't Vlak

Meer informatie over restaurant 't Vlak

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Franny V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Afgelopen zondag na een fietstocht door Dordrecht een drankje gedaan en heerlijk wat tapas gegeten vooral de chorizo kroketjes zijn en blijven favoriet. Maar ook de garnalen kroketten, spareribs en de rundergehaktballetjes zijn uitstekend! Wij komen graag in 't Vlak.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Met een bedrijfsuitje gegeten bij dit gezellige tapasrestaurant. Het is geen grote zaak (met onze komst was de hele ruimte meteen vol) maar wel erg sfeervol en je zit er leuk. Gezien onze groepsgrootte hadden wij een vast menu, dat steeds met kleine porties werd uitgeserveerd. Erg afwisselend, en er werd goed rekening gehouden met (di)eetwensen van diverse collega's. Die kregen volwaardige alternatieve gerechten voorgeschoteld. De gerechten zelf waren vrij standaard, maar goed van smaak. Vooral lekker was de aubergine met tomaat en chorizo. Ook de bruscetta met makreelmayonaise en gegrilde paprika was erg lekker. Soms wel iets aan de (te) vette kant; de gehaktballetjes bijvoorbeeld. Het personeel was heel erg vriendelijk en ook nog snel, en brood en frites werden aangevuld wanneer het op was. Al met al een zeer geslaagde avond, met een bijzonder strakke organisatie vanuit het restaurant.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
De uitstraling is een beetje als een huiskamer. Knus, gezellig. Gezellig aanschuiven of eten aan de bar. Kan gewoon.
Lekker gemoedelijk. Goed eten, niet bijzonder. Na de kleine verbouwing meer open, de nisjes zijn weg. In mijn optiek een verbetering.
Personeel is heel aardig, amicaal maar voldoende afstand. Voelt sfeer goed aan.
Gezellig plekje om af en toe binnen te vallen.
Kokkiethuis .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Spontaan naar 't Vlak in Dordrecht om te ervaren hoe het daar toeven is. Kleine zaak maar gelukkig was er plek voor ons. Naast een aantal schotels kan gekozen worden voor tapas, wat we dus deden. Gestart met een diversiteit aan worstsoorten en kaas, erg lekker en leuk gebracht. Een streling voor de tong. Vervolgens de kroketjes met spinazie, leuk gevonden en smaakvol. Lekker knapperig frietje erbij. Ook het gevulde pasteitje past er goed bij. Kortom, lekker gegeten in een gezellige ruimte.
Maarten N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Kleine bar/met wat tafels om te kunnen eten.
Tapas smaakte erg lekker. Zeer vriendelijke bediening.
Wil je een keer wat anders dan een restaurant maar wel lekker eten? Doe dit dan!
Etenindordrecht .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Verborgen parel in Dordrecht op een prachtige locatie. Het restaurant is wat aan de kleine kant en daarom hebben we niet altijd plek. De bediening is erg attent, de sfeer is gezellig en ongedwongen. Zowel de tapas als de ''normale'' gerechten zijn aan te raden. Af en toe wat aan de vette kant.
Multiculturele Vrouwenstichting B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
De tapas waren erg lekker,de gamba's waren mijn favoriet. Het hoogtepunt was het toetje, de huisgemaakte tiramisu. De bediening was ook erg vriendelijk. Kom zeker nog een keer terug.
Vk1977 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Heerlijke tapas!! Geen massa maar met zorg bereidt. Tapas zoals ze horen te zijn. Goede gastheer die alles in de gaten heeft. Tegenwoordig met een mooi terras aan de havenzijde. Helaas was het nog iets te koud s avonds.
Ellen .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Tijdje terug gegeten met mijn partner. Was erg gezellig. We waren eigenlijk de enige 2 eters maar dat maakte het alleen maar gezelliger. Het is klein knus en het eten is lekker.
De omgeving is ook erg leuk omdat het best verstopt zit maar zeker een aanrader om te gaan ontdekken.
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Lekker knus eetcafé op een prachtige locatie. Helaas waren de spruitjes op, maar voor de patat met saté mag je me altijd wakker maken. Ook voor de venkelsoep trouwens. Ik kom graag nog eens terug op een zwoele zomeravond om met mijn geliefde te genieten van tapas op het terras aan de haven.
Jani O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Wat een heerlijke tapas! Echt zelden zo lekker. Verrassing van de chef was een goed idee, we kregen een leuke combinatie van tapas. De Olijven alleen al waren heerlijk, verse ingrediënten en ook met groenten dan in andere tapas tenten. Kleinschalig en daarom echt met aandacht en liefde gekookt. Bediening en inrichting echt als een bruine kroeg, gemoedelijk en gezellig. Het is echt klein. Dat is niet heel praktisch maar prima
Martin078 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Vandaag gegeten bij 't vlak in Dordrecht.

Eten: Erg lekker en smaakvol eten. Met name de dadels in gebakken spek was erg lekker.

Service: Ik vermoed dat de keuken erg klein is en er een enkele kok aan het werk is omdat er grote moeite was een aantal tafels van eten te voorzien. Het duurde zeker een uur voordat wij ons eerste gerechtje kregen. Vervolgens moesten we erg lang wachten op de opvolgende gerechten. Er werd uiteindelijk ook excuses aangeboden voor de chaos in de keuken.

Decor: Oud bruin Café, de zetels zijn erg krap maar kan ook als knus en gezellig worden omschreven. Niet een typisch tapas thema.

Julius D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Prima eetcafe, klein (4 tafels), met een lekkere keuken. De tapas zijn een aanrader, met als aangename uitschieters de dadels en de calamaris. Eerlijkheidshalve vind ik de kwaliteit een 8, maar door de prijs/kwaliteit toch een 9 gegeven. Goede fluweel-zachte rode huiswijn.
De klachten over de bediening herken ik niet: een vlotte, voorkomende bediening (en ook nog kindvriendelijk) met een kwinkslag!
Natuurlijk moet je niet verwachten er in een oase-stilte te dineren; het blijft een cafe met pratende gasten aan de bar vlak naast je (herkomst van de naam?), maar met je eigen eetnis blijft het toch iets knus houden.
De ligging is trouwens perfect met plezierig uitzicht over de havens; een zomer borrel met een paar tapas zal zeker geen straf zijn- wij gaan hier terugkomen.
Zoopz .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Bediening laat te wensen over. Langzaam, let niet op tijd, slordig. Contact maken voor een bestelling vaak lastig omdat de gasten aan de bar zo gezellig zijn. Jammer is dat, want het decor is gezellig en de tapas echt lekker!
Gertie L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
We hebben ons laten verrassen door de chef.We hebben echt heerlijk en uitgebreid gegeten.Erg leuke,smakelijke tapas. Zeker een aanrader.Tis wel klein dus denk wel dat reserveren een must is. Zeer vriendelijke bediening.Echt wel een aanrader.
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
We hebben hier met 4 personen gegeten,3x Tapas en 1x biefstuk friet.We waren alle 4 erg tevreden.Gezellige en vlotte bediening en een leuk terras aan de haven onder de bomen.We hebben hier gewoon gezellig gegeten en verschillende soorten bier gedronken.17 drankjes en eten tezamen voor €114,50.Binnen ziet het er ook gezellig en knus uit.
Vk1977 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Afgelopen weekend hier weer gegeten. We komen hier vaker en het is altijd goed. Ondanks de drukte afgelopen zondag, smaakte de tapas weer prima. Biefstukspiesjes, gamba's, dadels, spinaziekroketjes... Heerlijk. Personeel is vriendelijk en snel. Als je van tapas houdt, een aanrader. Verder zijn ook nog wat andere gerechten op de kaart, enkele wel eens gegeten en ook naar tevredenheid.
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Iemand die weet wat Tapas betekend kan hier zijn hart ophalen. Goede volle smaken, niet vet, vers bereidt. Kortom een echt tapas restaurant!