't Vliegertje

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 02:00

Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima gezellig eetcafe lekker alles op zn amsterdams.
Sharona V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Niks op aan te merken, heerlijk eten voor een prima prijs! Blijft overigens vreemd dat het goedkoper is om een 3-gangen menu te nemen in plaats van 2 losse gerechten :-)
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Leuk eetcafe, genoeg menu keuzemogelijkheden. Had de sate gekozen omdat die hoog aangeschreven stond, maar vond het een beetje teleurstellend.
jos V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
lekkere niks aan de hand tent met uitmuntende sate en een over heerlijke carpacio
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Toplocatie, bediening snel en erg vriendelijk. Hadden de Zalm en Saté als hoofdgerecht heerlijk.!! Toetje redvelvetcake, nou alle 4 hebben we echt overheerlijk gegeten en gedronken.! Sfeer is ook top. Gaan zeker nog eens terug.!!
mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met 7 personen een heel gezellige avond gehad. Heerlijk eten en vriendelijke bediening.
O.a. gegeten:
Voorgerechten:
Heilbot en Japanse beefrolletjes.

Hoofdgerechten:
’t Vliegertje staat er bekend om: Spareribs. Een kommetje met water had ik niet nodig. Ik likte mijn vingers helemaal schoon :) .
Mijn man nam de Black Angus hamburger van 200 gram. Een flinke hap, maar overheerlijk.

Nagerechten:
Mousse van mandarijn en kaasplankje. Gesmuld.

Al met al, heerlijk gegeten. Kom er zeker terug.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Hier na de voorstelling van Disney on Ice naar toe gelopen met onze 3 kids (11, 9 en 7 jaar). We wilden informeel maar gezellig en lekker een hapje eten. Dat is helemaal gelukt! Heel vriendelijke bediening in een no-nonsens eetcafe omgeving. Het eten was heerlijk, van het verse knapperige turkse brood met saus, tot de Black Angus Beef met stamppotje en voortreffelijke, malse en royale sate. De kids hebben hun vingers opgegeten bij de Spare ribs en hadden zelfs geen plekje meer voor een dessert. De afsluitende espresso was sterk en heet, zoals dat hoort. Ook de huiswijn (valpolicello) was heerlijk. Kortom: genoten van ambiance en eten. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Jos C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
's avonds naar het theater - vooraf eten bij het Vliegertje.

Ontvangst was prima - de tafel was gereserveerd (Altijd aan te raden want het is er altijd druk, i.c. alle tafels zijn dan bezet) dus we konden zo aanschuiven.
Kies altijd voor het driegangenmenu, waarbij je vrij bent om drie gerechten uit de kaart te kiezen.

Het eten was weer top.
Ben je in Amsterdam - ga er dan eens naar toe en ga er ook eens eten.
Marco C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Sfeer van een echte hollandse kroeg. Wegens drukte konden wij in het café-deel zitten en dat ziet er gezelliger uit dan de andere kant (idee van een eetzaal). Snel, aardig en voorkomend personeel. Prima spareribs, boter zacht.
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
goed gegeten en de bediening was prima. Stonden alleen gasten naast onze tafel die op hun tafel stonden te wachten en waren nogal luidruchtig en vervelend maar daar kon het personeel niets aan doen. Komen zeker een keer terug
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gisteravond heel erg lekker gegeten! Black Angus burger. Zag er bijzonder mooi uit. Een uitdaging om daar je tanden in te zetten. Alles zat erop en eraan.
Goede wijn bij het eten gedronken. Hele vriendelijke bedieningik kom zeker weer eens terug.
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heb er gegeten, vond zoals al te vaak in amsterdamse horeca, de houding in dit café-restaurant ongeïnteresseerd. Je betaalt rond de 22 euro voor een half gare saté met lauwe friet. Prijs kwaliteit verhouding is zacht gezegd mager. Voor dit geldt evenmin iets van groentjes erbij, satésaus was gewoon opgewarmde pindakaas, zat vrijwel geen smaak aan, maar gezien het feit dat hier veel locals komen, past dit ook wel in het concept en doelgroep. . Inrichting zeer gedateerd en erg lawaaierig.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het eten was lekker en smaakvol. Prijs/kwaliteit prima! Personeel ook erg aardig. Wel wat rumoerig maar we zaten gelukkig in een hoekje. Voor een cafe - restaurant is het een prima aanrader.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
't Vliegertje is een leuk eetcafé met een prima kaart. We hebben hier met een groep van 6 gegeten en gebruik gemaakt van het 3-gangen diner. Met name alle voorgerechten smaakten prima. Leuke combinatie van smaken en verse ingrediënten. De hoofdgerechten waren wisselend. Met name de saté van ossenhaas was erg droog en lam werd opgediend met vlies/zeen. Desserts waren ook meer ok. Kaasplankje had iets meer variatie mogen hebben.

Het decor is zoals je het kunt verwachten in een eetcafé; eenvoudig, houten vloeren en beetje donker. Aan het eind van ons bezoek kwam er ook een grotere groep binnen, dan merk je wel dat het erg rumoerig is.

De bediening was ook wisselend. De gastvrouw was erg attent en aardig, de dame die ons aan tafel hielp was kortaf en leek geen beste avond te hebben. Vast een eenmalig iets. Al met al een prima eetcafé.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Ik wou mijn dochter mee uitnemen omdat ze haar rijbewijs gehaald heeft en t’vliegertje leek mij een geschikt restaurant/bar. Eenmaal binnen kon ik de gezelligheid al voelen, mijn dochter vond het leuk dat ik haar mee nam uit eten. Toen we eenmaal een tafeltje kregen kwam de ober naar ons toe en vroeg wat voor voorgerecht we wouden hebben we kozen voor een heerlijk Turks brood met aioli. Het brood was heerlijk vers en kwam net uit een stenenoven. Als hoofdgerecht koos ik voor sate’t vliegertje met heerlijke frietjes, Mijn dochter koos voor Ossenhaas met Noodles en Spaanse peper. Het personeel was erg vriendelijk en ook erg vlot. Wel was het erg rumoerig maar dat krijg je als er ook een bar gedeelte is. Verder waren er geen problemen, het eten was erg lekker en ik raad dit dan ook aan iedereen aan.
rpa.janssen .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Gezellig eet cafe. Smakelijk gegeten. We waren met zijn vieren, 1 van de gerechten was de keuken vergeten, dus jammer dat 3 personen al een tijdje aan het eten waren voor de laatste zijn eten kreeg. Het desert wijntje dat op de kaart stond voor bij het kaasplankje was er ook niet, jammer. Wel netjes dat ze je een alternatief aanbieden en dat eerst laten voorproeven.
Ik ga er vast nog eens langs. Mijn vrienden die erbij waren hadden hier zelfs al 3x eerder gegeten.
euniceblokland .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Eten is gewoon altijd top, juist zo leuk omdat je dit in eerste instantie niet verwacht bij de ambiance. De carpaccio met truffel (alleen jammer dat de eendenleverkrullen er niet meer bij zitten), saté en de spareribs zijn favoriet. Het is geen 'gewone' saté zoals je misschien gewend bent, zeker het proberen waard! Aanrader voor iedereen om een keer te gaan eten. Wij komen er regelmatig.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Eten en bediening waren goed alleen het was ontzettend stil met eters in de zaak dus een rustige sfeer wat moet er nog meer over geschreven worden als dat de bediening en eten goed waren
Thomas A.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker gegeten! Jongedame gaf bij de dame blanche wel balsamico saus ipv chocolade saus, maar dat kon de pret niet deren. Teriyaki ossenhaas is een aanrader!
Babs K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Voor nu al de 6e keer bij 't Vliegertje geweest. De spareribs blijven een aanrader. Onze tafelgenoten die voor de eerste keer bij 't Vliegertje waren hebben ook allen genoten van de spareribs. Wat ik zelf erg prettig vind is dat deze al gesneden op je bord komen. Geen geklieder dus met bestek, maar gewoon met je handen eten.
Voorgerechten zijn leuk en wisselen vaak. Nagerecht vonden wij dit keer niet super (de merengue), maar dit is een uitzondering, normaal geen problemen mee. Prijs / kwaliteitverhouding is top!
Service was een beetje traag, we moesten best lang wachten op ons eten en drankjes bestellen was soms een uitdaging.

Al met al wel weer een leuke avond gehad. Zeker met een (kleine) groep een aanrader!