't Vliegertje

Scheldestraat 79 1078 GH Amsterdam Nederland Kaart
31-206798480

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Exclusief menu's

Over het restaurant 't Vliegertje

't Vliegertje is al 30 jaar een begrip in Amsterdam. Bekend van de saté van 300 gram ossenhaas en de heerlijke spareribs. Door vele vaste gasten de beste van Amsterdam genoemd. Maar daarnaast hebben ze ook nog vele mooie gerechten uit eigen keuken.

Geniet hier bijvoorbeeld van terugkomende toppers zoals de Mexicaanse tortilla of van een heerlijke vegetarische salades.

Je proeft hier de sfeer van een authentiek bruin café, met zand op de vloer en een café- en restaurantgedeelte. Het restaurant is populair bij grote groepen, maar ook gezellig voor een etentje met z’n twee. Reserveer daarom nu bij 't Vliegertje in Amsterdam!

Meer informatie over restaurant 't Vliegertje

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant 't Vliegertje

Andre S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
heerlijk gegeten, zoals elke keer, vriendelijke bediening, superleuk restaurant!
mooie plek, lekker eten, de sate was heerlijk
kom zeker weer!
De Leu D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Eerste keer hier, met een groep collega's. Gezellig en vriendelijke bediening. Aanrader voor na het bowlen en niet willen steengrillen bij Knijn.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Zoals altijd.. gezellig,goed eten, leuke bediening ..
Rien O.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Vriendelijke en vlotte bediening. Eten goed tot zeer goed.
Eerste bezoek maar zeker niet het laatste.
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Lekker eten en goede bediening. Heerlijke spare-ribs en ook een flinke portie. Ook de saté van de haas is erg lekker! Sfeer is ook prima. Prijs/kwaliteit verhouding is ook goed. Wij komen zeker nog een keer terug.
danielle V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
ontzettend gezellig restaurantje. personeel erg vriendelijk en service gericht! prijs kwalitiet is top. ga zeker nog een keer terug!
D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
We zijn met een grote groep komen eten, alles was super goed geregeld. We hebben heerlijk gegeten en ons goed vermaakt. De service en bediening was erg goed,
Remko B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Na een bezoek aan de RAI met een groep hier gegeten. Zeer tevreden: prima kwaliteit eten, goede porties en prettige, vriendelijke bediening. Ik raad het zeker aan!
Vincent A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Lekker Amsterdams!! Goed terras met fijne bediening, aangename sfeer en heerlijk eten, beste spare-ribs van Amsterdam!!!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Prima eten, goede sfeer.
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Een favoriet!! We komen hier regelmatig maar nu ook met een grote groep (18p) en ook dát was een succes. Naast de heerlijke spareribs, saté en thaise biefstuk uit de keuken was ook de bediening perfect. Een echte aanrader!
Jessy V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Ossenhaas sate was prima! Biefstuk was niet te eten, 3 keer teruggestuurd. Uiteindelijk wel van de rek, afgehaald
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Gezellige tent, heerlijk gegeten. Aardige dames in de bediening! Na afloop koffie en thee op het terras buiten, hier duurde het ff wat lang voordat dit gebracht werd. Maar dat mocht de pret niet drukken. Echt een aanrader! Ook de korting verkregen via de Iens boeking was toch mooi meegenomen!
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Super lekker gegeten.....super aardige bediening.....kleine miscommunicatie van onze kant wat super goed oplost werd! Dikke 10
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Super gezellig café- restaurant met ontzettend vriendelijk personeel.
De saté Ossenhaas gegeten...echt heerlijk!
Nagerecht citoentaartje met gezouten caramelijs.. zo verukkelijk!
Wij komen snel weer terug!
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Alles wat hieronder positief beschreven wordt klopt wel. Leuke kaart en door de mooie aktie van drie gangen vd kaart voor €29,95 kun je hier heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Dat verwacht je niet als je hier binnen stapt. En dan ook nog een prettige bediening. Hier gaan we vaker heen.
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
In het horecadeel van de Scheldestraat, vlakbij de RAI. Op een zonnige lenteavond buiten op het terras goed gegeten. Vriendelijke ontvangst door de bediening. Rustige sfeer. Kwaliteit van de gerechten was prima (respectievelijk een ossenhaas en een (kleine) saté).
Aardige wijnkaart. Gaandeweg de avond raakte het terras meer en meer bevolkt, maar geen herrie. De bediening werkt snel en blijft vriendelijk. De gerechten komen snel door.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Al jaren komen wij hier met veel plezier, we maken altijd gebruik van de 3-gangen Aktie, de wisselende gerechten op de kaart zijn altijd verrassend lekker, gisteren hebben we het nieuwe voorgerecht genomen, Hollandse sucade op een aardappelmousseline, was verrukkelijk ,wij houden de face book in de gaten. Wij worden altijd hartelijk ontvangen en heel goed bediend door de geweldige meiden.Ga zo door,...
stephan A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Zeer vriendelijk personeel. Eenvoudige maar smaakvolle menu's voor redelijk budget.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Gezellig Amsterdams informeel en redelijk geprijst