk. We komen zeker nog eens terug!
Ernst K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Ook met een groep van 29 man wordt
je hier uitstekend bediend en komt het eten smaakvol en op tijd op tafel !! Mn complimenten voor de service.
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Met 8 man op een overvolle zaterdagavond was een langere wachttijd te verwachten. 75 minuten was echter wat al te veel van het goede. Fijne bediening, eten was goed. Als je van de ongecompliceerde café sfeer houdt een aanrader. Bovendien goed bereikbaar voor bezoekers van buiten Amsterdam.
marielle V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Spontaan binnengelopen voor een klein diner, gelukkig nog een tafel vrij. Vriendelijke gemoedelijke service. Heerlijke burgers gegeten. Aanrader. We komen als we in de buurt zijn zeker weer!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten was goed maar dat is het daar altijd bediening niets over te klagen maar het was verschrikkelijk rumoerig in de zaak werden waarschijnlijk verschillende feestjes gevierd maar ja dat moet ook kunnen het is niet elke dag geen reden om daar weer naar toe te gaan je komt tenslotte voor het eten
Yvette K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
19.00 gereserveerd, rond 19.30 hoorde we dat we aan tafel konden. We zouden met 7 man een hapje eten en dan gaan bowlen (20.30) maar uiteindelijk kregen we pas om 20.40 ons eten! Brood met smeersel waren ze vergeten en we waren pas om 21.15 bij de bowling. (Daar was al voor betaald). Enige wat ze aangaven was dat ze het druk hadden, maar dat is geen excuus. Weggegooid geld voor 7 personen bowlen, maakte het restaurant weinig uit. Eten was overigens top, maar dat mocht niet baten.
Beste Yvette, je had inderdaad gereserveerd voor 19:00uur, maar de reservering is gewijzigd naar 20:30uur. Ik kan nog niet zien hoe of waarom dat is gebeurd. Wij hebben ons best gedaan om jullie toch een tafel te kunnen bieden en dat is gelukt, alhoewel dat wel wat later was. Het was zoals je kon zien heel erg druk, want er kwamen veel mensen binnen lopen zonder reservering. Een van jouw tafelgenoten hield mij op een gegeven moment aan en vroeg waar het eten bleef en daarop ben ik direkt naar de keuken gelopen, maar dat bleek overbodig, want op dat moment kwam het eten al op tafel. Toen ik je tafelgenoot nog sprak vertelde hij lachend dat hij de bowling al had gebeld dat jullie later kwamen en dat was dus al geregeld zei hij. Ik was op dat moment dus opgelucht dat jullie niet boos waren en toch nog bij Knijn terecht konden en liet het hierbij Daarom ben ik wel verbaasd dat deze recensie nu geschreven wordt. Ik had anders zeker wel wat kunnen betekenen. Vriendelijke groeten Marcel Grooters
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima prijs kwaliteit verhouding van het eten. Vind 4 euro voor glas wijn wel aan de prijs. Verder gezellige tent voor hapje en of drankje.
Marion C.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Prima eten, niets op aan te merken. Helaas hadden wij een meningsverschil over het dessert. Drie gangen menu 29, 90, hiervan wilde een van ons liever koffie ipv een dessert. Dit was niet mogelijk. De regels waren een drie gangen menu met dessert punt. Koffie die je dan wel apart moest betalen. Het ging ons niet om die drie euro voor de koffie maar om het principe. Jammer heel jammer, prima eten slechte service. De reden was dat er dan niet meer op koffie werd verdient.
Ik had geboekt voor 7 persoenen voor mijn aanstaande verjaardag, deze reservering heb ik geannuleerd. Toen de eigenaresse hoorde dat ik dit van plan was kon het opeens wel de het dessert omruilen voor koffie.
Jammer maar dat hebben we niet meer gedaan, de sfeer was al verpest. Wij begrijpen het nog steeds niet een dessert is toch vele malen duurder dan een kop koffie ???? Advies van mij, een regelmatige uit eetster , wordt klantvriendelijker. Prima eten is, in ieder geval voor ons niet, alleen een reden om een restaurant te bezoeken, ook service hebben wij hoog in het vaandel staan.
Beste Mevrouw Centen,
Het drie gangen menu hanteren wij al een aantal jaren en in het begin gaven wij wel een kop koffie ipv een dessert als de gast daar om vroeg. Ik had dit nl niet goed besproken met mijn personeel. Het lijkt allemaal niet zo moeilijk. Maar in u geval was het een kop koffie, maar een andere gast wil nog een bacardi cola of een Irish koffie ipv een dessert. Dus deze discussie hebben wij in het verleden vaak genoeg gehad. Nog een variant is dat de ene persoon een kaasplankje neemt en de ander niet, maar die wilt dan een rode port ipv, zodat de ene gast met de kaasplank daar een rode port bij kan drinken.
Ik hoop dat u begrijpt dat wij met deze drie gangen van de kaart het moeten hebben van onze extra verkoop daarnaast. En als we dan de extra verkoop verpakken in de drie gangen, dan houdt deze drie gangen geen stand. We hebben u dat proberen uit te leggen, maar helaas wilde u dit niet begrijpen. We houden nu voet bij stuk en gelukkig begrijpt iedereen dit. Vr Gr Marcel Grooters
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Reservering was goed aangemeld tafel stond gereed eten was goed maar we waren dit gewend daar kpmen daar vaak en zeer gunstige prijzen ondanks dat er een groot verjaardagfeestje was de wachttijd redelijk komen hier weer terug