't Vissershuis

Meer informatie over restaurant 't Vissershuis

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 21:00

Mira N.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Heerlijk gegeten, op vakantie met de hond
Honden zijn hier meer dan welkom. Staat ook een duidelijk bordje op de deur dat honden welkom zijn. Dit was voor mij een pre. Omdat ik overal mijn hond mee naar toe neem op vakantie en dus ook uiteten.
Heb sliptongetjes gegeten.... heerlijk... wel wat aan de prijzige kant maar was het wel waard
Diana J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Heerlijk gegeten! Aanrader! Als voorgerechten gamba's met knoflook en caparccio met coquilles, beide gerechten erg smaakvol. Als hoofdgerechten zeetong en Tarbot filet, dit alles omlijst met een goeie New Zealand witte wijn. Het was een heerlijke avond!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Gisteravond heerlijk gegeten en gedronken: Coquilles en garnalensalade vooraf en een mooi opgediende kreeft. Bediening uiterst vriendelijk en professioneel: advies betreffende de witte wijn prima. Een absolute aanrader!
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Wij bestelden beiden de zeetong van 450 gram , prijs € 32

1) de tong was beslist geen 450 gram, eerder 300 of 350 gram.
2) er hing een bordje aan de muur met "onze zeetong, naar men zegt de lekkerste" ; dit is
niet waar aangezien de tong voor het bakken was gewikkeld in vieze gedroogde
viskruiden.
Zeetong heeft niets anders nodig dan roomboter voor het bakken en een drupje citroen.
Waarom vraagt de bediening niet of men deze gedroogde kruiden wil of niet?

En haal dat arrogante bordje maar van de muur; wij hebben talloze malen veel betere zeetong gegeten dan hier en voor dezelfde prijs of minder.
Ik kan u verzekeren dat de zeetong zeker 500 gram is omdat chef-eigenaar-kok zelf naar onze visleverancier gaat om de tongen uit te zoeken. Elke tong gaat op de weegschaal voordat hij ze mee naar 't restaurant neemt. De tongen worden gezouten en gepeperd en in roomboter gebakken! Waar u de viskruiden vandaan haalt is voor ons helaas een raadsel. Citroen ligt voor de liefhebber erbij op het bord. Niet iedereen vindt zure citroen op de verse vis lekker. Wij laten de keus aan onze gasten.

Reactie van proever:

Een zeetong hoort goudbruin van kleur te zijn; beide zeetongen waren nogal zwart geblakerd en smaakten bitter. Wij sturen nooit een gerecht terug.
Iedere kok weet toch dat je een zeetong in geklaarde boter in een schone pan bakt?

anf 2e reactie van restaurant:

Ik geloof niet dat dit een discussie waard is nu u ons er ook nog van beticht dat het gerecht bitter was en ook nog is gebakken in een vieze pan. Sorry maar hier ga ik verder niet meer op in, ik kan niet zo goed tegen ongerechtigheid. Veel succes verder nog in uw proef-loopbaan.
Rik K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Bediening is jong maar top. Tussen voor- en hoofdgerecht zat te veel tijd en toen ik daar naar informeerde werd 't er heel begrijpend en adequaat gereageerd. Kwaliteit is heel goed! Wel een hoop schoonhoudfoutjes maar dat maakt eten en bediening dus weer goed. Een paar onpraktische gerechten. Bestek neergelegd wat geen doel dient. Sausjes die geen meerwaarde vormen. Patat en salades in overvloed, mij persoonlijk betreft te veel.
Ed N.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Wij komen regelmatig in 't Vissershuis, aangezien wij in de zomer veel (in de jachthaven van) Breskens zijn. 't Vissershuis vinden wij een laagdrempelig restaurant, met een sympatieke uitstraling, dat simpele, maar zeer smakelijk bereide gerechten serveert tegen normale prijzen. De sfeer en de bediening is goed en hartelijk, daarnaast schenken ze mooie wijnen. Geen poespas hier, maar een restaurant waar we tot volle tevredenheid in het weekend vaak te vinden zijn.