't Vliegertje

Service8,4/10
Decor7,7/10
Rpa.janssen . Proever (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Gezellig eet cafe. Smakelijk gegeten. We waren met zijn vieren, 1 van de gerechten was de keuken vergeten, dus jammer dat 3 personen al een tijdje aan het eten waren voor de laatste zijn eten kreeg. Het desert wijntje dat op de kaart stond voor bij het kaasplankje was er ook niet, jammer. Wel netjes dat ze je een alternatief aanbieden en dat eerst laten voorproeven.
Ik ga er vast nog eens langs. Mijn vrienden die erbij waren hadden hier zelfs al 3x eerder gegeten.
Euniceblokland . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Eten is gewoon altijd top, juist zo leuk omdat je dit in eerste instantie niet verwacht bij de ambiance. De carpaccio met truffel (alleen jammer dat de eendenleverkrullen er niet meer bij zitten), saté en de spareribs zijn favoriet. Het is geen 'gewone' saté zoals je misschien gewend bent, zeker het proberen waard! Aanrader voor iedereen om een keer te gaan eten. Wij komen er regelmatig.
Thomas A. Fijnproever (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker gegeten! Jongedame gaf bij de dame blanche wel balsamico saus ipv chocolade saus, maar dat kon de pret niet deren. Teriyaki ossenhaas is een aanrader!
Babs K. Fijnproever (3 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Voor nu al de 6e keer bij 't Vliegertje geweest. De spareribs blijven een aanrader. Onze tafelgenoten die voor de eerste keer bij 't Vliegertje waren hebben ook allen genoten van de spareribs. Wat ik zelf erg prettig vind is dat deze al gesneden op je bord komen. Geen geklieder dus met bestek, maar gewoon met je handen eten.
Voorgerechten zijn leuk en wisselen vaak. Nagerecht vonden wij dit keer niet super (de merengue), maar dit is een uitzondering, normaal geen problemen mee. Prijs / kwaliteitverhouding is top!
Service was een beetje traag, we moesten best lang wachten op ons eten en drankjes bestellen was soms een uitdaging.

Al met al wel weer een leuke avond gehad. Zeker met een (kleine) groep een aanrader!
Agatha S. Fijnproever (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Eerder aten we hier al heerlijk van de spareribs en ook nu waren die weer om je vingers bij af te likken! Ook de saté was prima en zo ook het (opgenoemde) kindermenu met een ruime keuze. Gastvrij ontvangen, vriendelijk geholpen én... blij verrast door de doggie-bag achteraf! We vonden het al zo jammer dat we niet alles op kregen, deze aangeboden service werd door ons dan ook zeer gewaardeerd. Wederom was dit bezoek naar volle tevredenheid, wij komen dus zeker weer terug!
Jc_degroot . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
In 1 woord geweldig! Hadden als voor gerecht de japanse beefrolletjes en capparcio. Deze smolten beide op onze tongen zo mals was het.
Als hoofdgerecht hadden we de ossenhaas saté en de befaamde spareribs. De ossenhaas was perfect gebakken en heerlijk. Ook de spareribs waren onwijs lekker.
Het dessert maakte het helemaal af. De combinatie van de zoete mango en de smaak van het limoen ijs lieten mijn smaakpupillen op hol slaan. Ook de merenge heb ik zelden zo lekker gegeten!
De bedining was erg vriendelijk en er hing een gezellige sfeer! Echt een aanrader en ik kom zeker vaker eten!
Annabel O. Fijnproever (3 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De ossenhaas saté en spare ribs blijven de toppers van dit restaurant!! Alles wordt goed heet geserveerd met lekkere frieten!!
Duif56 . Meesterproever (50 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Met meerdere mensen gingen we hier eten. Het restaurant is gezellig ingericht. De naam komt overal terug met onder andere vliegtuigjes aan de muur en plafond. Als voorgerecht nam ik carpaccio met pesto. Die was goed van smaak. Het hoofdgerecht bestond uit Weesper lam. Dit gerecht werd begeleid door bospeen, zoete aardappel en peultjes. Het lam was goed van smaak maar helaas met teveel vet. De groenten smaakten goed. Het dessert was merengue. Dat was ondermeer met witte chocolade en mascarpone. Dat was heerlijk. De bediening was zeer vriendelijk en attent.
Ina R. Meesterproever (18 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Niks te klagen. We hadden haast met een groep van 8 personen. Men dacht mee, werkte mee en bleef ontzettend vriendelijk. Ik kom zeker weer eens terug.
PNieuwland . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Heerlijk gegeten, sate en ribs, riante porties, buitengewoon lekker. Ontspannen sfeer, leuke en attente bediening. We komen graag nog een keer terug voor de rest van het menu.
Logingegevens . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
We zijn voor de saté naar 't Vliegertje gegaan.
Saté van ossenhaas. Zalig en lekker sausje erbij.
Voorgerecht Japanse Rundrolletjes waren ook prima en het Turks brood met Aioli .

We waren met 4 volwassenen en 4 kinderen. Wat een goede service. Geduld en nette bediening. TOP!

Wij gaan er altijd graag heen en zijn nog nooit teleurgesteld.
Kim.gompelman . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
De sate was heerlijk! Een echte aanrader. Fijn ook dat de saus standaard apart wordt geserveerd. Leuke ambiance, leuke muziek en vriendelijke bediening.
Mdekaste . Fijnproever (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten bij het vliegertje deze keer weer de saté gegeten was weer voortreffelijk . 300 gram heerlijke ossehaas met satésaus .
Ook de bediening was gewoon weer top en de sfeer is er altijd oke.
We komen hier beslist weer terug.
Bedankt voor de goede service dames van het vliegertje.
Sandrabonneveld . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
De nieuwe kaart heeft weer heerlijke gerechten erop staan...een ander voor en na gerecht is altijd goed maar er is voor ons maar 1 hoofdgerecht, hoe lekker de rest ook mag zijn... Spare ribs!!! Het personeel maakt de sfeer weer super gezellig en ontspannen. Gewoon een plek waar je altijd gezellig en heerlijk kan eten
Gai R. Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Super eten en de service is top!!!
Heel erg tevreden en het decor is geweldig!!
Eten was snel klaar
En alles wat je krijgt is vers
Monty1964 . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Saté 't Vliegertje nog altijd de beste saté van Amsterdam. Samen met de leuke en vlotte bediening altijd een aanrader. De Japanse beefrolletjes of de tartaar van makreel als voorgerecht kan ik ook iedereen aanraden.
Arjen H. Meesterproever (12 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Erg gezellig eetcafe met goede gerechten. Prijzen liggen ietsje hoger dan een standaard eetcafe, maar 't vliegertje is niet standaard. Hele goede Sate en ook de spareribs zijn top. Aanrader!
Caroline P. Fijnproever (4 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk gegeten en ondanks code geel ;-) lekker buiten gegeten. 3 gangen voor 29,95 is een superdeal. Aardige en vrolijke bediening. Wij komen hier vaker en blijven dat doen. Blijven de lekkerste spareribs.
Smoon . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gisteravond hebben we gegeten bij t vliegertje. Het eten was echt zeer goed bereid. Mijn saté bijvoorbeeld was super mals. Ook als je een heel menu neemt, is het zeker niet duur. Je kan ook alles van de kaart kiezen. Zeker een aanrader!
R.van.nes.j.bols . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
sate vliegertje verrukkelijk!!
personeel zeer vriendelijk en attent. gezellig heel gezellig eetcafe!!!! wij zijn in het verleden meedere keren geweest en nog altijd leuk.